JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250516/0023531801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZPO.272.1.19.2025 Postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy podłoży i szczepów mikrobiologicznych dla WSSE w Olsztynie i Laboratorium w Elblągu WSSE w Olsztynie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000291807</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żołnierska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">wsse.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZPO.272.1.19.2025 Postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy podłoży i szczepów mikrobiologicznych dla WSSE w Olsztynie i Laboratorium w Elblągu WSSE w Olsztynie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bf370b79-ded4-4fac-a09d-d0e6d6c66877</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00235318</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00035449/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 podłoża i szczepy mikrobiologiczne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> wsse.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">wsse.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na stronie: https://wsse.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: RODO), uprzejmie informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn; adres e-mail: wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl ; nr tel. 89/524 83 00; NIP: 739-00-10-641; REGON: 291807.<br/>2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email:<br/>ewa.zielinska@sanepid.gov.pl oraz pod nr tel. 89/ 524 83 37.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZPO.272.1.19.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320), dalej ustawa „Pzp”, a także w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych oraz Administrator Danych Osobowych użytkowników platformy e-Zamówienia,<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/ i Pzp24 Sp. z o.o. jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników platformy, na której WSSE w Olsztynie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod adresem: wsse.logintrade.net.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po okresie, o którym mowa powyżej, są przechowywane zgodnie z okresem przewidzianym w ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji<br/>niearchiwalnej.<br/>6. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych)<br/>- na podstawie art. 16 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego, Unii europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPO.272.1.19.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 – LBŚiŻ- Chemiczne wskaźniki procesu sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/1 do SWZ. Dostawa jednorazowa, 4 pozycje w zadaniu. Do oferty przetargowej należy dołączyć przykładowe certyfikaty jakości dla wszystkich pozycji. Do każdej dostawy dla wszystkich pozycji należy dołączyć certyfikat jakości z uwzględnieniem numeru serii i daty ważności. Dla wszystkich pozycji data ważności i numer serii podana na opakowaniu i w certyfikacie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie: 100% w zadaniu 1.<br/>2. Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2025 r., w przypadku otrzymania dodatkowych<br/>środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2025, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.<br/>3. Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie<br/>z załącznikiem nr 1/1 do SWZ, do siedziby Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji, ustalonej w ust. 1.<br/>5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.<br/>W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>6. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 – LBŚiŻ- Materiał certyfikowany dla ilościowych metod mikrobiologicznych. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/2 do SWZ, sukcesywne dostawy, 4 pozycje w zadaniu. * dla wszystkich pozycji wymagane są certyfikaty jakości w oparciu o normę ISO/IEC 17025 * producent certyfikowanych materiałów odniesienia ma być akredytowany. Do dostawy należy dołączyć: * certyfikat jakości z uwzględnieniem serii oraz daty ważności produktu oraz certyfikat ( dowód) potwierdzający akredytacje i zgodność CRM z wymaganiami normy ISO 17034 * opis metodyczny w języku polskim lub języku angielskim * karta charakterystyki dla substancji niebezpiecznych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie: 100% w zadaniu 2.<br/>2. Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2025 r., w przypadku otrzymania dodatkowych<br/>środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2025, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.<br/>3. Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z załącznikiem nr 1/2 do SWZ, do siedziby Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji, ustalonej w ust. 1.<br/>5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.<br/>W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>6. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3 – LBŚiŻ- Szczepy cz. I. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/3 do SWZ, sukcesywne dostawy, 8 pozycji w zadaniu. NALEŻY UWZGLĘDNIĆ W OFERCIE DODATKOWE OPŁATY ZWIĄZANE Z TRANSPORTEM SZCZEPÓW. Do oferty przetargowej należy dołączyć wymienione poniżej dokumenty lub wskazać określone adresy internetowe, ogólnodostępne i bezpłatne bazy danych gdzie zamawiający może je samodzielnie pobrać: * dla każdej pozycji przykładowe certyfikaty jakości z zaznaczeniem pozycji . Do dostawy należy dołączyć: * certyfikat jakości z uwzględnieniem numeru serii oraz daty ważności produktu; dla wszystkich pozycji wymagane są certyfikaty wykonania metodą zgodnie z ISO 17034 *kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych * opis metodyczny w języku polskim lub j. angielskim </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4 – LBŚiŻ- Szczepy cz. II. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/4 do SWZ, 1 pozycja w zadaniu. NALEŻY UWZGLĘDNIĆ W OFERCIE DODATKOWE OPŁATY ZWIĄZANE Z TRANSPORTEM SZCZEPÓW. Do oferty przetargowej należy dołączyć wymienione poniżej dokumenty lub wskazać określone adresy internetowe, ogólnodostępne i bezpłatne bazy danych gdzie zamawiający może je samodzielnie pobrać: * dla każdej pozycji przykładowe certyfikaty jakości z zaznaczeniem pozycji . Do dostawy należy dołączyć: * certyfikat jakości z uwzględnieniem numeru serii oraz daty ważności produktu; dla wszystkich pozycji wymagane są certyfikaty wykonania metodą zgodnie z ISO 17034 *kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych * opis metodyczny w języku polskim lub j. angielskim </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5 – LBŚiŻ - Podłoża gotowe. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/5 do SWZ. Dostawy zgodnie z załączonym harmonogramem dostaw, 2 pozycje w zadaniu. Do oferty przetargowej należy dołączyć: * dla każdej pozycji przykładowe certyfikaty jakości z zaznaczeniem pozycji i l.p. do dostawy należy dołączyć: * certyfikat jakości z uwzględnieniem serii oraz daty ważności produktu; dla wszystkich pozycji wymagane są certyfikaty wykonania metodą zgodnie z ISO 17034, * opis metodyczny w języku polskim lub j. angielskim, * karty charakterystyki dla substancji niebezpiecznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie: 100% w zadaniu 5<br/>2. Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2025 r., w przypadku otrzymania dodatkowych<br/>środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2025, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.<br/>3. Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie<br/>z załącznikiem nr 1/5 do SWZ, do siedziby Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących<br/>potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji, ustalonej w ust. 1.<br/>5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.<br/>W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują<br/>żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>6. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach<br/>co zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6 – LBEK - Pożywki sypkie i suplementy do pożywek, pożywki gotowe na płytkach. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/6 do SWZ, sukcesywne dostawy, 27 pozycji w zadaniu. <br/> Próbki dla pozycji 23 - 24: próbki podłoży: po 1 op. z każdego rodzaju w oryginalnych zamkniętych opakowaniach (adres dostawy: Olsztyn, ul. Żołnierska 16). Załączone próbki zostaną poddane wewnątrzlaboratoryjnej mikrobiologicznej kontroli jakości zgodnie z wytycznymi normy PN-EN ISO 11133: 2014-07 „Mikrobiologia żywności, pasz i wody. Przygotowanie, produkcja, przechowywanie i przeprowadzanie badań pożywek”. Wymagane dokumenty dla wszystkich pozycji szczegółowo opisane w załączniku nr 1/6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie: 50% w zadaniu 6.<br/>2. Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2025 r., w przypadku otrzymania dodatkowych<br/>środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2025, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.<br/>3. Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie<br/>z załącznikiem nr 1/6 do SWZ, do siedziby Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących<br/>potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji, ustalonej w ust. 1.<br/>5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.<br/>W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują<br/>żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>6. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach<br/>co zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 7 – LBEK - Materiały kontrolne. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/7 do SWZ, sukcesywne dostawy, 11 pozycji w zadaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 8 – Laboratorium w Elblągu - Szczepy. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/8 do SWZ, sukcesywne dostawy, 9 pozycji w zadaniu. Do oferty przetargowej należy dołączyć wymienione poniżej dokumenty lub wskazać określone adresy internetowe, ogólnodostępne i bezpłatne bazy danych gdzie zamawiający może je samodzielnie pobrać: * przykładowy certyfikat kontroli jakości . Do dostawy należy dołączyć certyfikat kontroli jakości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 9 – Laboratorium w Elblągu - Sporal. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1/9 do SWZ, sukcesywne dostawy, 2 pozycje w zadaniu. Do oferty przetargowej należy dołączyć wymienione poniżej dokumenty lub wskazać określone adresy internetowe, ogólnodostępne i bezpłatne bazy danych gdzie zamawiający może je samodzielnie pobrać: * dla wszystkich pozycji przykładowe certyfikaty z oznaczeniem pozycji, której dotyczą. Do dostawy należy dołączyć: * karty charakterystyk dla substancji i preparatów niebezpiecznych dołączone do dostawy * dla wszystkich pozycji wymagane są certyfikaty producenta wykonania metodą akredytowaną według normy PN - EN ISO 17034 * dla wszystkich pozycji data ważności podana na opakowaniu lub w certyfikacie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie: 50% w zadaniu 9.<br/>2. Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2025 r., w przypadku otrzymania dodatkowych<br/>środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2025, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.<br/>3. Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie<br/>z załącznikiem nr 1/9 do SWZ, do siedziby Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących<br/>potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji, ustalonej w ust. 1.<br/>5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.<br/>W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują<br/>żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>6. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach<br/>co zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – cena brutto oferty „C” – 100 pkt<br/>Ocena ofert zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/><br/> Cmin<br/>C = ------------- x 100 pkt<br/> Cb<br/>Gdzie:<br/>C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa cena brutto wśród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb - cena brutto oferty badanej.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy<br/>z Wykonawców; Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 poz. 594) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w załącznikach nr 1/1-1/9 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w załącznikach nr 1/1-1/9 do SWZ - wszystkie wymagane dokumenty <br/> przedmiotowe podlegają uzupełnieniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W formularzu oferty należy wskazać nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika<br/>i złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.<br/>2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem.<br/>3. Pełnomocnictwa powinny być dołączone do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy został wystawiony przez upoważniony podmioty inny niż Wykonawca, jako dokument elektroniczny, dołącza się ten dokument do oferty. W przypadku gdy dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, dołącza się do oferty cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>4. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego<br/>wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznika nr 4 SWZ.<br/>8. Jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wszyscy Wykonawcy będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy i muszą wskazać w formularzu oferty, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>9. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w terminie przez siebie wyznaczonym. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać co najmniej:<br/>1) podmioty składające ofertę,<br/>2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa,<br/>3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw,<br/>4) zasady rozliczenia finansowego,<br/>5) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia).<br/>Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia szczegółowo opisane w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, z zastrzeżeniem ust.2 i 3.<br/>2. Dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art.455 ustawy Pzp.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:<br/>1) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyz;<br/>2) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych<br/>lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy;<br/>3) dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych (zmiana następuje poprzez powiadomienie drugiej<br/>strony w składanych zamówieniach i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy);<br/>4) szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania produktu równoważnego (tj. o parametrach co najmniej wymienionych w SWZ) przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w umowie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (nie dopuszcza się dostaw produktu równoważnego bez uzgodnienia z Zamawiającym). Zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.<br/>W przypadku braku produktu równoważnego na rynku (świadczenie niemożliwe) umowa w odpowiedniej pozycji formularza cenowego rozwiązuje się. W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji, Wykonawca<br/>przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni liczony od wystąpienia takich okoliczności, dokument potwierdzający wstrzymanie lub zaprzestanie produkcji, wystawiony przez producenta produktu. Jeżeli Wykonawca nie może zrealizować zamówienia, ponieważ nie posiada zamówionego przedmiotu umowy poinformuje natychmiast e-mail-em Zamawiającego: zaopatrzenie.wsse.olsztyn@sanepid.olsztyn.pl Zamawiający będzie mógł na tej podstawie dokonać zakupu przedmiotu umowy u innego dostawcy i obciążyć Wykonawcę ewentualną różnicą w cenie;<br/>5) w sytuacji wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne lub też niemożliwe do uniknięcia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, stany<br/>epidemii, stany nadzwyczajne, w tym stany klęski żywiołowej, decyzje, zarządzenia organów państwa np., która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie<br/>terminu realizacji dostaw cząstkowych poprzez jego wydłużenie. Przedmiotowe zmiany będą wprowadzone aneksem, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku Wykonawcy i będą obowiązywać przez okres występowania okoliczności „siły wyższej”. Po jej ustaniu Strony powrócą do pierwotnych zapisów umownych w drodze aneksu do umowy;<br/>6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa – w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.<br/>4. Inicjatorem zmian w niniejszej umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.<br/>5. Strona wnosząca o zmianę umowy, o której mowa w ust. 3 pkt 1) - 6), zobowiązana jest do przekazania na piśmie warunków zmiany wraz z uzasadnieniem w terminie 5 dni od daty zaistnienia okoliczności wraz z proponowanym terminem wprowadzenia zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">wsse.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com