JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250519/0023749201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Lotnictwa Cywilnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015266812</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marcina Flisa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-247</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ulc.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ulc.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Nadzór nad lotnictwem cywilnym </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6dfc94ab-f624-4a44-b3f0-d43b4c188560</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00237492</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00009929/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-ulc/demand/210319/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-ulc/demand/210319/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie Zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet poprzez kafelek „Wiadomości”, kierujący do modułu korespondencji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w sekcji „Baza Wiedzy” pod adresem https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&amp;folder=000w&amp;clientName=zamowienia-ulc&amp;MP_module=main. W sytuacjach wyjątkowych korespondencja może być kierowana na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale I.<br/>Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, jak również oświadczenia stanowiące załączniki 5, 7a i 7b do SWZ, zobowiązanie, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, oświadczenie Wykonawcy dotyczące rocznego przychodu, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ oraz inne dokumenty wymienione w rozdziale XXI ust. 6 sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej, jako „Rozporządzenie”) określa minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>1)	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.<br/>2)	Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej.<br/>3)	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2.<br/>4)	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.<br/>Wszelkie instrukcje, niezbędne dla Wykonawcy znajdują się pod adresem https://zamowienia-ulc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&amp;folder=000t&amp;clientName=zamowienia-ulc&amp;MP_module=main.<br/>Pozostałe informacje zawarte są w SWZ w rozdziale XVI.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale XXXIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale XXXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ULC-BDG-GA-25-09/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: Siedziba ULC w Warszawie.	<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">90911300-9 - Usługi czyszczenia okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty złożone we wszystkich częściach będą oceniane, osobno dla każdej części, według poniższych kryteriów:<br/>Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert<br/>Lp.	Opis kryteriów	Waga Sposób oceny<br/>1.	Cena brutto (Kryterium K1)	60,00	Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną ocenione według wzoru:<br/>K1 = Cmin/Cbad x 60,00 pkt, gdzie:<br/>K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.<br/>Cbad – cena brutto badanej oferty.<br/>Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>60,00 – waga kryterium.<br/>2.	Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania<br/>(Kryterium K2)	30,00	Liczba punktów za kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K2 = 30,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „trzy razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 15,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „dwa razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 0,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „raz w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania.<br/>3.	Termin płatności<br/>(Kryterium K3)	10,00	Liczba punktów za kryterium K3 „Termin płatności”, który liczony jest na podstawie terminu płatności oferowanego przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K3 = 10,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 30 dni<br/>K3 = 5,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 21 dni,<br/>K3 = 0,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 14 dni.<br/>Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:<br/>WP = K1 + K2 + K3,<br/>gdzie:<br/>WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,<br/>K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,<br/>K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”,<br/>K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Termin płatności”.<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale XXV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania (Kryterium K2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności (Kryterium K3)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Delegatura Południowo-Zachodnia we Wrocławiu<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń delegaturach Urzędu Lotnictwa Cywilnego.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">90911300-9 - Usługi czyszczenia okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty złożone we wszystkich częściach będą oceniane, osobno dla każdej części, według poniższych kryteriów:<br/>Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert<br/>Lp.	Opis kryteriów	Waga Sposób oceny<br/>1.	Cena brutto (Kryterium K1)	60,00	Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną ocenione według wzoru:<br/>K1 = Cmin/Cbad x 60,00 pkt, gdzie:<br/>K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.<br/>Cbad – cena brutto badanej oferty.<br/>Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>60,00 – waga kryterium.<br/>2.	Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania<br/>(Kryterium K2)	30,00	Liczba punktów za kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K2 = 30,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „trzy razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 15,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „dwa razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 0,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „raz w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania.<br/>3.	Termin płatności<br/>(Kryterium K3)	10,00	Liczba punktów za kryterium K3 „Termin płatności”, który liczony jest na podstawie terminu płatności oferowanego przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K3 = 10,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 30 dni<br/>K3 = 5,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 21 dni,<br/>K3 = 0,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 14 dni.<br/>Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:<br/>WP = K1 + K2 + K3,<br/>gdzie:<br/>WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,<br/>K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,<br/>K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”,<br/>K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Termin płatności”.<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale XXV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania (Kryterium K2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności (Kryterium K3)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3: Jednostka terenowa w Bielsku-Białej<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">90911300-9 - Usługi czyszczenia okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty złożone we wszystkich częściach będą oceniane, osobno dla każdej części, według poniższych kryteriów:<br/>Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert<br/>Lp.	Opis kryteriów	Waga Sposób oceny<br/>1.	Cena brutto (Kryterium K1)	60,00	Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną ocenione według wzoru:<br/>K1 = Cmin/Cbad x 60,00 pkt, gdzie:<br/>K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.<br/>Cbad – cena brutto badanej oferty.<br/>Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>60,00 – waga kryterium.<br/>2.	Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania<br/>(Kryterium K2)	30,00	Liczba punktów za kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K2 = 30,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „trzy razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 15,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „dwa razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 0,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „raz w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania.<br/>3.	Termin płatności<br/>(Kryterium K3)	10,00	Liczba punktów za kryterium K3 „Termin płatności”, który liczony jest na podstawie terminu płatności oferowanego przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K3 = 10,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 30 dni<br/>K3 = 5,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 21 dni,<br/>K3 = 0,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 14 dni.<br/>Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:<br/>WP = K1 + K2 + K3,<br/>gdzie:<br/>WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,<br/>K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,<br/>K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”,<br/>K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Termin płatności”.<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale XXV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania (Kryterium K2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności (Kryterium K3)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4: Jednostka terenowa w Krakowie<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">90911300-9 - Usługi czyszczenia okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-12-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty złożone we wszystkich częściach będą oceniane, osobno dla każdej części, według poniższych kryteriów:<br/>Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert<br/>Lp.	Opis kryteriów	Waga Sposób oceny<br/>1.	Cena brutto (Kryterium K1)	60,00	Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną ocenione według wzoru:<br/>K1 = Cmin/Cbad x 60,00 pkt, gdzie:<br/>K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.<br/>Cbad – cena brutto badanej oferty.<br/>Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>60,00 – waga kryterium.<br/>2.	Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania<br/>(Kryterium K2)	30,00	Liczba punktów za kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K2 = 30,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „trzy razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 15,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „dwa razy w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania,<br/>K2 = 0,00 punktów – za zapewnienie przez Wykonawcę i wyznaczenie stałego Koordynatora, który „raz w miesiącu” będzie osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego sprawdzać jakość wykonywanej usługi sprzątania.<br/>3.	Termin płatności<br/>(Kryterium K3)	10,00	Liczba punktów za kryterium K3 „Termin płatności”, który liczony jest na podstawie terminu płatności oferowanego przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, zostanie przyznana wg następujących zasad:<br/>K3 = 10,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 30 dni<br/>K3 = 5,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 21 dni,<br/>K3 = 0,00 punktów – za zaoferowany termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wynoszący 14 dni.<br/>Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:<br/>WP = K1 + K2 + K3,<br/>gdzie:<br/>WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,<br/>K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,<br/>K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Częstotliwość sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania”,<br/>K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Termin płatności”.<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale XXV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">sprawdzania jakości wykonywanej usługi sprzątania (Kryterium K2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności (Kryterium K3)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniżej opisane warunki dotyczące:<br/>1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a)	Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej ze świadczeniem usług sprzątania na sumę gwarancyjną minimum:<br/>-	350.000 złotych (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dotyczy części nr 1,<br/>-	30.000 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) – dotyczy części nr 2,<br/>-	40.000 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) – dotyczy części nr 3,<br/>-	25.000 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) – dotyczy części nr 4,<br/>b)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w obszarze objętym zamówieniem, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, osiągnął roczny przychód w wysokości minimum 300.000 zł brutto – dotyczy wyłącznie części nr 1;<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum:<br/>-	trzy usługi sprzątania powierzchni biurowych o powierzchni minimum 5 000 m2 każda – dotyczy części nr 1,<br/>-	jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych o powierzchni minimum 100 m2 – dotyczy części nr 2 i 3,<br/>-	jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych o powierzchni minimum 40 m2 – dotyczy części nr 4;<br/>b)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji Umowy, co najmniej<br/>-	5 osobami zdolnymi do realizacji usługi będącej przedmiotem Umowy – dotyczy części nr 1,<br/>-	1 osobą zdolną do realizacji usługi będącej przedmiotem Umowy – dotyczy części nr 2-4 (warunek musi być spełniony dla każdej części osobno). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotowe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym i drugim jest składane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:<br/>1)	oświadczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia / oświadczenia Wykonawcy Wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiącego załącznik nr 7a do SWZ – dotyczy część nr 1-4;<br/>2)	oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiącego załącznik nr 7b do SWZ (jeżeli dotyczy) – dotyczy części nr 1-4.<br/><br/>Pozostałe informacje zawarte zostały w rozdziale XIV SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotowe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym i drugim jest składane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:<br/>3)	wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją w zakresie podstawy (rodzaju umowy) do dysponowania tymi osobami, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ – dotyczy części nr 1-4;<br/>4)	oświadczenia Wykonawcy dotyczącego rocznego przychodu, stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ – dotyczy części nr 1;<br/>5)	polisy lub dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej ze świadczeniem usług sprzątania na sumę gwarancyjną minimum:<br/>-	350.000 złotych (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dotyczy części nr 1,<br/>-	30.000 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) – dotyczy części nr 2,<br/>-	40.000 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) – dotyczy części nr 3,<br/>-	25.000 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) – dotyczy części nr 4,<br/>wraz z dowodem jej lub ich opłaty;<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 5, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>6)	wykazu wykonanych usług, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, potwierdzającego, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje minimum<br/>-	trzy usługi sprzątania powierzchni biurowych o powierzchni minimum 5 000 m2 każda – dotyczy części nr 1,<br/>-	jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych o powierzchni minimum 100 m2 – dotyczy części nr 2 i 3,<br/>-	jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych o powierzchni minimum 40 m2 – dotyczy części nr 4,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.	Ofertę sporządza się w języku polskim na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku.<br/>Formularz oferty nie polega uzupełnieniu.<br/>6.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3)	zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4)	stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika).<br/><br/>Wybrany Wykonawca po wyborze oferty najkorzystniejszej, i nie później na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji Umowy, bez wezwania, przekaże Zamawiającemu:<br/>1)	dokumenty dotyczące zatrudnienia osób wykonujących usługi sprzątania pomieszczeń oraz osoby lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją Umowy, w tym upoważnionych do podpisywania protokołów odbioru usługi sprzątania oraz bieżącej współpracy ze strony Wykonawcy na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony) w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.), tj.:<br/>a)	imienną listę osób, zawierającą również osoby wykazane przez Wykonawcę na zastępstwo – dotyczy części nr 1;<br/>b)	imienną listę osób – dotyczy części nr 2-4;<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu ww. pracowników na podstawie umowy o pracę,<br/>d)	poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zatrudnionych pracowników,<br/>e)	zobowiązanie osoby uprawnionej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do Umowy.<br/>Wyżej wymienione dokumenty muszą zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.<br/>2)	dane osoby lub osób do reprezentacji w Umowie;<br/>3)	dane osoby lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją Umowy, w tym upoważnionych do podpisywania protokołów odbioru usługi sprzątania oraz bieżącej współpracy;<br/>4)	umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (konsorcjum). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej i podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowany lub elektronicznej kopii, poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.<br/>3.	Przepisy dotyczące Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia oraz warunków udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5.	Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>8.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>9.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego – dotyczy wszystkich części. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z treścią § 11 Załącznika nr 3 do SWZ, stanowiącego projektowane postanowienia Umowy, tj.:<br/>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania (technologii) przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:<br/>a)	konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa,<br/>b)	konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących u Zamawiającego,<br/>c)	pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących co najmniej ten sam standard wykonania przedmiotu Umowy<br/>– żadna ze zmian wskazanych w lit. a-c nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;<br/>2)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części przedmiotu Umowy, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;<br/>3)	w przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza się wskazanie członka lub członków konsorcjum upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia;<br/>4)	Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy;<br/>5)	sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej;<br/>6)	innych omyłek polegających na niezgodności Umowy z załącznikami.<br/>2.	Przewiduje się również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie w szczególności zmiany podatku VAT, o ile zmiany te mają bezpośredni wpływ na postanowienia Umowy, przy czym, cena netto Umowy nie może ulec zmianie.<br/>3.	Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko za zgodą obu jej Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, sporządzonego przez Zamawiającego, pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>4.	Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego projektu aneksu do Umowy, przekaże Zamawiającemu ewentualne uwagi lub propozycje zmian.<br/>5.	W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma zasadne uwagi do projektu aneksu do Umowy od Wykonawcy, zmiany te zostaną uwzględnione w aneksie, a sam aneks zostanie podpisany przez Strony Umowy.<br/>6.	Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w § 11 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w Rozdziale XXI ust. 6 należy umieścić na platformie eZamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca wybiera kafelek „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybiera sekcję „Przygotowanie oferty”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-27 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.<br/>2.	Zgodnie z treścią art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi sprzątania pomieszczeń oraz osoby lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją Umowy, w tym upoważnionych do podpisywania protokołów odbioru usługi sprzątania oraz bieżącej współpracy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.). Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w projektowanych postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ oraz w rozdziale XXVIII ust. 2 pkt 1.<br/>3.	Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy, w dniach 22 maja (czwartek) i 26 maja (poniedziałek) 2025 r. w godzinach 8-14, po uprzednim ustaleniu godziny wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 9 pkt 1.<br/>5.	Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.<br/>6.	W zakresie nieuregulowanym w niniejszej SWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy oraz aktów Wykonawczych wydanych na jej podstawie.<br/>7.	Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, jak również na platformie.<br/><br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514).<br/><br/>Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy – dotyczy tylko części nr 1, do pozostałych części nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com