JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250603/0026038401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Projektowanie oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NOWA SARZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581749</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sarzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Projektowanie oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c27cbe09-5252-477a-8011-f2857d07cd97</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00260384</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00035854/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Projektowanie i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c27cbe09-5252-477a-8011-f2857d07cd97 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>lub<br/>poczta elektroniczna: zamowienia@nowasarzyna.eu (za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, które należy składać wyłącznie na platformie e-Zamówienia).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>lub<br/>b) poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu.<br/><br/>2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują, powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania, drogą elektroniczną:<br/>1) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”);<br/>lub<br/>2) za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@nowasarzyna.eu, za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, które należy składać wyłącznie w sposób wskazany w rozdz. 18 SWZ.<br/><br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/><br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowe https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia wskazane w SWZ oraz Regulaminie Platformy e Zamówienia.<br/><br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/><br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/><br/>8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/><br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym w dalszej treści: „rozporządzeni Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.<br/><br/>10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773), zwanym w dalszej treści: „rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>UWAGA!<br/>Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniach, o których mowa w pkt. 9 oraz 10 znajdują się m.in.: .rar, .gif, .bmp. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/><br/>11. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w rozdz. 13 SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zawarta jest w rozdziale 28 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia – Projektowanie oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna – pakiet 1<br/><br/>1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci oświetlenia drogowego w poniższych lokalizacjach:<br/>1) Zadanie Nr 1 – Sarzyna-1 – droga o nr ewid. działki 1461; od istniejącego słupa oświetleniowego znajdującego się na działce o nr ewid. działki 1427 – do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 1433,<br/>2) Zadanie Nr 2 – Nowa Sarzyna-1 – droga o nr ewid. działki 1949/1; od istniejącego słupa oświetleniowego znajdującego się na wysokości działek 1978/1979 – do istniejącego słupa oświetleniowego znajdującego się na wysokości działki nr ewid. 1963,<br/>3) Zadanie Nr 3 – Nowa Sarzyna-2 – droga o nr ewid. działki 987/5,<br/>4) Zadanie Nr 4 – Nowa Sarzyna-3 – droga o nr ewid. działki 287/1 – 1 słup wraz z oprawą na wysokości chodnika znajdującego się na działce o nr ewid. 288/27, 1 słup wraz z oprawą po przeciwnej stronie – na działce o nr ewid. 286 lub 7/28,<br/>5) Zadanie Nr 5 – Łętownia-1 – droga o nr ewid. działki 2608/2, 2613/4,<br/>6) Zadanie Nr 6 – Wólka Łętowska-1 – droga o nr ewid. działki 544, przez działkę o nr ewid. 595/3, do posesji nr 45,<br/>7) Zadanie Nr 7 – Wola Zarczycka-1 – droga o nr ewid. działki 385, od istniejącego słupa oświetleniowego znajdującego się na wysokości działki o nr ewid. 3209 – do lokalizacji na wysokości działki 3210/3211,<br/>8) Zadanie Nr 8 – Wola Zarczycka-2 – droga o nr ewid. działki 10329, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 11191/2 lub 11188, droga o nr ewid. działki 11288 – do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 11214,<br/>9) Zadanie Nr 9 – Wola Zarczycka (Smycze)-1 – droga o nr ewid. działki 4897, od istniejącego słupa oświetleniowego znajdującego się na wysokości działki o nr ewid. 5642 – do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 5568,<br/>10) Zadanie Nr 10 – Łukowa-1 - droga o nr ewid. działki 343, droga o nr ewid. działki 510.<br/><br/>2. Zakres wykonania dokumentacji projektowej obejmuje:<br/>1) uzyskanie mapy ewidencyjnej i zasadniczej,<br/>2) uzyskanie mapy do celów projektowych,<br/>3) uzyskanie technicznych warunków przyłączenia o ile są wymagane,<br/>4) opracowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,<br/>5) uzgodnienie projektu w ZUDP,<br/>6) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego – 4 egz.,<br/>7) opracowania projektu technicznego wraz z oświadczeniem – 2 egz.,<br/>8) uzgodnienia projektu w RE Leżajsk, jeżeli jest wymagane,<br/>9) opracowania: przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB,<br/>10) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać sieć oświetlenia drogowego – na podstawie umów dotyczących prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.<br/><br/>3. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Podstawowe obowiązki Projektanta, wymagane prawem, określone są w art. 20 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418), zwanej dalej: „ustawa Prawo budowlane” oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551), zwanej dalej: „ustawa o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa”. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych.<br/><br/>4. Do odbioru końcowego należy przekazać Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD, w ilościach wskazanych w projekcie umowy. Dokumentacja ta będzie obejmowała ostateczną wersję wszystkich opracowań projektowych, tj. wersję uwzględniającą zmiany, poprawki, uzupełnienia wynikające z wydanych opinii, uzgodnień lub usunięcia wad powstałych w trakcie realizacji zamówienia.<br/><br/>5. Na Projektancie spoczywa bezwzględny obowiązek zachowania zgodności przedkładanej do odbioru wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji projektowej. W związku z powyższym, do odbioru końcowego zostanie dołączone oświadczenie Projektanta, że dostarczone opracowania projektowe w wersji papierowej i elektronicznej są zgodne i nie różnią się niczym między sobą.<br/><br/>6. Koszty wykonania wszystkich opracowań projektowych składających się na przedmiot zamówienia (zarówno tych wyszczególnionych co do rodzaju i ilości w niniejszej SWZ, jak i niewyszczególnionych, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia) nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są wliczone w cenę ofertową. Oznacza to, że koszt zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich opracowań projektowych, dla których wymagania zostały określone w projekcie umowy i niniejszej SWZ, z uwzględnieniem wszystkich czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>7. Opracowana dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja winna być zaopatrzona w oświadczenie o jej kompletności.<br/><br/>8. Dokumentacja powinna spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. <br/><br/>9. Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować z Zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. <br/><br/>10. Dokumentacja posłuży Zamawiającemu, jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane.<br/><br/>11. Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji. Projektant jest zobowiązany do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta, zgodnie z postanowieniami art. 101 ustawy Pzp. <br/><br/>12. Warunkiem przystąpienia do prac projektowych jest zatwierdzenie koncepcji projektowej przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 100 pkt,<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 100 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia – Projektowanie oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna – pakiet 2<br/><br/>1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci oświetlenia / oświetlenia drogowego w poniższych lokalizacjach:<br/>1) Zadanie Nr 1 – Sarzyna-2 – droga o nr ewid. działki 1116, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 1655/11 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 1655/3,<br/>2) Zadanie Nr 2 – Sarzyna-3 – droga o nr ewid. działki 3687, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 3747 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 3702/2, droga o nr ewid. działki 3686, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 3840/1 do lokalizacji na wysokości działki 3840/4,<br/>3) Zadanie Nr 3 – Nowa Sarzyna-4 – droga o nr ewid. działki 2093/1, od istniejącego słupa oświetleniowego na działce o nr ewid. 2091/4, do lokalizacji skrzyżowania dróg znajdującego się na działkach: 2091/4, 2081, 2093/1,<br/>4) Zadanie Nr 4 – Nowa Sarzyna-5 – 4 istniejące lampy oświetleniowe na działce o nr ewid. 302/11,<br/>5) Zadanie Nr 5 – Nowa Sarzyna-6 – droga o nr ewid. działki 714/60, lokalizacja na wysokości wjazdu do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej – Curie, droga o nr ewid. działki 712/20, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 745/6, wraz z włączeniem dwóch istniejących lamp oświetleniowych znajdujących się odpowiednio na działkach o nr ewid. 237/14 oraz 712/10 do sieci oświetlenia drogowego,<br/>6) Zadanie Nr 6 – Łętownia-2 – droga o nr ewid. działki 2684, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 2535/2 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 2524,<br/>7) Zadanie Nr 7 – Wola Zarczycka-4 – droga o nr ewid. działki 1819, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 1822 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 1760/1759,<br/>8) Zadanie Nr 8 – Ruda Łańcucka-1 – droga o nr ewid. działki 242, lokalizacja od parkingu Cmentarza Komunalnego w Rudzie Łańcuckiej, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 216, droga o nr ewid. działki 284, lokalizacja od działki o nr ewid. 242 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 302/3,<br/>9) Zadanie Nr 9 – Łętownia (Majdan Łętowski)-1 – droga o nr ewid. działki 3262, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 3269/4 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 3267 lub 3265/2,<br/>10) Zadanie Nr 10 – Wola Zarczycka (Perlaki)-1 – droga o nr ewid. działki 50.<br/><br/>2. Zakres wykonania dokumentacji projektowej obejmuje:<br/>1) uzyskanie mapy ewidencyjnej i zasadniczej,<br/>2) uzyskanie mapy do celów projektowych,<br/>3) uzyskanie technicznych warunków przyłączenia o ile są wymagane,<br/>4) opracowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,<br/>5) uzgodnienie projektu w ZUDP,<br/>6) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego – 4 egz.,<br/>7) opracowania projektu technicznego wraz z oświadczeniem – 2 egz.,<br/>8) uzgodnienia projektu w RE Leżajsk, jeżeli jest wymagane,<br/>9) opracowania: przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB,<br/>10) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać sieć oświetlenia/oświetlenia drogowego – na podstawie umów dotyczących prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.<br/><br/>3. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Podstawowe obowiązki Projektanta, wymagane prawem, określone są w art. 20 ust. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane oraz w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych.<br/><br/>4. Do odbioru końcowego należy przekazać Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD, w ilościach wskazanych w projekcie umowy. Dokumentacja ta będzie obejmowała ostateczną wersję wszystkich opracowań projektowych, tj. wersję uwzględniającą zmiany, poprawki, uzupełnienia wynikające z wydanych opinii, uzgodnień lub usunięcia wad powstałych w trakcie realizacji zamówienia.<br/><br/>5. Na Projektancie spoczywa bezwzględny obowiązek zachowania zgodności przedkładanej do odbioru wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji projektowej. W związku z powyższym, do odbioru końcowego zostanie dołączone oświadczenie Projektanta, że dostarczone opracowania projektowe w wersji papierowej i elektronicznej są zgodne i nie różnią się niczym między sobą.<br/><br/>6. Koszty wykonania wszystkich opracowań projektowych składających się na przedmiot zamówienia (zarówno tych wyszczególnionych co do rodzaju i ilości w niniejszej SWZ, jak i niewyszczególnionych, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia) nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są wliczone w cenę ofertową. Oznacza to, że koszt zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich opracowań projektowych, dla których wymagania zostały określone w projekcie umowy i niniejszej SWZ, z uwzględnieniem wszystkich czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>7. Opracowana dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja winna być zaopatrzona w oświadczenie o jej kompletności.<br/><br/>8. Dokumentacja powinna spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. <br/><br/>9. Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować z Zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. <br/><br/>10. Dokumentacja posłuży Zamawiającemu, jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane.<br/><br/>11. Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji. Projektant jest zobowiązany do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta, zgodnie z postanowieniami art. 101 ustawy Pzp.<br/><br/>12. Warunkiem przystąpienia do prac projektowych jest zatwierdzenie koncepcji projektowej przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 100 pkt,<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 100 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 zamówienia – Projektowanie oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna – pakiet 3<br/><br/>1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci oświetlenia / oświetlenia drogowego w poniższych lokalizacjach:<br/>1) Zadanie Nr 1 – Sarzyna-4 – droga o nr ewid. działki 2825, od istniejącego słupa oświetleniowego na wysokości działki o nr ewid. 2854/3, przez działkę o nr ewid. 2904, droga o nr ewid. działki 2824, do lokalizacji na wysokości istniejącego słupa oświetleniowego na działce o nr ewid. 2831/2,<br/>2) Zadanie Nr 2 – Nowa Sarzyna-7 – działka o nr ewid. 2093/1 (teren istniejących i projektowanych miejsc garażowych),<br/>3) Zadanie Nr 3 – Nowa Sarzyna-8 – droga o nr ewid. działki 1070/2, lokalizacja od istniejącego słupa oświetleniowego na wysokości działki o nr ewid. 1054, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 1070/18,<br/>4) Zadanie Nr 4 – Łętownia-3 – droga o nr ewid. działki 3992, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 4028, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 4037,<br/>5) Zadanie Nr 5 – Wólka Łętowska-3 – droga o nr ewid. działki 637/3, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 199/5, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 177/1,<br/>6) Zadanie Nr 6 – Wola Zarczycka-5 – droga o nr ewid. działki 9449, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 10006/10007, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 10017/1,<br/>7) Zadanie Nr 7 – Wola Zarczycka-6 – droga o nr ewid. działki 6455 – 1 lub 2 słupy oświetleniowe na wysokości działki 6557/6556, droga o nr ewid. działki 6425, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 6454, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 6447/5,<br/>8) Zadanie Nr 8 – Tarnogóra-1 – droga o nr ewid. działki 665, lokalizacja od istniejącego słupa oświetleniowego na wysokości działki o nr ewid. 662, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 658,<br/>9) Zadanie Nr 9 – Łętownia (Majdan Łętowski)-2 – droga o nr ewid. działki 2684, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 3133, do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 3105,<br/>10) Zadanie Nr 10 – Łętownia (Gościniec)-1 – droga o nr ewid. działki 845/28.<br/><br/>2. Zakres wykonania dokumentacji projektowej obejmuje:<br/>1) uzyskanie mapy ewidencyjnej i zasadniczej,<br/>2) uzyskanie mapy do celów projektowych,<br/>3) uzyskanie technicznych warunków przyłączenia o ile są wymagane,<br/>4) opracowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,<br/>5) uzgodnienie projektu w ZUDP,<br/>6) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego – 4 egz.,<br/>7) opracowania projektu technicznego wraz z oświadczeniem – 2 egz.,<br/>8) uzgodnienia projektu w RE Leżajsk, jeżeli jest wymagane,<br/>9) opracowania: przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB,<br/>10) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać sieć oświetlenia/oświetlenia drogowego – na podstawie umów dotyczących prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.<br/><br/>3. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Podstawowe obowiązki Projektanta, wymagane prawem, określone są w art. 20 ust. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane oraz w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych.<br/><br/>4. Do odbioru końcowego należy przekazać Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD, w ilościach wskazanych w projekcie umowy. Dokumentacja ta będzie obejmowała ostateczną wersję wszystkich opracowań projektowych, tj. wersję uwzględniającą zmiany, poprawki, uzupełnienia wynikające z wydanych opinii, uzgodnień lub usunięcia wad powstałych w trakcie realizacji zamówienia.<br/><br/>5. Na Projektancie spoczywa bezwzględny obowiązek zachowania zgodności przedkładanej do odbioru wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji projektowej. W związku z powyższym, do odbioru końcowego zostanie dołączone oświadczenie Projektanta, że dostarczone opracowania projektowe w wersji papierowej i elektronicznej są zgodne i nie różnią się niczym między sobą.<br/><br/>6. Koszty wykonania wszystkich opracowań projektowych składających się na przedmiot zamówienia (zarówno tych wyszczególnionych co do rodzaju i ilości w niniejszej SWZ, jak i niewyszczególnionych, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia) nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są wliczone w cenę ofertową. Oznacza to, że koszt zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich opracowań projektowych, dla których wymagania zostały określone w projekcie umowy i niniejszej SWZ, z uwzględnieniem wszystkich czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>7. Opracowana dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja winna być zaopatrzona w oświadczenie o jej kompletności.<br/><br/>8. Dokumentacja powinna spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. <br/><br/>9. Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować z Zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. <br/><br/>10. Dokumentacja posłuży Zamawiającemu, jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane.<br/><br/>11. Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji. Projektant jest zobowiązany do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta, zgodnie z postanowieniami art. 101 ustawy Pzp.<br/><br/>12. Warunkiem przystąpienia do prac projektowych jest zatwierdzenie koncepcji projektowej przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 100 pkt,<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 100 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 zamówienia – Projektowanie oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna – pakiet 4<br/><br/>1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci oświetlenia drogowego (na istniejącej podbudowie słupowej) w poniższych lokalizacjach:<br/>1) Zadanie Nr 1 – Sarzyna-1 - droga o nr ewid. działki 2607,<br/>2) Zadanie Nr 2 – Sarzyna-2 – droga o nr ewid. działki 1117, lokalizacja od istniejącego słupa oświetleniowego na działce o nr ewid. 1643/2 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 1655/4,<br/>3) Zadanie Nr 3 – Wola Zarczycka-1 – droga o nr ewid. działki 385, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 2115 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 2418,<br/>4) Zadanie Nr 4 – Wola Zarczycka-2 – droga o nr ewid. działki 14522, lokalizacja na wysokości działki 14555 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 14584,<br/>5) Zadanie Nr 5 – Wola Zarczycka-3 – droga o nr ewid. działki 9475,<br/>6) Zadanie Nr 6 – Ruda Łańcucka-1 – droga o nr ewid. działki 198, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 241 do lokalizacji na słupie znajdującym się na działce o nr ewid. 240,<br/>7) Zadanie Nr 7 – Ruda Łańcucka-2 – droga o nr ewid. działki 720, lokalizacja na wysokości działki o nr ewid. 719/2 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 718,<br/>8) Zadanie Nr 8 – Ruda Łańcucka-3 - droga o nr ewid. działki 531, doprowadzenie infrastruktury i zlokalizowanie oprawy na słupie znajdującym się na działce o nr ewid. 599/6,<br/>9) Zadanie Nr 9 – Tarnogóra-1 – droga o nr ewid. działki 1352,<br/>10) Zadanie Nr 10 – Tarnogóra-2 – droga o nr ewid. działki 1330, lokalizacja od istniejącego słupa oświetleniowego na wysokości działki o nr ewid. 1361 do lokalizacji na wysokości działki o nr ewid. 135.<br/><br/>2. Zakres wykonania dokumentacji projektowej obejmuje:<br/>1) uzyskanie mapy ewidencyjnej i zasadniczej,<br/>2) uzyskanie mapy do celów projektowych o ile jest wymagana,<br/>3) uzyskanie technicznych warunków przyłączenia o ile są wymagane,<br/>4) uzgodnienie projektu w ZUDP,<br/>5) opracowania projektu technicznego wraz z oświadczeniem – 2 egz.,<br/>6) uzgodnienia projektu w RE Leżajsk, jeżeli jest wymagane,<br/>7) opracowania: przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB,<br/>8) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać sieć oświetlenia/oświetlenia drogowego – na podstawie umów dotyczących prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.<br/><br/>3. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Podstawowe obowiązki Projektanta, wymagane prawem, określone są w art. 20 ust. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane oraz w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych.<br/><br/>4. Do odbioru końcowego należy przekazać Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD, w ilościach wskazanych w projekcie umowy. Dokumentacja ta będzie obejmowała ostateczną wersję wszystkich opracowań projektowych, tj. wersję uwzględniającą zmiany, poprawki, uzupełnienia wynikające z wydanych opinii, uzgodnień lub usunięcia wad powstałych w trakcie realizacji zamówienia.<br/><br/>5. Na Projektancie spoczywa bezwzględny obowiązek zachowania zgodności przedkładanej do odbioru wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji projektowej. W związku z powyższym, do odbioru końcowego zostanie dołączone oświadczenie Projektanta, że dostarczone opracowania projektowe w wersji papierowej i elektronicznej są zgodne i nie różnią się niczym między sobą.<br/><br/>6. Koszty wykonania wszystkich opracowań projektowych składających się na przedmiot zamówienia (zarówno tych wyszczególnionych co do rodzaju i ilości w niniejszej SWZ, jak i niewyszczególnionych, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia) nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są wliczone w cenę ofertową. Oznacza to, że koszt zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich opracowań projektowych, dla których wymagania zostały określone w projekcie umowy i niniejszej SWZ, z uwzględnieniem wszystkich czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>7. Opracowana dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja winna być zaopatrzona w oświadczenie o jej kompletności.<br/><br/>8. Dokumentacja powinna spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. <br/><br/>9. Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować z Zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. <br/><br/>10. Dokumentacja posłuży Zamawiającemu, jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane.<br/><br/>11. Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji. Projektant jest zobowiązany do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta, zgodnie z postanowieniami art. 101 ustawy Pzp. <br/><br/>12. Warunkiem przystąpienia do prac projektowych jest zatwierdzenie koncepcji projektowej przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 100 pkt,<br/><br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>1) Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>a) punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>C = C(of._min) / C(of._bad) × 100 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C(of._min) – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C(of._bad) – cena oferty badanej.<br/><br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/><br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/><br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/><br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334) lub art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawcy dołączają do oferty, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>2. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert Zamawiający nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. <br/><br/>2. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w rozdziale 7 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 8 SWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie.<br/><br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty. <br/>Pełnomocnictwo winno:<br/>a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,<br/>b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/><br/>5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/><br/>7. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.<br/><br/>8. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/><br/>9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 3 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>b) do oferty dołączają oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 4 SWZ (w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.7 SWZ). Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) na wezwanie Zamawiającego zobowiązani są do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 9.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. 9.2.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 8.2 SWZ.<br/><br/>10. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/><br/>11. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień § 16 projektu umowy.<br/><br/>2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1) zmiany danych teleadresowych,<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).<br/><br/>3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/><br/>4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych w § 16 ust. 2 projektu umowy poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.<br/><br/>5. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności wprowadzenia zmian.<br/><br/>5. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/><br/>6. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany umowy w drodze aneksu.<br/><br/>7. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, dostępnym na stronie prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com