JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026590901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010613083</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-414</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">swietokrzyski@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Akredytowana Agencja Platnicza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-889578b6-3fe4-4313-9228-956f9209d5c0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00265909</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00111891/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla ośmiu biur powiatowych w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców nie posiadających konta na Platformie Zakupowej. <br/>2)	złożenie oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 pzp, składanych w trakcie toczącego się postępowania wymaga od Wykonawcy posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>3)	Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system. Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert. <br/>4)	podpisanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym jest równoznaczne z poświadczaniem za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma oryginału, muszą zostać podpisane indywidualnie (każdy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie skompresowanego pliku, w którym umieszczono dokument w formie oryginału nie stanowi podpisania tego dokumentu.<br/>4.	Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>2)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., <br/>4)	włączona obsługa JavaScript, <br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.<br/>6)	Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>5.	Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie środków komunikacji, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 150 MB. Zalecany format: .pdf.<br/>6.	Zamawiający, określa informacje na temat szyfrowania i czasu przekazania i odbioru danych, tj.: <br/>1)	szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>2)	plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po upływie terminu otwarcia ofert, <br/>3)	oznaczenie czasu przekazania i odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty, w sekcji - &#34;Data złożenia oferty”.<br/>7.	Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: <br/>1)	dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES; <br/>2)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.<br/>„Instrukcje dla Wykonawców” dostępne są na stronie internetowej pod adresem https://PlatformaZakupowa.pl/pn/ARiMR.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z treścią z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021), str. 35, dalej: „RODO” Zamawiający informuje, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) pozyskanych w toku postępowania jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa – z Administratorem można kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.<br/>2.	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazany w ust. 1.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 431 i nast. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320 ze zm.), w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>1)	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 pzp,<br/>2)	organy kontrolne,<br/>3)	osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 poz. 902),<br/>4)	podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia niniejszego postępowania. Ponadto, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania. Okres przechowywania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych może zostać przedłużony na okres 5 lat, na potrzeby archiwizacji.<br/>6.	Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.<br/>7.	W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR13.2619.04.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 613129,31 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Busku-Zdroju, ul. Szaniecka 7.<br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,<br/>c)	Moc zamówiona: 25 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>f)	Kod PPE 590543560400468122,<br/>g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 39 000 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 112538,94 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Kazimierzy Wielkiej, ul. 1 Maja 14.<br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,<br/>c)	Moc zamówiona: 15 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>f)	Kod PPE 590543560401039161,<br/>g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 48 000 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 59745,02 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Focha 12.<br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,<br/>c)	Moc umowna: 19 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>f)	Kod PPE 590543560500627825,<br/>g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 33 600 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 67643,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Pińczowie, ul. Leśna 16.<br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia<br/>c)	Moc umowna: 19 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>h)	Kod PPE 590543560400018211,<br/>f)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 28 000 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70849,22 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu, ul. Mokoszyńska 8.<br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,<br/>c)	Moc zamówiona: 30 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>f)	Kod PPE 590543550300107085,<br/>g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 34 300 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100457,06 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Skarżysku-Kamiennej, ul. Żeromskiego 48. <br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,<br/>c)	Moc zamówiona: 19 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>f)	Kod PPE 590543560301561199,<br/>g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. wynosi: 13 300 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 38924,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Staszowie, ul. Towarowa 30. <br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,<br/>c)	Moc zamówiona: 27 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>f)	Kod PPE 590543550300103742,<br/>g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 35 000 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 97697,62 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 23.<br/>PARAMETRY TECHNICZNE:<br/>a)	Grupa przyłączeniowa: V,<br/>b)	Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia,<br/>c)	Moc zamówiona: 25 kW,<br/>d)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A,<br/>e)	Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11),<br/>f)	Kod PPE 590543560200127540,<br/>g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. tj. 24 miesiące wynosi: 35 000 kWh.<br/>Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65272,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Porównaniu podlegać będzie łączna wartość brutto oferty obliczona zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zakresie każdej części zamówienia, obejmująca wartość brutto za okres realizacji zamówienia.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych zawierających nową ceną w zakresie części zamówienia, na którą złożono ofertę.<br/>4.	Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy na dane zadanie, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryterium wyboru oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2)	Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Za spełniających warunek w powyższym zakresie, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają aktualną obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (tj. Dz.U.2024.266 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie nieuregulowanym postanowieniami SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>1.	Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na Formularzu Ofertowym wg Załącznika nr 1 do SWZ, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności. <br/>2.	Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:<br/>1)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów).<br/>2)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego, o którym mowa w pkt 2.1.).<br/>3)	Dowód wniesienia wadium (o ile jest wymagane przez Zmawiającego – informacja w rozdziale XXIV) – dokument wadium, oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, powinno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą<br/>4)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 potwierdzające:<br/>a)	brak podstaw wykluczenia (wg Załącznika nr 2 do SWZ),<br/>b)	spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 3 do SWZ) – oświadczenie o posiadaniu aktualnej obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie winno być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby (zapisy pkt 1) i 2) stosuje się odpowiednio).<br/>6)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg Załącznika nr 2 do SWZ), o którym mowa w ust. 2 pkt. 4) lit. a), składa każdy z wykonawców.<br/>4.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg Załącznika nr 2 do SWZ), o którym mowa w ust. 2 pkt. 4) lit. a), podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia:<br/>1)	Oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ; Załączyć należy kopię aktualnej obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub wskazanie danych umożliwiających dostęp on-line do tych dokumentów.<br/>2)	Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg Załącznika nr 2 do SWZ), o którym mowa w ust. 2 pkt. 4) lit. a), składa każdy z wykonawców.<br/>4.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg Załącznika nr 2 do SWZ), o którym mowa w ust. 2 pkt. 4) lit. a), podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych z tytułu usług dystrybucji wg niżej określonych zasad:<br/>1)	w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego na usługi dystrybucji (zmiany te dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy). Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie,<br/>2)	Wykonawca ma prawo do zmiany stawek cen jednostkowych przewidzianych za świadczenie usług dystrybucji również w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wprowadzonej zgodnie z przepisami prawa. Ceny i stawki opłat z tytułu dystrybucji energii elektrycznej ulegają zmianie w przypadku zmiany Taryfy OSD, zatwierdzonej przez Prezesa URE. Powyższa zmiana następuje automatycznie od dnia wejścia w życie nowej Taryfy OSD, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy,<br/>3)	W przypadkach, o których mowa w punktach 1), 2) Wykonawca ma obowiązek zmiany stawek cen jednostkowych za usługi dystrybucyjne proporcjonalnie do wzrostu cen jednostkowych, z zastosowaniem współczynników procentowych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stanowiących ilorazy cen jednostkowych po zmianie taryfy i odpowiadających im cen jednostkowych zawartych w taryfie Operatora Systemu Dystrybucyjnego aktualnej na dzień otwarcia ofert, dla danej grupy taryfowej.<br/>Waloryzacja wysokości wynagrodzenia na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp. - opisana w załączniku nr 7 do SWZ pkt P.<br/>Waloryzacja wysokości wynagrodzenia na podstawie art. 439 ustawy Pzp opisana w załączniku nr 7 do SWZ pkt Q. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej udostępnionej przez Zamawiającego na stronie internetowej https: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-16 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu pzp.<br/>2.	Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o którym mowa w art. 95 pzp.<br/>3.	Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o którym mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 pzp.<br/>4.	Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 pzp.<br/>5.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 pzp.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcą rozliczeń w walutach obcych – wszelkie rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich (PLN).<br/>8.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>9.	Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121.<br/>10.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>11.	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.<br/>12.	Zamawiający nie wymaga przedstawienia ofert w formie katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty.<br/>13.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>14.	Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.<br/>15.	Zamawiający dopuszcza powierzenie Podwykonawcom wykonania części zamówienia.<br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz do podania firm Podwykonawców, jeżeli są już znani.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com