JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026727001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wągrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791336</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cysterska 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wągrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672680800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">672680803</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wagrow@wokiss.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gminawagrowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d42d731e-40e0-47fa-a6f8-d0a70b9e9a53</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00267270</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00024341/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie współfinansowane jest z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, Inwestycja B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich. Umowa o objęcie przedsięwzięcia wsparciem bezzwrotnym z planu rozwojowego Nr 5/DOW/KPO-B3.1.1/2025. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu domeny platformazakupowa.pl udostępnionej przez Usługodawcę – operatora<br/>platformazakupowowa.pl (zwanej dalej „platformazakupowa.pl”, którym jest Open Nexus Sp z o.o.<br/>Postępowanie prowadzone będzie pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec<br/>2) Korzystanie przez Wykonawcę z „platformazakupowa.pl” Open Nexus jest bezpłatne.<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, powinien założyć Konto Użytkownika na<br/>„platformazakupowa.pl”, co umożliwi korzystanie ze wszystkich funkcjonalności umożliwiających uczestnictwo w prowadzonym<br/>postępowaniu – dostęp do formularzy do komunikacji oraz do złożenia, zmiany, wycofania oferty.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji elektronicznej znajdują się w Dziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie<br/>Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do<br/>łożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych<br/>dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, do złożenia<br/>wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub<br/>innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia<br/>wyjaśnień dot. treści środków dowodowych; przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo<br/>zamówień publicznych; przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania i innych dokumentów<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania<br/>(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>2) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>3) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>4) W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w<br/>art.125 ust.1 (tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>przez Zamawiającego), składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5) Oferty, oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych<br/>danych.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych znajdują się w Dziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wągrowiec reprezentowana przez Wójta Gminy Wągrowiec (adres: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 26 80 800, e-mail: wagrow@wokiss.pl .<br/>2)	w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl <br/>3)	dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec”,<br/>4)	dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień, zwanej dalej PZP, przez okres 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 7 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5)	podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy Pzp,<br/>6)	odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp. Pani/pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, dostawcy platformy zakupowej Open NEXUS.<br/>7)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>Pozostałe informacje znajdują się w Dziale XXX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.10.2025.FZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Miejsce realizacji zamówienia: <br/>Część I pn.: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej Pawłowo Żońskie – Grylewo”:<br/>Gmina Wągrowiec<br/>Powiat Wągrowiecki<br/>Województwo Wielkopolskie<br/>Pawłowo Żońskie<br/>62-104 Pawłowo Żońskie<br/>Działki o numerze ewidencyjnym: 237/2, 225/3<br/>Obręb ewidencyjny Pawłowo Żońskie<br/>Grylewo<br/>62-100 Wągrowiec<br/>Działki o numerze ewidencyjnym: 98, 97/2, 100<br/>Obręb ewidencyjny Grylewo<br/>Część I pn.: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej Pawłowo Żońskie – Grylewo”<br/>Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej Pawłowo Żońskie - Grylewo w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.<br/><br/>W ramach zamówienia należy wykonać:<br/><br/>1) dokumentację projektową tj. w szczególności:<br/>- wykonać koncepcję funkcjonalno - użytkową oraz zagospodarowania terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym,<br/>- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, pozwolenia,<br/>- wykonać kompletny projekt techniczny,<br/>- uzyskać brak sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego – dokonać zgłoszenia do organu architektoniczno-budowlanego,<br/>- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,<br/>- zrealizować zamierzenie budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją.<br/><br/>WAŻNE: Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych oraz Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, które przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.<br/><br/>2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:<br/>W ramach zamówienia planuje się zmodernizować i rozbudować sieć wodociągową na odcinku ok. 1830 mb. W ramach zamówienia wymienionych zostanie 5 istniejących przyłączy wodociągowych oraz stworzona zostanie możliwość wykonania min. 52 przyłączy do nieruchomości wzdłuż projektowanej trasy przebiegu rurociągu, poprzez montaż nawiertki lub zasuwy. Z uwagi na ochronę istniejącego drzewostanu odcinek sieci wodociągowej na terenie działki ewidencyjnej nr 98 należy wykonać metodą bezwykopową poprzez wykonanie przewiertu sterowanego.<br/><br/>3) Wymagania dotyczące spełnienia podczas projektowania i realizacji zamówienia aspektów społecznych i środowiskowych:<br/><br/>a)	aspekty społeczne – zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, w okolicznościach o których mowa w art.95 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale VI SWZ.<br/>b)	aspekty środowiskowe – obejmują m.in. zastosowanie najlepszych dostępnych technologii w zakresie oddziaływania na środowisko, poziom emisji zanieczyszczeń (do atmosfery, wód, ziemi), hałasu i pól elektomagnetycznych, zużycie wody, energii elektrycznej, energii cieplnej i paliwa (benzyna, ropa, gaz), wytwarzania odpadów komunalnych i ich segregacja. <br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do prowadzenia następujących działań:<br/>	tereny zielone – zostaną odtworzone;<br/>	ochrona istniejącego drzewostanu;<br/>	segregacja odpadów wytwarzanych przez Wykonawcę:<br/>- zapobieganie powstawaniu odpadów poprzez selektywne zbieranie – wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia zobligowane są do przestrzegania zasad związanych z selektywnym zbieraniem odpadów; <br/>- przygotowanie do ponownego użytku – wszystkie odpady nadające się do recyklingu będą przez Wykonawcę przygotowywane do ponownego użycia (oczyszczanie odpadów, odpowiednia segregacja, usuwanie elementów nie nadających się do ponownego wykorzystania); <br/>- recykling – odpady nadające się do recyklingu będą zbierane selektywnie i oddawane w sposób umożliwiający ich ponowne wykorzystanie;<br/>- inne procesy recyklingu – wszystkie odpady, które będą mogły zostać poddane pozostałym procesom odzysku, będą gromadzone przez Wykonawcę i oddawane podmiotom, które realizują tego typu procesy;<br/>- unieszkodliwianie – odpady nienadające się do ponownego wykorzystania, będą oddawane podmiotom zajmującym się unieszkodliwianiem odpadów.<br/>	pozyskaną na terenie budowy ziemię urodzajną (humus) należy składować w wyznaczonych wcześniej miejscach, celem jej ponownego wykorzystania do realizacji przedmiotu umowy;<br/>	w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, w tym m.in. z zakresu ochrony przyrody, ochrony środowiska, gospodarowania odpadami oraz transportu odpadów.<br/><br/>WAŻNE!<br/>- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy oraz Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, które są załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone te zamówienia:<br/>1)	zakres zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, określonych w Rozdziale V ust. 4 SWZ,<br/>2)	wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego,<br/>3)	zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 - Cena wykonania zamówienia - waga kryterium 60% <br/>Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.<br/><br/>Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/><br/> Cena najniższa <br/>------------------- x 60% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną<br/> Cena badana <br/> <br/> Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/> Kryterium nr 2 - Okres gwarancji – waga kryterium 40%<br/>Oferta z najdłuższym okresem gwarancji uzyska 40 punktów.<br/>	Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji:<br/><br/>	Okres gwarancji <br/>	badanej oferty <br/> --------------------- x 40% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną <br/> Najdłuższy okres gwarancji <br/>	spośród złożonych ofert <br/><br/>	Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/>	<br/>	Ważne regulacje - wymagania w zakresie kryterium nr 2:<br/>1)	Gwarancja podlegająca ocenie w ramach kryteriów oceny ofert dotyczy robót budowlanych oraz wbudowanych i zamontowanych urządzeń,<br/>2)	okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach,<br/>3)	minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,<br/>4)	maksymalny okres gwarancji podlegający ocenie wynosi 72 miesiące,<br/>5)	okres gwarancji dotyczy również wszelkich zamontowanych i wbudowanych urządzeń,<br/>6)	w przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie terminu okresu gwarancji uznaje się, że Wykonawca zaoferował minimalny termin okresu gwarancji tj. 60 miesięcy i taki termin zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą, <br/>7)	jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 72 miesiące, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 72 miesięcy; z kolei w umowie z Wykonawcą zostanie uwzględniony termin gwarancji wskazany w ofercie Wykonawcy,<br/>8)	jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>9)	gwarancja dotyczy robót budowlanych oraz wbudowanych i zamontowanych urządzeń. Wykonawca w dniu odbioru przekaże szczegółowe zasady konserwacji wszystkich zamontowanych urządzeń.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę tj. ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:<br/>Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie = Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,cena” + Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji”.<br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ocenę tj. tyle samo punktów w łącznej punktacji, Zamawiający wybierze ofertę spośród tych ofert, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium nr 1 &#34;Cena&#34;. <br/>4.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>5.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować ceny wyższej niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Miejsce realizacji zamówienia: <br/>Część II pn.: ,,Modernizacja stacji uzdatniania wody Pawłowo Żońskie”:<br/>Gmina Wągrowiec<br/>Powiat Wągrowiecki<br/>Województwo Wielkopolskie<br/>Pawłowo Żońskie<br/>62-104 Pawłowo Żońskie<br/>Działki o numerze ewidencyjnym: 127, 122/2, 122/6<br/>Obręb ewidencyjny Pawłowo Żońskie<br/>Zakres robót.<br/>Część II pn.: ,,Modernizacja stacji uzdatniania wody Pawłowo Żońskie”<br/>Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody Pawłowo Żońskie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.<br/><br/>W ramach zamówienia należy wykonać:<br/><br/>1) dokumentację projektową tj. w szczególności:<br/>- wykonać koncepcję funkcjonalno-użytkową oraz zagospodarowanie terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym;<br/>- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, zezwolenia; <br/>- wykonać kompletny projekt techniczny w branżach.<br/>- uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie;<br/>- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/><br/>WAŻNE: Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych oraz Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, które przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.<br/><br/>2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:<br/>W ramach zamówienia zmodernizowana zostanie stacja uzdatniania wody w Pawłowie Żońskim, w tym m.in. technologia uzdatniania wody, kompleksowa modernizacja budynku SUW, budowa dwóch zbiorników retencyjnych, wymiana rurociągów wewnętrznych i zewnętrznych oraz modernizacja studni głębinowych. W ramach zadania zamontowane zostaną wodomierze z nakładkami umożliwiającymi zdalny odczyt ilości zużycia wody u klienta. Wodomierze z nakładkami pozwalającymi na zdalny odczyt danych zamontowane zostaną w miejscowościach: Pawłowo Żońskie, Oporzyn, Grylewo i Rybowo. <br/><br/>3) Wymagania dotyczące spełnienia podczas projektowania i realizacji zamówienia aspektów społecznych i środowiskowych:<br/><br/>c)	aspekty społeczne – zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, w okolicznościach o których mowa w art.95 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale VI SWZ.<br/>d)	aspekty środowiskowe – obejmują m.in. zastosowanie najlepszych dostępnych technologii w zakresie oddziaływania na środowisko, poziom emisji zanieczyszczeń (do atmosfery, wód, ziemi), hałasu i pól elektomagnetycznych, zużycie wody, energii elektrycznej, energii cieplnej i paliwa (benzyna, ropa, gaz), wytwarzania odpadów komunalnych i ich segregacja. <br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do prowadzenia następujących działań:<br/>	w zakresie izolacyjności cieplnej i oszczędności energii - użyte zostaną materiały budowlane, które wyróżniają się bardzo dobrymi parametrami izolacyjnymi przegród zewnętrznych oraz zastosowane zostaną rozwiązania mające na celu zminimalizowanie zużycia energii w trakcie eksploatacji;<br/>	wyposażenia we wszystkie instalacje wewnętrzne, uwzględniając proekologiczny i energooszczędny standard budynku. <br/>	odwodnienie - dla całości realizowanej inwestycji (wody opadowe z budynku i terenów utwardzonych) przewidziano odprowadzenie wody na teren nieutwardzony w granicach opracowania;<br/>	utwardzenia - muszą zapewniać bezpieczną komunikację. <br/>	trawniki – wykonana powierzchnia terenu biologicznie czynnego - odtworzone<br/>zostaną wszystkie trawniki, które zostaną zniszczone podczas realizacji inwestycji;<br/>	w przypadku konieczności użycia oświetlenia, należy zastosować energooszczędne oświetlenie LED;<br/>	ochrona istniejącego drzewostanu;<br/>	segregacja odpadów wytwarzanych przez Wykonawcę:<br/>- zapobieganie powstawaniu odpadów poprzez selektywne zbieranie – wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia zobligowane są do przestrzegania zasad związanych z selektywnym zbieraniem odpadów; <br/>- przygotowanie do ponownego użytku – wszystkie odpady nadające się do recyklingu będą przez Wykonawcę przygotowywane do ponownego użycia (oczyszczanie odpadów, odpowiednia segregacja, usuwanie elementów nie nadających się do ponownego wykorzystania); <br/>- recykling – odpady nadające się do recyklingu będą zbierane selektywnie i oddawane w sposób umożliwiający ich ponowne wykorzystanie;<br/>- inne procesy recyklingu – wszystkie odpady, które będą mogły zostać poddane pozostałym procesom odzysku, będą gromadzone przez Wykonawcę i oddawane podmiotom, które realizują tego typu procesy;<br/>- unieszkodliwianie – odpady nienadające się do ponownego wykorzystania, będą oddawane podmiotom zajmującym się unieszkodliwianiem odpadów.<br/>	pozyskaną na terenie budowy ziemię urodzajną (humus) należy składować w wyznaczonych wcześniej miejscach, celem jej ponownego wykorzystania do realizacji przedmiotu umowy;<br/>	w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, w tym m.in. z zakresu ochrony przyrody, ochrony środowiska, gospodarowania odpadami oraz transportu odpadów.<br/><br/>WAŻNE!<br/>- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy oraz Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, które są załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">38421100-3 - Wodomierze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone te zamówienia:<br/>1)	zakres zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, określonych w Rozdziale V ust. 4 SWZ, <br/>2)	wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego,<br/>3)	zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 - Cena wykonania zamówienia - waga kryterium 60% <br/>Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.<br/><br/>Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/><br/> Cena najniższa <br/>------------------- x 60% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną<br/> Cena badana <br/> <br/> Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/> Kryterium nr 2 - Okres gwarancji – waga kryterium 40%<br/>Oferta z najdłuższym okresem gwarancji uzyska 40 punktów.<br/>	Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji:<br/><br/>	Okres gwarancji <br/>	badanej oferty <br/> --------------------- x 40% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną <br/> Najdłuższy okres gwarancji <br/>	spośród złożonych ofert <br/><br/>	Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/>	<br/>	Ważne regulacje - wymagania w zakresie kryterium nr 2:<br/>1)	Gwarancja podlegająca ocenie w ramach kryteriów oceny ofert dotyczy robót budowlanych oraz wbudowanych i zamontowanych urządzeń,<br/>2)	okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach,<br/>3)	minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,<br/>4)	maksymalny okres gwarancji podlegający ocenie wynosi 72 miesiące,<br/>5)	okres gwarancji dotyczy również wszelkich zamontowanych i wbudowanych urządzeń,<br/>6)	w przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie terminu okresu gwarancji uznaje się, że Wykonawca zaoferował minimalny termin okresu gwarancji tj. 60 miesięcy i taki termin zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą, <br/>7)	jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 72 miesiące, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 72 miesięcy; z kolei w umowie z Wykonawcą zostanie uwzględniony termin gwarancji wskazany w ofercie Wykonawcy,<br/>8)	jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>9)	gwarancja dotyczy robót budowlanych oraz wbudowanych i zamontowanych urządzeń. Wykonawca w dniu odbioru przekaże szczegółowe zasady konserwacji wszystkich zamontowanych urządzeń.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę tj. ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:<br/>Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie = Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,cena” + Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji”.<br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ocenę tj. tyle samo punktów w łącznej punktacji, Zamawiający wybierze ofertę spośród tych ofert, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium nr 1 &#34;Cena&#34;. <br/>4.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>5.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować ceny wyższej niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Miejsce realizacji zamówienia: <br/>Część III pn.: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w obrębie pasa drogowego oraz budowa pompowni ścieków wraz z instalacją elektryczną w miejscowości Kaliska, Gmina Wągrowiec”<br/>Gmina Wągrowiec<br/>Powiat Wągrowiecki<br/>Województwo Wielkopolskie<br/>Kaliska<br/>62-100 Wągrowiec<br/>Działki o numerze ewidencyjnym: 23/21, 25/12, 26/9, 23/36, 27/9, 57/56, 59, 26/5, 60/6, 60/13, 60/22, 22/5, 22/3, 60/26<br/>Obręb ewidencyjny Kaliska<br/>Zakres robót<br/>Część III pn.: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w obrębie pasa drogowego oraz budowa pompowni ścieków wraz z instalacją elektryczną w miejscowości Kaliska, Gmina Wągrowiec”<br/>W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm wraz z przyłączami o średnicy 160 mm w obrębie pasa drogowego oraz sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy 90 mm wraz z pompownią ścieków. Dokumentacja projektowa przewiduje umożliwienie wykonania przyłączy do 66 nieruchomości. Zakres prac obejmuje wyłącznie rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej poza obszarem aglomeracji, w zakres nie wchodzi rozbudowa sieci wodociągowej.<br/><br/>Wymagania dotyczące spełnienia podczas realizacji zamówienia aspektów społecznych i środowiskowych:<br/><br/>e)	aspekty społeczne – zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, w okolicznościach o których mowa w art.95 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale VI SWZ.<br/>f)	aspekty środowiskowe – obejmują m.in. zastosowanie najlepszych dostępnych technologii w zakresie oddziaływania na środowisko, poziom emisji zanieczyszczeń (do atmosfery, wód, ziemi), hałasu i pól elektomagnetycznych, zużycie wody, energii elektrycznej, energii cieplnej i paliwa (benzyna, ropa, gaz), wytwarzania odpadów komunalnych i ich segregacja. <br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do prowadzenia następujących działań:<br/>	tereny zielone – zostaną odtworzone;<br/>	ochrona istniejącego drzewostanu;<br/>	segregacja odpadów wytwarzanych przez Wykonawcę:<br/>- zapobieganie powstawaniu odpadów poprzez selektywne zbieranie – wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia zobligowane są do przestrzegania zasad związanych z selektywnym zbieraniem odpadów; <br/>- przygotowanie do ponownego użytku – wszystkie odpady nadające się do recyklingu będą przez Wykonawcę przygotowywane do ponownego użycia (oczyszczanie odpadów, odpowiednia segregacja, usuwanie elementów nie nadających się do ponownego wykorzystania); <br/>- recykling – odpady nadające się do recyklingu będą zbierane selektywnie i oddawane w sposób umożliwiający ich ponowne wykorzystanie;<br/>- inne procesy recyklingu – wszystkie odpady, które będą mogły zostać poddane pozostałym procesom odzysku, będą gromadzone przez Wykonawcę i oddawane podmiotom, które realizują tego typu procesy;<br/>- unieszkodliwianie – odpady nienadające się do ponownego wykorzystania, będą oddawane podmiotom zajmującym się unieszkodliwianiem odpadów.<br/>	pozyskaną na terenie budowy ziemię urodzajną (humus) należy składować w wyznaczonych wcześniej miejscach, celem jej ponownego wykorzystania do realizacji przedmiotu umowy;<br/>	w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, w tym m.in. z zakresu ochrony przyrody, ochrony środowiska, gospodarowania odpadami oraz transportu odpadów.<br/><br/>WAŻNE!<br/>- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, które są załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone te zamówienia:<br/>1)	zakres zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, określonych w Rozdziale V ust. 4 SWZ,<br/>2)	wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego,<br/>3)	zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami, wagami tych kryteriów oraz sposobem oceny ofert: <br/><br/>Kryterium nr 1 - Cena wykonania zamówienia - waga kryterium 60% <br/>Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.<br/><br/>Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/><br/> Cena najniższa <br/>------------------- x 60% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną<br/> Cena badana <br/> <br/> Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/> Kryterium nr 2 - Okres gwarancji – waga kryterium 40%<br/>Oferta z najdłuższym okresem gwarancji uzyska 40 punktów.<br/>	Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji:<br/><br/>	Okres gwarancji <br/>	badanej oferty <br/> --------------------- x 40% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną <br/> Najdłuższy okres gwarancji <br/>	spośród złożonych ofert <br/><br/>	Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. <br/>	<br/>	Ważne regulacje - wymagania w zakresie kryterium nr 2:<br/>1)	Gwarancja podlegająca ocenie w ramach kryteriów oceny ofert dotyczy robót budowlanych oraz wbudowanych i zamontowanych urządzeń,<br/>2)	okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach,<br/>3)	minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,<br/>4)	maksymalny okres gwarancji podlegający ocenie wynosi 72 miesiące,<br/>5)	okres gwarancji dotyczy również wszelkich zamontowanych i wbudowanych urządzeń,<br/>6)	w przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie terminu okresu gwarancji uznaje się, że Wykonawca zaoferował minimalny termin okresu gwarancji tj. 60 miesięcy i taki termin zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą, <br/>7)	jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 72 miesiące, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 72 miesięcy; z kolei w umowie z Wykonawcą zostanie uwzględniony termin gwarancji wskazany w ofercie Wykonawcy,<br/>8)	jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>9)	gwarancja dotyczy robót budowlanych oraz wbudowanych i zamontowanych urządzeń. Wykonawca w dniu odbioru przekaże szczegółowe zasady konserwacji wszystkich zamontowanych urządzeń.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę tj. ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:<br/>Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie = Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,cena” + Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji”.<br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ocenę tj. tyle samo punktów w łącznej punktacji, Zamawiający wybierze ofertę spośród tych ofert, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium nr 1 &#34;Cena&#34;. <br/>4.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>5.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować ceny wyższej niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ - STANOWIACE OFERTĘ<br/><br/>1.	Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.<br/>2.	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2 jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku braku podania w ofercie ww. danych Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. <br/>Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. <br/>3.	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeśli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ust 2. <br/>Powyższe uregulowanie stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego oraz podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. <br/>4.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale XIX, XXa SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ)<br/>Oświadczenie należy złożyć formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- Wykonawca oraz każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykaz pozostałych dokumentów znajduje się w Dziale XXII SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: <br/>Dla Części I: 13 000,00 zł (trzynaście tysięcy złotych)<br/>Dla Części II: 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych)<br/>Dla Części III: 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych)<br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. <br/>3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone wg. wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>-	pieniądzu;<br/>-	gwarancjach bankowych;<br/>-	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>-	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec”, Część ……..<br/>Wadium – - Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067.<br/>6.	Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy załączyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące jego utratę przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp. <br/>7.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. <br/>8.	Treść poręczenia lub gwarancji wadialnej musi zawierać w szczególności następujące elementy:<br/>1) nazwę i adres Zamawiającego,<br/>2) nazwę zamówienia, <br/>3) nazwę i adres Wykonawcy,<br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, <br/>6) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach, terminach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp. <br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli zajdą okoliczności wymienione w art. 98 ust. 6 ustaw Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/>a)	wspólnie spełnią warunki udziału w postępowaniu <br/>b)	w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>c)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o realizacje zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	jeśli wybrana zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzai i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, dla każdej Części. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-23 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia t. j.: <br/>Dla Części I: wykonania robót instalacyjnych (ziemne, montażowe w zakresie sieci wodociągowych, wykończeniowe).<br/>Dla Części II: wykonania robót rozbiórkowych i demontażowych, robót budowlano - montażowych, instalacyjnych, elektrycznych, sieci zewnętrznych, technologicznych, oraz montażu wodomierzy i AKPiA.<br/>Dla Części III: roboty instalacyjne (ziemne, montażowe w zakresie sieci kanalizacyjnych, elektryczne, wykończeniowe).<br/><br/>- z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji.<br/><br/>2.	Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, <br/>1)	w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: <br/>-	oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę ww. osób. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, datę zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;<br/>-	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, zakres obowiązków pracownika, powinny być możliwe do zidentyfikowania; <br/>-	zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,<br/>-	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji;<br/>-	oświadczenie zatrudnionego pracownika.<br/><br/>3.	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań: <br/>1)	żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny (w tym oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub Pracownika),<br/>2)	żądanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,<br/>3)	przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,<br/>Pozostał informacje znajdują się w Dziale VI SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com