JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250617/0028332601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Środa Wielkopolska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258193</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Daszyńskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Środa Wielkopolska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">612867737</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@sroda.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sroda.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c917a399-e38b-42f8-bae2-03795371ee31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00283326</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00031494/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska w roku szkolnym 2025/2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>2. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1 ) Zalecane wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.:<br/>a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d)włączona obsługa JavaScript,<br/>e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:<br/>w zakresie proceduralnym: Katarzyna Florczyk - Wydział Inwestycji i Zamówień, tel. 61 286 77 37   Kinga Korzeniewska - Wydziale Inwestycji i Zamówień tel. 61 286 77 37 <br/>w zakresie merytorycznym:  Małgorzata Kaczmarek Naczelnik w Wydziale Oświaty Kultury i Sprotu tel. 61 286 77 46  Dominika Białkowska- Wydział Oświaty Kultury i Sportu tel. 61 286 77 46<br/>Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl, na stronie platformy dedykowanej dla niniejszego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy (będącego osobą fizyczną) jest Gmina Środa Wielkopolska ul. Daszyńskiego 5,<br/>63-000 Środa Wielkopolska inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Środa Wielkopolska Inspektor Ochrony Danych:<br/>Leśny i Wspólnicy Sp. z o.o. – pani Paulina Lesiecka – Koralewska kontakt: adres e-mail: iod@lesny.com.pl telefon: 61 424 40 33.<br/>Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026, nr sprawy IiZ.271.12.2025. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym .<br/>2. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy p.z.p.<br/>3. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w<br/>sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>4. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.;<br/>5. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>6. Wykonawca posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>7. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">patrz ogłoszenie pkt 3.15 RODO (obowiązek informacyjny)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IiZ.271.12.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 . Zadanie nr 1: Dowóz i odwóz do Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej, Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej w Środzie Wielkopolskiej, Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Środzie Wielkopolskiej, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Środzie Wielkopolskiej, Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Środzie Wielkopolskiej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium Cena (C)- 60%<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa podana w Formularzu oferty. Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru:<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ………………………………………………….. x 60<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2. Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (T) – 40 %. Wykonawca może otrzymać za to kryterium maksymalnie 40 pkt, liczone jak poniżej:<br/> najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii*<br/>T = ……………………………………………………………………. x 40<br/> czas podstawienia pojazdu zastępczego badanej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>U W A G A: Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 60 minut. W przypadku podania przez wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut. <br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut do oceny ofert w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii” zostanie przyjęty czas minimalny określony przez Zamawiającego tj. 30 minut a w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy do umowy zostanie wpisany czas podstawienia pojazdu zastępczego zgodnie z złożona ofertą.<br/>3. Zamawiający, jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich zawartych w SWZ warunków oraz zawierać będzie najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium Cena, Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która ma największą ilość punktów w kryterium cena.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki oddzielnie dla każdego zadania.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymogom przedstawionym w ustawie Pzp. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 . Zadanie nr 2: Dowóz i odwóz do: Ośrodka Rewalidacyjno Edukacyjno Wychowawczego Zielona Wyspa z Oddziałami Wczesnego Wspomagania w Miąskowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-07-03</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium Cena (C)- 60%<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa podana w Formularzu oferty. Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru:<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ………………………………………………….. x 60<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2. Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (T) – 40 %. Wykonawca może otrzymać za to kryterium maksymalnie 40 pkt, liczone jak poniżej:<br/> najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii*<br/>T = ……………………………………………………………………. x 40<br/> czas podstawienia pojazdu zastępczego badanej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>U W A G A: Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 60 minut. W przypadku podania przez wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut. <br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut do oceny ofert w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii” zostanie przyjęty czas minimalny określony przez Zamawiającego tj. 30 minut a w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy do umowy zostanie wpisany czas podstawienia pojazdu zastępczego zgodnie z złożona ofertą.<br/>3. Zamawiający, jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich zawartych w SWZ warunków oraz zawierać będzie najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium Cena, Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która ma największą ilość punktów w kryterium cena.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki oddzielnie dla każdego zadania.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymogom przedstawionym w ustawie Pzp. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 . Zadanie nr 3: Dowóz i odwóz do: Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno Edukacyjno Wychowawczego „ARKA” we Wrześni, Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego Arka we Wrześni oraz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Eureka we Wrześni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium Cena (C)- 60%<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa podana w Formularzu oferty. Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru:<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ………………………………………………….. x 60<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2. Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (T) – 40 %. Wykonawca może otrzymać za to kryterium maksymalnie 40 pkt, liczone jak poniżej:<br/> najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii*<br/>T = ……………………………………………………………………. x 40<br/> czas podstawienia pojazdu zastępczego badanej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>U W A G A: Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 60 minut. W przypadku podania przez wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut. <br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut do oceny ofert w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii” zostanie przyjęty czas minimalny określony przez Zamawiającego tj. 30 minut a w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy do umowy zostanie wpisany czas podstawienia pojazdu zastępczego zgodnie z złożona ofertą.<br/>3. Zamawiający, jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich zawartych w SWZ warunków oraz zawierać będzie najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium Cena, Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która ma największą ilość punktów w kryterium cena.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki oddzielnie dla każdego zadania.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymogom przedstawionym w ustawie Pzp. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 . Zadanie nr 4: Dowóz i odwóz do Zespołu Szkół Specjalnych nr 105 im. Juliana Tuwima w Poznaniu oraz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej im. Zbigniewa Tylewicza w Poznaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium Cena (C)- 60%<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa podana w Formularzu oferty. Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru:<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ………………………………………………….. x 60<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2. Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (T) – 40 %. Wykonawca może otrzymać za to kryterium maksymalnie 40 pkt, liczone jak poniżej:<br/> najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii*<br/>T = ……………………………………………………………………. x 40<br/> czas podstawienia pojazdu zastępczego badanej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>U W A G A: Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 60 minut. W przypadku podania przez wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut. <br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut do oceny ofert w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii” zostanie przyjęty czas minimalny określony przez Zamawiającego tj. 30 minut a w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy do umowy zostanie wpisany czas podstawienia pojazdu zastępczego zgodnie z złożona ofertą.<br/>3. Zamawiający, jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich zawartych w SWZ warunków oraz zawierać będzie najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium Cena, Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która ma największą ilość punktów w kryterium cena.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki oddzielnie dla każdego zadania.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymogom przedstawionym w ustawie Pzp. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 . Zadanie nr 5: Dowóz i odwóz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium Cena (C)- 60%<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa podana w Formularzu oferty. Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru:<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ………………………………………………….. x 60<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2. Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (T) – 40 %. Wykonawca może otrzymać za to kryterium maksymalnie 40 pkt, liczone jak poniżej:<br/> najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii*<br/>T = ……………………………………………………………………. x 40<br/> czas podstawienia pojazdu zastępczego badanej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>U W A G A: Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 60 minut. W przypadku podania przez wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut. <br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut do oceny ofert w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii” zostanie przyjęty czas minimalny określony przez Zamawiającego tj. 30 minut a w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy do umowy zostanie wpisany czas podstawienia pojazdu zastępczego zgodnie z złożona ofertą.<br/>3. Zamawiający, jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich zawartych w SWZ warunków oraz zawierać będzie najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium Cena, Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która ma największą ilość punktów w kryterium cena.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki oddzielnie dla każdego zadania.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymogom przedstawionym w ustawie Pzp. oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Dla Zadania Nr 1, dla Zadania Nr 2, dla Zadania Nr 3 , dla Zadania nr 4 i dla Zadania Nr 5: Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U z 2024 r. poz. 1539) lub równoważne zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeśli wymagane uprawnienie opisane powyżej, posiadał będzie ten z wykonawców występujących wspólnie, który faktycznie będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania opisanych uprawnień.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Dla Zadania Nr 1:<br/>Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 3 dostosowane do przewozu wózka inwalidzkiego zapewniające bezpieczny przewóz wymaganej ilości uczniów niepełnosprawnych na trasie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Dla Zadania Nr 2:<br/>Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowany do przewozu wózka inwalidzkiego zapewniający bezpieczny przewóz wymaganej liczby uczniów niepełnosprawnych na trasie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Dla Zadania Nr 3:<br/>Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum 2 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym 2 dostosowane do przewozu wózka inwalidzkiego zapewniające bezpieczny przewóz wymaganej liczby uczniów niepełnosprawnych na trasie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Dla Zadania nr 4:<br/>Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowany do przewozu wózka inwalidzkiego i elektrycznego wózka inwalidzkiego (wymagana winda) zapewniający bezpieczny przewóz wymaganej liczby uczniów niepełnosprawnych na trasie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Dla Zadania Nr 5:<br/>Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewniający bezpieczny przewóz wymaganej liczby uczniów niepełnosprawnych na trasie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Określony powyżej warunek posiadania pojazdów jest określony dla poszczególnych Zadań rozłącznie, tzn. jeśli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na wszystkie Zadania (części zamówienia) musi dysponować łącznie minimum 8 pojazdami.<br/>2. Zamawiający zastrzega, iż podana powyżej wymagana liczba pojazdów jest podana na podstawie orientacyjnej liczby dzieci wskazanych do dowozu plus kierowca i opiekun. Wykonawca musi dysponować taką liczbą pojazdów aby mógł zagwarantować dotarcie na czas na zajęcia szkolne wszystkich dzieci dowożonych w ramach danego zadania a następnie aby mógł zorganizować powrót dzieci do domów w jak najkrótszym czasie po zakończonych zajęciach.<br/>3. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane przedstawione w walutach obcych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z<br/>Wykonawców osobno - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby , wykonawca składa także oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania podmiotu udostępniającego<br/>zasoby w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>2) Podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu;<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1<br/>pkt 4 ustawy p.z.p. skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pod warunkiem<br/>wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p. danych umożliwiających dostęp do<br/>tych dokumentów.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym<br/>mowa w pkt.2. ppkt.2.lit. a) SWZ niniejszego Rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej<br/>tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (powinny być<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do<br/>wszystkich przypadków, o których mowa wyżej zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie<br/>osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na podstawie art. 274 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj: a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – zgodnie z opisem w Rozdziele VIII ust. 2 pkt. 2) SWZ tj. Aktualne zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.<br/>b) Wykaz narzędzi – pojazdów – dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa<br/>każdy z Wykonawców osobno - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby , wykonawca składa także<br/>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2) Dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, jeżeli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów/<br/>ewidencji. Pełnomocnictwo do podpisania oferty , pod rygorem nieważności musi zostać sporządzone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznej poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie , które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.<br/>3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)<br/>4) Oświadczenie , o którym mowa w art. 117 ust. 4 ( dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 2 Pzp) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>5)Zobowiązane podmiotu udostępniającego zasoby , o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, spełniające wymogi o których mowa w art. 118 ust. 4 Pzp <br/>(dotyczy wyłącznie wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ppkt.1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 2 i3 ustawy Uzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca w ogłoszeniu, zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania opisane zostały we wzorze umowy w § 11 stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ (oddzielnie dla każdego Zadania). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-04 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-04 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-08-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzać do treści<br/>formularza ogłoszenia o zamówieniu, pozostałe informacje zawarto w SWZ dostępnej wraz z załącznikami na platformie zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com